Als vrouw zijnde moet je je maar eens voorstellen hoeveel vieze mannetjes op je gaan zitten geilenquote:Op zondag 29 november 2009 21:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Zouden jullie voor 30.000 in de playboy/playgirl gaan staan? Naakt he..![]()
Dat was een vraag bij dat ene programma met linda op rtl4 nu hehe.
CARNISSELANDE IS ROTTERDAM VOOR ONS EN ALLEN HOOR JE MEquote:Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
hij woont in barendrek, de faalhaas.
Beter, wijven die in Playboy gaan staan en dan niet als lustobject willen worden gezienquote:Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahaha. Nee, ik zou t ook niet doen.
Je bent wel nationalistisch ingesteldquote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb haar foto niet gezien, dus het kan best zijn dat ze heel lelijk is. Maar ik ga daar niet van uit, want lelijke Marokkaanse vrouwen = contradictio in terminis.
BOOOOOOOOH FAKER!quote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef o.us het volgende:
[..]
CARNISSELANDE IS ROTTERDAM VOOR ONS EN ALLEN HOOR JE ME![]()
![]()
![]()
is als zijnde niet fout in deze zin?quote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde moet je je maar eens voorstellen hoeveel vieze mannetjes op je gaan zitten geilen.
Bestaan die?quote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Beter, wijven die in Playboy gaan staan en dan niet als lustobject willen worden gezien![]()
Lutser, blijf lekker in barenschijtquote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef o.us het volgende:
[..]
CARNISSELANDE IS ROTTERDAM VOOR ONS EN ALLEN HOOR JE ME![]()
![]()
![]()
Die zitquote:Op zondag 29 november 2009 22:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
is als zijnde niet fout in deze zin?
In Marokko ook, maar dan als Nederlandse nationalist.quote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent wel nationalistisch ingesteld.
Ja, het moet zonder 'als'. Dat zit er echt verkeerd ingetimmerd bij mijquote:Op zondag 29 november 2009 22:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
is als zijnde niet fout in deze zin?
Sneltram 25 gaat er heenquote:Op zondag 29 november 2009 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lutser, blijf lekker in barenschijt.
Kerel, dat er een metro naar Schie-pauper-dam gaat betekent niet dat het deel van Roffa uitmaakt.quote:
Altijd, vrouwenquote:
Sowieso, Rotterdamquote:Op zondag 29 november 2009 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kerel, dat er een metro naar Schie-pauper-dam gaat betekent niet dat het deel van Roffa uitmaakt.
Spijkenisse, Schiedam, Vlaardingen, Capelle, Berkel en Rodenrijs, Barendrecht en Ridderkerk wordt toch ooit Rotterdam.quote:Op zondag 29 november 2009 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kerel, dat er een metro naar Schie-pauper-dam gaat betekent niet dat het deel van Roffa uitmaakt.
God nee, straks denkt al dat tuig uit de randgemeentes nog dat ze bij Rotterdam horenquote:Op zondag 29 november 2009 22:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Spijkenisse, Schiedam, Vlaardingen, Capelle, Berkel en Rodenrijs, Barendrecht en Ridderkerk wordt toch ooit Rotterdam.![]()
Sterker nog, moet je eens voorstellen dat de Randstad 1 wordt!
Wij zijn de enigste Marokkanen in de straat.quote:Op zondag 29 november 2009 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zal ik je eens haarfijn uitleggen, sahbi.
Schiedam is gangster.quote:Op zondag 29 november 2009 22:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Spijkenisse, Schiedam, Vlaardingen, Capelle, Berkel en Rodenrijs, Barendrecht en Ridderkerk wordt toch ooit Rotterdam.![]()
Sterker nog, moet je eens voorstellen dat de Randstad 1 wordt!
quote:Op zondag 29 november 2009 22:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Altijd, vrouwen
Ja, het is fout, het moet of zijnde of als zijn, maar ja, zit er idd te dik ingeramd
Hoe verklaar je deze fout danquote:Op zondag 29 november 2009 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wij zijn de enigste Marokkanen in de straat.
Moet je morgen om 9 uur beginnenquote:Op zondag 29 november 2009 22:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Als ik nu zou gaan slapen he..dan heb ik nog 8 uur slaap. Maar ik ga niet slapen.
Ik ben geboren en getogen in Hillesluis, ja.quote:Op zondag 29 november 2009 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
God nee, straks denkt al dat tuig uit de randgemeentes nog dat ze bij Rotterdam horen
quote:Op zondag 29 november 2009 22:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wij zijn de enige Marokkanen in de straat.
Hoezo is dat foutquote:
Als ik nu ga slapen heb ik nog 10 uur slaap. Maar ik ken mezelf en ga niet eerder dan 12 uur slapen. Of dan gaat het licht iig uit, dan duurt het verder nog evenquote:Op zondag 29 november 2009 22:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Als ik nu zou gaan slapen he..dan heb ik nog 8 uur slaap. Maar ik ga niet slapen.
'Enige', faalhaas.quote:Op zondag 29 november 2009 22:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo is dat fout. En ik had het nog ge-edit he.
TFOE! KUTNEDERLANDS.
WEJO NU MOETEN ZIJ JOU HET LANT UITTRAPPENquote:Op zondag 29 november 2009 22:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo is dat fout. En ik had het nog ge-edit he.
TFOE! KUTNEDERLANDS.
Wikwakka is snel, jwzt. Van de wik zo in 1 seconde naar de wakka, jweets.quote:Op zondag 29 november 2009 22:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
jeus, wikwakka. Je moet niet zo snel zijn..
Kan je nagaan, zelfs de beste jurist van Nederland maakt wel eens een taalfout.quote:Op zondag 29 november 2009 22:14 schreef o.us het volgende:
[..]
WEJO NU MOETEN ZIJ JOU HET LANT UITTRAPPEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 november 2009 22:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe verklaar je deze fout dan?
[..]
Moet je morgen om 9 uur beginnen? Ik om 11 uur.
Das de mentaliteit van tegenwoordig, als een allochtoon een fout maakt moeten ze gelijk helemaal opnieuw ingeburgerd worden.quote:Op zondag 29 november 2009 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan je nagaan, zelfs de beste jurist van Nederland maakt wel eens een taalfout.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als ik nu ga slapen heb ik nog 10 uur slaap. Maar ik ken mezelf en ga niet eerder dan 12 uur slapen. Of dan gaat het licht iig uit, dan duurt het verder nog even
Maar je blijft nog wel even he meisje chica habibi wijfie?
Deze bradda weet het.quote:Op zondag 29 november 2009 22:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Wikwakka is snel, jwzt. Van de wik zo in 1 seconde naar de wakka, jweets.
Wikwakka2 gaat klappen van mij krijgen. Ik weet waar z'n huis woont.quote:Op zondag 29 november 2009 22:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Das de mentaliteit van tegenwoordig, als een allochtoon een fout maakt moeten ze gelijk helemaal opnieuw ingeburgerd worden.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Das de mentaliteit van tegenwoordig, als een allochtoon een fout maakt moeten ze gelijk helemaal opnieuw ingeburgerd worden.
Ik eet wanneer ik honger heb en ik slaap wanneer ik slaap heb.quote:Op zondag 29 november 2009 22:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Naja bij mij wordt t ook vaak gewoon 2 uur hoor..
Lol. Ja tuurlijk

Kom dan, mattie. Ik ken mensen!quote:Op zondag 29 november 2009 22:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wikwakka2 gaat klappen van mij krijgen. Ik weet waar z'n huis woont.
Hahahahahquote:Op zondag 29 november 2009 22:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Wikwakka is snel, jwzt. Van de wik zo in 1 seconde naar de wakka, jweets.
Ik moet echt bezig zijn met iets leuks als ik het 2 uur wil maken hoorquote:Op zondag 29 november 2009 22:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Naja bij mij wordt t ook vaak gewoon 2 uur hoor..
Lol. Ja tuurlijk
Ik wacht nooit af, ik ben pro-actief.quote:Op zondag 29 november 2009 22:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee wacht jij maar..
teringlijer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |