quote:
Goed hoorquote:Op maandag 30 november 2009 14:23 schreef Rookert het volgende:
ik heb straks college en zit nu in de bieb semi intelligent te doen...
Maar je bent wel op tijd aangekomen?quote:Op maandag 30 november 2009 14:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha ja. 's Ochtends was echt een hel..ik had niet helemaal door dat ik op moest staan..of ik wilde t niet doorhebben
Wat heb je nou weer gedaan?quote:Op maandag 30 november 2009 15:25 schreef o.us het volgende:
hallo iedereen! K zit nu in het ehbo van t zuiderziekenhuis..
quote:Op maandag 30 november 2009 14:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar je bent wel op tijd aangekomen?
ben van de trap gevallenquote:
We zijn hier niet in Marokko, jongeman. Natuurlijk hebben ze hier wifiquote:Op maandag 30 november 2009 15:32 schreef o.us het volgende:
[..]
ben van de trap gevallenen mn rechterhand doet zeer en is opgezwollen. K wist niet eens dat ze gratis wifi hadden!
Arme jongen!quote:Op maandag 30 november 2009 15:32 schreef o.us het volgende:
[..]
ben van de trap gevallenen mn rechterhand doet zeer en is opgezwollen. K wist niet eens dat ze gratis wifi hadden!
quote:Op maandag 30 november 2009 15:32 schreef o.us het volgende:
[..]
wat een redding die gratis wifi, ik had ook gratis tv enzoquote:Op maandag 30 november 2009 15:32 schreef o.us het volgende:
[..]
ja, want ziekenhuisgeur isquote:Op maandag 30 november 2009 15:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Moet je niet kotsen van die geur daar?
Na-apert.quote:Op maandag 30 november 2009 15:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja ik wilde t zelfde vragen..daarom citeerde ik jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |