abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 januari 2010 @ 14:44:13 #91
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_76807383
Komend weekend lekker naar 4 films
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 14 januari 2010 @ 15:19:32 #92
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_76808862
Ik vind het zo stom dat Pathe Arena altijd op zaterdagavond met dezelfde bezetting van personeel werkt als doordeweeks

Die rijen
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_76823022
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:34 schreef Chen het volgende:
Maar op zich is dat best logisch toch? Ook kunnen wij pas een kaartje bestellen, een uur van te voren? Ze willen gewoon eerst zoveel mogelijk geld binnen halen via een andere weg. Dat staat ook duidelijk in de voorwaarden. Leuk is het niet.
Maar je kan wel van tevoren je plaats reserveren waarna hij niet meer verkoopbaar is, dus dat klopt toch ook niet helemaal. Het is alleen vreemd dat je die reservering pas een uur van tevoren mag ophalen. Ik denk dat dat iets te maken heeft met de pasbeveiliging ofzo, net zoals je niet snel achter elkaar kaartjes kan kopen.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_76826833
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 21:01 schreef koei het volgende:

[..]

Maar je kan wel van tevoren je plaats reserveren waarna hij niet meer verkoopbaar is, dus dat klopt toch ook niet helemaal. Het is alleen vreemd dat je die reservering pas een uur van tevoren mag ophalen. Ik denk dat dat iets te maken heeft met de pasbeveiliging ofzo, net zoals je niet snel achter elkaar kaartjes kan kopen.
en het leuke is.. als je een imax kaartje haalt drukken ze het knopje PUC Speciaal in (oid) en dan kan je wel een week van te voren halen !
pi_76829812
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 11:06 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Maar dat betekent dat je dan ook pas een uur van te voren een stoel mag kiezen. Ja, dan zijn alle goede stoelen natuurlijk al bezet..
Wij kunnen ook online bestellen. Doe dit gewoon op tijd, minimaal paar dagen van te voren. Met de PUC code van jouw en je vrienden tegelijk achter elkaar. Dan zit je gewoon naast elkaar en heb je goede plek.
Als er iemand bij is zonder PUC, neem je de belbios. Dan worden je plaatsen ook al vast gezet.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 08:45:52 #96
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_76839217
ik snap overigens het vaste plaatsen systeem niet meer in den haag is het nu zo dat alleen bij spuimarkt er vaste plaatsen worden aangewezen? (ookal ga je in de middag waar er 10 man in een zaal zit...) want bij buitenhof had ik er laatst geen last van.. maar ik ga liever naar het spui die zalen van buitenhof zijn echt dramatisch.. voor de oudere onder ons ik heb het gevoel als ik in een zaal bij buitenhof zit alsof ik weer in de riksbioscoopzaal van Odeon zit....
pi_76839915
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 08:45 schreef AntiChrist het volgende:
ik snap overigens het vaste plaatsen systeem niet meer in den haag is het nu zo dat alleen bij spuimarkt er vaste plaatsen worden aangewezen? (ookal ga je in de middag waar er 10 man in een zaal zit...) want bij buitenhof had ik er laatst geen last van.. maar ik ga liever naar het spui die zalen van buitenhof zijn echt dramatisch.. voor de oudere onder ons ik heb het gevoel als ik in een zaal bij buitenhof zit alsof ik weer in de riksbioscoopzaal van Odeon zit....
Wat is er mis met de zalen van Buitenhof dan? Op het spui zijn de zalen vaak te koud vind ik. En komt er meer tuig. Dan zit ik liever naast een bejaarde hoor.
pi_76840030
weinig, echt te weinig beenruimte
het verloop van de stoelen is niet scherp genoeg om altijd over je voorganger heen te kijken.
achterstallig onderhoud (diverse kapotte stoelen)
  vrijdag 15 januari 2010 @ 09:36:20 #99
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_76840287
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 09:27 schreef mschol het volgende:
weinig, echt te weinig beenruimte
het verloop van de stoelen is niet scherp genoeg om altijd over je voorganger heen te kijken.
achterstallig onderhoud (diverse kapotte stoelen)
inderdaad dat, en die belachelijk kleine zalen onder (met kleine schermen)
laatst was ik naar brothers gegaan en ik zat me gewoon te irriteren daarnaast was het geluid daar ook echt mega zacht.....

overigens vind ik tot nog toe het enige vervelende in spuimarkt dat je ineens vaste plaatsen hebt bij elke voorstelling... van tuig nog niet zoveel last gehad (ik ga meestal ook naar vroege voorstellingen).
pi_76913987
Vandaag samen met mijn Pathé Unlimited gehaald. Had nog heel wat voeten in de aarde. We gingen 'm halen bij Pathé Schouwburgplein. We gingen rond etenstijd in de hoop dat het een beetje rustig zou zijn. Dat viel een beetje tegen, maar gelukkig werd er een derde kassa geopend toen wij bijna aan de beurt waren. Wij bleven gewoon in onze eigen rij staan. We hadden in totaal zo'n kwartier staan wachten toen we eindelijk aan de beurt waren. Sluit die trut ineens d'r kassa. Dus wij aansluiten in de rij ernaast (gelukkig waren de mensen in die rij zo netjes om ons voor te laten omdat wij er al eerder stonden). Wij geven aan dat we graag Pathé Unlimited willen aanschaffen. Vergeet het maar, 'te druk'. Nou, zo druk was het nou ook weer niet. Kassamedewerker deed vrij onbeschoft. In eerst instantie zijn we een beetje pissig weggelopen, maar toen toch teruggegaan en een medewerker gevraagd om er een manager bij te halen. Verhaal uitgelegd. We konden een formulier invullen en later die avond (we wilden pas om 23:45 naar de film) de pas komen halen. Dus wij kwamen tegen elven terug voor die pas en sloten weer aan in een rij. Tien minuten wachten later (wij waren de laatsten in de rij, er kwam niemand meer na ons): "Hallo, wij hebben eerder op de avond een Pathé Unlimited-formulier ingevuld en we konden later op de avond onze passen ophalen". Kassamiep: "Daar kan ik u nu absoluut niet mee helpen, het is veel te druk!" ( wij waren de enigen nog in haar rij). Toen werden we een béétje pissig. Daar had ze na het aanhoren van ons verhaal enig begrip voor en ze haalde er wederom een manager bij, die dan eindelijk onze pasjes ging aanmaken.

Niet echt een goed begin dus zeg maar.

Na aanschaf van de kaart naar Sherlock Holmes geweest. Vermakelijk, niet geweldig. James Bond in 1700. Morgen naar Where the Wild Things Are.
  zondag 17 januari 2010 @ 12:03:35 #101
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_76917627
Daarom ga ik ook nooit op zaterdagavond
Je kon beter even doordeweeks langsgaan, wordt je direct geholpen enzulks.
pi_76918415
quote:
Op zondag 17 januari 2010 12:03 schreef Juicyhil het volgende:
Daarom ga ik ook nooit op zaterdagavond
Je kon beter even doordeweeks langsgaan, wordt je direct geholpen enzulks.
Dan ben ik er niet. Ben doordeweeks pas om 19u of later in de stad en dan is het ook gewoon druk.

Ik heb net via de Belbios 2 kaarten gereserveerd. Dat kan toch gewoon, of mag dat niet met PUC?
  zondag 17 januari 2010 @ 12:41:30 #103
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_76918733
quote:
Op zondag 17 januari 2010 12:28 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dan ben ik er niet. Ben doordeweeks pas om 19u of later in de stad en dan is het ook gewoon druk.

Ik heb net via de Belbios 2 kaarten gereserveerd. Dat kan toch gewoon, of mag dat niet met PUC?
Ik heb het eigk gisteren ook voor de eerste keer gedaan, voor Avatar IMAX. Ik zie het morgen wel
Maar je kon eerst ook gewoon via internet reserveren met PUC, dus lijkt me sterk dat het niet kan.
pi_76921902
Mijn vriendin is vrijdag naar New Moon geweest in Spui. Met PUC aan ATM, geen vaste plekken
pi_76922348
quote:
Op zondag 17 januari 2010 12:41 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik heb het eigk gisteren ook voor de eerste keer gedaan, voor Avatar IMAX. Ik zie het morgen wel
Maar je kon eerst ook gewoon via internet reserveren met PUC, dus lijkt me sterk dat het niet kan.
Via i-net kan nu ook nog toch? Alleen maar één kaartje tegelijk... Ik begreep dat ze dat gaan veranderen?
pi_76923978
Je kan gewoon reserveren en dan bij de kassa laat je je PUC zien! Zelfs wanneer de persoon die met je mee gaat geen PUC heeft kan het dus niets aan de hand
pi_76926380
quote:
Op zondag 17 januari 2010 14:54 schreef Sonja27 het volgende:
Je kan gewoon reserveren en dan bij de kassa laat je je PUC zien! Zelfs wanneer de persoon die met je mee gaat geen PUC heeft kan het dus niets aan de hand
Klopt. Net kaartjes opgehaald voor Where the Wild Things Are.
  zondag 17 januari 2010 @ 16:36:48 #108
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_76928298
quote:
Op zondag 17 januari 2010 14:12 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Via i-net kan nu ook nog toch? Alleen maar één kaartje tegelijk... Ik begreep dat ze dat gaan veranderen?
Nee, sinds kort kan dat niet meer. Dat is omdat er teveel mensen hun kaartje niet kwamen ophalen.
pi_76928795
quote:
Op zondag 17 januari 2010 16:36 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Nee, sinds kort kan dat niet meer. Dat is omdat er teveel mensen hun kaartje niet kwamen ophalen.
Reserveren kan niet meer, kopen met Unlimited kan nog steeds hoor, je krijgt alleen als er vaste plaatsen zijn één plek toegewezen en je kan niet kiezen waar je zit of meerdere (PUC of non-PUC) kaartjes bestellen.
  zondag 17 januari 2010 @ 16:55:33 #110
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_76928927
quote:
Op zondag 17 januari 2010 16:51 schreef MOEMP het volgende:

[..]

Reserveren kan niet meer, kopen met Unlimited kan nog steeds hoor, je krijgt alleen als er vaste plaatsen zijn één plek toegewezen en je kan niet kiezen waar je zit of meerdere (PUC of non-PUC) kaartjes bestellen.
Hmmz, ik wou gisteren kaartje kopen met mn puc voor avatar imax. Maar kon alleen het volledige bedrag betalen...
pi_76929575
Imax en 3D zijn dan ook de uitzonderingen, omdat je daarvoor moet bijbetalen. Die moet je gewoon reserveren via de telefoon en dan bij het ophalen bij de kassa je kaart laten zien.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  zondag 17 januari 2010 @ 17:15:38 #112
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_76929614
quote:
Op zondag 17 januari 2010 17:14 schreef koei het volgende:
Imax en 3D zijn dan ook de uitzonderingen, omdat je daarvoor moet bijbetalen. Die moet je gewoon reserveren via de telefoon en dan bij het ophalen bij de kassa je kaart laten zien.
Oh okay, mooi zo
pi_76934080
quote:
Op zondag 17 januari 2010 16:51 schreef MOEMP het volgende:

[..]

Maar ik dacht dat het wel de bedoeling was dat die mogelijkheid er gaat komen? Met meerdere PUC-kaarten meerdere tickets bestellen online?
pi_76943501
ja pas ergens in maart
pi_76945797
Wat een verhaal zeg Isegrim. Bij Pathe De Kuip is er een aparte 'unlimited balie' voor het aanmaken voor unlimited passen. Daar ben je dan ook direct aan de beurt.
(tip voor andere Rotterdammers)
Ik zou ook flink boos worden als ik daar kom en mij verteld wordt dat het te druk is

Ik ben net terug van de Millennium Marathon bij Pathe De Kuip. Was gratis met PUC. Was netjes geregeld, een eigen gastheer. En na het avondeten begon de film wat later omdat nog niet iedereen terug was (erg druk bij de KFC haha). Complimenten voor de pathe.
pi_76946804
quote:
Op zondag 17 januari 2010 23:09 schreef lelouch het volgende:
Wat een verhaal zeg Isegrim. Bij Pathe De Kuip is er een aparte 'unlimited balie' voor het aanmaken voor unlimited passen. Daar ben je dan ook direct aan de beurt.
(tip voor andere Rotterdammers)
Ik zou ook flink boos worden als ik daar kom en mij verteld wordt dat het te druk is

Ik ben net terug van de Millennium Marathon bij Pathe De Kuip. Was gratis met PUC. Was netjes geregeld, een eigen gastheer. En na het avondeten begon de film wat later omdat nog niet iedereen terug was (erg druk bij de KFC haha). Complimenten voor de pathe.
het is dat ik oproep dienst had, anders was ik bij buitenhof naar die voorstelling gegaan
pi_76946900
quote:
Op zondag 17 januari 2010 23:28 schreef mschol het volgende:

[..]

het is dat ik oproep dienst had, anders was ik bij buitenhof naar die voorstelling gegaan
En ben je opgeroepen?
pi_76947802
quote:
Op zondag 17 januari 2010 23:30 schreef lelouch het volgende:

[..]

En ben je opgeroepen?
nope

maarja moet wel bereikbaar zijn (helaas)
maar, part of the job
pi_76948767
quote:
Op zondag 17 januari 2010 23:47 schreef mschol het volgende:

[..]

nope

maarja moet wel bereikbaar zijn (helaas)
maar, part of the job
Zonde. Maar deel 2 en 3 zijn weer aanraders hoor!
2 is iets minder maar 3 is weer goed
pi_76950406
Totaal OFF-topic maar mijn PUC is geweldig. Heb 'm nou ruim een jaar en gebruik de kaart minimaal vier keer per maand, als het niet per week is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')