Als vrouw zijnde moet je je maar eens voorstellen hoeveel vieze mannetjes op je gaan zitten geilenquote:Op zondag 29 november 2009 21:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Zouden jullie voor 30.000 in de playboy/playgirl gaan staan? Naakt he..![]()
Dat was een vraag bij dat ene programma met linda op rtl4 nu hehe.
CARNISSELANDE IS ROTTERDAM VOOR ONS EN ALLEN HOOR JE MEquote:Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
hij woont in barendrek, de faalhaas.
Beter, wijven die in Playboy gaan staan en dan niet als lustobject willen worden gezienquote:Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahaha. Nee, ik zou t ook niet doen.
Je bent wel nationalistisch ingesteldquote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb haar foto niet gezien, dus het kan best zijn dat ze heel lelijk is. Maar ik ga daar niet van uit, want lelijke Marokkaanse vrouwen = contradictio in terminis.
BOOOOOOOOH FAKER!quote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef o.us het volgende:
[..]
CARNISSELANDE IS ROTTERDAM VOOR ONS EN ALLEN HOOR JE ME![]()
![]()
![]()
is als zijnde niet fout in deze zin?quote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde moet je je maar eens voorstellen hoeveel vieze mannetjes op je gaan zitten geilen.
Bestaan die?quote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Beter, wijven die in Playboy gaan staan en dan niet als lustobject willen worden gezien![]()
Lutser, blijf lekker in barenschijtquote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef o.us het volgende:
[..]
CARNISSELANDE IS ROTTERDAM VOOR ONS EN ALLEN HOOR JE ME![]()
![]()
![]()
Die zitquote:Op zondag 29 november 2009 22:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
is als zijnde niet fout in deze zin?
In Marokko ook, maar dan als Nederlandse nationalist.quote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent wel nationalistisch ingesteld.
Ja, het moet zonder 'als'. Dat zit er echt verkeerd ingetimmerd bij mijquote:Op zondag 29 november 2009 22:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
is als zijnde niet fout in deze zin?
Sneltram 25 gaat er heenquote:Op zondag 29 november 2009 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lutser, blijf lekker in barenschijt.
Kerel, dat er een metro naar Schie-pauper-dam gaat betekent niet dat het deel van Roffa uitmaakt.quote:
Altijd, vrouwenquote:
Sowieso, Rotterdamquote:Op zondag 29 november 2009 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kerel, dat er een metro naar Schie-pauper-dam gaat betekent niet dat het deel van Roffa uitmaakt.
Spijkenisse, Schiedam, Vlaardingen, Capelle, Berkel en Rodenrijs, Barendrecht en Ridderkerk wordt toch ooit Rotterdam.quote:Op zondag 29 november 2009 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kerel, dat er een metro naar Schie-pauper-dam gaat betekent niet dat het deel van Roffa uitmaakt.
God nee, straks denkt al dat tuig uit de randgemeentes nog dat ze bij Rotterdam horenquote:Op zondag 29 november 2009 22:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Spijkenisse, Schiedam, Vlaardingen, Capelle, Berkel en Rodenrijs, Barendrecht en Ridderkerk wordt toch ooit Rotterdam.![]()
Sterker nog, moet je eens voorstellen dat de Randstad 1 wordt!
Wij zijn de enigste Marokkanen in de straat.quote:Op zondag 29 november 2009 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zal ik je eens haarfijn uitleggen, sahbi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |