quote:Op zondag 29 november 2009 20:45 schreef Rookert het volgende:
Iemand meot het doen, goedzo en bedankt maar weer
M'n uitleg was beperkt, het is dat ik hier geen heel levensverhaal wil neerzetten, maar als ik het wel had gedaan, had je misschien begrepen waarom ik niet altijd een hoofddoek draag.quote:Op zondag 29 november 2009 20:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou..eigenlijk niet echt? Mensen maken het gewoon moeilijker dan het is
quote:Op zondag 29 november 2009 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Je geeft je topic niet eens een fatsoenlijke titel!!!!
Ah oke. inshaAllah komt alles goedquote:Op zondag 29 november 2009 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n uitleg was beperkt, het is dat ik hier geen heel levensverhaal wil neerzetten, maar als ik het wel had gedaan, had je misschien begrepen waarom ik niet altijd een hoofddoek draag.
Turkse roddelfamilies, blij dat ik er geen gezeik heb met roddels en shitquote:Op zondag 29 november 2009 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n uitleg was beperkt, het is dat ik hier geen heel levensverhaal wil neerzetten, maar als ik het wel had gedaan, had je misschien begrepen waarom ik niet altijd een hoofddoek draag.
Wees een vent en kijk wegmisbruikers.quote:Op zondag 29 november 2009 20:47 schreef Rookert het volgende:
Sst, ze is rebels bezig
Boer zoekt vrouw, wat een boeren zijn het toch. Zo'n meisje vertelde dat een hele hutkoffer heeft meegenomen en blabla, gaat ie niet eens helpen met tillen
Daarom Ifrane.quote:Op zondag 29 november 2009 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Je geeft je topic niet eens een fatsoenlijke titel!!!!
Wegmisbruikers met die vent die op een kratje staat als ie met Koos Spee staat te lullen:') Die aso's die ze soms hebben zijn welquote:Op zondag 29 november 2009 20:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wees een vent en kijk wegmisbruikers.
Dies van vorig jaarquote:Op zondag 29 november 2009 20:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Mijn ma keek altijd naar die ene soap..''Noor'' ofzo? Met die ene mooie blonde Turk..
quote:Op zondag 29 november 2009 20:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Mijn ma keek altijd naar die ene soap..''Noor'' ofzo? Met die ene mooie blonde Turk..
Zometeen bij wegmisbruikers een faalhaas met brommert...quote:Op zondag 29 november 2009 20:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wegmisbruikers met die vent die op een kratje staat als ie met Koos Spee staat te lullen:') Die aso's die ze soms hebben zijn wel![]()
En Jeroen van Koningsbrugge is een baas
quote:Op zondag 29 november 2009 20:52 schreef Rookert het volgende:
Een blonde Turk? Hoe raar ziet dat eruit
Waarom heb ik dat nog nooit gezien dan? Of hebben ze hun bontkraag op?quote:Op zondag 29 november 2009 20:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel blonde Turken je hebt?
Als je iets bewust fout doet moet je idnerdaad niet gaan janken als je een boete krijgtquote:Op zondag 29 november 2009 20:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zometeen bij wegmisbruikers een faalhaas met brommert...
quote:Op zondag 29 november 2009 20:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel blonde Turken je hebt?
Er staat toch geen ''Turk'' op iemands voorhoofd?quote:Op zondag 29 november 2009 20:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom heb ik dat nog nooit gezien dan? Of hebben ze hun bontkraag op?
nog die brommert aanpassen zodat hij 67km/h kanquote:Op zondag 29 november 2009 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je iets bewust fout doet moet je idnerdaad niet gaan janken als je een boete krijgt.
Alleen ik al ken er 5 ofzo..quote:Op zondag 29 november 2009 20:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
wienig...veel bleken/verver tot het haar helemaal dood is.
quote:Op zondag 29 november 2009 20:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Alleen ik al ken er 5 ofzo...
Misschien moeten we dat maar invoeren! Of een maan die je op je borst moet dragenquote:Op zondag 29 november 2009 20:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Er staat toch geen ''Turk'' op iemands voorhoofd?![]()
Dus misschien heb je dat weleens gezien zonder dat je het doorhad..
quote:
Held.quote:Op zondag 29 november 2009 20:59 schreef o.us het volgende:
Ben ik hier de enige mocro met een volwaardige fobo?
quote:Op zondag 29 november 2009 20:59 schreef o.us het volgende:
Ben ik hier de enige mocro met een volwaardige fobo?
quote:Op zondag 29 november 2009 20:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Oeee jadie zijn wel apart dan...Meeste die ik ken zijn slappe pogingen tot
We hadden zo'n lerares met altijd dikke uitgroei, zo triestquote:Op zondag 29 november 2009 21:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Das lelijk. Mensen moeten hun haren niet verven..
Een turkse? Uitgroei op zich is niet zon drama...bij een turkse valt dat wel heel erg op en ziet het gelijk lelijk uit.quote:Op zondag 29 november 2009 21:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
We hadden zo'n lerares met altijd dikke uitgroei, zo triest
Nee, Engelsequote:Op zondag 29 november 2009 21:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Een turkse? Uitgroei op zich is niet zon drama...bij een turkse valt dat wel heel erg op en ziet het gelijk lelijk uit.
donker haar licht verven werkt sowieso niet echt ;').quote:Op zondag 29 november 2009 21:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, EngelseZe had haar haar rood gedaan en ze was van origine zwart geloof ik, beetje gothic werd het
Je zou bijna denken dat ze donker haar lelijk vindt..quote:Op zondag 29 november 2009 21:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, EngelseZe had haar haar rood gedaan en ze was van origine zwart geloof ik, beetje gothic werd het
Oh deel je ervaringen eensquote:Op zondag 29 november 2009 21:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
donker haar licht verven werkt sowieso niet echt ;').
Mwah, ik heb altijd met rood haar gezien, dus zwart was een beetje te grote overgang.quote:Op zondag 29 november 2009 21:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze donker haar lelijk vindt..
Ik vind bijv bordeaux rood op zwart haar enorm geilquote:Op zondag 29 november 2009 21:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze donker haar lelijk vindt..
verf is dichtbijquote:Op zondag 29 november 2009 21:13 schreef o.us het volgende:
Ik vraag me af hoe ik er uit zou hebben gezien als ik bruinblond was
quote:Op zondag 29 november 2009 21:13 schreef o.us het volgende:
als een neger die zijn haar blond verftquote:Op zondag 29 november 2009 21:13 schreef o.us het volgende:
Soms staat dat wel..Beyonce?quote:Op zondag 29 november 2009 21:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
als een neger die zijn haar blond verft.
Ik ben geen Beyoncequote:Op zondag 29 november 2009 21:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Soms staat dat wel..Beyonce?
quote:Op zondag 29 november 2009 21:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Destiny's Childquote:Op zondag 29 november 2009 21:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wollah van niet!quote:
http://www.taaz.com/quote:Op zondag 29 november 2009 21:13 schreef o.us het volgende:
Wie niet op zondagavond hehequote:Op zondag 29 november 2009 21:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Wollah van niet!![]()
Klotezondagavond, ik verveel me. En 2M Monde is zo saai terwijl 2M in Marokko zo flexer is met leuke serie's.
Als je Arabisch kan, wel ja. Al Jazeera Sport en MBC2 zijn de enige flexe zenders hoor!quote:Op zondag 29 november 2009 21:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wie niet op zondagavond hehe.
Ik kijk nooit satelliet..echt niks aan.
Ja, zo zijn er overal wel uitzonderingen opquote:Op zondag 29 november 2009 21:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jaja heel vaak niet. Maar er zijn uitzonderingen
Ik dacht dat 9/11 een complot was van Bush omdat de hele shit en alles vanaf het begin te zien was op de Amerikaanse tv.quote:Op zondag 29 november 2009 21:24 schreef Rookert het volgende:
Ik dacht paar jaar geleden dat Al Jazeera echt zo'n extremistische Islamzender was omdat ze altijd beelden van Bin Laden kregen
Leve de mediaquote:Op zondag 29 november 2009 21:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik dacht dat 9/11 een complot was van Bush omdat de hele shit en alles vanaf het begin te zien was op de Amerikaanse tv.
quote:Op zondag 29 november 2009 21:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik dacht dat 9/11 een complot was van Bush omdat de hele shit en alles vanaf het begin te zien was op de Amerikaanse tv.
Met Wikwakka2 valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.quote:
Nee.quote:Op zondag 29 november 2009 21:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Zouden jullie voor 30.000 in de playboy/playgirl gaan staan? Naakt he..![]()
Dat was een vraag bij dat ene programma met linda op rtl4 nu hehe.
Fijne infoquote:Op zondag 29 november 2009 21:56 schreef Mutant01 het volgende:
Broek op een ei is nog steeds geen fiets.
Dat jullie het even weten.
jeweetzellufquote:Op zondag 29 november 2009 21:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met Wikwakka2 valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Waarom moet je mijn ondertitel jatten?quote:Op zondag 29 november 2009 21:56 schreef Mutant01 het volgende:
Broek op een ei is nog steeds geen fiets.
Dat jullie het even weten.
Ik ben een rare, mijn bierdrinkende Marokkanenvriend.quote:Op zondag 29 november 2009 22:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Waarom moet je mijn ondertitel jatten?
Marokkanen in Zeelandquote:Op zondag 29 november 2009 22:01 schreef Mutant01 het volgende:
Maareh, ik zoek een date. Een Marokkaanse. 18 jaar, liefst net of bijna 19. Een hennahater, en woonachtig in Zeeland.
Ja, dat zoek ik.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:01 schreef Mutant01 het volgende:
Maareh, ik zoek een date. Een Marokkaanse. 18 jaar, liefst net of bijna 19. Een hennahater, en woonachtig in Zeeland.
Ja, dat zoek ik.
Ik ben sowieso meer waardquote:Op zondag 29 november 2009 21:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ben je buurman. Echt. Nou ja, min of meer.quote:Op zondag 29 november 2009 22:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Marokkanen in ZeelandHoe kan jij nou jezelf het meest isoleren, man?
Bier uit Fesquote:Op zondag 29 november 2009 22:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben een rare, mijn bierdrinkende Marokkanenvriend.
Waar woon ik dan?quote:Op zondag 29 november 2009 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben je buurman. Echt. Nou ja, min of meer.
Je hebt haar foto zeker gezien en nu denk je: laat die minpunten anders maar gewoon zitten, je probeert het gewoonquote:Op zondag 29 november 2009 22:01 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, dat zoek ik.
Hahaha. Nee, ik zou t ook niet doen.quote:Op zondag 29 november 2009 22:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ben sowieso meer waard
Jij dan?
PICS VAN MAROKKAANSE18quote:Op zondag 29 november 2009 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt haar foto zeker gezien en nu denk je: laat die minpunten anders maar gewoon zitten, je probeert het gewoon?
.
Ik heb haar foto niet gezien, dus het kan best zijn dat ze heel lelijk is. Maar ik ga daar niet van uit, want lelijke Marokkaanse vrouwen = contradictio in terminis.quote:Op zondag 29 november 2009 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt haar foto zeker gezien en nu denk je: laat die minpunten anders maar gewoon zitten, je probeert het gewoon?
.
Als vrouw zijnde moet je je maar eens voorstellen hoeveel vieze mannetjes op je gaan zitten geilenquote:Op zondag 29 november 2009 21:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
CARNISSELANDE IS ROTTERDAM VOOR ONS EN ALLEN HOOR JE MEquote:Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
hij woont in barendrek, de faalhaas.
Beter, wijven die in Playboy gaan staan en dan niet als lustobject willen worden gezienquote:Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahaha. Nee, ik zou t ook niet doen.
Je bent wel nationalistisch ingesteldquote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb haar foto niet gezien, dus het kan best zijn dat ze heel lelijk is. Maar ik ga daar niet van uit, want lelijke Marokkaanse vrouwen = contradictio in terminis.
BOOOOOOOOH FAKER!quote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef o.us het volgende:
[..]
CARNISSELANDE IS ROTTERDAM VOOR ONS EN ALLEN HOOR JE ME![]()
![]()
![]()
is als zijnde niet fout in deze zin?quote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde moet je je maar eens voorstellen hoeveel vieze mannetjes op je gaan zitten geilen.
Bestaan die?quote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Beter, wijven die in Playboy gaan staan en dan niet als lustobject willen worden gezien![]()
Lutser, blijf lekker in barenschijtquote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef o.us het volgende:
[..]
CARNISSELANDE IS ROTTERDAM VOOR ONS EN ALLEN HOOR JE ME![]()
![]()
![]()
Die zitquote:Op zondag 29 november 2009 22:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
is als zijnde niet fout in deze zin?
In Marokko ook, maar dan als Nederlandse nationalist.quote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent wel nationalistisch ingesteld.
Ja, het moet zonder 'als'. Dat zit er echt verkeerd ingetimmerd bij mijquote:Op zondag 29 november 2009 22:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
is als zijnde niet fout in deze zin?
Sneltram 25 gaat er heenquote:Op zondag 29 november 2009 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lutser, blijf lekker in barenschijt.
Kerel, dat er een metro naar Schie-pauper-dam gaat betekent niet dat het deel van Roffa uitmaakt.quote:
Altijd, vrouwenquote:
Sowieso, Rotterdamquote:Op zondag 29 november 2009 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kerel, dat er een metro naar Schie-pauper-dam gaat betekent niet dat het deel van Roffa uitmaakt.
Spijkenisse, Schiedam, Vlaardingen, Capelle, Berkel en Rodenrijs, Barendrecht en Ridderkerk wordt toch ooit Rotterdam.quote:Op zondag 29 november 2009 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kerel, dat er een metro naar Schie-pauper-dam gaat betekent niet dat het deel van Roffa uitmaakt.
God nee, straks denkt al dat tuig uit de randgemeentes nog dat ze bij Rotterdam horenquote:Op zondag 29 november 2009 22:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Spijkenisse, Schiedam, Vlaardingen, Capelle, Berkel en Rodenrijs, Barendrecht en Ridderkerk wordt toch ooit Rotterdam.![]()
Sterker nog, moet je eens voorstellen dat de Randstad 1 wordt!
Wij zijn de enigste Marokkanen in de straat.quote:Op zondag 29 november 2009 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zal ik je eens haarfijn uitleggen, sahbi.
Schiedam is gangster.quote:Op zondag 29 november 2009 22:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Spijkenisse, Schiedam, Vlaardingen, Capelle, Berkel en Rodenrijs, Barendrecht en Ridderkerk wordt toch ooit Rotterdam.![]()
Sterker nog, moet je eens voorstellen dat de Randstad 1 wordt!
quote:Op zondag 29 november 2009 22:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Altijd, vrouwen
Ja, het is fout, het moet of zijnde of als zijn, maar ja, zit er idd te dik ingeramd
Hoe verklaar je deze fout danquote:Op zondag 29 november 2009 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wij zijn de enigste Marokkanen in de straat.
Moet je morgen om 9 uur beginnenquote:Op zondag 29 november 2009 22:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Als ik nu zou gaan slapen he..dan heb ik nog 8 uur slaap. Maar ik ga niet slapen.
Ik ben geboren en getogen in Hillesluis, ja.quote:Op zondag 29 november 2009 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
God nee, straks denkt al dat tuig uit de randgemeentes nog dat ze bij Rotterdam horen
quote:Op zondag 29 november 2009 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wij zijn de enige Marokkanen in de straat.
Hoezo is dat foutquote:
Als ik nu ga slapen heb ik nog 10 uur slaap. Maar ik ken mezelf en ga niet eerder dan 12 uur slapen. Of dan gaat het licht iig uit, dan duurt het verder nog evenquote:Op zondag 29 november 2009 22:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Als ik nu zou gaan slapen he..dan heb ik nog 8 uur slaap. Maar ik ga niet slapen.
'Enige', faalhaas.quote:Op zondag 29 november 2009 22:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo is dat fout. En ik had het nog ge-edit he.
TFOE! KUTNEDERLANDS.
WEJO NU MOETEN ZIJ JOU HET LANT UITTRAPPENquote:Op zondag 29 november 2009 22:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo is dat fout. En ik had het nog ge-edit he.
TFOE! KUTNEDERLANDS.
Wikwakka is snel, jwzt. Van de wik zo in 1 seconde naar de wakka, jweets.quote:Op zondag 29 november 2009 22:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
jeus, wikwakka. Je moet niet zo snel zijn..
Kan je nagaan, zelfs de beste jurist van Nederland maakt wel eens een taalfout.quote:Op zondag 29 november 2009 22:14 schreef o.us het volgende:
[..]
WEJO NU MOETEN ZIJ JOU HET LANT UITTRAPPEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 22:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe verklaar je deze fout dan?
[..]
Moet je morgen om 9 uur beginnen? Ik om 11 uur.
Das de mentaliteit van tegenwoordig, als een allochtoon een fout maakt moeten ze gelijk helemaal opnieuw ingeburgerd worden.quote:Op zondag 29 november 2009 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan je nagaan, zelfs de beste jurist van Nederland maakt wel eens een taalfout.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als ik nu ga slapen heb ik nog 10 uur slaap. Maar ik ken mezelf en ga niet eerder dan 12 uur slapen. Of dan gaat het licht iig uit, dan duurt het verder nog even
Maar je blijft nog wel even he meisje chica habibi wijfie?
Deze bradda weet het.quote:Op zondag 29 november 2009 22:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Wikwakka is snel, jwzt. Van de wik zo in 1 seconde naar de wakka, jweets.
Wikwakka2 gaat klappen van mij krijgen. Ik weet waar z'n huis woont.quote:Op zondag 29 november 2009 22:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Das de mentaliteit van tegenwoordig, als een allochtoon een fout maakt moeten ze gelijk helemaal opnieuw ingeburgerd worden.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Das de mentaliteit van tegenwoordig, als een allochtoon een fout maakt moeten ze gelijk helemaal opnieuw ingeburgerd worden.
Ik eet wanneer ik honger heb en ik slaap wanneer ik slaap heb.quote:Op zondag 29 november 2009 22:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Naja bij mij wordt t ook vaak gewoon 2 uur hoor..
Lol. Ja tuurlijk
Kom dan, mattie. Ik ken mensen!quote:Op zondag 29 november 2009 22:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wikwakka2 gaat klappen van mij krijgen. Ik weet waar z'n huis woont.
Hahahahahquote:Op zondag 29 november 2009 22:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Wikwakka is snel, jwzt. Van de wik zo in 1 seconde naar de wakka, jweets.
Ik moet echt bezig zijn met iets leuks als ik het 2 uur wil maken hoorquote:Op zondag 29 november 2009 22:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Naja bij mij wordt t ook vaak gewoon 2 uur hoor..
Lol. Ja tuurlijk
Ik wacht nooit af, ik ben pro-actief.quote:Op zondag 29 november 2009 22:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee wacht jij maar..
teringlijer
Oh ik niet hoor. Kamer opruimen..beetje uit het raam staren..eten..tv kijken. Ik vermaak me welquote:Op zondag 29 november 2009 22:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik moet echt bezig zijn met iets leuks als ik het 2 uur wil maken hoor
Sweet
Sedan? Een Golf met spoiler van klei zeker?quote:Op zondag 29 november 2009 22:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wacht nooit af, ik ben pro-actief.
Morgen, 8 uur. Blauwe sedan. P4 van de EUR.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]![]()
. Moet je voor de gein eens kijken hoe de gemiddelde volwassen Nederlander schrijft in e-mails en dergelijke
.
Beter dan een Marokkaanse mail.quote:Hai Sjon,
geeft Anita ff die blaadje met die fakturenlijst er op. Wij moeten zo met een even een tripje plannen voor de kids.
Ruud.
Is dit een kidnappoging, of wil je dat wij het daar gaan uitvechten?quote:Op zondag 29 november 2009 22:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 november 2009 22:20 schreef Rookert het volgende:
Sedan? Een Golf met spoiler van klei zeker?
Nee, ik wil je de schande besparenquote:Op zondag 29 november 2009 22:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omfg, dat woord hoor ik iedere dag op school wanneer ze het hebben over hosselen.quote:
Kamer opruimenquote:Op zondag 29 november 2009 22:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh ik niet hoor. Kamer opruimen..beetje uit het raam staren..eten..tv kijken. Ik vermaak me wel
Wellicht beiden, tis maar net hoe het balletje gaat rollen.quote:Op zondag 29 november 2009 22:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dit een kidnappoging, of wil je dat wij het daar gaan uitvechten?
Oke, en kijk eens naar Marktplaats? De gemiddelde tokkieadvertentie daar llijkt nog best veel op een van een marokkaansequote:
Pfff, watje.quote:Op zondag 29 november 2009 22:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, ik wil je de schande besparen.
Ja, zo heb ik het woord juist leren kennen. Ik maakte vroeger veel ruzie en dan zeiden ze "ik heb connecties, kijk uitquote:Op zondag 29 november 2009 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb jij ooit een gangster over connecties horen spreken?
Dat was zeker het moeilijkste woord dat ze kenden.quote:Op zondag 29 november 2009 22:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik het woord juist leren kennen. Ik maakte vroeger veel ruzie en dan zeiden ze "ik heb connecties, kijk uit"
Is gezellig 's nachts..quote:Op zondag 29 november 2009 22:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kamer opruimen
Uit het raam staren in het donker
Eten
Slapen is best wel heerlijk hoor
Zeker gangsters die dat woord gebruiken? Ik zat in de eerste toen ik het woord voor het eerst hoorde, was verbaasd om de taalkennis van ze, want buiten dat woord wist ik veel meer dan zijquote:Op zondag 29 november 2009 22:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Omfg, dat woord hoor ik iedere dag op school wanneer ze het hebben over hosselen.
Zoooooooo herkenbaarquote:Op zondag 29 november 2009 22:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zeker gangsters die dat woord gebruiken? Ik zat in de eerste toen ik het woord voor het eerst hoorde, was verbaasd om de taalkennis van ze, want buiten dat woord wist ik veel meer dan zij
Er zijn meer woorden die ik door gangsters heb leren kennen in de eerste, al kom ik er nu niet zo snel op.quote:Op zondag 29 november 2009 22:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat was zeker het moeilijkste woord dat ze kenden.
Volgens mij slaapwandelend eten gewoon een culminatie van de tweequote:Op zondag 29 november 2009 22:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Is gezellig 's nachts..![]()
Ja slapen is![]()
Ik ben er alleen nog niet over uit of eten op nummer 1 staat of slapen..
Marokkaan tegenover een Marokkaan?quote:Op zondag 29 november 2009 22:23 schreef Mutant01 het volgende:
Even een leuk persoonlijk feitje:
Mijn eerste vechtpartij ooit was met een Marokkaan. In Hilversum.
Nog een ander persoonlijk vraagje:quote:Op zondag 29 november 2009 22:23 schreef Mutant01 het volgende:
Detaaaaaaailsquote:Op zondag 29 november 2009 22:23 schreef Mutant01 het volgende:
Het was een afspraak voor een date.quote:Op zondag 29 november 2009 22:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ben niet van het vechten![]()
Ik praat het liever uit
Nou, ze is niet lelijk.quote:Op zondag 29 november 2009 22:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Nog een ander persoonlijk vraagje:
Waarom heb je koningin Selma als je ava?
Kreeg toen ook dreigementen dat ze connecties hadden en m'n IP-adres zouden achterhalen en dat de politie voor m'n deur zou staan.quote:
Heb je hem geklapt, bradda?quote:Op zondag 29 november 2009 22:23 schreef Mutant01 het volgende:
Misschien is dit toeval: waren het mocro's met die eilandkapseltjes?quote:Op zondag 29 november 2009 22:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kreeg toen ook dreigementen dat ze connecties hadden en m'n IP-adres zouden achterhalen en dat de politie voor m'n deur zou staan.Alsof de politie zich bezighoud met zulke dingen, ik had alleen 1x m'n mening gegeven over iemand.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het was een afspraak voor een date.
Jij hebt op foto 3 ook een (lang gegroeid) opgeschoren kapsel.quote:Op zondag 29 november 2009 22:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Misschien is dit toeval: waren het mocro's met die eilandkapseltjes?![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 22:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee hoor.. jij deed onaardig tegen mij. Met je kutemoticon: ''''
Marokkanen en Turken, maar het was ook deels m'n eigen schuld. Ze hadden een click en ik deed haat. Voelde echt geweldig, haat van oudere jongens.quote:Op zondag 29 november 2009 22:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Misschien is dit toeval: waren het mocro's met die eilandkapseltjes?![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 22:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij hebt op foto 3 ook een (lang gegroeid) opgeschoren kapsel.
[..].
Nee, zeker niet.quote:Op zondag 29 november 2009 22:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij hebt op foto 3 ook een (lang gegroeid) opgeschoren kapsel.
[..].
Brugklas Hilversum dus, liep op de gang. Kwam een stedelijke Marokkaan tegen (ik kom echt uit een klein boerengat met 3000 inwoners en hij kwam uit Hilversum), die wat stoms zei tegen een vriend van mij. En toen zei ik heel hard "wat een lol wat een lol mijn hele onderbroek zit vol". En dat vond hij niet zo leuk. Dus sloeg hij mij in m'n gezicht en toen kreeg ik een zeldzame woedeaanval en ging ik op 'm los.quote:
Mij ook een keer overkomen maar alleen maar door mocro's met eilandkapseltjesquote:Op zondag 29 november 2009 22:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Marokkanen en Turken, maar het was ook deels m'n eigen schuld. Ze hadden een click en ik deed haat. Voelde echt geweldig, haat van oudere jongens.wat bedoel je met toeval?
Begrijp je Mutant01's oprechte verbazing dan niet?quote:Op zondag 29 november 2009 22:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
JA WAT NOU!?
Dat pik ik niet..![]()
Oke jawel. Maar sniksnik..ben heel gevoelig, weet niet of ik dit wel trek
Noem je Zuid nou een boerendorp met 3000 inwoners?quote:Op zondag 29 november 2009 22:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Brugklas Hilversum dus, liep op de gang. Kwam een stedelijke Marokkaan tegen (ik kom echt uit een klein boerengat met 3000 inwoners en hij kwam uit Hilversum), die wat stoms zei tegen een vriend van mij. En toen zei ik heel hard "wat een lol wat een lol mijn hele onderbroek zit vol". En dat vond hij niet zo leuk. Dus sloeg hij mij in m'n gezicht en toen kreeg ik een zeldzame woedeaanval en ging ik op 'm los.
Maar ik ben vrij vredelievend, dus dit zijn echt uitzonderingen.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Brugklas Hilversum dus, liep op de gang. Kwam een stedelijke Marokkaan tegen (ik kom echt uit een klein boerengat met 3000 inwoners en hij kwam uit Hilversum), die wat stoms zei tegen een vriend van mij. En toen zei ik heel hard "wat een lol wat een lol mijn hele onderbroek zit vol". En dat vond hij niet zo leuk. Dus sloeg hij mij in m'n gezicht en toen kreeg ik een zeldzame woedeaanval en ging ik op 'm los.
Jajaaaaaa. Nee, maar ik begrijp je wel..hij lokte het uit. Hij vroeg eromquote:Op zondag 29 november 2009 22:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Brugklas, dus ik neem aan 12/13.quote:Op zondag 29 november 2009 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Noem je Zuid nou een boerendorp met 3000 inwoners?
hoe oud was je hier trouwens?
Quasi-emotionele vrouwenquote:Op zondag 29 november 2009 22:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
JA WAT NOU!?
Dat pik ik niet..![]()
Oke jawel. Maar sniksnik..ben heel gevoelig, weet niet of ik dit wel trek
Voel je je buitengesloten als Marokkaan?quote:Op zondag 29 november 2009 22:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Mij ook een keer overkomen maar alleen maar door mocro's met eilandkapseltjes
Ik woon pas sinds een jaar of 6 op Zuid.quote:Op zondag 29 november 2009 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Noem je Zuid nou een boerendorp met 3000 inwoners?
hoe oud was je hier trouwens?
quote:Op zondag 29 november 2009 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Begrijp je Mutant01's oprechte verbazing dan niet?
LOLquote:Op zondag 29 november 2009 22:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
ik begrijp die jongen die je aanviel wel een heel klein beetje
O, ik las over het woordje 'brugklas' heen. Maar wie won er?quote:Op zondag 29 november 2009 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik woon pas sinds een jaar of 6 op Zuid.
En ik was toen het gebeurde iets van 13 ofzo.
Nee, niet door mijn vrienden. Wel door arrogante Berbers die all a sudden Arabieren haten terwijl je geen kick over dit onderwerp hoort in Marokko.quote:Op zondag 29 november 2009 22:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Voel je je buitengesloten als Marokkaan?
Mijn onderbroek zit ook best wel vol.quote:Op zondag 29 november 2009 22:34 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vond het destijds anders een best gevatte opmerking van mijn kant.
Kerel, Arabieren > Berbers, jwtzelluf.quote:Op zondag 29 november 2009 22:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, niet door mijn vrienden. Wel door arrogante Berbers die all a sudden Arabieren haten terwijl je geen kick over dit onderwerp hoort in Marokko.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kerel, Arabieren > Berbers, jwtzelluf.
Jij niet?quote:
Naja, nadat ik hem neergehoekt had, werd ik weggetrokken door een aantal van mijn vrienden. En dat is maar goed ook, want zulke woedeaanvallen zijn niet echt gezond. En dan doe je dingen die je zeg maar beter niet kan doen.quote:Op zondag 29 november 2009 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
O, ik las over het woordje 'brugklas' heen. Maar wie won er?
Zolang je het nu maar niet meer zegtquote:Op zondag 29 november 2009 22:34 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vond het destijds anders een best gevatte opmerking van mijn kant.
Pardon.quote:Op zondag 29 november 2009 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kerel, Arabieren > Berbers, jwtzelluf.
Haten Arabieren Berbers niet? Ken een Marokkaans meisje, dat klaagt over Berbers.quote:Op zondag 29 november 2009 22:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, niet door mijn vrienden. Wel door arrogante Berbers die all a sudden Arabieren haten terwijl je geen kick over dit onderwerp hoort in Marokko.
Ey, we praten over 1998.quote:Op zondag 29 november 2009 22:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zolang je het nu maar niet meer zegt
Kan jij Berbers lezen?quote:
Dat is zo.quote:Op zondag 29 november 2009 22:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Naja, nadat ik hem neergehoekt had, werd ik weggetrokken door een aantal van mijn vrienden. En dat is maar goed ook, want zulke woedeaanvallen zijn niet echt gezond. En dan doe je dingen die je zeg maar beter niet kan doen.
Jij kent mij, dus mag jij me best wel toevoegen.quote:Op zondag 29 november 2009 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Haten Arabieren Berbers niet? Ken een Marokkaans meisje, dat klaagt over Berbers.
Wat een onzin (van dat meisje dan). Tegenwoordig is alles door elkaar. Echte Arabieren zijn er bijna niet in Marokko, alles is gemixed.quote:Op zondag 29 november 2009 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Haten Arabieren Berbers niet? Ken een Marokkaans meisje, dat klaagt over Berbers.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Kan jij Berbers lezen?![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt wel Grieksquote:Op zondag 29 november 2009 22:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Kan jij Berbers lezen?![]()
[ afbeelding ]
Dan ben ik 1 van de weinigen volgens jou.quote:Op zondag 29 november 2009 22:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een onzin (van dat meisje dan). Tegenwoordig is alles door elkaar. Echte Arabieren zijn er bijna niet in Marokko, alles is gemixed.
Snap deze opmerking niet?quote:Op zondag 29 november 2009 22:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij kent mij, dus mag jij me best wel toevoegen.
haar moeder of vader is berber, de ander is arabier.. dus denk niet dat ze jaloers isquote:Op zondag 29 november 2009 22:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[quote]Op zondag 29 november 2009 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
[/quote
Ze is jaloers
Het was eerder de denigrerende opmerking over mijn stotterende vriend. Die klap was meer de druppel zeg maar. Destijds had ik wel vaker van dat soort woede-aanvallen, puberteit enzo wssquote:Op zondag 29 november 2009 22:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is zo.
Ik ben zelf eigenlijk nog nooit zo woedend geweest dat ik iemand wilde neerhoeken, maar ja, als iemand anders de eerste klap geeft..
Nee, maar ik klaag er wel over dat zij geen Arabisch kunnen, alleen maar trots praten over de Rif (Nador en Al Hoceima) en dat de rest van Marokko moet stikken en mij moeten uitsluiten omdat ik een arab ben. Racistisch ben ik zeker niet, maar zij vragen er om.quote:Op zondag 29 november 2009 22:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Snap deze opmerking niet?haat je berbers?
Omdat?quote:Op zondag 29 november 2009 22:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar voel je niet minderwaardig, het is nou eenmaal zo. Niks aan te doen.
echte vriendschapquote:Op zondag 29 november 2009 22:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het was eerder de denigrerende opmerking over mijn stotterende vriend. Die klap was meer de druppel zeg maar. Destijds had ik wel vaker van dat soort woede-aanvallen, puberteit enzo wss
Nou ja, 20% van 30 miljoen is niet weinig. Dus je bent niet speciaal ofzoquote:Op zondag 29 november 2009 22:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan ben ik 1 van de weinigen volgens jou.
Ok. Dit meisje had het volgens mij over het uiterlijkquote:Op zondag 29 november 2009 22:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, maar ik klaag er wel over dat zij geen Arabisch kunnen, alleen maar trots praten over de Rif (Nador en Al Hoceima) en dat de rest van Marokko moet stikken en mij moeten uitsluiten omdat ik een arab ben. Racistisch ben ik zeker niet, maar zij vragen er om.
Je vergeet Tanger en Tetouan.quote:Op zondag 29 november 2009 22:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, maar ik klaag er wel over dat zij geen Arabisch kunnen, alleen maar trots praten over de Rif (Nador en Al Hoceima) en dat de rest van Marokko moet stikken en mij moeten uitsluiten omdat ik een arab ben. Racistisch ben ik zeker niet, maar zij vragen er om.
Over het uiterlijk?quote:Op zondag 29 november 2009 22:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ok. Dit meisje had het volgens mij over het uiterlijk
Maar sommigen mensen leren het anders ook niet af (het beledigen dus, niet het stotterenquote:Op zondag 29 november 2009 22:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het was eerder de denigrerende opmerking over mijn stotterende vriend. Die klap was meer de druppel zeg maar. Destijds had ik wel vaker van dat soort woede-aanvallen, puberteit enzo wss
Lekker belangrijk indd. Tot 2 jaar geleden ofzo wist ik nog geen eens of ik nou berbers of arabisch was..quote:Op zondag 29 november 2009 22:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou ja, 20% van 30 miljoen is niet weinig. Dus je bent niet speciaal ofzo![]()
Maar het merendeel heeft berber-voorouders. Of het betreft een Berberse man getrouwd met een Arabische vrouw of vice versa. Echt lomp van mensen om zich daarop te focussen.
Ik kan daar normaal Arabisch praten en ik ben er nog een 1 tegengekomen met een Berber accent!quote:
sommige mensen of sommigenquote:Op zondag 29 november 2009 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar sommigen mensen leren het anders ook niet af (het beledigen dus, niet het stotteren).
Mag ik zeggen dat Tanger samen met Casa en Ifrane de mooiste plekken in Marokko zijn?quote:Op zondag 29 november 2009 22:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kan daar normaal Arabisch praten en ik ben er nog een 1 tegengekomen met een Berber accent!
En toch zijn dat op en top Berberse steden. Vraag maar eens na. Het zijn dan Berbers die gewoon Arabisch spreken inderdaad. (Net zoals wij nu Nederlands spreken, terwijl we een Marokkaanse achtergrond hebbenquote:Op zondag 29 november 2009 22:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kan daar normaal Arabisch praten en ik ben er nog een 1 tegengekomen met een Berber accent!
Wat een opvoedingquote:Op zondag 29 november 2009 22:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk indd. Tot 2 jaar geleden ofzo wist ik nog geen eens of ik nou berbers of arabisch was..![]()
Tot een leraar me een boek gaf over mn familiehaha.
Vergeet M'diq niet en de hele kustlijn nabij Tetouanquote:Op zondag 29 november 2009 22:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat Tanger samen met Casa en Ifrane de mooiste plekken in Marokko zijn?
Ja, weet het niet zeker..quote:Op zondag 29 november 2009 22:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Over het uiterlijk?
Nou ik zie het verschil nooit.
quote:
Bedoel je F'nidq - M'diq en Tetouan? We hebben daar een huissieeeeeeequote:Op zondag 29 november 2009 22:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vergeet M'diq niet en de hele kustlijn nabij Tetouan.
Jep, dat stuk tussen F'nidq en M'diq ook. Prachtig zeg, hoe dat in 10 jaar zo kan veranderen.quote:Op zondag 29 november 2009 22:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Bedoel je F'nidq - M'diq en Tetouan? We hebben daar een huissieeeeeee
En ik zag de koning daar trouwens, hij woont daar ook. Maar dat valt ook op door al die soldaten en muren.
Maar je bent toch Marokkaanse, je weet toch alles van de politiek/economie/geografie van je landquote:Op zondag 29 november 2009 22:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
hehehehe zeker.
Hij was echt irritant..hij stelde altijd van die kutvragen over Marokko die ik nooit kon beantwoorden
quote:Op zondag 29 november 2009 22:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar je bent toch Marokkaanse, je weet toch alles van de politiek/economie/geografie van je land
Ik betrap me er soms wel op dat ik dat soort vragen stel
Wij zagen ook ons huisprijs ook snel stijgen in 10 jaar.quote:Op zondag 29 november 2009 22:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jep, dat stuk tussen F'nidq en M'diq ook. Prachtig zeg, hoe dat in 10 jaar zo kan veranderen.
In Nederland had je een welverdiende boete gekregen.quote:Op zondag 29 november 2009 22:50 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, niet denderende kwaliteit. Autorijden en foto's maken gaat niet goed samen:
[ afbeelding ]
Ach, die kun je zo omkopen daar. Die gasten krijgen zo weinig voor al het werk (vooral in de zomer..)quote:Op zondag 29 november 2009 22:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In Nederland had je een welverdiende boete gekregen.
Dat was trouwens de eerste weg in Marokko die ik zag met een fietspad!quote:Op zondag 29 november 2009 22:50 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, niet denderende kwaliteit. Autorijden en foto's maken gaat niet goed samen:
[ afbeelding ]
Klopt, dat is inderdaad wonderbaarlijk. Nu hebben ze het ook overgenomen in de wat grotere steden.quote:Op zondag 29 november 2009 22:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat was trouwens de eerste weg in Marokko die ik zag met een fietspad!![]()
Omkoperij.. dacht altijd dat die verhalen overdreven werden, tot 3 jaar geleden.quote:Op zondag 29 november 2009 22:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Ach, die kun je zo omkopen daar. Die gasten krijgen zo weinig voor al het werk (vooral in de zomer..)
Het gebeurt veel.quote:Op zondag 29 november 2009 22:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omkoperij.. dacht altijd dat die verhalen overdreven werden, tot 3 jaar geleden.
Ja ik weet het.quote:Op zondag 29 november 2009 22:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dan ben je ook fucking irritant hahaha
Vrouwen en computers zijn sowieso onuitstaanbaar en onredelijkquote:Op zondag 29 november 2009 22:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja ik weet het.
Ik had een meisje 1x geholpen met haar computer, was echt iets doodsimpels, en nu vraagt ze me constant dingen over computers terwijl ik haar verder nooit spreek
Ze had het geflikt om een map met Powerpoint weg te gooien en vroeg ze af waarom het programma het niet meer deed
Slimslimquote:Op zondag 29 november 2009 22:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja ik weet het.
Ik had een meisje 1x geholpen met haar computer, was echt iets doodsimpels, en nu vraagt ze me constant dingen over computers terwijl ik haar verder nooit spreek
Ze had het geflikt om een map met Powerpoint weg te gooien en vroeg ze af waarom het programma het niet meer deed
WTF, ik wist niet eens dat er een toyota picknick was, maar ik haat hem nu al uit het diepste van mijn hartquote:Op zondag 29 november 2009 23:00 schreef Mutant01 het volgende:
Een Marokkaanse hollander in een Toyota Picnic:
[ afbeelding ]
Ben jij zo iemand die van elk moment foto's maakt?quote:Op zondag 29 november 2009 23:00 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb ik zo erg met mijn quad gereden.quote:Op zondag 29 november 2009 23:00 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik leg ontwikkelingen graag vast.quote:Op zondag 29 november 2009 23:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die van elk moment foto's maakt?
Lijkt me echt handig voor school. Je haalde zeker alleen maar tienen?quote:Op zondag 29 november 2009 23:01 schreef o.us het volgende:
Kunnen jullie ook Frans spreken, btw?
Ik bedoel naast Arabisch/Berbers is dat echt onze tweede taal.
Doe niet zo gaaaaaayquote:Op zondag 29 november 2009 23:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Daar heb ik zo erg met mijn quad gereden.
Ik wil je volgend jaar daar echt ontmoeten, man
quote:Op zondag 29 november 2009 23:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik leg ontwikkelingen graag vast.
Heb je een quad? Dat is wel lachen zeg daaro. Ik zag altijd een berg quads staan bij de Marjane, maar ik heb nooit zo op de prijs gelet. Of heb jij 'm gewoon uit Nederland gehaald?quote:Op zondag 29 november 2009 23:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Daar heb ik zo erg met mijn quad gereden.
Ik wil je volgend jaar daar echt ontmoeten, man
'quote:Op zondag 29 november 2009 23:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Lijkt me echt handig voor school. Je haalde zeker alleen maar tienen?
Echt handigquote:Op zondag 29 november 2009 23:05 schreef o.us het volgende:
[..]
'
Ik leerde nooit voor Frans met als resultaat allemaal 9,5 of 9. Als ik leerde haalde ik een 10.Voor mijn CE Frans had ik een 9,2, ook niet geleerd.
Gewoon gehaald bij de souk in F'nidq. Bij Marjane lichten ze je op, vooral die in Tetouan.quote:Op zondag 29 november 2009 23:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb je een quad? Dat is wel lachen zeg daaro. Ik zag altijd een berg quads staan bij de Marjane, maar ik heb nooit zo op de prijs gelet. Of heb jij 'm gewoon uit Nederland gehaald?
Serieus, bij de souk gewoonquote:Op zondag 29 november 2009 23:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Gewoon gehaald bij de souk in F'nidq. Bij Marjane lichten ze je op, vooral die in Tetouan.
je moet die echte baard zetten, een stoppelbaard is nietsquote:Op zondag 29 november 2009 23:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heb jij een mooie stoppelbaard?
Baarden zijn voor mensen die te veel haten.quote:Op zondag 29 november 2009 23:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je moet die echte baard zetten, een stoppelbaard is niets
Dat is wel zo ja. Maareh, hoeveel politie-agenten heeft Marokko? Lijkt soms wel alsof er per bewoner 1 agent is.quote:Op zondag 29 november 2009 22:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Ach, die kun je zo omkopen daar. Die gasten krijgen zo weinig voor al het werk (vooral in de zomer..)
Een stoppelbaard is sexyyyyyquote:Op zondag 29 november 2009 23:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 november 2009 23:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Baarden zijn voor mensen die te veel haten.
Nee. Ik heb zo'n mooie gladgeschoren gillette-kaaklijn.quote:Op zondag 29 november 2009 23:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heb jij een mooie stoppelbaard?
quote:Op zondag 29 november 2009 23:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Baarden zijn voor mensen die te veel haten.
Baard is irritant, dan moet je eraan plukken en dan lijkt het alsof je semi-intelligent doetquote:Op zondag 29 november 2009 23:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is dat een vraag of een opmerking. Ik heb het hier over lange baarden, geen stoppelbaarden.quote:
Ik zei het met de gedachte dat je een baard hoort te laten + vind het sowieso mooiquote:Op zondag 29 november 2009 23:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Baard is irritant, dan moet je eraan plukken en dan lijkt het alsof je semi-intelligent doet![]()
Stoppelbaard is echt mijn max, daarna worden het van die pedo ringbaardjes
Hoe groot is dan jouw ideale baard?quote:Op zondag 29 november 2009 23:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zei het met de gedachte dat je een baard hoort te laten + vind het sowieso mooi
Een opmerking.quote:Op zondag 29 november 2009 23:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat een vraag of een opmerking. Ik heb het hier over lange baarden, geen stoppelbaarden.
Wij minder harige mannen ondervinden hier constant nadeel aanquote:Op zondag 29 november 2009 23:16 schreef Mutant01 het volgende:
Jullie kijken teveel naar die Turkse series, met die mooiboys met stoppelbaarden.
Weet ik niet, maar wel meer dan stoppel.quote:Op zondag 29 november 2009 23:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe groot is dan jouw ideale baard?
Turkenquote:Op zondag 29 november 2009 23:16 schreef Mutant01 het volgende:
Jullie kijken teveel naar die Turkse series, met die mooiboys met stoppelbaarden.
quote:Op zondag 29 november 2009 23:16 schreef Mutant01 het volgende:
Dat laatste heb ik dus, dat wil je gewoon nietquote:Op zondag 29 november 2009 23:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar Turkse series. Stoppelbaardjes zijn gewoon sexy..iets vollere baard overigens ook hoor..als t er maar niet onverzorgd uit gaat zien
quote:Op zondag 29 november 2009 23:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar Turkse series. Stoppelbaardjes zijn gewoon sexy..iets vollere baard overigens ook hoor..als t er maar niet onverzorgd uit gaat zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |