Net zoiets als de zoemer om hangmocro's weg te jagenquote:Op maandag 30 november 2009 15:47 schreef o.us het volgende:
hebben ze een soort speciale geurspray fzo?
ik moest lachenquote:Op maandag 30 november 2009 15:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Net zoiets als de zoemer om hangmocro's weg te jagen;D:D;D:;d;d;d;;;d;:D?d//d?d???
marokkanen in het echt?quote:Op maandag 30 november 2009 15:52 schreef Joy_Division het volgende:
Ik ook weer van de partij, marokkanen op fok
Ik ken er niet zoveelquote:
Albeda, Business College vestigingquote:Op maandag 30 november 2009 15:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Op welke school/hogeschool/uni zit je eigenlijk? In Rotterdam toch?
Je gaat dus de hele dag fappen.quote:Op maandag 30 november 2009 17:01 schreef o.us het volgende:
[..]
Albeda, Business College vestiging
Trouwens het is okee met mijn hand. Met hem zo veel mogelijk bewegen, meer niet.
quote:Op maandag 30 november 2009 17:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij wil niet met mij daten, dus dan krijg ik hopeloze aanvallen.
Waarom niet? Mag het niet van je ma?quote:Op maandag 30 november 2009 17:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan datenis niks persoonlijks hoor.
Net of ik dat ga vragenquote:Op maandag 30 november 2009 17:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom niet? Mag het niet van je ma?
Als je me goede links kunt sturen, heb jij ook jouw bijdrage voor het herstel van mijn hand.quote:
Als je nou van het vrouwelijke geslacht was zouden we wel bij elkaar passen. Alleen ben je wel een tikkeltje te oud voor mequote:
Alsof dat kan in Zeeland...quote:Op maandag 30 november 2009 17:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Geen zin om te liegen over waar ik ben en met wie
Hoeft toch niet, als je gaat daten in de EUR kantine.quote:Op maandag 30 november 2009 17:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Geen zin om te liegen over waar ik ben en met wie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |