how to train your dragon heb ik me wel mee vermaaktquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:31 schreef P.F het volgende:
ik wil naar de film vanavond maar ik weet nog niet welke
das mooi.. how to train your dragon heeft een 8.3 op imdb..quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:44 schreef P.F het volgende:
Ja die zag er wel schattig uit! Ik wil graag naar een romantische/schattige film en mijn vriendje naar een film die een 8 of hoger krijgt op IMDB met een goed verhaal
quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:56 schreef P.F het volgende:
Ik zie liever een film met mensen![]()
En ik begreep dat Alice in Wonderland een deel 2 is!?!
softwarematig die aanpassing maken is echt peanuts.. alleen, als het waar is dat er puc plus kaarten komen, zullen ze dat tegelijkertijd invoeren..quote:Op zondag 11 april 2010 22:41 schreef RAILGUNNER het volgende:
Wat een drama met 3D-films, door die toeslag van 2,50 ben je verplicht om een kaartje aan het buffet te kopen ipv bij de automaat (Spuimarkt Den Haag). Sta je dus fijn een kwartier in de rij, ipv dat je binnen drie minuten je kaartje hebt.
Hoe moeilijk is om in het menu van de automaat een optie in te bouwen om bij 3D films de additionele 2,50 via je pinpas af te rekenen?
Verder ben ik uitermate te spreken over mijn PUC, heb hem volgende maand 5 jaar.
Vind het eerder bedroevend dat je vaak de keus niet eens meer hebt tussen normaal en 3Dquote:Op zondag 11 april 2010 22:41 schreef RAILGUNNER het volgende:
Wat een drama met 3D-films, door die toeslag van 2,50 ben je verplicht om een kaartje aan het buffet te kopen ipv bij de automaat (Spuimarkt Den Haag). Sta je dus fijn een kwartier in de rij, ipv dat je binnen drie minuten je kaartje hebt.
Hoe moeilijk is om in het menu van de automaat een optie in te bouwen om bij 3D films de additionele 2,50 via je pinpas af te rekenen?
Verder ben ik uitermate te spreken over mijn PUC, heb hem volgende maand 5 jaar.
als de "keus" er al is draait de normale versie alleen in een stad in verweggistan..quote:Op zondag 11 april 2010 22:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vind het eerder bedroevend dat je vaak de keus niet eens meer hebt tussen normaal en 3D
Dat bedoel ik. Bij Alice idem dito. Die hele film zou niet komen, en vervolgens alleen in 3Dquote:Op zondag 11 april 2010 23:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zeker irritant bij Clash of the Titans. Na de recensie op Filmtotaal " Alleen wat er precies 3D moet zijn wordt gedurende de film steeds onduidelijker." wil ik alleen de normale versie zien.
Vond ik ook jammer aan Clash of the Titans, die wilde ik helemaal niet in 3D zien.quote:Op zondag 11 april 2010 22:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vind het eerder bedroevend dat je vaak de keus niet eens meer hebt tussen normaal en 3D
Zelfde hier. Ik wou ook naar Clash of the Titans 2D. Maar dat ging dus nietquote:Op maandag 12 april 2010 17:28 schreef victorinox het volgende:
[..]
Vond ik ook jammer aan Clash of the Titans, die wilde ik helemaal niet in 3D zien.
Gelukkig kan ik met mijn voordeelpas nog steeds 3D films (zonder toeslag) uit de automaat halen, dit hebben ze na een half jaar nog steeds niet aangepast, waardoor het mij wat geld scheelt.
Dus?? De klant is toch nog steeds koning? al helemaal voor bijna 10euro per kaartje. Pathe moet niet zo zeuren, en gewoon is de normale planning aanhouden, en niet ineens in de laatste week voor een release alles veranderen.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:03 schreef Jack_da_Ripper het volgende:
Op dit moment worden alleen 3d films digitaal vertoond. Dit betekent dat 2d films nog op 35mm geprint worden. Dit is aanzienlijk duurder dan een digitale kopie. Omdat het merendeel van de bezoekers voor de 3d versie kiest, is het niet rendabel om de 2d versie te vertonen. Dit wordt met name bepaald door de distributeur (eigenaar) van de film. Deze bepaald ook hoevaak de film per dag vertoond moet worden.
Dit geldt helaas ook voor tekenfilms die alleen in de NL versie veroond worden. Zo kan ik mij herinneren dat Disney's "The Princess and the Frog" OV op de eerste avond slechts 6 bezoekers trok in de bioscoop waar ik als operateur werkzaam ben. Disney (Buena Vista) maakt dus verlies op deze OV versie.
een film waar relatief een klein publiek voor is, zeker voor de avond... dus weinig mensen vind ik dan niet vreemd..quote:Op donderdag 15 april 2010 12:03 schreef Jack_da_Ripper het volgende:
Op dit moment worden alleen 3d films digitaal vertoond. Dit betekent dat 2d films nog op 35mm geprint worden. Dit is aanzienlijk duurder dan een digitale kopie. Omdat het merendeel van de bezoekers voor de 3d versie kiest, is het niet rendabel om de 2d versie te vertonen. Dit wordt met name bepaald door de distributeur (eigenaar) van de film. Deze bepaald ook hoevaak de film per dag vertoond moet worden.
Dit geldt helaas ook voor tekenfilms die alleen in de NL versie veroond worden. Zo kan ik mij herinneren dat Disney's "The Princess and the Frog" OV op de eerste avond slechts 6 bezoekers trok in de bioscoop waar ik als operateur werkzaam ben. Disney (Buena Vista) maakt dus verlies op deze OV versie.
helemaal mee eens.. ik kan mij ook alleen herrinneren dat ik vroeger engelse classics heb gezien..quote:Op donderdag 15 april 2010 15:53 schreef Estolan het volgende:
Ik noem "The Princess and the Frog" niet perse een kinderfilm, is gewoon een Disney Klassieker, waar ook gewoon volwassen mensen naar toe gaan
Toen ik nog klein en jong was, namen mijn ouders mij altijd mee naar een engelstalige film, keek ook alles op tv in het engels als het om tekenfilms ging,
We lijken wel een stelletje Duitsers of Fransen, lekker alles in je eigen taal, en je kinderen dom houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |