SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Lonker op 02-12-2009 16:51:46 ]Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
Jij bent wel aardigquote:
Stel eerst maar eens een UI in.quote:
Dan weet ik niet waar jij kijkt want ik zie toch echt een plaatje bij hem...quote:Op maandag 30 november 2009 21:19 schreef Lonker het volgende:
Pfffffffff vooruuit,,, maar je heb geen plaatje uncle ernie .........
quote:Op maandag 30 november 2009 21:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan weet ik niet waar jij kijkt want ik zie toch echt een plaatje bij hem...
webicons aanzettenquote:Op maandag 30 november 2009 21:19 schreef Lonker het volgende:
Pfffffffff vooruuit,,, maar je heb geen plaatje uncle ernie .........
Ehm... whut?quote:Op maandag 30 november 2009 21:22 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW
YO MAMMAAAAAAAAAAAAAAAAA
DISSSSSSSSSSSSSSS
Pak je ff de goeie boomquote:
Zie OPquote:Op maandag 30 november 2009 21:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
laatste boompost voor mij is die van racerdkb
Ze pakte de laatste boom. Daarin stond de enalaatsttoegevoegde ava niet in. Ik raad je aan wat rustiger te reageren. Op deze manier verbagger je dit in potentie leuke topic voor jezelf.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ze pakte de laatste boom. Daarin stond de enalaatsttoegevoegde ava niet in. Ik raad je aan wat rustiger te reageren. Op deze manier verbagger je dit in potentie leuke topic voor jezelf.
quote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ze pakte de laatste boom. Daarin stond de enalaatsttoegevoegde ava niet in. Ik raad je aan wat rustiger te reageren. Op deze manier verbagger je dit in potentie leuke topic voor jezelf.
Jij verbaggert et met je commentaarquote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Das mijn oude ava die daar in staat... hoe kan dat nou?quote:
Jij in mijn topicquote:Op maandag 30 november 2009 21:31 schreef remlof het volgende:
Ow wat leuk, een Fokkertboom
Mag ik er ook in?
Die zie ik ook. Alleen in je profiel zie ik de andere. Die bedoel je denk ik, die gif van die vliegende vlinder?quote:Op maandag 30 november 2009 21:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das mijn oude ava die daar in staat... hoe kan dat nou?
Ik zie die ookquote:Op maandag 30 november 2009 21:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Das mijn oude ava die daar in staat... hoe kan dat nou?
Nee, het is maar net wat je bij http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs onder het tabje "Weergave" hebt aangegeven voor "voorkeur voor usericons omkeren?". Bij "nee" zie je dezelfde avatar bij de posts van Pien als in de boomquote:Op maandag 30 november 2009 21:32 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Die zie ik ook. Alleen in je profiel zie ik de andere. Die bedoel je denk ik, die gif van die vliegende vlinder?
Fok! laat de usericon altijd zien, en als je daarnaast een webicon hebt, staat die alleen in je profiel. Als je je oude ava weghaalt, zal men je nieuwe zien.
Volgens mij in ieder geval
Oh... ja... das waar ook, en ik heb ze omgekeerdquote:Op maandag 30 november 2009 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het is maar net wat je bij http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs onder het tabje "Weergave" hebt aangegeven voor "voorkeur voor usericons omkeren?". Bij "nee" zie je dezelfde avatar bij de posts van Pien als in de boom
Maar als ze wil dat men haar gifje ziet, kan ze het best de oude usericon weghalen, dat had ik toch wel goed?quote:Op maandag 30 november 2009 21:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het is maar net wat je bij http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs onder het tabje "Weergave" hebt aangegeven voor "voorkeur voor usericons omkeren?". Bij "nee" zie je dezelfde avatar bij de posts van Pien als in de boom
Ik denk dat men dan helemaal niets meer zietquote:Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Maar als ze wil dat men haar gifje ziet, kan ze het best de oude usericon weghalen, dat had ik toch wel goed?
Eh ja, dat geloof ik wel.quote:Op maandag 30 november 2009 21:38 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Maar als ze wil dat men haar gifje ziet, kan ze het best de oude usericon weghalen, dat had ik toch wel goed?
Dan moet het nu gelukt zijn. Dankje Relmofquote:
JE staat erinquote:
Nouja, post ik de oplossing, krijgt die paarse getagde pipo de bedankjesquote:Op maandag 30 november 2009 21:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan moet het nu gelukt zijn. Dankje Relmof
Jij ook bedanktquote:Op maandag 30 november 2009 21:46 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Nouja, post ik de oplossing, krijgt die paarse getagde pipo de bedankjes
Wat doe je met mijn boomquote:
Ik vind hem leuk hoorquote:
Heul nietquote:Op maandag 30 november 2009 22:32 schreef donthate het volgende:
[..]
Gaat als een marrokaan de boom van lonker jatten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |