Hebben ze bij alle bioscopen hoor, alleen zijn ze de meesten rond 18 uur gesloten.quote:Op zondag 17 januari 2010 23:09 schreef lelouch het volgende:
Wat een verhaal zeg Isegrim. Bij Pathe De Kuip is er een aparte 'unlimited balie' voor het aanmaken voor unlimited passen. Daar ben je dan ook direct aan de beurt.
(tip voor andere Rotterdammers)
Durf te beweren dat er bij rembrandt in utreg geen unlimited balie isquote:Op maandag 18 januari 2010 08:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hebben ze bij alle bioscopen hoor, alleen zijn ze de meesten rond 18 uur gesloten.
Dan moeten ze dat even vermelden op de website. Dat voorkomt gedoe zoals wij zaterdag hadden.quote:Op maandag 18 januari 2010 08:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hebben ze bij alle bioscopen hoor, alleen zijn ze de meesten rond 18 uur gesloten.
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat even vermelden op de website. Dat voorkomt gedoe zoals wij zaterdag hadden.
http://www.pathe.nl/unlimited_faq.asp?page_id=unlimited%5Ffaqquote:De Pathé Unlimited pas is verkrijgbaar in alle Pathé bioscopen met uitzondering van Pathé Tuschinski. De pas is wel in alle Pathé bioscopen te gebruiken. Het abonnement kan van 10:00 tot 18:00 uur worden afgesloten.
Telefonisch kun je gewoon 2 kaartjes reserveren, alleen online kun je maar één tegelijk reserveren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:28 schreef DSGamer het volgende:
Dus als ik het goed begrijp uit het topic: ik wil volgende week zaterdag naar avater met m'n moeder. Ik heb een unlimited, zij niet. het is dus niet mogelijk om 2 kaarten te reserveren?
Ik moet er maar gewoon heen in de HOOP dat er nog kaartjes zijn?
Sorry, maar ik lees niet de hele FAQ door als ik iets wil gaan kopen. Had wel wat prominenter gekund imo.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[..]
http://www.pathe.nl/unlimited_faq.asp?page_id=unlimited%5Ffaq
Ze hadden in elk geval toen ik lid werd allemaal PUC balies, stond ook zo op de site.
Ik heb ooit 1 keer pauze gehad in een bioscoop, ik ergerde me er echt aan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:43 schreef poqpoq het volgende:
Hoe vinden jullie het feit dat er geen pauze in de film zit?
ik vind het zelf heerlijk.
Ook die rijen daar, de wc's, alles is idd bagger....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Irritant dat je tegenwoordig overal lijkt te moeten kiezen uit rij/stoel
Onlangs in Rotterdam Schouwburgplein zaal 3 geweest: die tent moeten ze gewoon slopen... Het was vies (niet opgeruimd tussen voorstellingen, overal chips, open flesjes etc), oud, koud, stoelen zaten los/brak.
bij spui houden ze ook altijd de mensen beneden voordat de zaal open gaat (ze hebben echter naast zaal 4 echt superveel ruimte waar ze ook gewoon veel mensen kwijt kunnen)quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:17 schreef Isegrim het volgende:
Geen pauze is top!
Wat me wel irriteert is dat ze je 'dwingen' om langs die snoepkassa te lopen. Er is geen andere route, je moet je een weg tussen de kassarij doorwurmen. Ik koop er nooit snoep e.d. vanwege de bizarre prijzen, neem mijn eigen drinken en snoep wel mee.
ideaal iddquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:43 schreef poqpoq het volgende:
Hoe vinden jullie het feit dat er geen pauze in de film zit?
ik vind het zelf heerlijk.
Het grappige is dat bijna iedereen die binnenkomt, gewoon aansluit bij de voorste kassa's, met als gevolg dat het bij de achterste kassa's vaak veel rustiger is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:25 schreef Solique het volgende:
Ga ook meestal naar de Kuip. Al vind ik de kassa's verrot ingericht daar.
De touchscreens zijn als het druk is ook totaal niet te bereikenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:43 schreef Solique het volgende:
Dat is inderdaad zo, maar meestal zorgen de voorste kassa's er wel voor dat het daar zo druk is dat je nauwelijks bij de achterste kan komen. Zeker niet zonder jezelf er als een breekijzer doorheen te werken.
welke film was dat dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:02 schreef Estolan het volgende:
Vanmiddag Spui Zaal 8 geen vaste plekken, maar wilde vanavond ook gaan Zaal 1, en toen wel, + rij boven tot net na de helft was al volik was er zelfs 55min voor aanvang met PUC, dus gewoon maar naar huis gegaan
tja, weet niet hoe ze het bepalen maar het is erg vreemdquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:18 schreef Estolan het volgende:
Zaal 8 was The Princess and the Frog ( die net nieuw is ), erg leuk om te zien, en Zaal 1 was Law Abiding Citizen ( die al een lange tijd draait )
Geen probleem gehadquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:04 schreef lelouch het volgende:
Iemand ervaring met een reservering voor IMAX in shouwburgplein, wordt die echt 30 minuten van te voren vrij gegeven?
Bij De Kuip gebeurt dit namelijk nooit. Bij Arena staat ik laatst wel voor lul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |