Kont + gatver = wtf?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja gatver dat bedoelde ik dus......
Jahahahahha jaaaa dees is niet mooi......quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja iew, een kont.![]()
Blij dat ik die niet heb.
Zo dan, omdat het nummer in mijn bril staat ( de MK 617, olive horn) en die staat weer op mijn neus:quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:35 schreef Noek het volgende:
Heidi
Hij heeft echt hele lelijke tassen. Echt zo van, Benidorm belde..![]()
Pics van je bril.En dat is omdat je die 100 jaar geleden al zou posten.
Germknödel staat eronderquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jahahahahha jaaaa dees is niet mooi......
Als ik het recept zo lees, lijkt het best lekker, maar t ziet er echt niet uit...quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:48 schreef Noek het volgende:
Germknödel!
http://www.ah.nl/allerhande/kookschrift/recept.jsp?id=242547
Vetquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo dan, omdat het nummer in mijn bril staat ( de MK 617, olive horn) en die staat weer op mijn neus:
http://www.coolframes.com/?fid=19181
Don't judge a book by its cover.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:49 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Als ik het recept zo lees, lijkt het best lekker, maar t ziet er echt niet uit...
Hij is stoer.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo dan, omdat het nummer in mijn bril staat ( de MK 617, olive horn) en die staat weer op mijn neus:
http://www.coolframes.com/?fid=19181
Hij staat haar ook heel stoer, hip enz... Tis een kek ding.quote:
Ach t lijk t er ook niet exact op maar zo een beetje de vorm ervan, t kan net zo goed een stel hersens zijn, daar heeft t ook weer van, maar ik denk dat ik de ramen ga lappen, want ik heb denk ik een rare dag vandaag......quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:52 schreef Copycat het volgende:
Als je die knödel op een kont vindt lijken,ben ik heel benieuwd naar je referentiemateriaal.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:52 schreef Copycat het volgende:
Als je die knödel op een kont vindt lijken,ben ik heel benieuwd naar je referentiemateriaal.
Sterktequote:Op dinsdag 1 december 2009 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo, laatste keer tanden poetsen en dan in die stoel gaan liggen luisteren naar de scheldtirade van mijn tandarts
Ik vind het bij sommige vrouwen juist top staan, echt waarquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Maar ik vind t voor een vrouw minder ...zon bril...maar ieder zijn eigen smaak.
Komt goed, ... volgende week ben je het weer vergetenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo, laatste keer tanden poetsen en dan in die stoel gaan liggen luisteren naar de scheldtirade van mijn tandarts
Je kunt maar beter met een paar flinke vullingen thuiskomen hč, na al die aandacht voor een tandartsbezoekje.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |