Echt handigquote:Op zondag 29 november 2009 23:05 schreef o.us het volgende:
[..]
'
Ik leerde nooit voor Frans met als resultaat allemaal 9,5 of 9. Als ik leerde haalde ik een 10.Voor mijn CE Frans had ik een 9,2, ook niet geleerd.
Gewoon gehaald bij de souk in F'nidq. Bij Marjane lichten ze je op, vooral die in Tetouan.quote:Op zondag 29 november 2009 23:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb je een quad? Dat is wel lachen zeg daaro. Ik zag altijd een berg quads staan bij de Marjane, maar ik heb nooit zo op de prijs gelet. Of heb jij 'm gewoon uit Nederland gehaald?
Serieus, bij de souk gewoonquote:Op zondag 29 november 2009 23:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Gewoon gehaald bij de souk in F'nidq. Bij Marjane lichten ze je op, vooral die in Tetouan.
je moet die echte baard zetten, een stoppelbaard is nietsquote:Op zondag 29 november 2009 23:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heb jij een mooie stoppelbaard?
Baarden zijn voor mensen die te veel haten.quote:Op zondag 29 november 2009 23:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je moet die echte baard zetten, een stoppelbaard is niets
Dat is wel zo ja. Maareh, hoeveel politie-agenten heeft Marokko? Lijkt soms wel alsof er per bewoner 1 agent is.quote:Op zondag 29 november 2009 22:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Ach, die kun je zo omkopen daar. Die gasten krijgen zo weinig voor al het werk (vooral in de zomer..)
Een stoppelbaard is sexyyyyyquote:Op zondag 29 november 2009 23:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 november 2009 23:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Baarden zijn voor mensen die te veel haten.
Nee. Ik heb zo'n mooie gladgeschoren gillette-kaaklijn.quote:Op zondag 29 november 2009 23:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heb jij een mooie stoppelbaard?
quote:Op zondag 29 november 2009 23:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Baarden zijn voor mensen die te veel haten.
Baard is irritant, dan moet je eraan plukken en dan lijkt het alsof je semi-intelligent doetquote:Op zondag 29 november 2009 23:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is dat een vraag of een opmerking. Ik heb het hier over lange baarden, geen stoppelbaarden.quote:
Ik zei het met de gedachte dat je een baard hoort te laten + vind het sowieso mooiquote:Op zondag 29 november 2009 23:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Baard is irritant, dan moet je eraan plukken en dan lijkt het alsof je semi-intelligent doet![]()
Stoppelbaard is echt mijn max, daarna worden het van die pedo ringbaardjes
Hoe groot is dan jouw ideale baard?quote:Op zondag 29 november 2009 23:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zei het met de gedachte dat je een baard hoort te laten + vind het sowieso mooi
Een opmerking.quote:Op zondag 29 november 2009 23:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat een vraag of een opmerking. Ik heb het hier over lange baarden, geen stoppelbaarden.
Wij minder harige mannen ondervinden hier constant nadeel aanquote:Op zondag 29 november 2009 23:16 schreef Mutant01 het volgende:
Jullie kijken teveel naar die Turkse series, met die mooiboys met stoppelbaarden.
Weet ik niet, maar wel meer dan stoppel.quote:Op zondag 29 november 2009 23:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe groot is dan jouw ideale baard?
Turkenquote:Op zondag 29 november 2009 23:16 schreef Mutant01 het volgende:
Jullie kijken teveel naar die Turkse series, met die mooiboys met stoppelbaarden.
quote:Op zondag 29 november 2009 23:16 schreef Mutant01 het volgende:
Dat laatste heb ik dus, dat wil je gewoon nietquote:Op zondag 29 november 2009 23:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar Turkse series. Stoppelbaardjes zijn gewoon sexy..iets vollere baard overigens ook hoor..als t er maar niet onverzorgd uit gaat zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |