quote:Op zondag 29 november 2009 20:45 schreef Rookert het volgende:
Iemand meot het doen, goedzo en bedankt maar weer
M'n uitleg was beperkt, het is dat ik hier geen heel levensverhaal wil neerzetten, maar als ik het wel had gedaan, had je misschien begrepen waarom ik niet altijd een hoofddoek draag.quote:Op zondag 29 november 2009 20:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou..eigenlijk niet echt? Mensen maken het gewoon moeilijker dan het is
quote:Op zondag 29 november 2009 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Je geeft je topic niet eens een fatsoenlijke titel!!!!
Ah oke. inshaAllah komt alles goedquote:Op zondag 29 november 2009 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n uitleg was beperkt, het is dat ik hier geen heel levensverhaal wil neerzetten, maar als ik het wel had gedaan, had je misschien begrepen waarom ik niet altijd een hoofddoek draag.
Turkse roddelfamilies, blij dat ik er geen gezeik heb met roddels en shitquote:Op zondag 29 november 2009 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n uitleg was beperkt, het is dat ik hier geen heel levensverhaal wil neerzetten, maar als ik het wel had gedaan, had je misschien begrepen waarom ik niet altijd een hoofddoek draag.
Wees een vent en kijk wegmisbruikers.quote:Op zondag 29 november 2009 20:47 schreef Rookert het volgende:
Sst, ze is rebels bezig
Boer zoekt vrouw, wat een boeren zijn het toch. Zo'n meisje vertelde dat een hele hutkoffer heeft meegenomen en blabla, gaat ie niet eens helpen met tillen
Daarom Ifrane.quote:Op zondag 29 november 2009 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Je geeft je topic niet eens een fatsoenlijke titel!!!!
Wegmisbruikers met die vent die op een kratje staat als ie met Koos Spee staat te lullen:') Die aso's die ze soms hebben zijn welquote:Op zondag 29 november 2009 20:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wees een vent en kijk wegmisbruikers.
Dies van vorig jaarquote:Op zondag 29 november 2009 20:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Mijn ma keek altijd naar die ene soap..''Noor'' ofzo? Met die ene mooie blonde Turk..
quote:Op zondag 29 november 2009 20:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Mijn ma keek altijd naar die ene soap..''Noor'' ofzo? Met die ene mooie blonde Turk..
Zometeen bij wegmisbruikers een faalhaas met brommert...quote:Op zondag 29 november 2009 20:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wegmisbruikers met die vent die op een kratje staat als ie met Koos Spee staat te lullen:') Die aso's die ze soms hebben zijn wel![]()
En Jeroen van Koningsbrugge is een baas
quote:Op zondag 29 november 2009 20:52 schreef Rookert het volgende:
Een blonde Turk? Hoe raar ziet dat eruit
Waarom heb ik dat nog nooit gezien dan? Of hebben ze hun bontkraag op?quote:Op zondag 29 november 2009 20:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel blonde Turken je hebt?
Als je iets bewust fout doet moet je idnerdaad niet gaan janken als je een boete krijgtquote:Op zondag 29 november 2009 20:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zometeen bij wegmisbruikers een faalhaas met brommert...
quote:Op zondag 29 november 2009 20:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel blonde Turken je hebt?
Er staat toch geen ''Turk'' op iemands voorhoofd?quote:Op zondag 29 november 2009 20:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom heb ik dat nog nooit gezien dan? Of hebben ze hun bontkraag op?
nog die brommert aanpassen zodat hij 67km/h kanquote:Op zondag 29 november 2009 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je iets bewust fout doet moet je idnerdaad niet gaan janken als je een boete krijgt.
Alleen ik al ken er 5 ofzo..quote:Op zondag 29 november 2009 20:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
wienig...veel bleken/verver tot het haar helemaal dood is.
quote:Op zondag 29 november 2009 20:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Alleen ik al ken er 5 ofzo...
Misschien moeten we dat maar invoeren! Of een maan die je op je borst moet dragenquote:Op zondag 29 november 2009 20:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Er staat toch geen ''Turk'' op iemands voorhoofd?![]()
Dus misschien heb je dat weleens gezien zonder dat je het doorhad..
quote:
Held.quote:Op zondag 29 november 2009 20:59 schreef o.us het volgende:
Ben ik hier de enige mocro met een volwaardige fobo?
quote:Op zondag 29 november 2009 20:59 schreef o.us het volgende:
Ben ik hier de enige mocro met een volwaardige fobo?
quote:Op zondag 29 november 2009 20:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Oeee jadie zijn wel apart dan...Meeste die ik ken zijn slappe pogingen tot
We hadden zo'n lerares met altijd dikke uitgroei, zo triestquote:Op zondag 29 november 2009 21:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Das lelijk. Mensen moeten hun haren niet verven..
Een turkse? Uitgroei op zich is niet zon drama...bij een turkse valt dat wel heel erg op en ziet het gelijk lelijk uit.quote:Op zondag 29 november 2009 21:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
We hadden zo'n lerares met altijd dikke uitgroei, zo triest
Nee, Engelsequote:Op zondag 29 november 2009 21:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Een turkse? Uitgroei op zich is niet zon drama...bij een turkse valt dat wel heel erg op en ziet het gelijk lelijk uit.
donker haar licht verven werkt sowieso niet echt ;').quote:Op zondag 29 november 2009 21:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, EngelseZe had haar haar rood gedaan en ze was van origine zwart geloof ik, beetje gothic werd het
Je zou bijna denken dat ze donker haar lelijk vindt..quote:Op zondag 29 november 2009 21:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, EngelseZe had haar haar rood gedaan en ze was van origine zwart geloof ik, beetje gothic werd het
Oh deel je ervaringen eensquote:Op zondag 29 november 2009 21:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
donker haar licht verven werkt sowieso niet echt ;').
Mwah, ik heb altijd met rood haar gezien, dus zwart was een beetje te grote overgang.quote:Op zondag 29 november 2009 21:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze donker haar lelijk vindt..
Ik vind bijv bordeaux rood op zwart haar enorm geilquote:Op zondag 29 november 2009 21:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze donker haar lelijk vindt..
verf is dichtbijquote:Op zondag 29 november 2009 21:13 schreef o.us het volgende:
Ik vraag me af hoe ik er uit zou hebben gezien als ik bruinblond was
quote:Op zondag 29 november 2009 21:13 schreef o.us het volgende:
als een neger die zijn haar blond verftquote:Op zondag 29 november 2009 21:13 schreef o.us het volgende:
Soms staat dat wel..Beyonce?quote:Op zondag 29 november 2009 21:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
als een neger die zijn haar blond verft.
Ik ben geen Beyoncequote:Op zondag 29 november 2009 21:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Soms staat dat wel..Beyonce?
quote:Op zondag 29 november 2009 21:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Destiny's Childquote:Op zondag 29 november 2009 21:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wollah van niet!quote:
http://www.taaz.com/quote:Op zondag 29 november 2009 21:13 schreef o.us het volgende:
Wie niet op zondagavond hehequote:Op zondag 29 november 2009 21:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Wollah van niet!![]()
Klotezondagavond, ik verveel me. En 2M Monde is zo saai terwijl 2M in Marokko zo flexer is met leuke serie's.
Als je Arabisch kan, wel ja. Al Jazeera Sport en MBC2 zijn de enige flexe zenders hoor!quote:Op zondag 29 november 2009 21:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wie niet op zondagavond hehe.
Ik kijk nooit satelliet..echt niks aan.
Ja, zo zijn er overal wel uitzonderingen opquote:Op zondag 29 november 2009 21:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jaja heel vaak niet. Maar er zijn uitzonderingen
Ik dacht dat 9/11 een complot was van Bush omdat de hele shit en alles vanaf het begin te zien was op de Amerikaanse tv.quote:Op zondag 29 november 2009 21:24 schreef Rookert het volgende:
Ik dacht paar jaar geleden dat Al Jazeera echt zo'n extremistische Islamzender was omdat ze altijd beelden van Bin Laden kregen
Leve de mediaquote:Op zondag 29 november 2009 21:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik dacht dat 9/11 een complot was van Bush omdat de hele shit en alles vanaf het begin te zien was op de Amerikaanse tv.
quote:Op zondag 29 november 2009 21:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik dacht dat 9/11 een complot was van Bush omdat de hele shit en alles vanaf het begin te zien was op de Amerikaanse tv.
Met Wikwakka2 valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.quote:
Nee.quote:Op zondag 29 november 2009 21:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Zouden jullie voor 30.000 in de playboy/playgirl gaan staan? Naakt he..![]()
Dat was een vraag bij dat ene programma met linda op rtl4 nu hehe.
Fijne infoquote:Op zondag 29 november 2009 21:56 schreef Mutant01 het volgende:
Broek op een ei is nog steeds geen fiets.
Dat jullie het even weten.
jeweetzellufquote:Op zondag 29 november 2009 21:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met Wikwakka2 valt niet te discussiëren. Hij heeft tot het einde toe gelijk en daalt met deze zekerheid opgewekt het graf in.
Waarom moet je mijn ondertitel jatten?quote:Op zondag 29 november 2009 21:56 schreef Mutant01 het volgende:
Broek op een ei is nog steeds geen fiets.
Dat jullie het even weten.
Ik ben een rare, mijn bierdrinkende Marokkanenvriend.quote:Op zondag 29 november 2009 22:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Waarom moet je mijn ondertitel jatten?
Marokkanen in Zeelandquote:Op zondag 29 november 2009 22:01 schreef Mutant01 het volgende:
Maareh, ik zoek een date. Een Marokkaanse. 18 jaar, liefst net of bijna 19. Een hennahater, en woonachtig in Zeeland.
Ja, dat zoek ik.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:01 schreef Mutant01 het volgende:
Maareh, ik zoek een date. Een Marokkaanse. 18 jaar, liefst net of bijna 19. Een hennahater, en woonachtig in Zeeland.
Ja, dat zoek ik.
Ik ben sowieso meer waardquote:Op zondag 29 november 2009 21:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Zouden jullie voor 30.000 in de playboy/playgirl gaan staan? Naakt he..![]()
Dat was een vraag bij dat ene programma met linda op rtl4 nu hehe.
Ik ben je buurman. Echt. Nou ja, min of meer.quote:Op zondag 29 november 2009 22:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Marokkanen in ZeelandHoe kan jij nou jezelf het meest isoleren, man?
Bier uit Fesquote:Op zondag 29 november 2009 22:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben een rare, mijn bierdrinkende Marokkanenvriend.
Waar woon ik dan?quote:Op zondag 29 november 2009 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben je buurman. Echt. Nou ja, min of meer.
Je hebt haar foto zeker gezien en nu denk je: laat die minpunten anders maar gewoon zitten, je probeert het gewoonquote:Op zondag 29 november 2009 22:01 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, dat zoek ik.
Hahaha. Nee, ik zou t ook niet doen.quote:Op zondag 29 november 2009 22:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ben sowieso meer waard
Jij dan?
PICS VAN MAROKKAANSE18quote:Op zondag 29 november 2009 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt haar foto zeker gezien en nu denk je: laat die minpunten anders maar gewoon zitten, je probeert het gewoon?
.
Ik heb haar foto niet gezien, dus het kan best zijn dat ze heel lelijk is. Maar ik ga daar niet van uit, want lelijke Marokkaanse vrouwen = contradictio in terminis.quote:Op zondag 29 november 2009 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt haar foto zeker gezien en nu denk je: laat die minpunten anders maar gewoon zitten, je probeert het gewoon?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |