Mijn onderbroek zit ook best wel vol.quote:Op zondag 29 november 2009 22:34 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vond het destijds anders een best gevatte opmerking van mijn kant.
Kerel, Arabieren > Berbers, jwtzelluf.quote:Op zondag 29 november 2009 22:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, niet door mijn vrienden. Wel door arrogante Berbers die all a sudden Arabieren haten terwijl je geen kick over dit onderwerp hoort in Marokko.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kerel, Arabieren > Berbers, jwtzelluf.
Jij niet?quote:
Naja, nadat ik hem neergehoekt had, werd ik weggetrokken door een aantal van mijn vrienden. En dat is maar goed ook, want zulke woedeaanvallen zijn niet echt gezond. En dan doe je dingen die je zeg maar beter niet kan doen.quote:Op zondag 29 november 2009 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
O, ik las over het woordje 'brugklas' heen. Maar wie won er?
Zolang je het nu maar niet meer zegtquote:Op zondag 29 november 2009 22:34 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vond het destijds anders een best gevatte opmerking van mijn kant.
Pardon.quote:Op zondag 29 november 2009 22:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kerel, Arabieren > Berbers, jwtzelluf.
Haten Arabieren Berbers niet? Ken een Marokkaans meisje, dat klaagt over Berbers.quote:Op zondag 29 november 2009 22:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, niet door mijn vrienden. Wel door arrogante Berbers die all a sudden Arabieren haten terwijl je geen kick over dit onderwerp hoort in Marokko.
Ey, we praten over 1998.quote:Op zondag 29 november 2009 22:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zolang je het nu maar niet meer zegt
Kan jij Berbers lezen?quote:
Dat is zo.quote:Op zondag 29 november 2009 22:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Naja, nadat ik hem neergehoekt had, werd ik weggetrokken door een aantal van mijn vrienden. En dat is maar goed ook, want zulke woedeaanvallen zijn niet echt gezond. En dan doe je dingen die je zeg maar beter niet kan doen.
Jij kent mij, dus mag jij me best wel toevoegen.quote:Op zondag 29 november 2009 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Haten Arabieren Berbers niet? Ken een Marokkaans meisje, dat klaagt over Berbers.
Wat een onzin (van dat meisje dan). Tegenwoordig is alles door elkaar. Echte Arabieren zijn er bijna niet in Marokko, alles is gemixed.quote:Op zondag 29 november 2009 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Haten Arabieren Berbers niet? Ken een Marokkaans meisje, dat klaagt over Berbers.
quote:Op zondag 29 november 2009 22:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Kan jij Berbers lezen?![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt wel Grieksquote:Op zondag 29 november 2009 22:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Kan jij Berbers lezen?![]()
[ afbeelding ]
Dan ben ik 1 van de weinigen volgens jou.quote:Op zondag 29 november 2009 22:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een onzin (van dat meisje dan). Tegenwoordig is alles door elkaar. Echte Arabieren zijn er bijna niet in Marokko, alles is gemixed.
Snap deze opmerking niet?quote:Op zondag 29 november 2009 22:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij kent mij, dus mag jij me best wel toevoegen.
haar moeder of vader is berber, de ander is arabier.. dus denk niet dat ze jaloers isquote:Op zondag 29 november 2009 22:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[quote]Op zondag 29 november 2009 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
[/quote
Ze is jaloers
Het was eerder de denigrerende opmerking over mijn stotterende vriend. Die klap was meer de druppel zeg maar. Destijds had ik wel vaker van dat soort woede-aanvallen, puberteit enzo wssquote:Op zondag 29 november 2009 22:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is zo.
Ik ben zelf eigenlijk nog nooit zo woedend geweest dat ik iemand wilde neerhoeken, maar ja, als iemand anders de eerste klap geeft..
Nee, maar ik klaag er wel over dat zij geen Arabisch kunnen, alleen maar trots praten over de Rif (Nador en Al Hoceima) en dat de rest van Marokko moet stikken en mij moeten uitsluiten omdat ik een arab ben. Racistisch ben ik zeker niet, maar zij vragen er om.quote:Op zondag 29 november 2009 22:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Snap deze opmerking niet?haat je berbers?
Omdat?quote:Op zondag 29 november 2009 22:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar voel je niet minderwaardig, het is nou eenmaal zo. Niks aan te doen.
echte vriendschapquote:Op zondag 29 november 2009 22:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het was eerder de denigrerende opmerking over mijn stotterende vriend. Die klap was meer de druppel zeg maar. Destijds had ik wel vaker van dat soort woede-aanvallen, puberteit enzo wss
Nou ja, 20% van 30 miljoen is niet weinig. Dus je bent niet speciaal ofzoquote:Op zondag 29 november 2009 22:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan ben ik 1 van de weinigen volgens jou.
Ok. Dit meisje had het volgens mij over het uiterlijkquote:Op zondag 29 november 2009 22:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, maar ik klaag er wel over dat zij geen Arabisch kunnen, alleen maar trots praten over de Rif (Nador en Al Hoceima) en dat de rest van Marokko moet stikken en mij moeten uitsluiten omdat ik een arab ben. Racistisch ben ik zeker niet, maar zij vragen er om.
Je vergeet Tanger en Tetouan.quote:Op zondag 29 november 2009 22:41 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, maar ik klaag er wel over dat zij geen Arabisch kunnen, alleen maar trots praten over de Rif (Nador en Al Hoceima) en dat de rest van Marokko moet stikken en mij moeten uitsluiten omdat ik een arab ben. Racistisch ben ik zeker niet, maar zij vragen er om.
Over het uiterlijk?quote:Op zondag 29 november 2009 22:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ok. Dit meisje had het volgens mij over het uiterlijk
Maar sommigen mensen leren het anders ook niet af (het beledigen dus, niet het stotterenquote:Op zondag 29 november 2009 22:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het was eerder de denigrerende opmerking over mijn stotterende vriend. Die klap was meer de druppel zeg maar. Destijds had ik wel vaker van dat soort woede-aanvallen, puberteit enzo wss
Lekker belangrijk indd. Tot 2 jaar geleden ofzo wist ik nog geen eens of ik nou berbers of arabisch was..quote:Op zondag 29 november 2009 22:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou ja, 20% van 30 miljoen is niet weinig. Dus je bent niet speciaal ofzo![]()
Maar het merendeel heeft berber-voorouders. Of het betreft een Berberse man getrouwd met een Arabische vrouw of vice versa. Echt lomp van mensen om zich daarop te focussen.
Ik kan daar normaal Arabisch praten en ik ben er nog een 1 tegengekomen met een Berber accent!quote:
sommige mensen of sommigenquote:Op zondag 29 november 2009 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar sommigen mensen leren het anders ook niet af (het beledigen dus, niet het stotteren).
Mag ik zeggen dat Tanger samen met Casa en Ifrane de mooiste plekken in Marokko zijn?quote:Op zondag 29 november 2009 22:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kan daar normaal Arabisch praten en ik ben er nog een 1 tegengekomen met een Berber accent!
En toch zijn dat op en top Berberse steden. Vraag maar eens na. Het zijn dan Berbers die gewoon Arabisch spreken inderdaad. (Net zoals wij nu Nederlands spreken, terwijl we een Marokkaanse achtergrond hebbenquote:Op zondag 29 november 2009 22:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik kan daar normaal Arabisch praten en ik ben er nog een 1 tegengekomen met een Berber accent!
Wat een opvoedingquote:Op zondag 29 november 2009 22:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk indd. Tot 2 jaar geleden ofzo wist ik nog geen eens of ik nou berbers of arabisch was..![]()
Tot een leraar me een boek gaf over mn familiehaha.
Vergeet M'diq niet en de hele kustlijn nabij Tetouanquote:Op zondag 29 november 2009 22:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat Tanger samen met Casa en Ifrane de mooiste plekken in Marokko zijn?
Ja, weet het niet zeker..quote:Op zondag 29 november 2009 22:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Over het uiterlijk?
Nou ik zie het verschil nooit.
quote:
Bedoel je F'nidq - M'diq en Tetouan? We hebben daar een huissieeeeeeequote:Op zondag 29 november 2009 22:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vergeet M'diq niet en de hele kustlijn nabij Tetouan.
Jep, dat stuk tussen F'nidq en M'diq ook. Prachtig zeg, hoe dat in 10 jaar zo kan veranderen.quote:Op zondag 29 november 2009 22:47 schreef o.us het volgende:
[..]
Bedoel je F'nidq - M'diq en Tetouan? We hebben daar een huissieeeeeee
En ik zag de koning daar trouwens, hij woont daar ook. Maar dat valt ook op door al die soldaten en muren.
Maar je bent toch Marokkaanse, je weet toch alles van de politiek/economie/geografie van je landquote:Op zondag 29 november 2009 22:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
hehehehe zeker.
Hij was echt irritant..hij stelde altijd van die kutvragen over Marokko die ik nooit kon beantwoorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |