Je weet precies waar ik het over heb.quote:Op zondag 29 november 2009 23:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die zie ik soms in de bus, zo vermoeiend. Houden nooit hun tetter eens.
"Luister luister, je moet niet zo bitche joh, ja wat, ik blijf rustig! Eh he, rustig rustig rustig!"
Ik voel me dan zo verheven als premature academicus
O, ik dacht aan zeikgedrag/vrouwennijd.quote:Op zondag 29 november 2009 23:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou ja, qua karakter vind ik ze (vaak) niet te pruimen. Geforceerde volwassenheid enzo.
Dan moet je bij de Turken zijnquote:Op zondag 29 november 2009 23:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
O, ik dacht aan zeikgedrag/vrouwennijd.
Je woont toch buiten de RS?quote:Op zondag 29 november 2009 23:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nou..is niet zo lief wat jullie zeggen!
Ook. Mijn post was niet uitputtend.quote:Op zondag 29 november 2009 23:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
O, ik dacht aan zeikgedrag/vrouwennijd.
Ja, is het echt zo erg, bradda?quote:Op zondag 29 november 2009 23:59 schreef o.us het volgende:
gaat dit nu over die marokkaanse make-up heksen in rdam?
Neemt mijn vader altijdquote:
Er zullen toch vast wel normale zijn? Op de uni en zo?quote:Op zondag 29 november 2009 23:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook. Mijn post was niet uitputtend.
Ja, die zich zo verheven gedragen. Je weet wel.quote:Op zondag 29 november 2009 23:59 schreef o.us het volgende:
gaat dit nu over die marokkaanse make-up heksen in rdam?
Nee.quote:Op maandag 30 november 2009 00:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan mag ik t toch alsnog niet zo lief vinden?
en omdat er geen Marokkaan praat over roddelgedrag, betekent het dat zij er geen last van hebben? Vooroordelen. Ik ken genoeg Marokkanen en jaloezie is gewoon fucking eng aanwezig bij ze (ook bij Turkse meisjes!). Ga dus niet zeggen dat je bij de Turken moet zijn, alsof Marokkanen er geen last van hebben.quote:Op maandag 30 november 2009 00:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik hoor van jou altijd over roddelgedrag en backstabbing gedoe
ervaring met zoeen meid gehad. Niet r aan beginnen.quote:
Kom op zegquote:Op maandag 30 november 2009 00:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en omdat er geen Marokkaan praat over roddelgedrag, betekent het dat zij er geen last van hebben? Vooroordelen. Ik ken genoeg Marokkanen en jaloezie is gewoon fucking eng aanwezig bij ze (ook bij Turkse meisjes!). Ga dus niet zeggen dat je bij de Turken moet zijn, alsof Marokkanen er geen last van hebben.
Het is pure logica dat als je een verhaal van een kant hoort dat je dan op basis daarvan een conclusie trekt.quote:Op maandag 30 november 2009 00:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en omdat er geen Marokkaan praat over roddelgedrag, betekent het dat zij er geen last van hebben? Vooroordelen. Ik ken genoeg Marokkanen en jaloezie is gewoon fucking eng aanwezig bij ze (ook bij Turkse meisjes!). Ga dus niet zeggen dat je bij de Turken moet zijn, alsof Marokkanen er geen last van hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |