SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Lonker op 02-12-2009 16:51:46 ]Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
Jij bent wel aardigquote:
Stel eerst maar eens een UI in.quote:
Dan weet ik niet waar jij kijkt want ik zie toch echt een plaatje bij hem...quote:Op maandag 30 november 2009 21:19 schreef Lonker het volgende:
Pfffffffff vooruuit,,, maar je heb geen plaatje uncle ernie .........
quote:Op maandag 30 november 2009 21:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan weet ik niet waar jij kijkt want ik zie toch echt een plaatje bij hem...
webicons aanzettenquote:Op maandag 30 november 2009 21:19 schreef Lonker het volgende:
Pfffffffff vooruuit,,, maar je heb geen plaatje uncle ernie .........
Ehm... whut?quote:Op maandag 30 november 2009 21:22 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW
YO MAMMAAAAAAAAAAAAAAAAA
DISSSSSSSSSSSSSSS
Pak je ff de goeie boomquote:
Zie OPquote:Op maandag 30 november 2009 21:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
laatste boompost voor mij is die van racerdkb
Ze pakte de laatste boom. Daarin stond de enalaatsttoegevoegde ava niet in. Ik raad je aan wat rustiger te reageren. Op deze manier verbagger je dit in potentie leuke topic voor jezelf.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ze pakte de laatste boom. Daarin stond de enalaatsttoegevoegde ava niet in. Ik raad je aan wat rustiger te reageren. Op deze manier verbagger je dit in potentie leuke topic voor jezelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |