Mijn onderbroek zit ook best wel vol.quote:Op zondag 29 november 2009 22:34 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vond het destijds anders een best gevatte opmerking van mijn kant.
Kerel, Arabieren > Berbers, jwtzelluf.quote:Op zondag 29 november 2009 22:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, niet door mijn vrienden. Wel door arrogante Berbers die all a sudden Arabieren haten terwijl je geen kick over dit onderwerp hoort in Marokko.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kerel, Arabieren > Berbers, jwtzelluf.
Jij niet?quote:
Naja, nadat ik hem neergehoekt had, werd ik weggetrokken door een aantal van mijn vrienden. En dat is maar goed ook, want zulke woedeaanvallen zijn niet echt gezond. En dan doe je dingen die je zeg maar beter niet kan doen.quote:Op zondag 29 november 2009 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
O, ik las over het woordje 'brugklas' heen. Maar wie won er?
Zolang je het nu maar niet meer zegtquote:Op zondag 29 november 2009 22:34 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vond het destijds anders een best gevatte opmerking van mijn kant.
Pardon.quote:Op zondag 29 november 2009 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kerel, Arabieren > Berbers, jwtzelluf.
Haten Arabieren Berbers niet? Ken een Marokkaans meisje, dat klaagt over Berbers.quote:Op zondag 29 november 2009 22:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, niet door mijn vrienden. Wel door arrogante Berbers die all a sudden Arabieren haten terwijl je geen kick over dit onderwerp hoort in Marokko.
Ey, we praten over 1998.quote:Op zondag 29 november 2009 22:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zolang je het nu maar niet meer zegt
Kan jij Berbers lezen?quote:
Dat is zo.quote:Op zondag 29 november 2009 22:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Naja, nadat ik hem neergehoekt had, werd ik weggetrokken door een aantal van mijn vrienden. En dat is maar goed ook, want zulke woedeaanvallen zijn niet echt gezond. En dan doe je dingen die je zeg maar beter niet kan doen.
Jij kent mij, dus mag jij me best wel toevoegen.quote:Op zondag 29 november 2009 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Haten Arabieren Berbers niet? Ken een Marokkaans meisje, dat klaagt over Berbers.
Wat een onzin (van dat meisje dan). Tegenwoordig is alles door elkaar. Echte Arabieren zijn er bijna niet in Marokko, alles is gemixed.quote:Op zondag 29 november 2009 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Haten Arabieren Berbers niet? Ken een Marokkaans meisje, dat klaagt over Berbers.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Kan jij Berbers lezen?![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt wel Grieksquote:Op zondag 29 november 2009 22:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Kan jij Berbers lezen?![]()
[ afbeelding ]
Dan ben ik 1 van de weinigen volgens jou.quote:Op zondag 29 november 2009 22:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een onzin (van dat meisje dan). Tegenwoordig is alles door elkaar. Echte Arabieren zijn er bijna niet in Marokko, alles is gemixed.
Snap deze opmerking niet?quote:Op zondag 29 november 2009 22:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij kent mij, dus mag jij me best wel toevoegen.
haar moeder of vader is berber, de ander is arabier.. dus denk niet dat ze jaloers isquote:Op zondag 29 november 2009 22:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[quote]Op zondag 29 november 2009 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
[/quote
Ze is jaloers
Het was eerder de denigrerende opmerking over mijn stotterende vriend. Die klap was meer de druppel zeg maar. Destijds had ik wel vaker van dat soort woede-aanvallen, puberteit enzo wssquote:Op zondag 29 november 2009 22:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is zo.
Ik ben zelf eigenlijk nog nooit zo woedend geweest dat ik iemand wilde neerhoeken, maar ja, als iemand anders de eerste klap geeft..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |