L. wordt tien donderdag maar ik ga niet zeggen wat ik heb gekocht want testen bewijzen dat hij slimmer is dan ik. Maar het is klaar. Ik heb alles. Echt alles! Zelfs voor kinderfeestjes geshopt, surprises én vis. Nou ja!quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja die tijd heb ik dan weer *keihard in huilen uitbarst* met steile wimpers treed ik de wereld tegemoet. Hoe vaak ik al niet gehoord heb: ben je ziek?![]()
Maar. Maar. voor wie moet je wat dan? zo'n skateboard met een scharnier in het midden niks? mp4 speler? 4 in één Star wars Lego bouwset?
Of is het voor de meneer?
Nah, ik ga er vanuit dat de meeste handschade op maandag bij knullen van die leeftijd (en misschien deed de lengte ook eea vermoeden) iid voortkomt uit vechtpartijen en dergelijke, maar het getuigt wel van een flinke portie vooringenomenheid als je er dus al vanuitgaat dat het zo is, als je een knul van die leeftijd op maandagmorgen ziet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:39 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dat houdt je toch niet tegen Leandra, maar zuur is het wel. Maar het is nog niet bekend of er (nog meer) blijvende schade is aangericht? Want als hij die pink nodig heeft in de toekomst is het nog minder leuk natuurlijk.
En die reactie, ik zit er nog over na te denken, zelfs al zou hij het hebben opgelopen door te vechten, zelfs dan vind ik zo'n reactie niet zo gepast
Mijn favo nummer van hem, draaide het ca een week toen mijn vader overleed.quote:
ik zit nu ff een broodje te eten. Heb de grote kado's van de lijstjes en moet nog de franje eromheen. En dan nog voor de grote mensen, want die moeten ten slotte ook watquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:45 schreef Noek het volgende:
[..]
L. wordt tien donderdag maar ik ga niet zeggen wat ik heb gekocht want testen bewijzen dat hij slimmer is dan ik. Maar het is klaar. Ik heb alles. Echt alles! Zelfs voor kinderfeestjes geshopt, surprises én vis. Nou ja!![]()
![]()
Ramses dood. Dat is jammer.
Vetquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:23 schreef Noek het volgende:
Ik werd net gebeld door iemand van Fc Twente. De oudste is uitgekozen om een persconferentie bij te wonen en dan mag die vragen bedenken en stellen. Hoe cute.![]()
Hij is er denk ik nu nog steeds stil van.
Oooh, je doet de grote mensen ook? Kijk, die ambitie bezit ik gewoon niet. Meer kan ik niet aan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zit nu ff een broodje te eten. Heb de grote kado's van de lijstjes en moet nog de franje eromheen. En dan nog voor de grote mensen, want die moeten ten slotte ook wat
Ben benieuwd wat je gekocht hebt! En ook al 10!! Maarre goed bezig! En gewoon ook alles al! Respect!
Wat leuk! Die voelt zich straks vast een hele stoere, razende voetbalreporter.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:23 schreef Noek het volgende:
Ik werd net gebeld door iemand van Fc Twente. De oudste is uitgekozen om een persconferentie bij te wonen en dan mag die vragen bedenken en stellen. Hoe cute.![]()
ja toedeloe, ben gekke greet nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Oooh, je doet de grote mensen ook? Kijk, die ambitie bezit ik gewoon niet. Meer kan ik niet aan.
Jij gaat zeker ook nog een zelf een taart knutselen met de pakjesboot erop en de Pieten? Ik had wel een Oreo cheesecake beloofd. Me and my big mouth, alles lijkt me altijd zo leuk totdat ik het ook moet maken enzo. Jedoe.
Wat tof!!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:23 schreef Noek het volgende:
Ja, hij was echt helemaal ieh ieksig.quote:
Nee, gewoon zomaar. Er zijn 25 kinderen uitgekozen. Het is dan ook speciaal voor kinderen.quote:
Het komende half jaar word je om je oren geslagen met totaal nutteloze feitjesquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:36 schreef Noek het volgende:
Ja, hij was echt helemaal ieh ieksig.Schattig hoor. Alleen ga ik dit nog járen horen natuurlijk en ik woon al bijna in de Grolsch Veste. Hij weet ook echt alles van spelers, hij leert alles uit zijn hoofd, ziek gewoon.
![]()
Daarom heb ik het Guinnes book of records gekocht voor zijn verjaardag, kan hij nog meer nutteloze weetjes kwijt in zijn hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |