Getrouwd/samenwonend en dat soort shit zijn allemaal factoren.quote:Op zondag 29 november 2009 23:22 schreef Jahr00n het volgende:
Eem een vraagje tussendoor: Hoeveel is de uitkering tegenwoordig?
Het UWV heeft je afgelopen vrijdag nog daarover bericht.quote:Op zondag 29 november 2009 23:22 schreef Jahr00n het volgende:
Eem een vraagje tussendoor: Hoeveel is de uitkering tegenwoordig?
Die laatste is dus wel onverzorgd hequote:Op zondag 29 november 2009 23:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wat jij net liet zien was echt..![]()
Maar dit![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En een iets voller baardje..![]()
[ afbeelding ]
Wat zeg jij nou?quote:Op zondag 29 november 2009 23:24 schreef Mutant01 het volgende:
Echt, vrouwen kijken alleen maar naar mooiboys.
ONHAALBAAR DAMES!
Tozz, vrouwen zijn gewoon rare wezens. Ene keer hoor je ze huilen over snorren en baarden. Andere keer vinden ze het weer sexy.quote:Op zondag 29 november 2009 23:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou?![]()
Het gaat gewoon om de baarden..niet om de mannen die ik plaatste.
gewoon een man op eigen niveau, dan is zij gewoon niet van jouw niveauquote:Op zondag 29 november 2009 23:24 schreef Mutant01 het volgende:
ONHAALBAAR DAMES!
Ik wil ook een vrouw met de tieten van Pamela. Maar dat gaat niet!
Ik vind van nietquote:Op zondag 29 november 2009 23:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die laatste is dus wel onverzorgd he
Heerlijk simpel ben jequote:Op zondag 29 november 2009 23:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou?![]()
Het gaat gewoon om de baarden..niet om de mannen die ik plaatste.
Ik overstijg dat niveau.quote:Op zondag 29 november 2009 23:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
gewoon een man op eigen niveau, dan is zij gewoon niet van jouw niveau
Snorren ben ik niet dol op. Maar baardjesquote:Op zondag 29 november 2009 23:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tozz, vrouwen zijn gewoon rare wezens. Ene keer hoor je ze huilen over snorren en baarden. Andere keer vinden ze het weer sexy.
Zijn er turken die met marrokanen willen trouwen of visa versa? Of vinden ze elkander niet aantrekkelijk?quote:
Tieten van Pamelaquote:Op zondag 29 november 2009 23:24 schreef Mutant01 het volgende:
ONHAALBAAR DAMES!
Ik wil ook een vrouw met de tieten van Pamela. Maar dat gaat niet!
Snorloze baardmannen.quote:Op zondag 29 november 2009 23:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Snorren ben ik niet dol op. Maar baardjes
Ik ken er een paar. Komt niet vaak voor, maar het kan.quote:Op zondag 29 november 2009 23:27 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Zijn er turken die met marrokanen willen trouwen of visa versa? Of vinden ze elkander niet aantrekkelijk?
Ja, dat kan ook. Maar goed, ik vind het sowieso onzin om steeds naar mooier te zoeken, want dan blijf je bezig. Uiterlijk dat ongeveer overeen komt met dat van mij, vind ik wel goedquote:
Gebeurt wel eens, maar ik heb liever geen Marokkaan.quote:Op zondag 29 november 2009 23:27 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Zijn er turken die met marrokanen willen trouwen of visa versa? Of vinden ze elkander niet aantrekkelijk?
Heb jij ook een stoppelbaard dan?quote:Op zondag 29 november 2009 23:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook. Maar goed, ik vind het sowieso onzin om steeds naar mooier te zoeken, want dan blijf je bezig. Uiterlijk dat ongeveer overeen komt met dat van mij, vind ik wel goed
Niet op die manier vergelijken.quote:Op zondag 29 november 2009 23:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb jij ook een stoppelbaard dan?
quote:Op zondag 29 november 2009 23:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook. Maar goed, ik vind het sowieso onzin om steeds naar mooier te zoeken, want dan blijf je bezig. Uiterlijk dat ongeveer overeen komt met dat van mij, vind ik wel goed
Vooroordelenquote:Op zondag 29 november 2009 23:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gebeurt wel eens, maar ik heb liever geen Marokkaan.
Waarom niet? Zo'n leuke ali B look a like met een stoppelbaardjequote:Op zondag 29 november 2009 23:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gebeurt wel eens, maar ik heb liever geen Marokkaan.
Wat ben je toch heerlijk simpelquote:Op zondag 29 november 2009 23:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het gaat om het innerlijk..mja als je je ineens realiseert dat bijna iedere gozer een zak is. Kan je beter naar de mooiste zak zoekenhiehie'
Nee, dat meen ik niet?
quote:Op zondag 29 november 2009 23:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het gaat om het innerlijk..mja als je je ineens realiseert dat bijna iedere gozer een zak is. Kan je beter naar de mooiste zak zoekenhiehie'
Nee, dat meen ik niet?
quote:Op zondag 29 november 2009 23:31 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Waarom niet? Zo'n leuke ali B look a like met een stoppelbaardje
Ik ben geen zak . Maar ik heb geen stoppelbaard. Nu ben ik kansloos zeker.quote:Op zondag 29 november 2009 23:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, dat meen ik niet?
quote:Op zondag 29 november 2009 23:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, dat meen ik niet?
Dit is echt een afknapper.quote:Op zondag 29 november 2009 23:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik zou wel met Ali B willen trouwen hoor..hij heeft humor.
Nee, geen vooroordelen.quote:Op zondag 29 november 2009 23:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vooroordelen![]()
Zolang het geen sjonnie is
quote:Op zondag 29 november 2009 23:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben geen zak . Maar ik heb geen stoppelbaard. Nu ben ik kansloos zeker.
Je spreekt alleen eerder de mensen aan die je er goed uit vindt zien en gaat daarna pas selecteren op innerlijk. Never nooit dat je iemand ziet en denkt "He, wat een leuk karakterquote:Op zondag 29 november 2009 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Lekker lang zoeken, ik vind de klik/het innerlijk belangrijker, tuurlijk telt het uiterlijk ook, maar minder. (nu komen er zeker mensen die zeggen dat iedereen dat zegt, maar ik meen het, want ik vind het uiterlijk ook belangrijk, maar niet beslissend)
leuke karakter stond er toch eerst of ben ik nou gek?quote:Op zondag 29 november 2009 23:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je spreekt alleen eerder de mensen aan die je er goed uit vindt zien en gaat daarna pas selecteren op innerlijk. Never nooit dat je iemand ziet en denkt "He, wat een leuk karakter"
Copyright van Jochem Myer
ga weg jongetjequote:Op zondag 29 november 2009 23:35 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Want marrokanen en turken mogen niet met elkaar trouwen in de kleine turkse geest?![]()
Agreequote:Op zondag 29 november 2009 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Lekker lang zoeken, ik vind de klik/het innerlijk belangrijker, tuurlijk telt het uiterlijk ook, maar minder. (nu komen er zeker mensen die zeggen dat iedereen dat zegt, maar ik meen het, want ik vind het uiterlijk ook belangrijk, maar niet beslissend)
Ja en ik wist dat jullie allemaal erbovenop wilden springen met jullie neurotische grammatica, dus daarom heb ik het veranderdquote:Op zondag 29 november 2009 23:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
leuke karakter stond er toch eerst of ben ik nou gek?![]()
Nee, maar ik ga ook niet opzoek naar jongens.
Je hebt nu 99,9% van de mannelijke populatie van Nederland weggejaagd.quote:
11 uur. Lamlulquote:Op zondag 29 november 2009 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Nou mensen, ik ga maar eens slapen. Morgen vroeg op ( 11 uur beginnen).
Ben benieuwd of ik morgen een stoppelbaard heb of niet.
quote:Op zondag 29 november 2009 23:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt nu 99,9% van de mannelijke populatie van Nederland weggejaagd.![]()
Zijn humor.quote:Op zondag 29 november 2009 23:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Wat is er mis met Ali B? ( behalve zijn muziek)
Ik heb eisen, die ik veel belangrijker vind dan het uiterlijk, dus als je het ziet als dat ik op een jongen zou afstappen, zou het zo kunnen voorkomen dat ik op iemand afstap die niet zo mooi is als de rest.quote:
Zijn muziek dusquote:Op zondag 29 november 2009 23:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Wat is er mis met Ali B? ( behalve zijn muziek)
welterustenquote:Op zondag 29 november 2009 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Nou mensen, ik ga maar eens slapen. Morgen vroeg op ( 11 uur beginnen).
Ben benieuwd of ik morgen een stoppelbaard heb of niet.
snorrenmodus aan-quote:
En stel dat je denkt dat het een Turk is, maar later blijkt dat het een Marokkaan is. Wat dan?quote:Op zondag 29 november 2009 23:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb eisen, die ik veel belangrijker vind dan het uiterlijk, dus als je het ziet als dat ik op een jongen zou afstappen, zou het zo kunnen voorkomen dat ik op iemand afstap die niet zo mooi is als de rest.
Een schaterlach? Of een diepe, uit-de-grond-van-je-hart-lach?quote:Op zondag 29 november 2009 23:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik kan wel lachen om zijn opmerkingen hoor..
quote:Op zondag 29 november 2009 23:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb eisen, die ik veel belangrijker vind dan het uiterlijk, dus als je het ziet als dat ik op een jongen zou afstappen, zou het zo kunnen voorkomen dat ik op iemand afstap die niet zo mooi is als de rest.
Sayid van Draadstaalquote:Op zondag 29 november 2009 23:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En stel dat je denkt dat het een Turk is, maar later blijkt dat het een Marokkaan is. Wat dan?
quote:Op zondag 29 november 2009 23:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zijn muziek dus![]()
En het feit ik Leipe Mocro flavour uit m'n hoofd ken, zoveel verspilde ruimte in m'n hersens
VAUD!quote:Op zondag 29 november 2009 23:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
geen probleem ali b brent leipe mocro flavour iedereen die doet mee met leipe mocro flaovur, die leipe mocro flavourrrrr
mutfak kadin gitmekquote:Op zondag 29 november 2009 23:40 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
snorrenmodus aan-
mutfak kadın gitmek
snorremodus uit-
het zou wat zijn een turk die zegt dat een hollander moet vertrekken!
Ik ken de couplettenquote:Op zondag 29 november 2009 23:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
''Want dit is..ja dit is die leipe mocro flavour''
Nou.. dat zou eigenlijk niet kunnen, want ik stap niet op jongens af, maar als je het zo stelt dat ik op jongens afstap en het klikt en alles gaat goed blalbalbal, dan weet ik ook dat het een Marokkaan is, toch?quote:Op zondag 29 november 2009 23:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En stel dat je denkt dat het een Turk is, maar later blijkt dat het een Marokkaan is. Wat dan?
Nou zeker geen diepe ''uit-de-grond-van-mijn-hart-lachquote:Op zondag 29 november 2009 23:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een schaterlach? Of een diepe, uit-de-grond-van-je-hart-lach?![]()
Dan stap je dus volgens je vorige voorbeeld ook niet af op minder mooier jongensquote:Op zondag 29 november 2009 23:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nou.. dat zou eigenlijk niet kunnen, want ik stap niet op jongens af, maar als je het zo stelt dat ik op jongens afstap en het klikt en alles gaat goed blalbalbal, dan weet ik ook dat het een Marokkaan is, toch?
Nou goed, dan ben je vooralsnog door mijn keuring heen.quote:Op zondag 29 november 2009 23:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou zeker geen diepe ''uit-de-grond-van-mijn-hart-lach..maar wel genoeg om een glimlach op mn gezicht te toveren
.
ja, maar toen zei ik ook stel dat ik op jongens afstap..quote:Op zondag 29 november 2009 23:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan stap je dus volgens je vorige voorbeeld ook niet af op minder mooier jongens
quote:Op zondag 29 november 2009 23:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou zeker geen diepe ''uit-de-grond-van-mijn-hart-lach..maar wel genoeg om een glimlach op mn gezicht te toveren
.
hoe laat moet jij ook alweer opstaanquote:
Ik wist niet dat ik gekeurd werd?quote:Op zondag 29 november 2009 23:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou goed, dan ben je vooralsnog door mijn keuring heen.
quote:Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
doe ik altijd, is ook een glimlach
Je komt gewoon nooit buiten de deurquote:Op zondag 29 november 2009 23:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, maar toen zei ik ook stel dat ik op jongens afstap..
Ik moet wel weten wat voor vlees ik in de kuip heb zitten he!quote:Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik gekeurd werd?![]()
Keur mij niet, eikel!
quote:Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
hoe laat moet jij ook alweer opstaan? Ik zou zelfs om 10:30 op kunnen staan en nóg op tijd kunnen zijn.
best wel vaak, maar ik stap niet op jongens afquote:Op zondag 29 november 2009 23:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je komt gewoon nooit buiten de deur
But very true indeed. Don't tell me you didn't smile due to my most recent postquote:
Blaaablaaaaaaaaaquote:Op zondag 29 november 2009 23:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik moet wel weten wat voor vlees ik in de kuip heb zitten he!
Je weet het tegenwoordig gewoon nooit met die dames. Mannen zijn angstig begrijp je.
HOERRRRRRRRRRRRRRquote:Op zondag 29 november 2009 23:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
best wel vaak, maar ik stap niet op jongens af
ok, heel soms wel, maar dat is met andere bedoelingen
quote:Op zondag 29 november 2009 23:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
HOERRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
!1111!!!
EINZZWEIDREI!!11
![]()
Nou, voor de opvoeding van kinderen en de klik met de (schoon)ouders is dat wel makkelijk. Dus dat zal zeker (al dan niet onbewust) een factor spelen bij de "selectie". Maar goed, wat is gelovig he.quote:Op zondag 29 november 2009 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
maakt het voor jullie ook uit of je man/vrouw gelovig is of niet?
Niet echt, zolang er niks tegen mijn principes in gaat. Een beetje gelovige basis is best goed voor een kind vind ik, al is het alleen maar om de goede normen en waardenquote:Op zondag 29 november 2009 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
maakt het voor jullie ook uit of je man/vrouw gelovig is of niet?
Ja echt hoor..je hebt een talent jongen!quote:Op zondag 29 november 2009 23:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
But very true indeed. Don't tell me you didn't smile due to my most recent post![]()
Ik moet wat met mijn Engels doen
Als ik morgen een marokkaanse zombie rond zie lopen op de campus, dan weet ik wel hoe laat het isquote:Op zondag 29 november 2009 23:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou en.
Ik houd van vroeg opstaaan![]()
![]()
![]()
(hiehie ik lieg)
quote:Op zondag 29 november 2009 23:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ik morgen een marokkaanse zombie rond zie lopen op de campus, dan weet ik wel hoe laat het is.
Ik heb een International Baccalaureate in English A2 Higher Level jaquote:Op zondag 29 november 2009 23:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja echt hoor..je hebt een talent jongen!
Weet niet of jij gelovig bent, maar ikzelf zou al niets beginnen met een man die geen moslim is.quote:Op zondag 29 november 2009 23:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, voor de opvoeding van kinderen en de klik met de (schoon)ouders is dat wel makkelijk. Dus dat zal zeker (al dan niet onbewust) een factor spelen bij de "selectie". Maar goed, wat is gelovig he.
A2 english is dus nog steeds English as a foreign language, faalhaasquote:Op zondag 29 november 2009 23:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb een International Baccalaureate in English A2 Higher Level ja![]()
Val maar in katzwijm
quote:Op zondag 29 november 2009 23:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb een International Baccalaureate in English A2 Higher Level ja![]()
Val maar in katzwijm
Je weet zelf ook wel hoe gevaarlijk die Marokkaanse dames zijn.quote:
Joh, ik woon in Nederlandquote:Op zondag 29 november 2009 23:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
A2 english is dus nog steeds English as a foreign language, faalhaas.
Ik heb het volledige IB-diploma gedaan, maar ik ben dan ook een held.
quote:Op zondag 29 november 2009 23:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan gooi ik een plastic bekertje automatenkoffie naar je hoofd.
Nee, ik ken geen Marokkaanse dames. Behalve moederlief en zusje..quote:Op zondag 29 november 2009 23:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel hoe gevaarlijk die Marokkaanse dames zijn.
Ik noem ze dan ook lovergirls.
Nee, hoor. Mijn matties staan voor me klaarquote:Op zondag 29 november 2009 23:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Moet je doen.![]()
ik sloop je grrr ()
Je vlucht naar Egypte watjequote:Op zondag 29 november 2009 23:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, hoor. Mijn matties staan voor me klaar.
Mooi, dan ben je nog buiten de invloedssfeer van de Marokkaanse heksenmeiden uit de Randstad gebleven.quote:Op zondag 29 november 2009 23:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, ik ken geen Marokkaanse dames. Behalve moederlief en zusje..
Is het nou echt zo erg gesteld met de marokkaanse vrouwen hier in Rotterdam?quote:Op zondag 29 november 2009 23:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mooi, dan ben je nog buiten de invloedssfeer van de Marokkaanse heksenmeiden uit de Randstad gebleven.
Hahahaha.quote:Op zondag 29 november 2009 23:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ben nog aan het dubben of ik 10 uur of 8 uur wil slapen vannacht
Wat wil je nou, kom op dan?quote:Op zondag 29 november 2009 23:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikwakka2 jij edit echt ieder bericht
Die zie ik soms in de bus, zo vermoeiend. Houden nooit hun tetter eens.quote:Op zondag 29 november 2009 23:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mooi, dan ben je nog buiten de invloedssfeer van de Marokkaanse heksenmeiden uit de Randstad gebleven.
Noem mij geen haatmocro..quote:Op zondag 29 november 2009 23:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, hoor. Mijn matties staan voor me klaar. En zo'n haatmocro kan ik mijn mijn klleine teen aan.
Nou ja, qua karakter vind ik ze (vaak) niet te pruimen. Geforceerde volwassenheid enzo.quote:Op zondag 29 november 2009 23:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is het nou echt zo erg gesteld met de marokkaanse vrouwen hier in Rotterdam?
ja, heel erg.quote:Op zondag 29 november 2009 23:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is het nou echt zo erg gesteld met de marokkaanse vrouwen hier in Rotterdam?
Haatmocroquote:
Hehehe.quote:Op zondag 29 november 2009 23:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je weet precies waar ik het over heb.quote:Op zondag 29 november 2009 23:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die zie ik soms in de bus, zo vermoeiend. Houden nooit hun tetter eens.
"Luister luister, je moet niet zo bitche joh, ja wat, ik blijf rustig! Eh he, rustig rustig rustig!"
Ik voel me dan zo verheven als premature academicus
O, ik dacht aan zeikgedrag/vrouwennijd.quote:Op zondag 29 november 2009 23:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou ja, qua karakter vind ik ze (vaak) niet te pruimen. Geforceerde volwassenheid enzo.
Dan moet je bij de Turken zijnquote:Op zondag 29 november 2009 23:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
O, ik dacht aan zeikgedrag/vrouwennijd.
Je woont toch buiten de RS?quote:Op zondag 29 november 2009 23:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nou..is niet zo lief wat jullie zeggen!
Ook. Mijn post was niet uitputtend.quote:Op zondag 29 november 2009 23:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
O, ik dacht aan zeikgedrag/vrouwennijd.
Ja, is het echt zo erg, bradda?quote:Op zondag 29 november 2009 23:59 schreef o.us het volgende:
gaat dit nu over die marokkaanse make-up heksen in rdam?
Neemt mijn vader altijdquote:
Er zullen toch vast wel normale zijn? Op de uni en zo?quote:Op zondag 29 november 2009 23:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook. Mijn post was niet uitputtend.
Ja, die zich zo verheven gedragen. Je weet wel.quote:Op zondag 29 november 2009 23:59 schreef o.us het volgende:
gaat dit nu over die marokkaanse make-up heksen in rdam?
Nee.quote:Op maandag 30 november 2009 00:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan mag ik t toch alsnog niet zo lief vinden?
en omdat er geen Marokkaan praat over roddelgedrag, betekent het dat zij er geen last van hebben? Vooroordelen. Ik ken genoeg Marokkanen en jaloezie is gewoon fucking eng aanwezig bij ze (ook bij Turkse meisjes!). Ga dus niet zeggen dat je bij de Turken moet zijn, alsof Marokkanen er geen last van hebben.quote:Op maandag 30 november 2009 00:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik hoor van jou altijd over roddelgedrag en backstabbing gedoe
ervaring met zoeen meid gehad. Niet r aan beginnen.quote:
Kom op zegquote:Op maandag 30 november 2009 00:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en omdat er geen Marokkaan praat over roddelgedrag, betekent het dat zij er geen last van hebben? Vooroordelen. Ik ken genoeg Marokkanen en jaloezie is gewoon fucking eng aanwezig bij ze (ook bij Turkse meisjes!). Ga dus niet zeggen dat je bij de Turken moet zijn, alsof Marokkanen er geen last van hebben.
Het is pure logica dat als je een verhaal van een kant hoort dat je dan op basis daarvan een conclusie trekt.quote:Op maandag 30 november 2009 00:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en omdat er geen Marokkaan praat over roddelgedrag, betekent het dat zij er geen last van hebben? Vooroordelen. Ik ken genoeg Marokkanen en jaloezie is gewoon fucking eng aanwezig bij ze (ook bij Turkse meisjes!). Ga dus niet zeggen dat je bij de Turken moet zijn, alsof Marokkanen er geen last van hebben.
pure logica? De andere kant (de Marokkanen kant) kan toch ook gewoon stil zijn?quote:Op maandag 30 november 2009 00:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is pure logica dat als je een verhaal van een kant hoort dat je dan op basis daarvan een conclusie trekt.
Cheers mate, trustenquote:Op maandag 30 november 2009 00:03 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga slapen dames en heren. Ik dank jullie voor de interessante gesprekken over Ali B, Marokkaanse heksenmeiden en stoppelbaarden.
Groet. En slaap zacht.
Daag!quote:Op maandag 30 november 2009 00:03 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga slapen dames en heren. Ik dank jullie voor de interessante gesprekken over Ali B, Marokkaanse heksenmeiden en stoppelbaarden.
Groet. En slaap zacht.
ifrane!quote:Op maandag 30 november 2009 00:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
We kunnen het ook over leuke dingen hebben![]()
Zoals de kerstvakantie die er bijna aankomt
ik zie er niet meerderequote:Op maandag 30 november 2009 00:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een zin heeft maar één uitroepteken nodig.
Ik kan toch nooit volledig onderzoek doen naar wat alle partijen van een onderwerp vinden voordat ik tot een reactie kom?quote:Op maandag 30 november 2009 00:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
pure logica? De andere kant (de Marokkanen kant) kan toch ook gewoon stil zijn?
Wat een domheid
cahil
laats bradaquote:Op maandag 30 november 2009 00:03 schreef Mutant01 het volgende:
Groet. En slaap zacht.
Trek dan gewoon geen conclusies, niemand die jou erom heeft gevraagd. Je hoeft niet te zeggen "dan moet je bij de Turken zijn". Houd gewoon je mond als je niet genoeg informatie hebt.quote:Op maandag 30 november 2009 00:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik kan toch nooit volledig onderzoek doen naar wat alle partijen van een onderwerp vinden voordat ik tot een reactie kom?![]()
Blij dat ik geen politcus ben
Leer dan dingen met een korreltje zout te nemen... Ik zei er "quote:Op maandag 30 november 2009 00:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Trek dan gewoon geen conclusies, niemand die jou erom heeft gevraagd. Je hoeft niet te zeggen "dan moet je bij de Turken zijn". Houd gewoon je mond als je niet genoeg informatie hebt.
jaaa! Want veel sneeuw + het stadje zelf + snowboarden is gwnquote:Op maandag 30 november 2009 00:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahhaha. Je hebt er heeeeel erg zin in he
dat gevoel heb ik ook idd...quote:Op maandag 30 november 2009 00:25 schreef Rookert het volgende:
Denk dat iedereen hem gepeerd is met downtime, ga zo maar eens tukken
ik ben gwn wezen msnen! Nokia n95 ftwquote:Op maandag 30 november 2009 00:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar ja, niet iedereen is zo levensloos als wij om te gaan refreshen totdat Fok t weer doet
Die heb ik ook!quote:Op maandag 30 november 2009 00:30 schreef o.us het volgende:
[..]
ik ben gwn wezen msnen! Nokia n95 ftw
ik heb trouwens de 8gb versie, die eckte eckte. Idk, ik verwijder mn shit regelmatig. Alleen je moet uitkijken dat je er niet te veel muziek op je telefoon doet anders krijg je een systeemfout!quote:Op maandag 30 november 2009 00:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die heb ik ook!Heel chill ding, alleen af en toe was sloom met laden van toepassingen en inbox. Wat is trouwens de maximale inhoud van de inbox? Zit nu op 1998, heb vrij weinig verwijderd afgelopen jaar
Ja, ik heb de oude, wel met 8GB memorykaartje. Heb idd gehad dat mn muziekspeler ermee kapte, daarna was mn memorystick een keer naar de klote, waardoor ik alles moest formatterenquote:Op maandag 30 november 2009 00:38 schreef o.us het volgende:
[..]
ik heb trouwens de 8gb versie, die eckte eckte. Idk, ik verwijder mn shit regelmatig. Alleen je moet uitkijken dat je er niet te veel muziek op je telefoon doet anders krijg je een systeemfout!
weet je wel hoe vaak ik moest formatteren om mijn nokia de oude te krijgen? Maar ik ga slapen. Tot morgen maar weer!quote:Op maandag 30 november 2009 00:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, ik heb de oude, wel met 8GB memorykaartje. Heb idd gehad dat mn muziekspeler ermee kapte, daarna was mn memorystick een keer naar de klote, waardoor ik alles moest formatterenNu doet ie het wel weer, 770 nummers staan erop.
quote:
Goed hoorquote:Op maandag 30 november 2009 14:23 schreef Rookert het volgende:
ik heb straks college en zit nu in de bieb semi intelligent te doen...
Maar je bent wel op tijd aangekomen?quote:Op maandag 30 november 2009 14:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha ja. 's Ochtends was echt een hel..ik had niet helemaal door dat ik op moest staan..of ik wilde t niet doorhebben
Wat heb je nou weer gedaan?quote:Op maandag 30 november 2009 15:25 schreef o.us het volgende:
hallo iedereen! K zit nu in het ehbo van t zuiderziekenhuis..
quote:Op maandag 30 november 2009 14:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar je bent wel op tijd aangekomen?
ben van de trap gevallenquote:
We zijn hier niet in Marokko, jongeman. Natuurlijk hebben ze hier wifiquote:Op maandag 30 november 2009 15:32 schreef o.us het volgende:
[..]
ben van de trap gevallenen mn rechterhand doet zeer en is opgezwollen. K wist niet eens dat ze gratis wifi hadden!
Arme jongen!quote:Op maandag 30 november 2009 15:32 schreef o.us het volgende:
[..]
ben van de trap gevallenen mn rechterhand doet zeer en is opgezwollen. K wist niet eens dat ze gratis wifi hadden!
quote:Op maandag 30 november 2009 15:32 schreef o.us het volgende:
[..]
wat een redding die gratis wifi, ik had ook gratis tv enzoquote:Op maandag 30 november 2009 15:32 schreef o.us het volgende:
[..]
ja, want ziekenhuisgeur isquote:Op maandag 30 november 2009 15:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Moet je niet kotsen van die geur daar?
Na-apert.quote:Op maandag 30 november 2009 15:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ik wilde t zelfde vragen..daarom citeerde ik jou.
Net zoiets als de zoemer om hangmocro's weg te jagenquote:Op maandag 30 november 2009 15:47 schreef o.us het volgende:
hebben ze een soort speciale geurspray fzo?
ik moest lachenquote:Op maandag 30 november 2009 15:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Net zoiets als de zoemer om hangmocro's weg te jagen;D:D;D:;d;d;d;;;d;:D?d//d?d???
marokkanen in het echt?quote:Op maandag 30 november 2009 15:52 schreef Joy_Division het volgende:
Ik ook weer van de partij, marokkanen op fok
Ik ken er niet zoveelquote:
Albeda, Business College vestigingquote:Op maandag 30 november 2009 15:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Op welke school/hogeschool/uni zit je eigenlijk? In Rotterdam toch?
Je gaat dus de hele dag fappen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Albeda, Business College vestiging
Trouwens het is okee met mijn hand. Met hem zo veel mogelijk bewegen, meer niet.
quote:Op maandag 30 november 2009 17:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij wil niet met mij daten, dus dan krijg ik hopeloze aanvallen.
Waarom niet? Mag het niet van je ma?quote:Op maandag 30 november 2009 17:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan datenis niks persoonlijks hoor.
Net of ik dat ga vragenquote:Op maandag 30 november 2009 17:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom niet? Mag het niet van je ma?
Als je me goede links kunt sturen, heb jij ook jouw bijdrage voor het herstel van mijn hand.quote:
Als je nou van het vrouwelijke geslacht was zouden we wel bij elkaar passen. Alleen ben je wel een tikkeltje te oud voor mequote:
Alsof dat kan in Zeeland...quote:Op maandag 30 november 2009 17:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Geen zin om te liegen over waar ik ben en met wie
Hoeft toch niet, als je gaat daten in de EUR kantine.quote:Op maandag 30 november 2009 17:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Geen zin om te liegen over waar ik ben en met wie
Gezelligquote:Op maandag 30 november 2009 17:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoeft toch niet, als je gaat daten in de EUR kantine.
Ik las van welquote:Op maandag 30 november 2009 17:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Uh..ja? En ik woon NIET in Zeeland
Wtf doet dat nou..quote:Op maandag 30 november 2009 17:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoeft toch niet, als je gaat daten in de EUR kantine.
Dat hoef ik echt voor je uit te zoeken. Je weet best wel de websites te vinden.quote:Op maandag 30 november 2009 17:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Als je me goede links kunt sturen, heb jij ook jouw bijdrage voor het herstel van mijn hand.
Ja, dan hoef je niet te liegen! Zeg je van ja ik zit gewoon met een persoon te eten in de kantine!quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, dan hoef je niet te liegen! Zeg je van ja ik zit gewoon met een persoon te eten in de kantine!
Tozzz.
Hoor je dat mutant01, zelfs al zou je geen snikkel tussen je benen hebben hangen, dan zou je nog altijd te oud voor me zijn!quote:Op maandag 30 november 2009 17:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je nou van het vrouwelijke geslacht was zouden we wel bij elkaar passen. Alleen ben je wel een tikkeltje te oud voor me.
Maar dan kan je ook niet liegen met wie je gaat, de bevolkingsdichtheid is zoo miniscuul daar.quote:Op maandag 30 november 2009 17:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Boven Zeeland..bij het haringvliet
Lulkoek jij bent niet veel jonger dan mij.quote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoor je dat mutant01, zelfs al zou je geen snikkel tussen je benen hebben hangen, dan zou je nog altijd te oud voor me zijn!
Waarom quote jij jezelf?quote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoor je dat mutant01, zelfs al zou je geen snikkel tussen je benen hebben hangen, dan zou je nog altijd te oud voor me zijn!
Man, tegen de tijd dat jij grijze haren hebt ik pas mijn eerste borsthaar.quote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lulkoek jij bent niet veel jonger dan mij.
22 ofzo. Jonkie.quote:Op maandag 30 november 2009 17:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Man, tegen de tijd dat jij grijze haren hebt ik pas mijn eerste borsthaar.
Hoe oud ben ik dan?
Albedaquote:Op maandag 30 november 2009 17:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Albeda, Business College vestiging
Trouwens het is okee met mijn hand. Met hem zo veel mogelijk bewegen, meer niet.
Ik don't need any helpquote:Op maandag 30 november 2009 17:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou zeg, ik probeer me, ik bedoel je, alleen maar te helpen.
quote:Op maandag 30 november 2009 17:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lulkoek jij bent niet veel jonger dan ik.
Na het MBO nog even HBO gaan doen?quote:Op maandag 30 november 2009 17:14 schreef o.us het volgende:
[..]
I know
Eigenlijk had ik havo moeten doen.
quote:Op maandag 30 november 2009 17:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kunt wel wat help met Engels gebruiken.
Dan overschat je mijn echte leeftijd. Ik weet dat ik volwassen en intelligent overkom, maar 22 is toch wel érg overdrevenquote:
Ze wilde mij dissen, maar ze dissde zichzelf!quote:Op maandag 30 november 2009 17:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kunt wel wat help met Engels gebruiken.
Dit zeker ook?quote:Op maandag 30 november 2009 17:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja fokjou. Is een tikfoutje ..duh
Ik wil sowieso minimaal een Bacherlor-titel halen voordat ik kap met school, dus daar ga ik ook voor.quote:Op maandag 30 november 2009 17:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Na het MBO nog even HBO gaan doen?
Zo mag ik het horen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik wil sowieso minimaal een Bacherlor-titel halen voordat ik kap met school, dus daar ga ik ook voor.
quote:Op maandag 30 november 2009 17:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan overschat je mijn echte leeftijd. Ik weet dat ik volwassen en intelligent overkom, maar 22 is toch wel érg overdreven.
Hoe denk je dat zo zeker te weten'?quote:Op maandag 30 november 2009 17:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, ik ga echt niet meer gissen. Je bent in ieder geval een twintiger.
En jij dan?quote:Op maandag 30 november 2009 17:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, ik ga echt niet meer gissen. Je bent in ieder geval een twintiger.
Nou gewoon.quote:Op maandag 30 november 2009 17:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat zo zeker te weten'?
quote:Op maandag 30 november 2009 17:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik bewandel deze planeet toch echt nog maar 18 hele jaren.
Oe,nu ga je te furrr.quote:Op maandag 30 november 2009 17:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Mutant01, waarom is het zo moeilijk te geloven dat niet iedereen hier een oude lul is?
Ik heb er wel eens gelurkt (gewoon, omdat het kanquote:Op maandag 30 november 2009 17:22 schreef o.us het volgende:
Zijn jullie ook actief op het marokko.nl forum? Ik keek daar best weleens naar, maar het is niet echt het forum van het niveau dat wij hier kennen.
Nee, er zitten teveel hosselaars. Te veel concurrentie.quote:Op maandag 30 november 2009 17:22 schreef o.us het volgende:
Zijn jullie ook actief op het marokko.nl forum? Ik keek daar best weleens naar, maar het is niet echt het forum van het niveau dat wij hier kennen.
Zo denk jij er zeker ook over.quote:Op maandag 30 november 2009 17:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Neeeeeeee. Nu is die nog lekker mysterieus![]()
Omdat dat betekent dat ik een kinderlijk karakter heb.quote:Op maandag 30 november 2009 17:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Mutant01, waarom is het zo moeilijk te geloven dat niet iedereen hier een oude lul is?
Dat is positief:Dquote:Op maandag 30 november 2009 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat dat betekent dat ik een kinderlijk karakter heb.
quote:Op maandag 30 november 2009 17:28 schreef Mutant01 het volgende:
Jullie ook met je ninja edits. Geef mij dan tenminste de kans om het te verbeteren.
Hoe kom je erbij dat ik Marokkaans ben?quote:Op maandag 30 november 2009 17:28 schreef o.us het volgende:
Zijn ik, Marokkaanse18 en Mutant01 de enige mocro's hier in dit SC?
Ooit stond er een foto. Maar je realiseert je op een gegeven moment dat werkgevers ook rondlurken op dit soort fora.quote:
Tozzzz, vriend, vergeet je mij zomaar.quote:Op maandag 30 november 2009 17:28 schreef o.us het volgende:
Zijn ik, Marokkaanse18 en Mutant01 de enige mocro's hier in dit SC?
Straks ben je een Chinees, die doet alsof ze Marokkaanse is. Dat zou best kunnen. Iedereen kan zo'n nick aanmaken. Kan je bewijs leveren dat je Marokkaanse bent?quote:Op maandag 30 november 2009 17:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik Marokkaans ben?
Mijn nick is misleidend he..![]()
Oke ik kan wel weer normaal doen.
La..oe deba?quote:Op maandag 30 november 2009 17:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Straks ben je een Chinees, die doet alsof ze Marokkaanse is. Dat zou best kunnen. Iedereen kan zo'n nick aanmaken. Kan je bewijs leveren dat je Marokkaanse bent?
Jij bent een Egyptenaar, man.quote:Op maandag 30 november 2009 17:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tozzzz, vriend, vergeet je mij zomaar.
En wat als je dat nu via MSN van een echte Marokkaanse chick te horen hebt gekregen.quote:
Dan vallen er alweer twee af, die twee andere hier in het topci zijn namelijk berbersquote:Op maandag 30 november 2009 17:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij bent een Egyptenaar, man.
We kunnen moeilijk een Arabs op FOK! SC maken.
Je moet me maar op mijn woord geloven eh sa7bi..quote:Op maandag 30 november 2009 17:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En wat als je dat nu via MSN van een echte Marokkaanse chick te horen hebt gekregen.
Ja, ik ben op mijn hoede. Die dames van tegenwoordig.
Nou, vooruit dan maar.quote:Op maandag 30 november 2009 17:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je moet me maar op mijn woord geloven eh sa7bi..
Whehe, ik ben dankzij mijn fobo/forumposts een keer voor een televisie-interview van de islamitische omroep gevraagdquote:Op maandag 30 november 2009 17:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ooit stond er een foto. Maar je realiseert je op een gegeven moment dat werkgevers ook rondlurken op dit soort fora.
Doe maar weer luxe.quote:Op maandag 30 november 2009 17:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ga ook f snel wat ranzigs naar binnen proppen
quote:Op maandag 30 november 2009 17:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jullie zijn echt gemaakt voor elkaar
quote:Op maandag 30 november 2009 17:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jullie zijn echt gemaakt voor elkaar
Hoezo een hel, omdat het te druk is?quote:Op maandag 30 november 2009 17:50 schreef o.us het volgende:
Damn, maakt ze weer een tajine die ik niet lust.Achja, broodje merguez was wel weer ekker.
Moet zo naar Zuidplein om mijn abbo te verlengen zodat ik morgen weer met de metro naar school kan, want de tram is echt een hel. En dat aan het beginpunt van een tramlijn.
Abbo? Heb je geen OV ofzo?quote:Op maandag 30 november 2009 17:50 schreef o.us het volgende:
Damn, maakt ze weer een tajine die ik niet lust.Achja, broodje merguez was wel weer ekker.
Moet zo naar Zuidplein om mijn abbo te verlengen zodat ik morgen weer met de metro naar school kan, want de tram is echt een hel. En dat aan het beginpunt van een tramlijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |