Dan ben ik er niet. Ben doordeweeks pas om 19u of later in de stad en dan is het ook gewoon druk.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:03 schreef Juicyhil het volgende:
Daarom ga ik ook nooit op zaterdagavond
Je kon beter even doordeweeks langsgaan, wordt je direct geholpen enzulks.
Ik heb het eigk gisteren ook voor de eerste keer gedaan, voor Avatar IMAX. Ik zie het morgen welquote:Op zondag 17 januari 2010 12:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan ben ik er niet. Ben doordeweeks pas om 19u of later in de stad en dan is het ook gewoon druk.
Ik heb net via de Belbios 2 kaarten gereserveerd. Dat kan toch gewoon, of mag dat niet met PUC?
Via i-net kan nu ook nog toch? Alleen maar één kaartje tegelijk... Ik begreep dat ze dat gaan veranderen?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb het eigk gisteren ook voor de eerste keer gedaan, voor Avatar IMAX. Ik zie het morgen wel![]()
Maar je kon eerst ook gewoon via internet reserveren met PUC, dus lijkt me sterk dat het niet kan.
Klopt. Net kaartjes opgehaald voor Where the Wild Things Are.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:54 schreef Sonja27 het volgende:
Je kan gewoon reserveren en dan bij de kassa laat je je PUC zien! Zelfs wanneer de persoon die met je mee gaat geen PUC heeft kan het dus niets aan de hand
Nee, sinds kort kan dat niet meer. Dat is omdat er teveel mensen hun kaartje niet kwamen ophalen.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Via i-net kan nu ook nog toch? Alleen maar één kaartje tegelijk... Ik begreep dat ze dat gaan veranderen?
Reserveren kan niet meer, kopen met Unlimited kan nog steeds hoor, je krijgt alleen als er vaste plaatsen zijn één plek toegewezen en je kan niet kiezen waar je zit of meerdere (PUC of non-PUC) kaartjes bestellen.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, sinds kort kan dat niet meer. Dat is omdat er teveel mensen hun kaartje niet kwamen ophalen.
Hmmz, ik wou gisteren kaartje kopen met mn puc voor avatar imax. Maar kon alleen het volledige bedrag betalen...quote:Op zondag 17 januari 2010 16:51 schreef MOEMP het volgende:
[..]
Reserveren kan niet meer, kopen met Unlimited kan nog steeds hoor, je krijgt alleen als er vaste plaatsen zijn één plek toegewezen en je kan niet kiezen waar je zit of meerdere (PUC of non-PUC) kaartjes bestellen.
Oh okay, mooi zoquote:Op zondag 17 januari 2010 17:14 schreef koei het volgende:
Imax en 3D zijn dan ook de uitzonderingen, omdat je daarvoor moet bijbetalen. Die moet je gewoon reserveren via de telefoon en dan bij het ophalen bij de kassa je kaart laten zien.
Maar ik dacht dat het wel de bedoeling was dat die mogelijkheid er gaat komen? Met meerdere PUC-kaarten meerdere tickets bestellen online?quote:Op zondag 17 januari 2010 16:51 schreef MOEMP het volgende:
[..]
Reserveren kan niet meer, kopen met Unlimited kan nog steeds hoor, je krijgt alleen als er vaste plaatsen zijn één plek toegewezen en je kan niet kiezen waar je zit of meerdere (PUC of non-PUC) kaartjes bestellen.
het is dat ik oproep dienst had, anders was ik bij buitenhof naar die voorstelling gegaanquote:Op zondag 17 januari 2010 23:09 schreef lelouch het volgende:
Wat een verhaal zeg Isegrim. Bij Pathe De Kuip is er een aparte 'unlimited balie' voor het aanmaken voor unlimited passen. Daar ben je dan ook direct aan de beurt.
(tip voor andere Rotterdammers)
Ik zou ook flink boos worden als ik daar kom en mij verteld wordt dat het te druk is![]()
Ik ben net terug van de Millennium Marathon bij Pathe De Kuip. Was gratis met PUC. Was netjes geregeld, een eigen gastheer. En na het avondeten begon de film wat later omdat nog niet iedereen terug was (erg druk bij de KFC haha). Complimenten voor de pathe.
En ben je opgeroepen?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:28 schreef mschol het volgende:
[..]
het is dat ik oproep dienst had, anders was ik bij buitenhof naar die voorstelling gegaan
Zonde. Maar deel 2 en 3 zijn weer aanraders hoor!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
nope![]()
maarja moet wel bereikbaar zijn (helaas)
maar, part of the job
Hebben ze bij alle bioscopen hoor, alleen zijn ze de meesten rond 18 uur gesloten.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:09 schreef lelouch het volgende:
Wat een verhaal zeg Isegrim. Bij Pathe De Kuip is er een aparte 'unlimited balie' voor het aanmaken voor unlimited passen. Daar ben je dan ook direct aan de beurt.
(tip voor andere Rotterdammers)
Durf te beweren dat er bij rembrandt in utreg geen unlimited balie isquote:Op maandag 18 januari 2010 08:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hebben ze bij alle bioscopen hoor, alleen zijn ze de meesten rond 18 uur gesloten.
Dan moeten ze dat even vermelden op de website. Dat voorkomt gedoe zoals wij zaterdag hadden.quote:Op maandag 18 januari 2010 08:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hebben ze bij alle bioscopen hoor, alleen zijn ze de meesten rond 18 uur gesloten.
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat even vermelden op de website. Dat voorkomt gedoe zoals wij zaterdag hadden.
http://www.pathe.nl/unlimited_faq.asp?page_id=unlimited%5Ffaqquote:De Pathé Unlimited pas is verkrijgbaar in alle Pathé bioscopen met uitzondering van Pathé Tuschinski. De pas is wel in alle Pathé bioscopen te gebruiken. Het abonnement kan van 10:00 tot 18:00 uur worden afgesloten.
Telefonisch kun je gewoon 2 kaartjes reserveren, alleen online kun je maar één tegelijk reserveren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:28 schreef DSGamer het volgende:
Dus als ik het goed begrijp uit het topic: ik wil volgende week zaterdag naar avater met m'n moeder. Ik heb een unlimited, zij niet. het is dus niet mogelijk om 2 kaarten te reserveren?
Ik moet er maar gewoon heen in de HOOP dat er nog kaartjes zijn?
Sorry, maar ik lees niet de hele FAQ door als ik iets wil gaan kopen. Had wel wat prominenter gekund imo.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[..]
http://www.pathe.nl/unlimited_faq.asp?page_id=unlimited%5Ffaq
Ze hadden in elk geval toen ik lid werd allemaal PUC balies, stond ook zo op de site.
Ik heb ooit 1 keer pauze gehad in een bioscoop, ik ergerde me er echt aan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:43 schreef poqpoq het volgende:
Hoe vinden jullie het feit dat er geen pauze in de film zit?
ik vind het zelf heerlijk.
Ook die rijen daar, de wc's, alles is idd bagger....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Irritant dat je tegenwoordig overal lijkt te moeten kiezen uit rij/stoel
Onlangs in Rotterdam Schouwburgplein zaal 3 geweest: die tent moeten ze gewoon slopen... Het was vies (niet opgeruimd tussen voorstellingen, overal chips, open flesjes etc), oud, koud, stoelen zaten los/brak.
bij spui houden ze ook altijd de mensen beneden voordat de zaal open gaat (ze hebben echter naast zaal 4 echt superveel ruimte waar ze ook gewoon veel mensen kwijt kunnen)quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:17 schreef Isegrim het volgende:
Geen pauze is top!
Wat me wel irriteert is dat ze je 'dwingen' om langs die snoepkassa te lopen. Er is geen andere route, je moet je een weg tussen de kassarij doorwurmen. Ik koop er nooit snoep e.d. vanwege de bizarre prijzen, neem mijn eigen drinken en snoep wel mee.
ideaal iddquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:43 schreef poqpoq het volgende:
Hoe vinden jullie het feit dat er geen pauze in de film zit?
ik vind het zelf heerlijk.
Het grappige is dat bijna iedereen die binnenkomt, gewoon aansluit bij de voorste kassa's, met als gevolg dat het bij de achterste kassa's vaak veel rustiger is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:25 schreef Solique het volgende:
Ga ook meestal naar de Kuip. Al vind ik de kassa's verrot ingericht daar.
De touchscreens zijn als het druk is ook totaal niet te bereikenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:43 schreef Solique het volgende:
Dat is inderdaad zo, maar meestal zorgen de voorste kassa's er wel voor dat het daar zo druk is dat je nauwelijks bij de achterste kan komen. Zeker niet zonder jezelf er als een breekijzer doorheen te werken.
welke film was dat dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:02 schreef Estolan het volgende:
Vanmiddag Spui Zaal 8 geen vaste plekken, maar wilde vanavond ook gaan Zaal 1, en toen wel, + rij boven tot net na de helft was al volik was er zelfs 55min voor aanvang met PUC, dus gewoon maar naar huis gegaan
tja, weet niet hoe ze het bepalen maar het is erg vreemdquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:18 schreef Estolan het volgende:
Zaal 8 was The Princess and the Frog ( die net nieuw is ), erg leuk om te zien, en Zaal 1 was Law Abiding Citizen ( die al een lange tijd draait )
Geen probleem gehadquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:04 schreef lelouch het volgende:
Iemand ervaring met een reservering voor IMAX in shouwburgplein, wordt die echt 30 minuten van te voren vrij gegeven?
Bij De Kuip gebeurt dit namelijk nooit. Bij Arena staat ik laatst wel voor lul
how to train your dragon heb ik me wel mee vermaaktquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:31 schreef P.F het volgende:
ik wil naar de film vanavond maar ik weet nog niet welke
das mooi.. how to train your dragon heeft een 8.3 op imdb..quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:44 schreef P.F het volgende:
Ja die zag er wel schattig uit! Ik wil graag naar een romantische/schattige film en mijn vriendje naar een film die een 8 of hoger krijgt op IMDB met een goed verhaal
quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:56 schreef P.F het volgende:
Ik zie liever een film met mensen![]()
En ik begreep dat Alice in Wonderland een deel 2 is!?!
softwarematig die aanpassing maken is echt peanuts.. alleen, als het waar is dat er puc plus kaarten komen, zullen ze dat tegelijkertijd invoeren..quote:Op zondag 11 april 2010 22:41 schreef RAILGUNNER het volgende:
Wat een drama met 3D-films, door die toeslag van 2,50 ben je verplicht om een kaartje aan het buffet te kopen ipv bij de automaat (Spuimarkt Den Haag). Sta je dus fijn een kwartier in de rij, ipv dat je binnen drie minuten je kaartje hebt.
Hoe moeilijk is om in het menu van de automaat een optie in te bouwen om bij 3D films de additionele 2,50 via je pinpas af te rekenen?
Verder ben ik uitermate te spreken over mijn PUC, heb hem volgende maand 5 jaar.
Vind het eerder bedroevend dat je vaak de keus niet eens meer hebt tussen normaal en 3Dquote:Op zondag 11 april 2010 22:41 schreef RAILGUNNER het volgende:
Wat een drama met 3D-films, door die toeslag van 2,50 ben je verplicht om een kaartje aan het buffet te kopen ipv bij de automaat (Spuimarkt Den Haag). Sta je dus fijn een kwartier in de rij, ipv dat je binnen drie minuten je kaartje hebt.
Hoe moeilijk is om in het menu van de automaat een optie in te bouwen om bij 3D films de additionele 2,50 via je pinpas af te rekenen?
Verder ben ik uitermate te spreken over mijn PUC, heb hem volgende maand 5 jaar.
als de "keus" er al is draait de normale versie alleen in een stad in verweggistan..quote:Op zondag 11 april 2010 22:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vind het eerder bedroevend dat je vaak de keus niet eens meer hebt tussen normaal en 3D
Dat bedoel ik. Bij Alice idem dito. Die hele film zou niet komen, en vervolgens alleen in 3Dquote:Op zondag 11 april 2010 23:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zeker irritant bij Clash of the Titans. Na de recensie op Filmtotaal " Alleen wat er precies 3D moet zijn wordt gedurende de film steeds onduidelijker." wil ik alleen de normale versie zien.
Vond ik ook jammer aan Clash of the Titans, die wilde ik helemaal niet in 3D zien.quote:Op zondag 11 april 2010 22:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vind het eerder bedroevend dat je vaak de keus niet eens meer hebt tussen normaal en 3D
Zelfde hier. Ik wou ook naar Clash of the Titans 2D. Maar dat ging dus nietquote:Op maandag 12 april 2010 17:28 schreef victorinox het volgende:
[..]
Vond ik ook jammer aan Clash of the Titans, die wilde ik helemaal niet in 3D zien.
Gelukkig kan ik met mijn voordeelpas nog steeds 3D films (zonder toeslag) uit de automaat halen, dit hebben ze na een half jaar nog steeds niet aangepast, waardoor het mij wat geld scheelt.
Dus?? De klant is toch nog steeds koning? al helemaal voor bijna 10euro per kaartje. Pathe moet niet zo zeuren, en gewoon is de normale planning aanhouden, en niet ineens in de laatste week voor een release alles veranderen.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:03 schreef Jack_da_Ripper het volgende:
Op dit moment worden alleen 3d films digitaal vertoond. Dit betekent dat 2d films nog op 35mm geprint worden. Dit is aanzienlijk duurder dan een digitale kopie. Omdat het merendeel van de bezoekers voor de 3d versie kiest, is het niet rendabel om de 2d versie te vertonen. Dit wordt met name bepaald door de distributeur (eigenaar) van de film. Deze bepaald ook hoevaak de film per dag vertoond moet worden.
Dit geldt helaas ook voor tekenfilms die alleen in de NL versie veroond worden. Zo kan ik mij herinneren dat Disney's "The Princess and the Frog" OV op de eerste avond slechts 6 bezoekers trok in de bioscoop waar ik als operateur werkzaam ben. Disney (Buena Vista) maakt dus verlies op deze OV versie.
een film waar relatief een klein publiek voor is, zeker voor de avond... dus weinig mensen vind ik dan niet vreemd..quote:Op donderdag 15 april 2010 12:03 schreef Jack_da_Ripper het volgende:
Op dit moment worden alleen 3d films digitaal vertoond. Dit betekent dat 2d films nog op 35mm geprint worden. Dit is aanzienlijk duurder dan een digitale kopie. Omdat het merendeel van de bezoekers voor de 3d versie kiest, is het niet rendabel om de 2d versie te vertonen. Dit wordt met name bepaald door de distributeur (eigenaar) van de film. Deze bepaald ook hoevaak de film per dag vertoond moet worden.
Dit geldt helaas ook voor tekenfilms die alleen in de NL versie veroond worden. Zo kan ik mij herinneren dat Disney's "The Princess and the Frog" OV op de eerste avond slechts 6 bezoekers trok in de bioscoop waar ik als operateur werkzaam ben. Disney (Buena Vista) maakt dus verlies op deze OV versie.
helemaal mee eens.. ik kan mij ook alleen herrinneren dat ik vroeger engelse classics heb gezien..quote:Op donderdag 15 april 2010 15:53 schreef Estolan het volgende:
Ik noem "The Princess and the Frog" niet perse een kinderfilm, is gewoon een Disney Klassieker, waar ook gewoon volwassen mensen naar toe gaan
Toen ik nog klein en jong was, namen mijn ouders mij altijd mee naar een engelstalige film, keek ook alles op tv in het engels als het om tekenfilms ging,
We lijken wel een stelletje Duitsers of Fransen, lekker alles in je eigen taal, en je kinderen dom houden
Ze hadden toen toch ook die VIP kaarten. Met rustige voorstellingen zonder lawaaierige Marokkanen. Ook nooit meer wat van gehoord. Ach, het is leuke marketing. Maar ik zit er niet op te wachten.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:05 schreef ddx het volgende:
En ze hebben weer wat nieuws bedacht:
http://www.pathe.nl/acties_events.asp?t=A&item_id=2111
Mag je dus ook aan gaan bijbetalen en kan je denk ik niet aan de automaat halen...
Die poep is alleen voor speciale premieres?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:05 schreef ddx het volgende:
Mag je dus ook aan gaan bijbetalen en kan je denk ik niet aan de automaat halen...
Ik vind dit wel een goede actie eigenlijk. Normaal betaal je voor alleen een flesje frisdrank al 2,70. Ik denk dat dit ook vooral bedoeld is voor mensen die normaal amper meer in de bioscoop komen. In Den Haag hebben ze al speciale girlnights met een zelfde soort concept. Dat ze dit bij de gelukkige huisvrouw doen (=vrouwenfilm) zegt ook al genoeg eigenlijk, ik verwacht niet dat ze een zelfde soort plan binnenkort door zullen gaan voeren bij een grote actiefilm.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:05 schreef ddx het volgende:
Vroegah had je de Grolsch Masterpremieres met een soortgelijk concept. Ik sleep toch mijn consumptie mee van thuis of de nabij gelegen AH, tenzij we snel nog een biertje of een koffie willen nemen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:37 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een goede actie eigenlijk. Normaal betaal je voor alleen een flesje frisdrank al 2,70. Ik denk dat dit ook vooral bedoeld is voor mensen die normaal amper meer in de bioscoop komen. In Den Haag hebben ze al speciale girlnights met een zelfde soort concept. Dat ze dit bij de gelukkige huisvrouw doen (=vrouwenfilm) zegt ook al genoeg eigenlijk, ik verwacht niet dat ze een zelfde soort plan binnenkort door zullen gaan voeren bij een grote actiefilm.
dit is gewoon een ticket voor 1 film, en alleen geldig in 1 bioscoop, kan me werkelijk niks schelen...quote:Op donderdag 15 april 2010 18:05 schreef ddx het volgende:
Eens! Zeker omdat die 3D films erg veel publiek trekken waardoor je soms ruim een kwartier in de rij staat omdat ze zo slim de kassa's en de popcornbalie samengevoegd hebben! En als je een goede plek wil moet je ook nog eens precies een uur van tevoren zijn, want een dag van tevoren een kaartje halen of een plek reserveren kan weer niet (of je moet een duur nummer gaan bellen en dan alsnog minimaal 30 minuten van tevoren je kaartje op gaan halen). Ik denk dat iedereen het er over eens is dat dit huidige systeem gewoon slecht geregeld is.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar ik vind de huidige ontwikkeling gewoon zwaar verrot dat je straks voor de helft van de films dus naar de balie moet omdat die shit verplicht in 3D is
Misschien je email bevestigen voor je Pathe account?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:14 schreef MrMonkeyman het volgende:
Vraagje: ik probeer een ticket te halen voor Kick Ass voor vanavond, maar als ik mijn pasnr en pincode intik krijg ik te lezen dat ik mijn kaart nog moet validaten. Wat houdt dit precies in? Heb hem nu al meer dan 3 maanden in bezit, en nu pas krijg ik het te horen.
Al enkele kerenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:53 schreef Estolan het volgende:
weet niet of je al met die kaart 1x aan een automaat iets gehaald hebt, zo niet, maybe activeert hij hem dan pas
anders is er iets mis
ik had ook iets van godverdomme op het moment dat er dus geen kaartje uitkwam voor de film (maar dus wel verrekend werd op de kaart...)quote:
Reserveren via de belbios?quote:Op donderdag 29 april 2010 09:29 schreef AntiChrist het volgende:
ik weet het toch niet hoor met die PUC kaart opzich ben ik er heel erg tevreden mee.
maar op het moment sloopt het een beetje mijn sociale leven:
Scenario:
gisteren gingen we met zn 4-en naar iron man 2
reserveren via website gaat niet als je 1 puc kaart heb, kaartjes een paar uur van tevoren halen gaat ook niet (want pas 1 uur van tevoren mag dat maar wie zegt me dat er dan nog goede plaatsen zijn met het achterlijke vaste plaatsen beleid) reserveren in de bios gaat uiteraard ook niet.
dus mocht je naar de bioscoop willen met een gezelschap dan moet je alsnog de volle pond betalen........
Waarom?quote:
Had ik ook al een klacht over gestuurd. Dit was het antwoord:quote:Op donderdag 29 april 2010 09:29 schreef AntiChrist het volgende:
ik weet het toch niet hoor met die PUC kaart opzich ben ik er heel erg tevreden mee.
maar op het moment sloopt het een beetje mijn sociale leven:
Scenario:
gisteren gingen we met zn 4-en naar iron man 2
reserveren via website gaat niet als je 1 puc kaart heb, kaartjes een paar uur van tevoren halen gaat ook niet (want pas 1 uur van tevoren mag dat maar wie zegt me dat er dan nog goede plaatsen zijn met het achterlijke vaste plaatsen beleid) reserveren in de bios gaat uiteraard ook niet.
dus mocht je naar de bioscoop willen met een gezelschap dan moet je alsnog de volle pond betalen........
Ik bel nu meestal de pathelijn daar kan je wel reserveren, kost alleen iets van 70cpm ofzoquote:Hartelijk dank dat u ons op de hoogte brengt van uw onvrede aangaande het stoppen van reserveren via de site. Allereerst willen wij u melden dat Pathé Unlimited Card houders onze meest gewaardeerde klanten zijn. We doen er alles aan om u zo goed te kunnen bedienen.
Het reserveringssysteem van Pathé is inderdaad aangepast. Slechts 50% van de reserveringen werd opgehaald en dit percentage ligt al jaren op hetzelfde niveau. De enorme kosten die dit met zich meebrengt, maakte dat wij moesten besluiten om onze ticketprijzen te verhogen of het reserveren te stoppen. Wij hebben voor het laatste gekozen. Temeer, dat er geen enkel land in de EU is waar reserveren nog mogelijk is. Dit voorkomt dat een film de stempel 'uitverkocht' krijgt, terwijl de helft van de kaarten kort voor aanvang van de voorstelling vrijvallen en niet meer verkocht kunnen worden. Steeds vaker moesten we duizenden bezoekers per week teleurstellen, terwijl achteraf bleek dat ze wel naar de film hadden gekund. Nu kunnen we veel meer klanten tevreden stellen.
Voorheen maakte u als Pathé Unlimited Card houder gebruik van normale reserveringen (in plaats van bestellingen met de Pathé Unlimited Card), waarbij in het theater alles omgezet werd en onze medewerkers zorgden voor stoelen naast elkaar. In de huidige situatie is dat vooralsnog niet mogelijk. Wij hebben onze leverancier van het kassasysteem gevraagd dit zo spoedig mogelijk te verhelpen, maar het probleem is zo complex dat het nog zeker 3 maanden gaat duren voordat dit gerealiseerd is. We verwachten dat na deze oplevering het weer mogelijk is om via internet een bestelling te maken met meerdere Pathé Unlimited kaarten.
Ik vraag u daarom vriendelijk om nog even geduld te hebben tot de software up to date is.
Met Vriendelijke Groet,
Klantenservice Pathé Unlimited
(unlimited@pathe.nl)
Helaas een beetje uit de richting om eens uit te proberen.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:09 schreef ddx het volgende:
Vanaf vandaag is Pathe Zaandam ook geopend
een nieuwe bioscoop met 4:3 schermen? wat een faalactiequote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:41 schreef ddx het volgende:
Afgelopen avond maar eens geweest (ga normaal altijd naar pathe Arena) maar Zaandam ligt ook op de route naar huis.
Ben naar The Ghost Writer geweest, draaide in zaal 2. (begon om 19:30)
Erg rustig in de biosscoop, zat met 8 personen in de zaal en ook toen ik wegging was het nog erg rustig.
De kaartautomaten werkten nog niet met de unlimited pas, moet voorlopig nog aan de balie (kassamedewerker en persoon die bij trap omhoog stonden waren prive bedienden)
Zaal zelf; stoelen stonden als soort tribune voor het scherm.
Je kan daardoor prima over personen voor je heen kijken, maar ik zit liever wat onderuit(/liggend) wat met zo'n opstelling wat lastiger gaat.
Scherm was 4:3 verhouding (wel lekker groot) en bij film zelf dus deel onder en bovenkant ongebruikt (reclames wel 4:3)
Geluid stond naar mijn idee ook wat te hard.
Binnenkort als er weer wat films draaien die ik nog niet gezien heb maar eens een andere zaal uitproberen.
Op pathe.nl/zaandam staan ook wat foto's van de opening.
Foto van andere zaal (zaal 2 had blauwe stoelen (maar met zelfde opstelling))
[ afbeelding ]
nee hoor, ze draaien XPquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:32 schreef bierjoost het volgende:
Weet iemand hoeveel de toeslag is voor Toy Story 1 en 2 achter elkaar. Die faalhazen rekenen dan zeker ¤ 5,- omdat het twee films zijn.
Overigens ook fokking irritant dat je als je met twee PUC kaarten wil kopen je dus ook in de rij moet staan omdat die kk automaat Windows 95 als besturingssysteem heeft.
Tja je moet wel naar de NL, want ze draaien de originele niet. Toy Story 1 en vooral 2, vind ik echt heel goed. Het feit dat ze in 3D zijn vind ik ook wel grappig. Ik ga vrijdag ochtend toch maar even denk ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:37 schreef mschol het volgende:
[..]
nee hoor, ze draaien XP
en waarom wil je naar toy story 1+2? die zijn pathe alleen in het nederlands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |