abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80163992
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 17:31 schreef P.F het volgende:
ik wil naar de film vanavond maar ik weet nog niet welke
how to train your dragon heb ik me wel mee vermaakt
pi_80164040
Ja die zag er wel schattig uit! Ik wil graag naar een romantische/schattige film en mijn vriendje naar een film die een 8 of hoger krijgt op IMDB met een goed verhaal
pi_80164223
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 17:44 schreef P.F het volgende:
Ja die zag er wel schattig uit! Ik wil graag naar een romantische/schattige film en mijn vriendje naar een film die een 8 of hoger krijgt op IMDB met een goed verhaal
das mooi.. how to train your dragon heeft een 8.3 op imdb..
en qua verhaal, ja best leuk gedaan/bedacht voor een animatiefilm
ik zeg, doen!

om eerlijk te bekennen: heb em al 3x gezien
pi_80164309

Ik zie liever een film met mensen

En ik begreep dat Alice in Wonderland een deel 2 is !?!
pi_80164837
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 17:56 schreef P.F het volgende:

Ik zie liever een film met mensen

En ik begreep dat Alice in Wonderland een deel 2 is !?!

het is soort van deel 2 ja, vond em niet heel super
  zaterdag 10 april 2010 @ 18:32:33 #156
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_80165196
Ik vind hem juist leuk, Alice in Wonderland

Misschien ga ik vanavond ook nog ff bij Arena.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 11 april 2010 @ 22:41:21 #157
13330 RAILGUNNER
Més que un club
pi_80207531
Wat een drama met 3D-films, door die toeslag van 2,50 ben je verplicht om een kaartje aan het buffet te kopen ipv bij de automaat (Spuimarkt Den Haag). Sta je dus fijn een kwartier in de rij, ipv dat je binnen drie minuten je kaartje hebt.

Hoe moeilijk is om in het menu van de automaat een optie in te bouwen om bij 3D films de additionele 2,50 via je pinpas af te rekenen?

Verder ben ik uitermate te spreken over mijn PUC, heb hem volgende maand 5 jaar .
pi_80207684
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:41 schreef RAILGUNNER het volgende:
Wat een drama met 3D-films, door die toeslag van 2,50 ben je verplicht om een kaartje aan het buffet te kopen ipv bij de automaat (Spuimarkt Den Haag). Sta je dus fijn een kwartier in de rij, ipv dat je binnen drie minuten je kaartje hebt.

Hoe moeilijk is om in het menu van de automaat een optie in te bouwen om bij 3D films de additionele 2,50 via je pinpas af te rekenen?

Verder ben ik uitermate te spreken over mijn PUC, heb hem volgende maand 5 jaar .
softwarematig die aanpassing maken is echt peanuts.. alleen, als het waar is dat er puc plus kaarten komen, zullen ze dat tegelijkertijd invoeren..

een kaartje aan de kassa telt overigens ook niet mee als gekocht kaartje bij het "Mijn Pathe" overzicht

How to train your dragon gister voor de 4de keer gezien..
  zondag 11 april 2010 @ 22:46:19 #159
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_80207809
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:41 schreef RAILGUNNER het volgende:

Vind het eerder bedroevend dat je vaak de keus niet eens meer hebt tussen normaal en 3D
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 11 april 2010 @ 23:00:07 #160
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_80208666
Zeker irritant bij Clash of the Titans. Na de recensie op Filmtotaal " Alleen wat er precies 3D moet zijn wordt gedurende de film steeds onduidelijker." wil ik alleen de normale versie zien.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_80210996
Ik heb gister The Crazies gezien In dat soort best een goede film!
pi_80212622
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:46 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Vind het eerder bedroevend dat je vaak de keus niet eens meer hebt tussen normaal en 3D
als de "keus" er al is draait de normale versie alleen in een stad in verweggistan..
  maandag 12 april 2010 @ 09:36:31 #163
12888 Skull-splitter
pi_80215762
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zeker irritant bij Clash of the Titans. Na de recensie op Filmtotaal " Alleen wat er precies 3D moet zijn wordt gedurende de film steeds onduidelijker." wil ik alleen de normale versie zien.
Dat bedoel ik. Bij Alice idem dito. Die hele film zou niet komen, en vervolgens alleen in 3D
Bij How to train your dragon was de 3D gewoon subliem te noemen, maar nu had het geen enkele toegevoegde waarde.
pi_80216377
Lompe is dat in de Pathe agenda altijd wel de normale + de 3D versie vermeld staat, maar als de premiere er is, gaat alleen de 3D de bios in

Dit gebeurd trouwens ook als het gaat om de "teken"films. In de algemene agenda staat altijd de NL versie + de orginele, en steeds vaker gaan ze het alleen in de NL versie draaien, wat erg irritant is, aangezien sommige toch wel erg grappig zijn

$%$^&*() Pathe, ze kopen alle bioscopen op, maar leveren steeds minder kwaliteit, blijft jammer, zo'n Monopoly!
  maandag 12 april 2010 @ 17:28:47 #165
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_80232936
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:46 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Vond ik ook jammer aan Clash of the Titans, die wilde ik helemaal niet in 3D zien.
Gelukkig kan ik met mijn voordeelpas nog steeds 3D films (zonder toeslag) uit de automaat halen, dit hebben ze na een half jaar nog steeds niet aangepast, waardoor het mij wat geld scheelt.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_80321804
quote:
Op maandag 12 april 2010 17:28 schreef victorinox het volgende:

[..]

Vond ik ook jammer aan Clash of the Titans, die wilde ik helemaal niet in 3D zien.
Gelukkig kan ik met mijn voordeelpas nog steeds 3D films (zonder toeslag) uit de automaat halen, dit hebben ze na een half jaar nog steeds niet aangepast, waardoor het mij wat geld scheelt.
Zelfde hier. Ik wou ook naar Clash of the Titans 2D. Maar dat ging dus niet
Nou ik het er zo over heb, ik ga een klacht indienen op de site. (EDIT: gedaan)

Viel me vandaag op dat als ik nu met me puc een kaart bestel online ik dan een stoel-keuzescherm krijg. Pluspunt Maakt het reserveren met meerdere puc's tegelijk makkelijker!

[ Bericht 6% gewijzigd door lelouch op 14-04-2010 21:46:03 ]
  woensdag 14 april 2010 @ 22:23:10 #167
12888 Skull-splitter
pi_80324096
Oh, willen er trouwens nog meer mensen de stuiter kip terug ipv het "we willen mensen een kwalitatieve avond brengen en uitten dat door een saai en vreselijk zakelijk filmpje"?

Ik vind dat echt een kutstijl
pi_80338301
Op dit moment worden alleen 3d films digitaal vertoond. Dit betekent dat 2d films nog op 35mm geprint worden. Dit is aanzienlijk duurder dan een digitale kopie. Omdat het merendeel van de bezoekers voor de 3d versie kiest, is het niet rendabel om de 2d versie te vertonen. Dit wordt met name bepaald door de distributeur (eigenaar) van de film. Deze bepaald ook hoevaak de film per dag vertoond moet worden.
Dit geldt helaas ook voor tekenfilms die alleen in de NL versie veroond worden. Zo kan ik mij herinneren dat Disney's "The Princess and the Frog" OV op de eerste avond slechts 6 bezoekers trok in de bioscoop waar ik als operateur werkzaam ben. Disney (Buena Vista) maakt dus verlies op deze OV versie.
pi_80338925
Kun je bij pathé arena een imax kaartje uit de automaat kopen?
pi_80343027
quote:
Op donderdag 15 april 2010 12:03 schreef Jack_da_Ripper het volgende:
Op dit moment worden alleen 3d films digitaal vertoond. Dit betekent dat 2d films nog op 35mm geprint worden. Dit is aanzienlijk duurder dan een digitale kopie. Omdat het merendeel van de bezoekers voor de 3d versie kiest, is het niet rendabel om de 2d versie te vertonen. Dit wordt met name bepaald door de distributeur (eigenaar) van de film. Deze bepaald ook hoevaak de film per dag vertoond moet worden.
Dit geldt helaas ook voor tekenfilms die alleen in de NL versie veroond worden. Zo kan ik mij herinneren dat Disney's "The Princess and the Frog" OV op de eerste avond slechts 6 bezoekers trok in de bioscoop waar ik als operateur werkzaam ben. Disney (Buena Vista) maakt dus verlies op deze OV versie.
Dus?? De klant is toch nog steeds koning? al helemaal voor bijna 10euro per kaartje. Pathe moet niet zo zeuren, en gewoon is de normale planning aanhouden, en niet ineens in de laatste week voor een release alles veranderen.

Evenals beter aangeven wanneer een film de bios uit gaat. Staat nu alleen landelijk, maar niet per bios, wel zo handig
pi_80344187
quote:
Op donderdag 15 april 2010 12:03 schreef Jack_da_Ripper het volgende:
een film waar relatief een klein publiek voor is, zeker voor de avond... dus weinig mensen vind ik dan niet vreemd..

maar zowiezo: er is voor bezoekers geen/nauwelijks keuze: op primetime wordt bijna alleen maar 3d gedraaid en de normale versie draait om 15:00, als iedereen op werk zit..
geweldig

ok het is wat zwart/wit weergegeven, maar zo klopt het ongeveer
pi_80346485
Och jee, er meldt zich een Pathe medewerker en hij wordt gelijk weer zwart gemaakt

Bedankt voor je info Jack_da_Ripper. Films als Avatar zijn inderdaad niet rendabel in 2D, maar een '3D-flop' als Clash of the Titans was dat naar mijn idee wel geweest.
Van de verschillende kinderfilms kan ik het volledig begrijpen dat deze in OV gewoon geen bezoekers trekken.
pi_80347470
Ik noem "The Princess and the Frog" niet perse een kinderfilm, is gewoon een Disney Klassieker, waar ook gewoon volwassen mensen naar toe gaan

Toen ik nog klein en jong was, namen mijn ouders mij altijd mee naar een engelstalige film, keek ook alles op tv in het engels als het om tekenfilms ging,

We lijken wel een stelletje Duitsers of Fransen, lekker alles in je eigen taal, en je kinderen dom houden
pi_80348910
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:53 schreef Estolan het volgende:
Ik noem "The Princess and the Frog" niet perse een kinderfilm, is gewoon een Disney Klassieker, waar ook gewoon volwassen mensen naar toe gaan

Toen ik nog klein en jong was, namen mijn ouders mij altijd mee naar een engelstalige film, keek ook alles op tv in het engels als het om tekenfilms ging,

We lijken wel een stelletje Duitsers of Fransen, lekker alles in je eigen taal, en je kinderen dom houden
helemaal mee eens.. ik kan mij ook alleen herrinneren dat ik vroeger engelse classics heb gezien..
pi_80352088
En ze hebben weer wat nieuws bedacht:

http://www.pathe.nl/acties_events.asp?t=A&item_id=2111

Mag je dus ook aan gaan bijbetalen en kan je denk ik niet aan de automaat halen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')