Ik vind hem prachtig, al vanaf de eerste dag dat ik hem zag. En ook niet eens zo extreem duur in aanschaf.quote:Op maandag 30 november 2009 21:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Net een tank, maar ik vind het ook wel wat hebben
yups, maar die zeiksnor blijft stug zeiken.quote:Op maandag 30 november 2009 21:40 schreef Gert het volgende:
En Hansje begint diréct al met Pantelic.
Was jij gisteren jarig?quote:Op maandag 30 november 2009 21:25 schreef gomi het volgende:
[..]
goh, ik weet als de dag van gister hoe oud ik gister werd
Ahumquote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb niks over muzieksmaak voorbij zien komen, nee.
die vond ik in een oude doosquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 21:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat scherp!!!!
gefeli Gomi en nog vele jaren erbij
tyquote:Op maandag 30 november 2009 21:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hey Gomi, van harte, ik had het niet door
Fluistert: Rammsteinquote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan heb je wel kans dat je in één keer van je prins op het witte paard syndroom afbent natuurlijkquote:Op maandag 30 november 2009 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
yups, en moet er nog 1 krijgen. maar dat lukte niet op tijd ofzo. krijg ik morgen als t goed isquote:Op maandag 30 november 2009 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
die vond ik in een oude doos![]()
heb je leuke kadootjes gehad?
Oh ja, kutquote:
zit er nu naar te kijken, op zoek naar de besnorde voetballerquote:Op maandag 30 november 2009 21:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kijkt iemand van jullie memories? Of is dat alleen voor ouwe lullen zoals ik. Ik kijk er altijd met redelijk veel plezier naar namelijk.
wanneer verschijnt t eigenlijk op dvd?quote:Op maandag 30 november 2009 22:02 schreef Toverheks het volgende:
Leuk Deissy aankomende woensdag, en je weet het, blijven zitten tot na de aftiteling he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |