Ach, zolang dr Phil maar blijft.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:12 schreef Jian het volgende:
gooi net de TV hier effe aan, .... Oprah. Ze gaat er mee stopppen, erg hè
Dr. Phil, zekersquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, zolang dr Phil maar blijft.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ach, zolang dr Phil maar blijft.
Oke, zo'n groot montuur bedoel je?Ja sommigen staan er idd goed mee, zelf heb ik toevallig ook een nieuwe , maar ik vind een beetje kleiner montuur leuker, toch prefereer ik me lenzen. Maar ik had me bril 10 minuten op en had 3 complimenten te pakken, dus hij staat me gelukkig goed...quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het bij sommige vrouwen juist top staan, echt waar![]()
"Uhh, nee, hou je lingerie maar aan en je bril maar op"
Gefeli, en inderdaad dit is iets bijzonders, hoor je ook niet meer zoveel klein en achterkleinkinderenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:17 schreef Juud79 het volgende:
Middag!
We hebben er sinds gisteren weer een kindje bij in onze familie, mijn nichtje is bevallen van een gezonde tweede zoon. Daar ga ik vnvnd maar eens iets op drinken. Gisteravond toen ik het hoorde was het daar al iets te laat voor.
Mijn opa en oma hebben nu 13 kleinkinderen en 2 achterkleinkinderen. Ik vind dat best heel bijzonder....
Dan moet je ff over een predictor piesen Ianddepian, als je leet bent.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
1337, ouwe...
u d0n7 5p33k z3 13375?
quote:
Ja?! nogal zelfs.quote:
Persoonlijk dacht ik dat bold óók kaal was. Medogenloos is het toch?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hij zal wel bald bedoelen dan.![]()
Bold betekent dapper/gedurfd.
vind het alle2, 1 potje nat, echt zo amerikaans, heb wel gisteren bij oprah whitni Houston gekeken, maar zo fake en veren in je kont prog vind ik het meestal van Oprah, en dr. Phil, ach ik kan ook wijze raad geven hoorquote:
Én brutaal, vrijpostig. Dus ik zou me er slap uit kunnen lullen maar ik bedoelde wel degelijk kaal.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hij zal wel bald bedoelen dan.![]()
Bold betekent dapper/gedurfd.
Tja, het komt ook allebei van HARPO toch, productiemaatschappij van Oprah.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het alle2, 1 potje nat, echt zo amerikaans, heb wel gisteren bij oprah whitni Houston gekeken, maar zo fake en veren in je kont prog vind ik het meestal van Oprah, en dr. Phil, ach ik kan ook wijze raad geven hoor
owh...ff terug lezen danquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:53 schreef D. het volgende:
Iedereen even sterkte, gecondoleerd, veel geluk, proficiat, succes, beterschap enzo gewenst met de zaken die bij hen spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |