quote:Op zondag 29 november 2009 22:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar je bent toch Marokkaanse, je weet toch alles van de politiek/economie/geografie van je land
Ik betrap me er soms wel op dat ik dat soort vragen stel
Wij zagen ook ons huisprijs ook snel stijgen in 10 jaar.quote:Op zondag 29 november 2009 22:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jep, dat stuk tussen F'nidq en M'diq ook. Prachtig zeg, hoe dat in 10 jaar zo kan veranderen.
In Nederland had je een welverdiende boete gekregen.quote:Op zondag 29 november 2009 22:50 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, niet denderende kwaliteit. Autorijden en foto's maken gaat niet goed samen:
[ afbeelding ]
Ach, die kun je zo omkopen daar. Die gasten krijgen zo weinig voor al het werk (vooral in de zomer..)quote:Op zondag 29 november 2009 22:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In Nederland had je een welverdiende boete gekregen.
Dat was trouwens de eerste weg in Marokko die ik zag met een fietspad!quote:Op zondag 29 november 2009 22:50 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, niet denderende kwaliteit. Autorijden en foto's maken gaat niet goed samen:
[ afbeelding ]
Klopt, dat is inderdaad wonderbaarlijk. Nu hebben ze het ook overgenomen in de wat grotere steden.quote:Op zondag 29 november 2009 22:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat was trouwens de eerste weg in Marokko die ik zag met een fietspad!![]()
Omkoperij.. dacht altijd dat die verhalen overdreven werden, tot 3 jaar geleden.quote:Op zondag 29 november 2009 22:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Ach, die kun je zo omkopen daar. Die gasten krijgen zo weinig voor al het werk (vooral in de zomer..)
Het gebeurt veel.quote:Op zondag 29 november 2009 22:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omkoperij.. dacht altijd dat die verhalen overdreven werden, tot 3 jaar geleden.
Ja ik weet het.quote:Op zondag 29 november 2009 22:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dan ben je ook fucking irritant hahaha
Vrouwen en computers zijn sowieso onuitstaanbaar en onredelijkquote:Op zondag 29 november 2009 22:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja ik weet het.
Ik had een meisje 1x geholpen met haar computer, was echt iets doodsimpels, en nu vraagt ze me constant dingen over computers terwijl ik haar verder nooit spreek
Ze had het geflikt om een map met Powerpoint weg te gooien en vroeg ze af waarom het programma het niet meer deed
Slimslimquote:Op zondag 29 november 2009 22:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja ik weet het.
Ik had een meisje 1x geholpen met haar computer, was echt iets doodsimpels, en nu vraagt ze me constant dingen over computers terwijl ik haar verder nooit spreek
Ze had het geflikt om een map met Powerpoint weg te gooien en vroeg ze af waarom het programma het niet meer deed
WTF, ik wist niet eens dat er een toyota picknick was, maar ik haat hem nu al uit het diepste van mijn hartquote:Op zondag 29 november 2009 23:00 schreef Mutant01 het volgende:
Een Marokkaanse hollander in een Toyota Picnic:
[ afbeelding ]
Ben jij zo iemand die van elk moment foto's maakt?quote:Op zondag 29 november 2009 23:00 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb ik zo erg met mijn quad gereden.quote:Op zondag 29 november 2009 23:00 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik leg ontwikkelingen graag vast.quote:Op zondag 29 november 2009 23:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die van elk moment foto's maakt?
Lijkt me echt handig voor school. Je haalde zeker alleen maar tienen?quote:Op zondag 29 november 2009 23:01 schreef o.us het volgende:
Kunnen jullie ook Frans spreken, btw?
Ik bedoel naast Arabisch/Berbers is dat echt onze tweede taal.
Doe niet zo gaaaaaayquote:Op zondag 29 november 2009 23:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Daar heb ik zo erg met mijn quad gereden.
Ik wil je volgend jaar daar echt ontmoeten, man
quote:Op zondag 29 november 2009 23:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik leg ontwikkelingen graag vast.
Heb je een quad? Dat is wel lachen zeg daaro. Ik zag altijd een berg quads staan bij de Marjane, maar ik heb nooit zo op de prijs gelet. Of heb jij 'm gewoon uit Nederland gehaald?quote:Op zondag 29 november 2009 23:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Daar heb ik zo erg met mijn quad gereden.
Ik wil je volgend jaar daar echt ontmoeten, man
'quote:Op zondag 29 november 2009 23:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Lijkt me echt handig voor school. Je haalde zeker alleen maar tienen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |