Weet niet of jij gelovig bent, maar ikzelf zou al niets beginnen met een man die geen moslim is.quote:Op zondag 29 november 2009 23:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, voor de opvoeding van kinderen en de klik met de (schoon)ouders is dat wel makkelijk. Dus dat zal zeker (al dan niet onbewust) een factor spelen bij de "selectie". Maar goed, wat is gelovig he.
A2 english is dus nog steeds English as a foreign language, faalhaasquote:Op zondag 29 november 2009 23:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb een International Baccalaureate in English A2 Higher Level ja![]()
Val maar in katzwijm
quote:Op zondag 29 november 2009 23:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb een International Baccalaureate in English A2 Higher Level ja![]()
Val maar in katzwijm
Je weet zelf ook wel hoe gevaarlijk die Marokkaanse dames zijn.quote:
Joh, ik woon in Nederlandquote:Op zondag 29 november 2009 23:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
A2 english is dus nog steeds English as a foreign language, faalhaas.
Ik heb het volledige IB-diploma gedaan, maar ik ben dan ook een held.
quote:Op zondag 29 november 2009 23:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan gooi ik een plastic bekertje automatenkoffie naar je hoofd.
Nee, ik ken geen Marokkaanse dames. Behalve moederlief en zusje..quote:Op zondag 29 november 2009 23:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel hoe gevaarlijk die Marokkaanse dames zijn.
Ik noem ze dan ook lovergirls.
Nee, hoor. Mijn matties staan voor me klaarquote:Op zondag 29 november 2009 23:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Moet je doen.![]()
ik sloop je grrr ()
Je vlucht naar Egypte watjequote:Op zondag 29 november 2009 23:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, hoor. Mijn matties staan voor me klaar.
Mooi, dan ben je nog buiten de invloedssfeer van de Marokkaanse heksenmeiden uit de Randstad gebleven.quote:Op zondag 29 november 2009 23:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, ik ken geen Marokkaanse dames. Behalve moederlief en zusje..
Is het nou echt zo erg gesteld met de marokkaanse vrouwen hier in Rotterdam?quote:Op zondag 29 november 2009 23:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mooi, dan ben je nog buiten de invloedssfeer van de Marokkaanse heksenmeiden uit de Randstad gebleven.
Hahahaha.quote:Op zondag 29 november 2009 23:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ben nog aan het dubben of ik 10 uur of 8 uur wil slapen vannacht
Wat wil je nou, kom op dan?quote:Op zondag 29 november 2009 23:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
wikwakka2 jij edit echt ieder bericht
Die zie ik soms in de bus, zo vermoeiend. Houden nooit hun tetter eens.quote:Op zondag 29 november 2009 23:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mooi, dan ben je nog buiten de invloedssfeer van de Marokkaanse heksenmeiden uit de Randstad gebleven.
Noem mij geen haatmocro..quote:Op zondag 29 november 2009 23:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, hoor. Mijn matties staan voor me klaar. En zo'n haatmocro kan ik mijn mijn klleine teen aan.
Nou ja, qua karakter vind ik ze (vaak) niet te pruimen. Geforceerde volwassenheid enzo.quote:Op zondag 29 november 2009 23:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is het nou echt zo erg gesteld met de marokkaanse vrouwen hier in Rotterdam?
ja, heel erg.quote:Op zondag 29 november 2009 23:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is het nou echt zo erg gesteld met de marokkaanse vrouwen hier in Rotterdam?
Haatmocroquote:
Hehehe.quote:Op zondag 29 november 2009 23:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |