quote:Op maandag 30 november 2009 17:28 schreef Mutant01 het volgende:
Jullie ook met je ninja edits. Geef mij dan tenminste de kans om het te verbeteren.
Hoe kom je erbij dat ik Marokkaans ben?quote:Op maandag 30 november 2009 17:28 schreef o.us het volgende:
Zijn ik, Marokkaanse18 en Mutant01 de enige mocro's hier in dit SC?
Ooit stond er een foto. Maar je realiseert je op een gegeven moment dat werkgevers ook rondlurken op dit soort fora.quote:
Tozzzz, vriend, vergeet je mij zomaar.quote:Op maandag 30 november 2009 17:28 schreef o.us het volgende:
Zijn ik, Marokkaanse18 en Mutant01 de enige mocro's hier in dit SC?
Straks ben je een Chinees, die doet alsof ze Marokkaanse is. Dat zou best kunnen. Iedereen kan zo'n nick aanmaken. Kan je bewijs leveren dat je Marokkaanse bent?quote:Op maandag 30 november 2009 17:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik Marokkaans ben?
Mijn nick is misleidend he..![]()
Oke ik kan wel weer normaal doen.
La..oe deba?quote:Op maandag 30 november 2009 17:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Straks ben je een Chinees, die doet alsof ze Marokkaanse is. Dat zou best kunnen. Iedereen kan zo'n nick aanmaken. Kan je bewijs leveren dat je Marokkaanse bent?
Jij bent een Egyptenaar, man.quote:Op maandag 30 november 2009 17:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tozzzz, vriend, vergeet je mij zomaar.
En wat als je dat nu via MSN van een echte Marokkaanse chick te horen hebt gekregen.quote:
Dan vallen er alweer twee af, die twee andere hier in het topci zijn namelijk berbersquote:Op maandag 30 november 2009 17:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij bent een Egyptenaar, man.
We kunnen moeilijk een Arabs op FOK! SC maken.
Je moet me maar op mijn woord geloven eh sa7bi..quote:Op maandag 30 november 2009 17:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En wat als je dat nu via MSN van een echte Marokkaanse chick te horen hebt gekregen.
Ja, ik ben op mijn hoede. Die dames van tegenwoordig.
Nou, vooruit dan maar.quote:Op maandag 30 november 2009 17:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je moet me maar op mijn woord geloven eh sa7bi..
Whehe, ik ben dankzij mijn fobo/forumposts een keer voor een televisie-interview van de islamitische omroep gevraagdquote:Op maandag 30 november 2009 17:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ooit stond er een foto. Maar je realiseert je op een gegeven moment dat werkgevers ook rondlurken op dit soort fora.
Doe maar weer luxe.quote:Op maandag 30 november 2009 17:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ga ook f snel wat ranzigs naar binnen proppen
quote:Op maandag 30 november 2009 17:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jullie zijn echt gemaakt voor elkaar
quote:Op maandag 30 november 2009 17:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jullie zijn echt gemaakt voor elkaar
Hoezo een hel, omdat het te druk is?quote:Op maandag 30 november 2009 17:50 schreef o.us het volgende:
Damn, maakt ze weer een tajine die ik niet lust.Achja, broodje merguez was wel weer ekker.
Moet zo naar Zuidplein om mijn abbo te verlengen zodat ik morgen weer met de metro naar school kan, want de tram is echt een hel. En dat aan het beginpunt van een tramlijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |