pure logica? De andere kant (de Marokkanen kant) kan toch ook gewoon stil zijn?quote:Op maandag 30 november 2009 00:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is pure logica dat als je een verhaal van een kant hoort dat je dan op basis daarvan een conclusie trekt.
Cheers mate, trustenquote:Op maandag 30 november 2009 00:03 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga slapen dames en heren. Ik dank jullie voor de interessante gesprekken over Ali B, Marokkaanse heksenmeiden en stoppelbaarden.
Groet. En slaap zacht.
Daag!quote:Op maandag 30 november 2009 00:03 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga slapen dames en heren. Ik dank jullie voor de interessante gesprekken over Ali B, Marokkaanse heksenmeiden en stoppelbaarden.
Groet. En slaap zacht.
ifrane!quote:Op maandag 30 november 2009 00:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
We kunnen het ook over leuke dingen hebben![]()
Zoals de kerstvakantie die er bijna aankomt
ik zie er niet meerderequote:Op maandag 30 november 2009 00:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een zin heeft maar één uitroepteken nodig.
Ik kan toch nooit volledig onderzoek doen naar wat alle partijen van een onderwerp vinden voordat ik tot een reactie kom?quote:Op maandag 30 november 2009 00:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
pure logica? De andere kant (de Marokkanen kant) kan toch ook gewoon stil zijn?
Wat een domheid
cahil
laats bradaquote:Op maandag 30 november 2009 00:03 schreef Mutant01 het volgende:
Groet. En slaap zacht.
Trek dan gewoon geen conclusies, niemand die jou erom heeft gevraagd. Je hoeft niet te zeggen "dan moet je bij de Turken zijn". Houd gewoon je mond als je niet genoeg informatie hebt.quote:Op maandag 30 november 2009 00:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik kan toch nooit volledig onderzoek doen naar wat alle partijen van een onderwerp vinden voordat ik tot een reactie kom?![]()
Blij dat ik geen politcus ben
Leer dan dingen met een korreltje zout te nemen... Ik zei er "quote:Op maandag 30 november 2009 00:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Trek dan gewoon geen conclusies, niemand die jou erom heeft gevraagd. Je hoeft niet te zeggen "dan moet je bij de Turken zijn". Houd gewoon je mond als je niet genoeg informatie hebt.
jaaa! Want veel sneeuw + het stadje zelf + snowboarden is gwnquote:Op maandag 30 november 2009 00:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahhaha. Je hebt er heeeeel erg zin in he
dat gevoel heb ik ook idd...quote:Op maandag 30 november 2009 00:25 schreef Rookert het volgende:
Denk dat iedereen hem gepeerd is met downtime, ga zo maar eens tukken
ik ben gwn wezen msnen! Nokia n95 ftwquote:Op maandag 30 november 2009 00:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar ja, niet iedereen is zo levensloos als wij om te gaan refreshen totdat Fok t weer doet
Die heb ik ook!quote:Op maandag 30 november 2009 00:30 schreef o.us het volgende:
[..]
ik ben gwn wezen msnen! Nokia n95 ftw
ik heb trouwens de 8gb versie, die eckte eckte. Idk, ik verwijder mn shit regelmatig. Alleen je moet uitkijken dat je er niet te veel muziek op je telefoon doet anders krijg je een systeemfout!quote:Op maandag 30 november 2009 00:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die heb ik ook!Heel chill ding, alleen af en toe was sloom met laden van toepassingen en inbox. Wat is trouwens de maximale inhoud van de inbox? Zit nu op 1998, heb vrij weinig verwijderd afgelopen jaar
Ja, ik heb de oude, wel met 8GB memorykaartje. Heb idd gehad dat mn muziekspeler ermee kapte, daarna was mn memorystick een keer naar de klote, waardoor ik alles moest formatterenquote:Op maandag 30 november 2009 00:38 schreef o.us het volgende:
[..]
ik heb trouwens de 8gb versie, die eckte eckte. Idk, ik verwijder mn shit regelmatig. Alleen je moet uitkijken dat je er niet te veel muziek op je telefoon doet anders krijg je een systeemfout!
weet je wel hoe vaak ik moest formatteren om mijn nokia de oude te krijgen? Maar ik ga slapen. Tot morgen maar weer!quote:Op maandag 30 november 2009 00:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, ik heb de oude, wel met 8GB memorykaartje. Heb idd gehad dat mn muziekspeler ermee kapte, daarna was mn memorystick een keer naar de klote, waardoor ik alles moest formatterenNu doet ie het wel weer, 770 nummers staan erop.
quote:
Goed hoorquote:Op maandag 30 november 2009 14:23 schreef Rookert het volgende:
ik heb straks college en zit nu in de bieb semi intelligent te doen...
Maar je bent wel op tijd aangekomen?quote:Op maandag 30 november 2009 14:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha ja. 's Ochtends was echt een hel..ik had niet helemaal door dat ik op moest staan..of ik wilde t niet doorhebben
Wat heb je nou weer gedaan?quote:Op maandag 30 november 2009 15:25 schreef o.us het volgende:
hallo iedereen! K zit nu in het ehbo van t zuiderziekenhuis..
quote:Op maandag 30 november 2009 14:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar je bent wel op tijd aangekomen?
ben van de trap gevallenquote:
We zijn hier niet in Marokko, jongeman. Natuurlijk hebben ze hier wifiquote:Op maandag 30 november 2009 15:32 schreef o.us het volgende:
[..]
ben van de trap gevallenen mn rechterhand doet zeer en is opgezwollen. K wist niet eens dat ze gratis wifi hadden!
Arme jongen!quote:Op maandag 30 november 2009 15:32 schreef o.us het volgende:
[..]
ben van de trap gevallenen mn rechterhand doet zeer en is opgezwollen. K wist niet eens dat ze gratis wifi hadden!
quote:Op maandag 30 november 2009 15:32 schreef o.us het volgende:
[..]
wat een redding die gratis wifi, ik had ook gratis tv enzoquote:Op maandag 30 november 2009 15:32 schreef o.us het volgende:
[..]
ja, want ziekenhuisgeur isquote:Op maandag 30 november 2009 15:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Moet je niet kotsen van die geur daar?
Na-apert.quote:Op maandag 30 november 2009 15:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ik wilde t zelfde vragen..daarom citeerde ik jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |