Oh ik niet hoor. Kamer opruimen..beetje uit het raam staren..eten..tv kijken. Ik vermaak me welquote:Op zondag 29 november 2009 22:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik moet echt bezig zijn met iets leuks als ik het 2 uur wil maken hoor
Sweet
Sedan? Een Golf met spoiler van klei zeker?quote:Op zondag 29 november 2009 22:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wacht nooit af, ik ben pro-actief.
Morgen, 8 uur. Blauwe sedan. P4 van de EUR.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]![]()
. Moet je voor de gein eens kijken hoe de gemiddelde volwassen Nederlander schrijft in e-mails en dergelijke
.
Beter dan een Marokkaanse mail.quote:Hai Sjon,
geeft Anita ff die blaadje met die fakturenlijst er op. Wij moeten zo met een even een tripje plannen voor de kids.
Ruud.
Is dit een kidnappoging, of wil je dat wij het daar gaan uitvechten?quote:Op zondag 29 november 2009 22:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 november 2009 22:20 schreef Rookert het volgende:
Sedan? Een Golf met spoiler van klei zeker?
Nee, ik wil je de schande besparenquote:Op zondag 29 november 2009 22:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omfg, dat woord hoor ik iedere dag op school wanneer ze het hebben over hosselen.quote:
Kamer opruimenquote:Op zondag 29 november 2009 22:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh ik niet hoor. Kamer opruimen..beetje uit het raam staren..eten..tv kijken. Ik vermaak me wel
Wellicht beiden, tis maar net hoe het balletje gaat rollen.quote:Op zondag 29 november 2009 22:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dit een kidnappoging, of wil je dat wij het daar gaan uitvechten?
Oke, en kijk eens naar Marktplaats? De gemiddelde tokkieadvertentie daar llijkt nog best veel op een van een marokkaansequote:
Pfff, watje.quote:Op zondag 29 november 2009 22:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, ik wil je de schande besparen.
Ja, zo heb ik het woord juist leren kennen. Ik maakte vroeger veel ruzie en dan zeiden ze "ik heb connecties, kijk uitquote:Op zondag 29 november 2009 22:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb jij ooit een gangster over connecties horen spreken?
Dat was zeker het moeilijkste woord dat ze kenden.quote:Op zondag 29 november 2009 22:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik het woord juist leren kennen. Ik maakte vroeger veel ruzie en dan zeiden ze "ik heb connecties, kijk uit"
Is gezellig 's nachts..quote:Op zondag 29 november 2009 22:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kamer opruimen
Uit het raam staren in het donker
Eten
Slapen is best wel heerlijk hoor
Zeker gangsters die dat woord gebruiken? Ik zat in de eerste toen ik het woord voor het eerst hoorde, was verbaasd om de taalkennis van ze, want buiten dat woord wist ik veel meer dan zijquote:Op zondag 29 november 2009 22:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Omfg, dat woord hoor ik iedere dag op school wanneer ze het hebben over hosselen.
Zoooooooo herkenbaarquote:Op zondag 29 november 2009 22:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zeker gangsters die dat woord gebruiken? Ik zat in de eerste toen ik het woord voor het eerst hoorde, was verbaasd om de taalkennis van ze, want buiten dat woord wist ik veel meer dan zij
Er zijn meer woorden die ik door gangsters heb leren kennen in de eerste, al kom ik er nu niet zo snel op.quote:Op zondag 29 november 2009 22:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat was zeker het moeilijkste woord dat ze kenden.
Volgens mij slaapwandelend eten gewoon een culminatie van de tweequote:Op zondag 29 november 2009 22:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Is gezellig 's nachts..![]()
Ja slapen is![]()
Ik ben er alleen nog niet over uit of eten op nummer 1 staat of slapen..
Marokkaan tegenover een Marokkaan?quote:Op zondag 29 november 2009 22:23 schreef Mutant01 het volgende:
Even een leuk persoonlijk feitje:
Mijn eerste vechtpartij ooit was met een Marokkaan. In Hilversum.
Nog een ander persoonlijk vraagje:quote:Op zondag 29 november 2009 22:23 schreef Mutant01 het volgende:
Detaaaaaaailsquote:Op zondag 29 november 2009 22:23 schreef Mutant01 het volgende:
Het was een afspraak voor een date.quote:Op zondag 29 november 2009 22:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ben niet van het vechten![]()
Ik praat het liever uit
Nou, ze is niet lelijk.quote:Op zondag 29 november 2009 22:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Nog een ander persoonlijk vraagje:
Waarom heb je koningin Selma als je ava?
Kreeg toen ook dreigementen dat ze connecties hadden en m'n IP-adres zouden achterhalen en dat de politie voor m'n deur zou staan.quote:
Heb je hem geklapt, bradda?quote:Op zondag 29 november 2009 22:23 schreef Mutant01 het volgende:
Misschien is dit toeval: waren het mocro's met die eilandkapseltjes?quote:Op zondag 29 november 2009 22:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kreeg toen ook dreigementen dat ze connecties hadden en m'n IP-adres zouden achterhalen en dat de politie voor m'n deur zou staan.Alsof de politie zich bezighoud met zulke dingen, ik had alleen 1x m'n mening gegeven over iemand.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het was een afspraak voor een date.
Jij hebt op foto 3 ook een (lang gegroeid) opgeschoren kapsel.quote:Op zondag 29 november 2009 22:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Misschien is dit toeval: waren het mocro's met die eilandkapseltjes?![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 22:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee hoor.. jij deed onaardig tegen mij. Met je kutemoticon: ''''
Marokkanen en Turken, maar het was ook deels m'n eigen schuld. Ze hadden een click en ik deed haat. Voelde echt geweldig, haat van oudere jongens.quote:Op zondag 29 november 2009 22:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Misschien is dit toeval: waren het mocro's met die eilandkapseltjes?![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 22:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij hebt op foto 3 ook een (lang gegroeid) opgeschoren kapsel.
[..].
Nee, zeker niet.quote:Op zondag 29 november 2009 22:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij hebt op foto 3 ook een (lang gegroeid) opgeschoren kapsel.
[..].
Brugklas Hilversum dus, liep op de gang. Kwam een stedelijke Marokkaan tegen (ik kom echt uit een klein boerengat met 3000 inwoners en hij kwam uit Hilversum), die wat stoms zei tegen een vriend van mij. En toen zei ik heel hard "wat een lol wat een lol mijn hele onderbroek zit vol". En dat vond hij niet zo leuk. Dus sloeg hij mij in m'n gezicht en toen kreeg ik een zeldzame woedeaanval en ging ik op 'm los.quote:
Mij ook een keer overkomen maar alleen maar door mocro's met eilandkapseltjesquote:Op zondag 29 november 2009 22:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Marokkanen en Turken, maar het was ook deels m'n eigen schuld. Ze hadden een click en ik deed haat. Voelde echt geweldig, haat van oudere jongens.wat bedoel je met toeval?
Begrijp je Mutant01's oprechte verbazing dan niet?quote:Op zondag 29 november 2009 22:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
JA WAT NOU!?
Dat pik ik niet..![]()
Oke jawel. Maar sniksnik..ben heel gevoelig, weet niet of ik dit wel trek
Noem je Zuid nou een boerendorp met 3000 inwoners?quote:Op zondag 29 november 2009 22:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Brugklas Hilversum dus, liep op de gang. Kwam een stedelijke Marokkaan tegen (ik kom echt uit een klein boerengat met 3000 inwoners en hij kwam uit Hilversum), die wat stoms zei tegen een vriend van mij. En toen zei ik heel hard "wat een lol wat een lol mijn hele onderbroek zit vol". En dat vond hij niet zo leuk. Dus sloeg hij mij in m'n gezicht en toen kreeg ik een zeldzame woedeaanval en ging ik op 'm los.
Maar ik ben vrij vredelievend, dus dit zijn echt uitzonderingen.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Brugklas Hilversum dus, liep op de gang. Kwam een stedelijke Marokkaan tegen (ik kom echt uit een klein boerengat met 3000 inwoners en hij kwam uit Hilversum), die wat stoms zei tegen een vriend van mij. En toen zei ik heel hard "wat een lol wat een lol mijn hele onderbroek zit vol". En dat vond hij niet zo leuk. Dus sloeg hij mij in m'n gezicht en toen kreeg ik een zeldzame woedeaanval en ging ik op 'm los.
Jajaaaaaa. Nee, maar ik begrijp je wel..hij lokte het uit. Hij vroeg eromquote:Op zondag 29 november 2009 22:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Brugklas, dus ik neem aan 12/13.quote:Op zondag 29 november 2009 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Noem je Zuid nou een boerendorp met 3000 inwoners?
hoe oud was je hier trouwens?
Quasi-emotionele vrouwenquote:Op zondag 29 november 2009 22:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
JA WAT NOU!?
Dat pik ik niet..![]()
Oke jawel. Maar sniksnik..ben heel gevoelig, weet niet of ik dit wel trek
Voel je je buitengesloten als Marokkaan?quote:Op zondag 29 november 2009 22:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Mij ook een keer overkomen maar alleen maar door mocro's met eilandkapseltjes
Ik woon pas sinds een jaar of 6 op Zuid.quote:Op zondag 29 november 2009 22:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Noem je Zuid nou een boerendorp met 3000 inwoners?
hoe oud was je hier trouwens?
quote:Op zondag 29 november 2009 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Begrijp je Mutant01's oprechte verbazing dan niet?
LOLquote:Op zondag 29 november 2009 22:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
ik begrijp die jongen die je aanviel wel een heel klein beetje
O, ik las over het woordje 'brugklas' heen. Maar wie won er?quote:Op zondag 29 november 2009 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik woon pas sinds een jaar of 6 op Zuid.
En ik was toen het gebeurde iets van 13 ofzo.
Nee, niet door mijn vrienden. Wel door arrogante Berbers die all a sudden Arabieren haten terwijl je geen kick over dit onderwerp hoort in Marokko.quote:Op zondag 29 november 2009 22:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Voel je je buitengesloten als Marokkaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |