Getrouwd/samenwonend en dat soort shit zijn allemaal factoren.quote:Op zondag 29 november 2009 23:22 schreef Jahr00n het volgende:
Eem een vraagje tussendoor: Hoeveel is de uitkering tegenwoordig?
Het UWV heeft je afgelopen vrijdag nog daarover bericht.quote:Op zondag 29 november 2009 23:22 schreef Jahr00n het volgende:
Eem een vraagje tussendoor: Hoeveel is de uitkering tegenwoordig?
Die laatste is dus wel onverzorgd hequote:Op zondag 29 november 2009 23:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wat jij net liet zien was echt..![]()
Maar dit![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En een iets voller baardje..![]()
[ afbeelding ]
Wat zeg jij nou?quote:Op zondag 29 november 2009 23:24 schreef Mutant01 het volgende:
Echt, vrouwen kijken alleen maar naar mooiboys.
ONHAALBAAR DAMES!
Tozz, vrouwen zijn gewoon rare wezens. Ene keer hoor je ze huilen over snorren en baarden. Andere keer vinden ze het weer sexy.quote:Op zondag 29 november 2009 23:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou?![]()
Het gaat gewoon om de baarden..niet om de mannen die ik plaatste.
gewoon een man op eigen niveau, dan is zij gewoon niet van jouw niveauquote:Op zondag 29 november 2009 23:24 schreef Mutant01 het volgende:
ONHAALBAAR DAMES!
Ik wil ook een vrouw met de tieten van Pamela. Maar dat gaat niet!
Ik vind van nietquote:Op zondag 29 november 2009 23:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die laatste is dus wel onverzorgd he
Heerlijk simpel ben jequote:Op zondag 29 november 2009 23:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou?![]()
Het gaat gewoon om de baarden..niet om de mannen die ik plaatste.
Ik overstijg dat niveau.quote:Op zondag 29 november 2009 23:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
gewoon een man op eigen niveau, dan is zij gewoon niet van jouw niveau
Snorren ben ik niet dol op. Maar baardjesquote:Op zondag 29 november 2009 23:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tozz, vrouwen zijn gewoon rare wezens. Ene keer hoor je ze huilen over snorren en baarden. Andere keer vinden ze het weer sexy.
Zijn er turken die met marrokanen willen trouwen of visa versa? Of vinden ze elkander niet aantrekkelijk?quote:
Tieten van Pamelaquote:Op zondag 29 november 2009 23:24 schreef Mutant01 het volgende:
ONHAALBAAR DAMES!
Ik wil ook een vrouw met de tieten van Pamela. Maar dat gaat niet!
Snorloze baardmannen.quote:Op zondag 29 november 2009 23:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Snorren ben ik niet dol op. Maar baardjes
Ik ken er een paar. Komt niet vaak voor, maar het kan.quote:Op zondag 29 november 2009 23:27 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Zijn er turken die met marrokanen willen trouwen of visa versa? Of vinden ze elkander niet aantrekkelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |