Ze hadden toen toch ook die VIP kaarten. Met rustige voorstellingen zonder lawaaierige Marokkanen. Ook nooit meer wat van gehoord. Ach, het is leuke marketing. Maar ik zit er niet op te wachten.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:05 schreef ddx het volgende:
En ze hebben weer wat nieuws bedacht:
http://www.pathe.nl/acties_events.asp?t=A&item_id=2111
Mag je dus ook aan gaan bijbetalen en kan je denk ik niet aan de automaat halen...
Die poep is alleen voor speciale premieres?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:05 schreef ddx het volgende:
Mag je dus ook aan gaan bijbetalen en kan je denk ik niet aan de automaat halen...
Ik vind dit wel een goede actie eigenlijk. Normaal betaal je voor alleen een flesje frisdrank al 2,70. Ik denk dat dit ook vooral bedoeld is voor mensen die normaal amper meer in de bioscoop komen. In Den Haag hebben ze al speciale girlnights met een zelfde soort concept. Dat ze dit bij de gelukkige huisvrouw doen (=vrouwenfilm) zegt ook al genoeg eigenlijk, ik verwacht niet dat ze een zelfde soort plan binnenkort door zullen gaan voeren bij een grote actiefilm.quote:Op donderdag 15 april 2010 18:05 schreef ddx het volgende:
Vroegah had je de Grolsch Masterpremieres met een soortgelijk concept. Ik sleep toch mijn consumptie mee van thuis of de nabij gelegen AH, tenzij we snel nog een biertje of een koffie willen nemen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:37 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een goede actie eigenlijk. Normaal betaal je voor alleen een flesje frisdrank al 2,70. Ik denk dat dit ook vooral bedoeld is voor mensen die normaal amper meer in de bioscoop komen. In Den Haag hebben ze al speciale girlnights met een zelfde soort concept. Dat ze dit bij de gelukkige huisvrouw doen (=vrouwenfilm) zegt ook al genoeg eigenlijk, ik verwacht niet dat ze een zelfde soort plan binnenkort door zullen gaan voeren bij een grote actiefilm.
dit is gewoon een ticket voor 1 film, en alleen geldig in 1 bioscoop, kan me werkelijk niks schelen...quote:Op donderdag 15 april 2010 18:05 schreef ddx het volgende:
Eens! Zeker omdat die 3D films erg veel publiek trekken waardoor je soms ruim een kwartier in de rij staat omdat ze zo slim de kassa's en de popcornbalie samengevoegd hebben! En als je een goede plek wil moet je ook nog eens precies een uur van tevoren zijn, want een dag van tevoren een kaartje halen of een plek reserveren kan weer niet (of je moet een duur nummer gaan bellen en dan alsnog minimaal 30 minuten van tevoren je kaartje op gaan halen). Ik denk dat iedereen het er over eens is dat dit huidige systeem gewoon slecht geregeld is.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar ik vind de huidige ontwikkeling gewoon zwaar verrot dat je straks voor de helft van de films dus naar de balie moet omdat die shit verplicht in 3D is
Misschien je email bevestigen voor je Pathe account?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:14 schreef MrMonkeyman het volgende:
Vraagje: ik probeer een ticket te halen voor Kick Ass voor vanavond, maar als ik mijn pasnr en pincode intik krijg ik te lezen dat ik mijn kaart nog moet validaten. Wat houdt dit precies in? Heb hem nu al meer dan 3 maanden in bezit, en nu pas krijg ik het te horen.
Al enkele kerenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:53 schreef Estolan het volgende:
weet niet of je al met die kaart 1x aan een automaat iets gehaald hebt, zo niet, maybe activeert hij hem dan pas
anders is er iets mis
ik had ook iets van godverdomme op het moment dat er dus geen kaartje uitkwam voor de film (maar dus wel verrekend werd op de kaart...)quote:
Reserveren via de belbios?quote:Op donderdag 29 april 2010 09:29 schreef AntiChrist het volgende:
ik weet het toch niet hoor met die PUC kaart opzich ben ik er heel erg tevreden mee.
maar op het moment sloopt het een beetje mijn sociale leven:
Scenario:
gisteren gingen we met zn 4-en naar iron man 2
reserveren via website gaat niet als je 1 puc kaart heb, kaartjes een paar uur van tevoren halen gaat ook niet (want pas 1 uur van tevoren mag dat maar wie zegt me dat er dan nog goede plaatsen zijn met het achterlijke vaste plaatsen beleid) reserveren in de bios gaat uiteraard ook niet.
dus mocht je naar de bioscoop willen met een gezelschap dan moet je alsnog de volle pond betalen........
Waarom?quote:
Had ik ook al een klacht over gestuurd. Dit was het antwoord:quote:Op donderdag 29 april 2010 09:29 schreef AntiChrist het volgende:
ik weet het toch niet hoor met die PUC kaart opzich ben ik er heel erg tevreden mee.
maar op het moment sloopt het een beetje mijn sociale leven:
Scenario:
gisteren gingen we met zn 4-en naar iron man 2
reserveren via website gaat niet als je 1 puc kaart heb, kaartjes een paar uur van tevoren halen gaat ook niet (want pas 1 uur van tevoren mag dat maar wie zegt me dat er dan nog goede plaatsen zijn met het achterlijke vaste plaatsen beleid) reserveren in de bios gaat uiteraard ook niet.
dus mocht je naar de bioscoop willen met een gezelschap dan moet je alsnog de volle pond betalen........
Ik bel nu meestal de pathelijn daar kan je wel reserveren, kost alleen iets van 70cpm ofzoquote:Hartelijk dank dat u ons op de hoogte brengt van uw onvrede aangaande het stoppen van reserveren via de site. Allereerst willen wij u melden dat Pathé Unlimited Card houders onze meest gewaardeerde klanten zijn. We doen er alles aan om u zo goed te kunnen bedienen.
Het reserveringssysteem van Pathé is inderdaad aangepast. Slechts 50% van de reserveringen werd opgehaald en dit percentage ligt al jaren op hetzelfde niveau. De enorme kosten die dit met zich meebrengt, maakte dat wij moesten besluiten om onze ticketprijzen te verhogen of het reserveren te stoppen. Wij hebben voor het laatste gekozen. Temeer, dat er geen enkel land in de EU is waar reserveren nog mogelijk is. Dit voorkomt dat een film de stempel 'uitverkocht' krijgt, terwijl de helft van de kaarten kort voor aanvang van de voorstelling vrijvallen en niet meer verkocht kunnen worden. Steeds vaker moesten we duizenden bezoekers per week teleurstellen, terwijl achteraf bleek dat ze wel naar de film hadden gekund. Nu kunnen we veel meer klanten tevreden stellen.
Voorheen maakte u als Pathé Unlimited Card houder gebruik van normale reserveringen (in plaats van bestellingen met de Pathé Unlimited Card), waarbij in het theater alles omgezet werd en onze medewerkers zorgden voor stoelen naast elkaar. In de huidige situatie is dat vooralsnog niet mogelijk. Wij hebben onze leverancier van het kassasysteem gevraagd dit zo spoedig mogelijk te verhelpen, maar het probleem is zo complex dat het nog zeker 3 maanden gaat duren voordat dit gerealiseerd is. We verwachten dat na deze oplevering het weer mogelijk is om via internet een bestelling te maken met meerdere Pathé Unlimited kaarten.
Ik vraag u daarom vriendelijk om nog even geduld te hebben tot de software up to date is.
Met Vriendelijke Groet,
Klantenservice Pathé Unlimited
(unlimited@pathe.nl)
Helaas een beetje uit de richting om eens uit te proberen.quote:Op donderdag 29 april 2010 21:09 schreef ddx het volgende:
Vanaf vandaag is Pathe Zaandam ook geopend
een nieuwe bioscoop met 4:3 schermen? wat een faalactiequote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:41 schreef ddx het volgende:
Afgelopen avond maar eens geweest (ga normaal altijd naar pathe Arena) maar Zaandam ligt ook op de route naar huis.
Ben naar The Ghost Writer geweest, draaide in zaal 2. (begon om 19:30)
Erg rustig in de biosscoop, zat met 8 personen in de zaal en ook toen ik wegging was het nog erg rustig.
De kaartautomaten werkten nog niet met de unlimited pas, moet voorlopig nog aan de balie (kassamedewerker en persoon die bij trap omhoog stonden waren prive bedienden)
Zaal zelf; stoelen stonden als soort tribune voor het scherm.
Je kan daardoor prima over personen voor je heen kijken, maar ik zit liever wat onderuit(/liggend) wat met zo'n opstelling wat lastiger gaat.
Scherm was 4:3 verhouding (wel lekker groot) en bij film zelf dus deel onder en bovenkant ongebruikt (reclames wel 4:3)
Geluid stond naar mijn idee ook wat te hard.
Binnenkort als er weer wat films draaien die ik nog niet gezien heb maar eens een andere zaal uitproberen.
Op pathe.nl/zaandam staan ook wat foto's van de opening.
Foto van andere zaal (zaal 2 had blauwe stoelen (maar met zelfde opstelling))
[ afbeelding ]
nee hoor, ze draaien XPquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:32 schreef bierjoost het volgende:
Weet iemand hoeveel de toeslag is voor Toy Story 1 en 2 achter elkaar. Die faalhazen rekenen dan zeker ¤ 5,- omdat het twee films zijn.
Overigens ook fokking irritant dat je als je met twee PUC kaarten wil kopen je dus ook in de rij moet staan omdat die kk automaat Windows 95 als besturingssysteem heeft.
Tja je moet wel naar de NL, want ze draaien de originele niet. Toy Story 1 en vooral 2, vind ik echt heel goed. Het feit dat ze in 3D zijn vind ik ook wel grappig. Ik ga vrijdag ochtend toch maar even denk ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:37 schreef mschol het volgende:
[..]
nee hoor, ze draaien XP
en waarom wil je naar toy story 1+2? die zijn pathe alleen in het nederlands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |