Getrouwd/samenwonend en dat soort shit zijn allemaal factoren.quote:Op zondag 29 november 2009 23:22 schreef Jahr00n het volgende:
Eem een vraagje tussendoor: Hoeveel is de uitkering tegenwoordig?
Het UWV heeft je afgelopen vrijdag nog daarover bericht.quote:Op zondag 29 november 2009 23:22 schreef Jahr00n het volgende:
Eem een vraagje tussendoor: Hoeveel is de uitkering tegenwoordig?
Die laatste is dus wel onverzorgd hequote:Op zondag 29 november 2009 23:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wat jij net liet zien was echt..![]()
Maar dit![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En een iets voller baardje..![]()
[ afbeelding ]
Wat zeg jij nou?quote:Op zondag 29 november 2009 23:24 schreef Mutant01 het volgende:
Echt, vrouwen kijken alleen maar naar mooiboys.
ONHAALBAAR DAMES!
Tozz, vrouwen zijn gewoon rare wezens. Ene keer hoor je ze huilen over snorren en baarden. Andere keer vinden ze het weer sexy.quote:Op zondag 29 november 2009 23:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou?![]()
Het gaat gewoon om de baarden..niet om de mannen die ik plaatste.
gewoon een man op eigen niveau, dan is zij gewoon niet van jouw niveauquote:Op zondag 29 november 2009 23:24 schreef Mutant01 het volgende:
ONHAALBAAR DAMES!
Ik wil ook een vrouw met de tieten van Pamela. Maar dat gaat niet!
Ik vind van nietquote:Op zondag 29 november 2009 23:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die laatste is dus wel onverzorgd he
Heerlijk simpel ben jequote:Op zondag 29 november 2009 23:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou?![]()
Het gaat gewoon om de baarden..niet om de mannen die ik plaatste.
Ik overstijg dat niveau.quote:Op zondag 29 november 2009 23:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
gewoon een man op eigen niveau, dan is zij gewoon niet van jouw niveau
Snorren ben ik niet dol op. Maar baardjesquote:Op zondag 29 november 2009 23:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tozz, vrouwen zijn gewoon rare wezens. Ene keer hoor je ze huilen over snorren en baarden. Andere keer vinden ze het weer sexy.
Zijn er turken die met marrokanen willen trouwen of visa versa? Of vinden ze elkander niet aantrekkelijk?quote:
Tieten van Pamelaquote:Op zondag 29 november 2009 23:24 schreef Mutant01 het volgende:
ONHAALBAAR DAMES!
Ik wil ook een vrouw met de tieten van Pamela. Maar dat gaat niet!
Snorloze baardmannen.quote:Op zondag 29 november 2009 23:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Snorren ben ik niet dol op. Maar baardjes
Ik ken er een paar. Komt niet vaak voor, maar het kan.quote:Op zondag 29 november 2009 23:27 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Zijn er turken die met marrokanen willen trouwen of visa versa? Of vinden ze elkander niet aantrekkelijk?
Ja, dat kan ook. Maar goed, ik vind het sowieso onzin om steeds naar mooier te zoeken, want dan blijf je bezig. Uiterlijk dat ongeveer overeen komt met dat van mij, vind ik wel goedquote:
Gebeurt wel eens, maar ik heb liever geen Marokkaan.quote:Op zondag 29 november 2009 23:27 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Zijn er turken die met marrokanen willen trouwen of visa versa? Of vinden ze elkander niet aantrekkelijk?
Heb jij ook een stoppelbaard dan?quote:Op zondag 29 november 2009 23:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook. Maar goed, ik vind het sowieso onzin om steeds naar mooier te zoeken, want dan blijf je bezig. Uiterlijk dat ongeveer overeen komt met dat van mij, vind ik wel goed
Niet op die manier vergelijken.quote:Op zondag 29 november 2009 23:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb jij ook een stoppelbaard dan?
quote:Op zondag 29 november 2009 23:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook. Maar goed, ik vind het sowieso onzin om steeds naar mooier te zoeken, want dan blijf je bezig. Uiterlijk dat ongeveer overeen komt met dat van mij, vind ik wel goed
Vooroordelenquote:Op zondag 29 november 2009 23:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gebeurt wel eens, maar ik heb liever geen Marokkaan.
Waarom niet? Zo'n leuke ali B look a like met een stoppelbaardjequote:Op zondag 29 november 2009 23:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gebeurt wel eens, maar ik heb liever geen Marokkaan.
Wat ben je toch heerlijk simpelquote:Op zondag 29 november 2009 23:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het gaat om het innerlijk..mja als je je ineens realiseert dat bijna iedere gozer een zak is. Kan je beter naar de mooiste zak zoekenhiehie'
Nee, dat meen ik niet?
quote:Op zondag 29 november 2009 23:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het gaat om het innerlijk..mja als je je ineens realiseert dat bijna iedere gozer een zak is. Kan je beter naar de mooiste zak zoekenhiehie'
Nee, dat meen ik niet?
quote:Op zondag 29 november 2009 23:31 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Waarom niet? Zo'n leuke ali B look a like met een stoppelbaardje
Ik ben geen zak . Maar ik heb geen stoppelbaard. Nu ben ik kansloos zeker.quote:Op zondag 29 november 2009 23:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, dat meen ik niet?
quote:Op zondag 29 november 2009 23:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, dat meen ik niet?
Dit is echt een afknapper.quote:Op zondag 29 november 2009 23:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik zou wel met Ali B willen trouwen hoor..hij heeft humor.
Nee, geen vooroordelen.quote:Op zondag 29 november 2009 23:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vooroordelen![]()
Zolang het geen sjonnie is
quote:Op zondag 29 november 2009 23:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben geen zak . Maar ik heb geen stoppelbaard. Nu ben ik kansloos zeker.
Je spreekt alleen eerder de mensen aan die je er goed uit vindt zien en gaat daarna pas selecteren op innerlijk. Never nooit dat je iemand ziet en denkt "He, wat een leuk karakterquote:Op zondag 29 november 2009 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Lekker lang zoeken, ik vind de klik/het innerlijk belangrijker, tuurlijk telt het uiterlijk ook, maar minder. (nu komen er zeker mensen die zeggen dat iedereen dat zegt, maar ik meen het, want ik vind het uiterlijk ook belangrijk, maar niet beslissend)
leuke karakter stond er toch eerst of ben ik nou gek?quote:Op zondag 29 november 2009 23:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je spreekt alleen eerder de mensen aan die je er goed uit vindt zien en gaat daarna pas selecteren op innerlijk. Never nooit dat je iemand ziet en denkt "He, wat een leuk karakter"
Copyright van Jochem Myer
ga weg jongetjequote:Op zondag 29 november 2009 23:35 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Want marrokanen en turken mogen niet met elkaar trouwen in de kleine turkse geest?![]()
Agreequote:Op zondag 29 november 2009 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Lekker lang zoeken, ik vind de klik/het innerlijk belangrijker, tuurlijk telt het uiterlijk ook, maar minder. (nu komen er zeker mensen die zeggen dat iedereen dat zegt, maar ik meen het, want ik vind het uiterlijk ook belangrijk, maar niet beslissend)
Ja en ik wist dat jullie allemaal erbovenop wilden springen met jullie neurotische grammatica, dus daarom heb ik het veranderdquote:Op zondag 29 november 2009 23:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
leuke karakter stond er toch eerst of ben ik nou gek?![]()
Nee, maar ik ga ook niet opzoek naar jongens.
Je hebt nu 99,9% van de mannelijke populatie van Nederland weggejaagd.quote:
11 uur. Lamlulquote:Op zondag 29 november 2009 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Nou mensen, ik ga maar eens slapen. Morgen vroeg op ( 11 uur beginnen).
Ben benieuwd of ik morgen een stoppelbaard heb of niet.
quote:Op zondag 29 november 2009 23:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt nu 99,9% van de mannelijke populatie van Nederland weggejaagd.![]()
Zijn humor.quote:Op zondag 29 november 2009 23:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Wat is er mis met Ali B? ( behalve zijn muziek)
Ik heb eisen, die ik veel belangrijker vind dan het uiterlijk, dus als je het ziet als dat ik op een jongen zou afstappen, zou het zo kunnen voorkomen dat ik op iemand afstap die niet zo mooi is als de rest.quote:
Zijn muziek dusquote:Op zondag 29 november 2009 23:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Wat is er mis met Ali B? ( behalve zijn muziek)
welterustenquote:Op zondag 29 november 2009 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Nou mensen, ik ga maar eens slapen. Morgen vroeg op ( 11 uur beginnen).
Ben benieuwd of ik morgen een stoppelbaard heb of niet.
snorrenmodus aan-quote:
En stel dat je denkt dat het een Turk is, maar later blijkt dat het een Marokkaan is. Wat dan?quote:Op zondag 29 november 2009 23:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb eisen, die ik veel belangrijker vind dan het uiterlijk, dus als je het ziet als dat ik op een jongen zou afstappen, zou het zo kunnen voorkomen dat ik op iemand afstap die niet zo mooi is als de rest.
Een schaterlach? Of een diepe, uit-de-grond-van-je-hart-lach?quote:Op zondag 29 november 2009 23:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik kan wel lachen om zijn opmerkingen hoor..
quote:Op zondag 29 november 2009 23:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb eisen, die ik veel belangrijker vind dan het uiterlijk, dus als je het ziet als dat ik op een jongen zou afstappen, zou het zo kunnen voorkomen dat ik op iemand afstap die niet zo mooi is als de rest.
Sayid van Draadstaalquote:Op zondag 29 november 2009 23:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En stel dat je denkt dat het een Turk is, maar later blijkt dat het een Marokkaan is. Wat dan?
quote:Op zondag 29 november 2009 23:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zijn muziek dus![]()
En het feit ik Leipe Mocro flavour uit m'n hoofd ken, zoveel verspilde ruimte in m'n hersens
VAUD!quote:Op zondag 29 november 2009 23:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
geen probleem ali b brent leipe mocro flavour iedereen die doet mee met leipe mocro flaovur, die leipe mocro flavourrrrr
mutfak kadin gitmekquote:Op zondag 29 november 2009 23:40 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
snorrenmodus aan-
mutfak kadın gitmek
snorremodus uit-
het zou wat zijn een turk die zegt dat een hollander moet vertrekken!
Ik ken de couplettenquote:Op zondag 29 november 2009 23:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
''Want dit is..ja dit is die leipe mocro flavour''
Nou.. dat zou eigenlijk niet kunnen, want ik stap niet op jongens af, maar als je het zo stelt dat ik op jongens afstap en het klikt en alles gaat goed blalbalbal, dan weet ik ook dat het een Marokkaan is, toch?quote:Op zondag 29 november 2009 23:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En stel dat je denkt dat het een Turk is, maar later blijkt dat het een Marokkaan is. Wat dan?
Nou zeker geen diepe ''uit-de-grond-van-mijn-hart-lachquote:Op zondag 29 november 2009 23:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een schaterlach? Of een diepe, uit-de-grond-van-je-hart-lach?![]()
Dan stap je dus volgens je vorige voorbeeld ook niet af op minder mooier jongensquote:Op zondag 29 november 2009 23:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nou.. dat zou eigenlijk niet kunnen, want ik stap niet op jongens af, maar als je het zo stelt dat ik op jongens afstap en het klikt en alles gaat goed blalbalbal, dan weet ik ook dat het een Marokkaan is, toch?
Nou goed, dan ben je vooralsnog door mijn keuring heen.quote:Op zondag 29 november 2009 23:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou zeker geen diepe ''uit-de-grond-van-mijn-hart-lach..maar wel genoeg om een glimlach op mn gezicht te toveren
.
ja, maar toen zei ik ook stel dat ik op jongens afstap..quote:Op zondag 29 november 2009 23:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan stap je dus volgens je vorige voorbeeld ook niet af op minder mooier jongens
quote:Op zondag 29 november 2009 23:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou zeker geen diepe ''uit-de-grond-van-mijn-hart-lach..maar wel genoeg om een glimlach op mn gezicht te toveren
.
hoe laat moet jij ook alweer opstaanquote:
Ik wist niet dat ik gekeurd werd?quote:Op zondag 29 november 2009 23:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou goed, dan ben je vooralsnog door mijn keuring heen.
quote:Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
doe ik altijd, is ook een glimlach
Je komt gewoon nooit buiten de deurquote:Op zondag 29 november 2009 23:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, maar toen zei ik ook stel dat ik op jongens afstap..
Ik moet wel weten wat voor vlees ik in de kuip heb zitten he!quote:Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik gekeurd werd?![]()
Keur mij niet, eikel!
quote:Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
hoe laat moet jij ook alweer opstaan? Ik zou zelfs om 10:30 op kunnen staan en nóg op tijd kunnen zijn.
best wel vaak, maar ik stap niet op jongens afquote:Op zondag 29 november 2009 23:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je komt gewoon nooit buiten de deur
But very true indeed. Don't tell me you didn't smile due to my most recent postquote:
Blaaablaaaaaaaaaquote:Op zondag 29 november 2009 23:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik moet wel weten wat voor vlees ik in de kuip heb zitten he!
Je weet het tegenwoordig gewoon nooit met die dames. Mannen zijn angstig begrijp je.
HOERRRRRRRRRRRRRRquote:Op zondag 29 november 2009 23:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
best wel vaak, maar ik stap niet op jongens af
ok, heel soms wel, maar dat is met andere bedoelingen
quote:Op zondag 29 november 2009 23:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
HOERRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
!1111!!!
EINZZWEIDREI!!11
![]()
Nou, voor de opvoeding van kinderen en de klik met de (schoon)ouders is dat wel makkelijk. Dus dat zal zeker (al dan niet onbewust) een factor spelen bij de "selectie". Maar goed, wat is gelovig he.quote:Op zondag 29 november 2009 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
maakt het voor jullie ook uit of je man/vrouw gelovig is of niet?
Niet echt, zolang er niks tegen mijn principes in gaat. Een beetje gelovige basis is best goed voor een kind vind ik, al is het alleen maar om de goede normen en waardenquote:Op zondag 29 november 2009 23:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
maakt het voor jullie ook uit of je man/vrouw gelovig is of niet?
Ja echt hoor..je hebt een talent jongen!quote:Op zondag 29 november 2009 23:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
But very true indeed. Don't tell me you didn't smile due to my most recent post![]()
Ik moet wat met mijn Engels doen
Als ik morgen een marokkaanse zombie rond zie lopen op de campus, dan weet ik wel hoe laat het isquote:Op zondag 29 november 2009 23:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou en.
Ik houd van vroeg opstaaan![]()
![]()
![]()
(hiehie ik lieg)
quote:Op zondag 29 november 2009 23:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ik morgen een marokkaanse zombie rond zie lopen op de campus, dan weet ik wel hoe laat het is.
Ik heb een International Baccalaureate in English A2 Higher Level jaquote:Op zondag 29 november 2009 23:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja echt hoor..je hebt een talent jongen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |