Nee, je bent gewoon duidelijk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:57 schreef Copycat het volgende:
Ik moest vanmorgen bot doen tegen een collega die dacht dat het feit dat we een paar keer per week samen naar en van werk fietsen genoeg bodem biedt voor een gezamenlijk filmavondje. Niet dus, temeer daar hij signalen afgeeft die erop duiden dat zijn interesse verder gaat dan platonisch.
Ik ben altijd een enorme softie wat dat betreft en hou het meestal een beetje in het midden omdat ik niet wil kwetsen, maar dat schiet ook niet op. Dus heb ik vanochtend gemompeld 'Sorry, maar dat doe ik enkel met mijn vrienden'.
En nu voel ik me toch een beetje gemeen.
Voor doordeweeks wel, in het weekend vind ik die tijd dan weer redelijk vroegquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben al een uur op...maja das natuurlijk nog steeds laat voor jou
![]()
Hij geeft signalen af die jij interpreteert als zijnde etc. Je zou hem natuurlijk ook gewoon kunnen vragen of je daarmee juist zit.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:57 schreef Copycat het volgende:
Om hem voor het blok te zetten? Dat vind ik nog gemener. En ik ben niet de enige die die signalen opvangt... Sterker: ik ben zo'n beetje de laatste die het doorheeftquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hij geeft signalen af die jij interpreteert als zijnde etc. Je zou hem natuurlijk ook gewoon kunnen vragen of je daarmee juist zit.
Bij mij is het eigenlijk elke dag wel een beetje weekendquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voor doordeweeks wel, in het weekend vind ik die tijd dan weer redelijk vroeg
Nee, ik vind zoiets zeggen niet gemeen, stel je voor dat je er niks over zegt, dan gaat hij misschien een stapje verder en raakt helemaal hoteldebotel van je, dan heb je nog een groter probleem om hem dan af te wijzen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:57 schreef Copycat het volgende:
Ik moest vanmorgen bot doen tegen een collega die dacht dat het feit dat we een paar keer per week samen naar en van werk fietsen genoeg bodem biedt voor een gezamenlijk filmavondje. Niet dus, temeer daar hij signalen afgeeft die erop duiden dat zijn interesse verder gaat dan platonisch.
Ik ben altijd een enorme softie wat dat betreft en hou het meestal een beetje in het midden omdat ik niet wil kwetsen, maar dat schiet ook niet op. Dus heb ik vanochtend gemompeld 'Sorry, maar dat doe ik enkel met mijn vrienden'.
Oh Oh Den Haaaaaaagquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mooi, de eerste vergadering gaat niet door, dan hier maar het volgende, doe er je voordeel mee
Chinese Restaurant Top 100
2 Han Ting Prinsestraat 33 Den Haag
das altijd idd wel een beetje pijnlijk. mijn ervaring is toch als je gelijk eerlijk bent van je bent aardig maar that's it dat dat vaak erg gewaardeerd wordtquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om hem voor het blok te zetten? Dat vind ik nog gemener. En ik ben niet de enige die die signalen opvangt... Sterker: ik ben zo'n beetje de laatste die het doorheeft.
Nou, tot volgend jaar dan maar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier ook maar even:
Downtime FOK! vanavond na 2100
Ja, zegquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier ook maar even:
Daar zitten nog mensen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat wordt een avondje trollen op de Vlemmix-chat, Maanvis![]()
Zeker weten, gewoon altijd eerlijk zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
das altijd idd wel een beetje pijnlijk. mijn ervaring is toch als je gelijk eerlijk bent van je bent aardig maar that's it dat dat vaak erg gewaardeerd wordt
quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker weten, gewoon altijd eerlijk zijn![]()
Krijg je een grote Lego doos?quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij mij is het eigenlijk elke dag wel een beetje weekend![]()
Maar morgen moet ik ook vroeg op....ergens rond half 8 ofzo![]()
en straks ook de sinterklaas boodschappen doen...althans mn moeder en ik mag mee
quote:
Ah, zo'n verwend nestquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
tis voor mn nichtje...al snapt die denk ik geeneens wat sinterklaas is en hebben mn broer en schoonzus half Amerika al voor dr leeggekocht
Of een zus hebbenquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker weten, gewoon altijd eerlijk zijn![]()
Ik heb een broer...dus daar zit ws het verschilquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een zus(je), dus ik hoef niet eerlijk te zijn?
Bij nogal wat Chinese restaurants wisselen de koks per seizoen, dus 't blijft toch een momentopname. Ik moet wel zeggen dat degenen die ik ken inderdaad niet de minste zijn ..quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet het niet Buuf. Ik twijfel ook aan die lijst. Het restaurant dat genoemd is in Kampen vind ik namelijk een stuk minder dan een ander restaurant in Kampen, maar die staat dan weer niet op die lijst
Oh oh..quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier ook maar even:
Mijn zusje heeft ook een broerquote:Op dinsdag 1 december 2009 10:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb een broer...dus daar zit ws het verschil
Arme vent.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben een beetje ziek, grieperig.
En Ramses is overleden lees ik net.![]()
Aww en als het bijvoorbeeld gebroken is, hoe doen ze dat dan? Met een spalk? Gips?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:02 schreef Leandra het volgende:
Das lekker, de kid had een tijd geleden (voorjaar) al een keer tijdens het sporten een bal zo op z'n pink gehad dat er een botfragmentje losgekomen was, dat veroorzaakte al een procent gebruiksgemis, en nou heeft ie afgelopen zaterdag tijdens een wedstrijd weer een bal zo hard op z'n pink gehad dat z'n pink weer helemaal dik en pijnlijk is....
Is ie net bij de huisarts geweest, mag hij weer naar het ziekenhuis voor een röntgenfoto, want ze dacht al te voelen dat het niet helemaal goed zat
De vorige keer vonden ze een spalk afdoende (en wel even doorsturen naar de plastisch chirurg... dat dan wel) maar de huisarts heeft nu al geroepen dat een spalk alleen waarschijnlijk niet voldoende isquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aww en als het bijvoorbeeld gebroken is, hoe doen ze dat dan? Met een spalk? Gips?
Serieus?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:23 schreef Leandra het volgende:
Weet je wat nou het ergste is??
Dan zit je met zo'n knul van 2 meter in het ziekenhuis (net na het weekend natuurlijk), komen ze hem halen voor de röntgenfoto, zijn de eerste woorden van die verpleegster: "gevochten zeker?!"
Ik had echt zo iets van WTF??![]()
Echt.... Korfbal "ongevaarlijke sport", yeah right![]()
Ja echt.... dat was toen de eerste reactie.... ik wist niet wat ik hoordequote:Op dinsdag 1 december 2009 11:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus?Wat is dat nou voor belachelijke reactie?!
Maar het wordt dus ws gips, balen voor hem, gaat dat trainen gewoon door dan? Zelfs in de drukke decemermaand?
Ahhhhhhhhquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben een beetje ziek, grieperig.
En Ramses is overleden lees ik net.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |