Maar je kan wel van tevoren je plaats reserveren waarna hij niet meer verkoopbaar is, dus dat klopt toch ook niet helemaal. Het is alleen vreemd dat je die reservering pas een uur van tevoren mag ophalen. Ik denk dat dat iets te maken heeft met de pasbeveiliging ofzo, net zoals je niet snel achter elkaar kaartjes kan kopen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:34 schreef Chen het volgende:
Maar op zich is dat best logisch toch? Ook kunnen wij pas een kaartje bestellen, een uur van te voren? Ze willen gewoon eerst zoveel mogelijk geld binnen halen via een andere weg. Dat staat ook duidelijk in de voorwaarden. Leuk is het niet.
en het leuke is.. als je een imax kaartje haalt drukken ze het knopje PUC Speciaal in (oid) en dan kan je wel een week van te voren halenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:01 schreef koei het volgende:
[..]
Maar je kan wel van tevoren je plaats reserveren waarna hij niet meer verkoopbaar is, dus dat klopt toch ook niet helemaal. Het is alleen vreemd dat je die reservering pas een uur van tevoren mag ophalen. Ik denk dat dat iets te maken heeft met de pasbeveiliging ofzo, net zoals je niet snel achter elkaar kaartjes kan kopen.
Wij kunnen ook online bestellen. Doe dit gewoon op tijd, minimaal paar dagen van te voren. Met de PUC code van jouw en je vrienden tegelijk achter elkaar. Dan zit je gewoon naast elkaar en heb je goede plek.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:06 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Maar dat betekent dat je dan ook pas een uur van te voren een stoel mag kiezen. Ja, dan zijn alle goede stoelen natuurlijk al bezet..
Wat is er mis met de zalen van Buitenhof dan? Op het spui zijn de zalen vaak te koud vind ik. En komt er meer tuig. Dan zit ik liever naast een bejaarde hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:45 schreef AntiChrist het volgende:
ik snap overigens het vaste plaatsen systeem niet meer in den haag is het nu zo dat alleen bij spuimarkt er vaste plaatsen worden aangewezen? (ookal ga je in de middag waar er 10 man in een zaal zit...) want bij buitenhof had ik er laatst geen last van.. maar ik ga liever naar het spui die zalen van buitenhof zijn echt dramatisch.. voor de oudere onder ons ik heb het gevoel als ik in een zaal bij buitenhof zit alsof ik weer in de riksbioscoopzaal van Odeon zit....
inderdaad dat, en die belachelijk kleine zalen onder (met kleine schermen)quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:27 schreef mschol het volgende:
weinig, echt te weinig beenruimte
het verloop van de stoelen is niet scherp genoeg om altijd over je voorganger heen te kijken.
achterstallig onderhoud (diverse kapotte stoelen)
Dan ben ik er niet. Ben doordeweeks pas om 19u of later in de stad en dan is het ook gewoon druk.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:03 schreef Juicyhil het volgende:
Daarom ga ik ook nooit op zaterdagavond
Je kon beter even doordeweeks langsgaan, wordt je direct geholpen enzulks.
Ik heb het eigk gisteren ook voor de eerste keer gedaan, voor Avatar IMAX. Ik zie het morgen welquote:Op zondag 17 januari 2010 12:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan ben ik er niet. Ben doordeweeks pas om 19u of later in de stad en dan is het ook gewoon druk.
Ik heb net via de Belbios 2 kaarten gereserveerd. Dat kan toch gewoon, of mag dat niet met PUC?
Via i-net kan nu ook nog toch? Alleen maar één kaartje tegelijk... Ik begreep dat ze dat gaan veranderen?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb het eigk gisteren ook voor de eerste keer gedaan, voor Avatar IMAX. Ik zie het morgen wel![]()
Maar je kon eerst ook gewoon via internet reserveren met PUC, dus lijkt me sterk dat het niet kan.
Klopt. Net kaartjes opgehaald voor Where the Wild Things Are.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:54 schreef Sonja27 het volgende:
Je kan gewoon reserveren en dan bij de kassa laat je je PUC zien! Zelfs wanneer de persoon die met je mee gaat geen PUC heeft kan het dus niets aan de hand
Nee, sinds kort kan dat niet meer. Dat is omdat er teveel mensen hun kaartje niet kwamen ophalen.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Via i-net kan nu ook nog toch? Alleen maar één kaartje tegelijk... Ik begreep dat ze dat gaan veranderen?
Reserveren kan niet meer, kopen met Unlimited kan nog steeds hoor, je krijgt alleen als er vaste plaatsen zijn één plek toegewezen en je kan niet kiezen waar je zit of meerdere (PUC of non-PUC) kaartjes bestellen.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, sinds kort kan dat niet meer. Dat is omdat er teveel mensen hun kaartje niet kwamen ophalen.
Hmmz, ik wou gisteren kaartje kopen met mn puc voor avatar imax. Maar kon alleen het volledige bedrag betalen...quote:Op zondag 17 januari 2010 16:51 schreef MOEMP het volgende:
[..]
Reserveren kan niet meer, kopen met Unlimited kan nog steeds hoor, je krijgt alleen als er vaste plaatsen zijn één plek toegewezen en je kan niet kiezen waar je zit of meerdere (PUC of non-PUC) kaartjes bestellen.
Oh okay, mooi zoquote:Op zondag 17 januari 2010 17:14 schreef koei het volgende:
Imax en 3D zijn dan ook de uitzonderingen, omdat je daarvoor moet bijbetalen. Die moet je gewoon reserveren via de telefoon en dan bij het ophalen bij de kassa je kaart laten zien.
Maar ik dacht dat het wel de bedoeling was dat die mogelijkheid er gaat komen? Met meerdere PUC-kaarten meerdere tickets bestellen online?quote:Op zondag 17 januari 2010 16:51 schreef MOEMP het volgende:
[..]
Reserveren kan niet meer, kopen met Unlimited kan nog steeds hoor, je krijgt alleen als er vaste plaatsen zijn één plek toegewezen en je kan niet kiezen waar je zit of meerdere (PUC of non-PUC) kaartjes bestellen.
het is dat ik oproep dienst had, anders was ik bij buitenhof naar die voorstelling gegaanquote:Op zondag 17 januari 2010 23:09 schreef lelouch het volgende:
Wat een verhaal zeg Isegrim. Bij Pathe De Kuip is er een aparte 'unlimited balie' voor het aanmaken voor unlimited passen. Daar ben je dan ook direct aan de beurt.
(tip voor andere Rotterdammers)
Ik zou ook flink boos worden als ik daar kom en mij verteld wordt dat het te druk is![]()
Ik ben net terug van de Millennium Marathon bij Pathe De Kuip. Was gratis met PUC. Was netjes geregeld, een eigen gastheer. En na het avondeten begon de film wat later omdat nog niet iedereen terug was (erg druk bij de KFC haha). Complimenten voor de pathe.
En ben je opgeroepen?quote:Op zondag 17 januari 2010 23:28 schreef mschol het volgende:
[..]
het is dat ik oproep dienst had, anders was ik bij buitenhof naar die voorstelling gegaan
Zonde. Maar deel 2 en 3 zijn weer aanraders hoor!quote:Op zondag 17 januari 2010 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
nope![]()
maarja moet wel bereikbaar zijn (helaas)
maar, part of the job
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |