quote:
heel goed, die acteur danquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:37 schreef GimmeGore het volgende:
ik dacht dat links Balkie was
(verkapte TVP)
De chronieken van Narniaquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:41 schreef Rucebo het volgende:
In welke filmserie spelen zij de hoofdrol?
[ afbeelding ]
Oh ..congrats vastquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:43 schreef BasOne het volgende:
[..]
De chronieken van Narnia
ik weet het ik ben te laat
krijg voor de kerst de boxed set
alle boeken (engels) in een mooi doosje
Die staat op losse schroeven ivm de crisis, Disney wil em niet financieren, maar fox neem het mischien over, filmen zou dit najaar beginnen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:44 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Klopt. Deel 3 staat nog op de planning geloof ik...
Stand
1 Rucebo
1 GimmeGore
En de laatste van Dan Brown, en een nieuwe regenbroek...quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:04 schreef erkel het volgende:
Star Trek?
Rode lampje is de hintquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:16 schreef De_Hertog het volgende:
Die hint is van Knight Rider, maar die intro toch niet?
vandaar die Neeeeeeeee!quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:16 schreef De_Hertog het volgende:
Die hint is van Knight Rider, maar die intro toch niet?
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:18 schreef tong80 het volgende:
Battle star Galactica. ?
Dit staat zo ver van mijn interesses. Dus lach me niet uit.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:24 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat ken ik alleen uit de intro van een goregrind nummer
Dit is Bizarquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:22 schreef BasOne het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
Omg tong
+1
En voor het rode lampjebeetje kort, jammer, swoosh geluidje is gaaf, en dan 'by your command' wheeeeee
![]()
Dat miste ik in de nieuwe serie
Stand
1 Rucebo
1 GimmeGore
1 BasOne
1 Tong80
Dan moet ik een nieuwe vraag stellen Dacht dat ze oom en nicht waren.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:37 schreef BasOne het volgende:
De zangeres?
dat zijn er meerdere
Ik weet wel dat Leonard Nimoy (Star Trek: Mr Spock) een paar clips heeft geregiseerd en dat de zijn zoon iets heeft gehad met de de leadzangeres Suzanna Hopps.. hopps.. hof.. hoffs...ARGH
Ik denk niet dat iemand gaat protesteren als je BasOne gewoon het punt geeft, zeker omdat hij er meer vanaf wist dan de vragenstellerquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan moet ik een nieuwe vraag stellen Dacht dat ze oom en nicht waren.
eenschquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand gaat protesteren als je BasOne gewoon het punt geeft, zeker omdat hij er meer vanaf wist dan de vragensteller
legally quizingquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:47 schreef Ofyles2 het volgende:
qonmann doet het nu met Reese Witherspoon zie ik?
sja, het helpt als je een 20 delige muziek enceclopedie hebt, die je op druilerige herfst en winterdagen doorbladerd.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:38 schreef qonmann het volgende:
eh..hoppa !!..dat je dat allemaal weet
Wie was dat daarvoor eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:47 schreef Ofyles2 het volgende:
qonmann doet het nu met Reese Witherspoon zie ik?
blijft knap ,want je moet het ook allemaal onthoudenquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:47 schreef BasOne het volgende:
[..]
sja, het helpt als je een 20 delige muziek enceclopedie hebt, die je op druilerige herfst en winterdagen doorbladerd.
Met dank aan mijn ouders die me aan die timelife abbo hebben geholpen
(de 80's collection van timelife ben ik nog steeds zeer tevreden mee, 40 cd's 20 nummers per cd + booklet met fun facts, en dat heeft me in 5 jaar tijd maar 2000 euro gekost)
en ik heb ook de 60's en 70's collection
Een taartje voor qonmannquote:
Judit Polgar, schaakster, al is dat wel een jeugdfoto, heb haar een paar maanden geleden nog zien spelen, zo ziet ze er nu uit:quote:
Trick Mind, noemen ze het geloof ik, je onthoud alles wat je hoort, leest ziet, ruikt, het terughalen en het je herinneren op het juiste moment is de kunst.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:50 schreef qonmann het volgende:
[..]
blijft knap ,want je moet het ook allemaal onthouden
Ik volg het allemaal niet dacht er komt een schaakvraagquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:57 schreef qonmann het volgende:
[..]
Judit Polgar, schaakster, al is dat wel een jeugdfoto, heb haar een paar maanden geleden nog zien spelen, zo ziet ze er nu uit:
[ afbeelding ]
B1 zet zijn voet naar H6 en zet Tong's Tong schaak matquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal niet dacht er komt een schaakvraag
Dat klopt wel, interesse moet er wel zijnquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:58 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik weet niets van sport of geografie, ja, heb het wel geleerd, maar er zijn geen 'triggers' geen intresse.
London?quote:
Nee nee, ik kijk gewoon graag tegen Emma aanquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:00 schreef GimmeGore het volgende:
en zo komt het dat ik dacht dat zowel Rucebo als qonmann dames waren
emma en verder ?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:01 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nee nee, ik kijk gewoon graag tegen Emma aan.
of het Tong-gambietquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:01 schreef BasOne het volgende:
[..]
B1 zet zijn voet naar H6 en zet Tong's Tong schaak mat
Emma Watsonquote:
grr...dat had ik wel moeten weten . mooie avatarquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:03 schreef BasOne het volgende:
[..]
Emma Watson
Hermione Granger, uit harry potter
Zelfs bij qonmann?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:00 schreef GimmeGore het volgende:
en zo komt het dat ik dacht dat zowel Rucebo als qonmann dames waren
quote:
nu mag het, ze is 18quote:
Thx ..zoals gezegd mooi avatar .quote:
Nah, maar nu is zelfs het fantaseren legaalquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah ja, dan maken we nu wel een kans.
Weet ik, maar ik heb deze al mijn hele periode op Fok, dus ik heb geen zin om te wisselenquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:10 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nah, maar nu is zelfs het fantaseren legaal
Btw Ruc, er zijn mooiere foto's hoor
Over het algemeen weet ik wel de dingen te vinden waar alcohol in zit maar deze moet ik voorbij laten gaanquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:08 schreef De_Hertog het volgende:
Dan blijven we in Hongarije: Kruidenlikeur met 'meer dan 40 verschillende kruiden en wortels' ontwikkelt door Dr. Zwack. Welk drankje zoek ik?
Weet je het zeker...quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:13 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb deze al mijn hele periode op Fok, dus ik heb geen zin om te wisselen.
Grapór?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:08 schreef De_Hertog het volgende:
Dan blijven we in Hongarije: Kruidenlikeur met 'meer dan 40 verschillende kruiden en wortels' ontwikkelt door Dr. Zwack. Welk drankje zoek ik?
Godsgeschenk?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:15 schreef De_Hertog het volgende:
De traditie wil dat de naam afkomstig zou zijn van de uitroep "Dat is een!" van Jozef II, keizer van Oostenrijk en koning van Hongarije, toen hij de likeur voor het eerst van zijn hofarts dr. Zwack gekregen had.
Nee, het was meer om aan te geven dat hij het nogal speciaal vond. Of dat ook betekende dat hij het lekker vond staat er niet bijquote:
Ik ken meisjes met hele mannelijke nicknames op internet hoor.quote:
Ik had Ralph Wiggum van de simpsons als Ava....quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:22 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik ken meisjes met hele mannelijke nicknames op internet hoor.
En tis meer dat ik me door een avatar eerder een beeld vorm van hoe iemand eruit ziet.
Had een van de 2, noem een dwarsstraat, Jean Claude van Damme als avatar gehad, had ik me diegene heel anders voorgesteld
De meeste mensen met, laten we het netjes verwoorden, leuk uitziende dames in hun avatar zijn mannen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:22 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik ken meisjes met hele mannelijke nicknames op internet hoor.
En tis meer dat ik me door een avatar eerder een beeld vorm van hoe iemand eruit ziet.
Had een van de 2, noem een dwarsstraat, Jean Claude van Damme als avatar gehad, had ik me diegene heel anders voorgesteld
Kijk, heb ik niet voor niets dat plaatje gezocht en bewerktquote:
Het is wel sterk kruidig, daar moet je van houdenquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:32 schreef BasOne het volgende:
Nog nooit van gehoord, maar zeker eens het proberen waard
Volstrekt nutteloze informatie, natuurlijk, maar ach...quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:32 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
In Hoek van Holland is een eettent met dezelfde naam.
42% vol. what the heck do i carequote:Op zaterdag 28 november 2009 23:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is wel sterk kruidig, daar moet je van houden
Tuin van Buckimgham Palace, London.quote:
Ik heb in een slijterij gewerkt, en drankenkennis op de hotelschool gehad.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:33 schreef qonmann het volgende:
We hebben de AKQ-drankenkenner gevonden !
Toch een heel klein beetje mijn ouwe stadjequote:
Omdat Douglas Adams daar lag toen hij het idee had bedacht voor de Hitchhiker's Guide for the Galaxyquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:43 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Toch een heel klein beetje mijn ouwe stadje
dat is 1 goed.
mogen jullie kiezen:
naam van de tuin?
of
Waar is de tuin wereldberoemd door geworden?
Hij lag staalbezopen naar de sterren te staren in Insbruck, maar waar hij lagquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Omdat Douglas Adams daar lag toen hij het idee had bedacht voor de Hitchhiker's Guide for the Galaxy
Naam zit momenteel iets dieper weggestopt, dus ik hoop dat je dat goed genoeg vond
Sound of Music?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:50 schreef GimmeGore het volgende:
Hier komt de meest flauwe hint ooit waarschijnlijk:
Het tuin is in zijn geheel op het zelfde niveau, maar als je bij het "Schloss" wil komen moet je wel een von Trappje op
Do-Re-Mi?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:50 schreef GimmeGore het volgende:
Hier komt de meest flauwe hint ooit waarschijnlijk:
Het tuin is in zijn geheel op het zelfde niveau, maar als je bij het "Schloss" wil komen moet je wel een von Trappje op
Oh, Innsbruck, dacht dat het Salzburg wasquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:51 schreef BasOne het volgende:
[..]
Hij lag staalbezopen naar de sterren te staren in Insbruck, maar waar hij lag
THE HIIILS ARE ALLLIIIIVE WITH THE SOUUUND OOOF MUUUUSIIIIIIC.....quote:
Krijgt Nico_S nu het punt omdat hij van Von Trapp naar Sound of Music is gekomen? We moesten toch raden wat het was? Zou dan eerder het punt aan qonmann geven voor Salzburg, of mis ik nu iets?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:54 schreef GimmeGore het volgende:
Stand
1 Rucebo
2 GimmeGore
1 BasOne
1 Tong80
1 qonmann
1 De_Hertog
1 Nico_S
Tuin heet trouwens
Mirabellgarten, bij Schloss Mirabell, in het centrum (maar niet in de Altstad) van Salzburg
nee hoor:quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Krijgt Nico_S nu het punt omdat hij van Von Trapp naar Sound of Music is gekomen? We moesten toch raden wat het was? Zou dan eerder het punt aan qonmann geven voor Salzburg, of mis ik nu iets?
dus klopt welquote:mogen jullie kiezen:
naam van de tuin?
of
Waar is de tuin wereldberoemd door geworden?
Ah damn, compleet gemist. Die Von Trapp-grap vatte ik nog welquote:
Ik weet em, ik weet em, ik weet em, maar ik zeg het lekker nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:58 schreef Nico_S. het volgende:
Wat heeft Christopher Cockerell uitgevonden?
Waarom niet, als je 't weet?quote:Op zondag 29 november 2009 00:03 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik weet em, ik weet em, ik weet em, maar ik zeg het lekker niet
Onzin, als je 't weet weet je 't.quote:Op zondag 29 november 2009 00:03 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ben met het onderwerp bezig geweest van de week, dus zou een beetje oneerlijk zijn
Dat zullen er velen gedacht hebbenquote:Op zondag 29 november 2009 00:11 schreef nightcowboy het volgende:
UFO
Wellesquote:Op zondag 29 november 2009 00:14 schreef Nico_S. het volgende:
Nog geen goed antwoord.
Hahaquote:Op zondag 29 november 2009 00:22 schreef tomtomaat het volgende:
Wat een dramatische k*tband vind ik dat......
Van sport weet ik nietsquote:Op zondag 29 november 2009 00:22 schreef tomtomaat het volgende:
Wat een dramatische k*tband vind ik dat......
quote:Op zondag 29 november 2009 00:32 schreef BasOne het volgende:
[..]
Van sport weet ik niets
Niets dan wat ik hoor en zie, niets
dan wat ik lees
Ik geen geen antwoorden, zelfs al
heb ik de vraag gesteld
Diepzinnige vragen ken ik niet
Behalve van wiki, behalve van AKQ
Ik ken geen andere Forum dan het Forum
waarin ik leef
Jij stuurt me vragen over zwemmen
En sport komt uit het niets
Met de moeilijkste achternamen
En God, wat haat ik dat
Gisteren uit het niets "wies is dit" en
een
Vandaag een vraag een kattebel, want
je hebt te veel te doen
En morgen, als het forum mij
weer heeft gevonden
Dan haal je mij hoofd op hol
Met vragen, of Londen
De Superbowlquote:Op zondag 29 november 2009 00:33 schreef Yankee het volgende:
Welke cup / trophy kan er worden gewonnen tijdens de Super Bowl?
quote:Op zondag 29 november 2009 00:36 schreef Yankee het volgende:
[..]
Als gevolg hiervan zal de Super Bowl voortaan met een kleine vertraging worden uitgezonden.
tja dat dat niet mag daar, zo jammerquote:Op zondag 29 november 2009 00:36 schreef BasOne het volgende:
Nipple gate
De NFL Super Bowl, geen idee, hoe die trofee heet
Echt iets Amerikaans
lijkt me niet geheel onverstandigquote:Op zondag 29 november 2009 00:39 schreef Yankee het volgende:
ik wil wel een andere vraag bedenken..........?
Mark Chavannes inderdaad, qonmann +1quote:Op zondag 29 november 2009 00:47 schreef qonmann het volgende:
zou ik moet weten dan ..Chavannes ?
(ken de foto overigens niet)
nou ja...quote:Op zondag 29 november 2009 00:55 schreef BasOne het volgende:
ja, dan moet niet iedereen het ineens gaan weten natuurlijk.
quote:
quote:
Kolere dat ik dat zo snel wist sta ik zelf van perplexiglasquote:Op zondag 29 november 2009 01:00 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
![]()
Bassie +1
Stand
1 Rucebo
2 GimmeGore
2 BasOne
1 Tong80
2 qonmann
1 De_Hertog
1 Nico_S
1 Stuurloos
1 Yankee
1 tomtomaat
Mwa viel wel mee, en ze hebben ruim 20 jaar dienst gedaan bij de Russische landmacht.quote:Op zondag 29 november 2009 01:07 schreef qonmann het volgende:
..een duur grapje
doe je bestquote:Op zondag 29 november 2009 01:19 schreef BasOne het volgende:
Als ie te pittig is wil ik wel een neie vraag zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie schreef de 08/15 trilogie?Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Zei mijn laatse ex ookquote:Op zondag 29 november 2009 01:34 schreef Ofyles2 het volgende:
Gooi er maar een nieuwe in, ik sta nog droog.
Jouw smaak kennende, mag ik je afdankertjes troosten?quote:
Ik maakte een grapje laat ze het maar niet lezen dan krijgen we een perm banquote:Op zondag 29 november 2009 02:57 schreef BasOne het volgende:
[..]
Jouw smaak kennende, mag ik je afdankertjes troosten?
Ekranoplan bedoel jequote:
Niet op het princiepe van een hovercraft, maar waar was je nou toen ik de vraag stelde?quote:Op zondag 29 november 2009 09:34 schreef De_Hertog het volgende:
Die vorige vraag is een 'Kaspisch zeemonster', ik weet de exacte naam niet meer maar dat is een machine die zich snel en met betrekkelijk weinig energie over water of vlaktes kon voortbewegen. Beetje hetzelfde principe als waar een hovercraft ook gebruik van maakt volgens mij. De naam eindigt op -plan
Ik zei ook 'een beetje'. En om 1 uur sliep ikquote:Op zondag 29 november 2009 11:16 schreef BasOne het volgende:
[..]
Niet op het princiepe van een hovercraft, maar waar was je nou toen ik de vraag stelde?
Antwoord staan wel in de spoilerquote:Op zondag 29 november 2009 11:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zei ook 'een beetje'. En om 1 uur sliep ikVerder had je het antwoord nog niet gegeven dus dan mag je het alsnog goed rekenen
Gooi er gewoon een nieuwe vraag in en laat die andere staan.....quote:Op zondag 29 november 2009 11:39 schreef De_Hertog het volgende:![]()
Wel gewoon verder met die andere vraag neem ik aan? Het is nog vroeg voor een zondag, dus misschien worden er nog mensen wakker die het weten
Klopt, maar de film heet anders.quote:Op zondag 29 november 2009 11:50 schreef Rucebo het volgende:
Dylan? (Gaat over Bob Dylan in ieder geval...)
Nee, de titel is niet gebaseerd op een van zijn bekende nummers.quote:Op zondag 29 november 2009 11:55 schreef slaveloos het volgende:
blowing in the wind?
das nou weer jammer ..dan moeten we het aan de filmkenners latenquote:Op zondag 29 november 2009 12:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, de titel is niet gebaseerd op een van zijn bekende nummers.
Zie je welquote:Op zondag 29 november 2009 12:11 schreef BasOne het volgende:
I'm not there
Daarom gooiden we er een nieuwe in, omdat niemand het wistquote:Op zondag 29 november 2009 12:15 schreef BasOne het volgende:
neehee ik ben er niet
Andere vraag weer bovenhalen, was nog niet beantwoord
Wie schreef de 08/15 trilogie?
Dat was ook midden in de nacht, en de ekranoplane was de eerste dit was de nieuwequote:Op zondag 29 november 2009 12:26 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Daarom gooiden we er een nieuwe in, omdat niemand het wist
Maar er zijn ondertussen al genoeg spelers langsgeweest. Geen enkel antwoord, dus.....quote:Op zondag 29 november 2009 12:44 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dat was ook midden in de nacht, en de ekranoplane was de eerste dit was de nieuwe
quote:Op zondag 29 november 2009 12:15 schreef BasOne het volgende:
neehee ik ben er niet
Andere vraag weer bovenhalen, was nog niet beantwoord
Wie schreef de 08/15 trilogie?
Dimple balquote:Op zondag 29 november 2009 13:39 schreef Stuurloos het volgende:
Een hockeybal weegt tussen de 156 gram en 163 gram en heeft een omtrek tussen de 22,4 cm en de 23,5 cm. De buitenkant van de bal is meestal glad, maar een naad of kleine putjes zijn toegestaan. Deze ballen worden vaak gebruikt bij hockey op een waterveld omdat deze ballen sneller rollen en minder stuiteren.
Hoe heet deze bal met putjes?
juust, ze zijn weer eens veel te snel geweest met een nieuwe vraag stellenquote:
Gelul, er moet een beetje tempo in zitten, anders is er geen zak aan....quote:Op zondag 29 november 2009 14:23 schreef BasOne het volgende:
[..]
juust, ze zijn weer eens veel te snel geweest met een nieuwe vraag stellen
quote:Op zondag 29 november 2009 14:29 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Gelul, er moet een beetje tempo in zitten, anders is er geen zak aan....
Eens, als Basone zelf actief meedoet en hij weet een antwoord niet gaat ie ook klagenquote:Op zondag 29 november 2009 14:29 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Gelul, er moet een beetje tempo in zitten, anders is er geen zak aan....
quote:
Hint:quote:Op zondag 29 november 2009 14:45 schreef GimmeGore het volgende:
geen idee, totaal niet bekend met nummers van Acda en de Munnik
quote:Op zondag 29 november 2009 14:31 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Laat ik maar eerlijk zijn
Ik had het punt er net al bijgekregen, tegelijk met de hockeybal
quote:
quote:
correctoquote:Op zondag 29 november 2009 15:11 schreef BasOne het volgende:
Euh.. een wak onstaat natuurlijk een bijt is man made?
ooh die was snelquote:Op zondag 29 november 2009 15:15 schreef PhysicsRules het volgende:
Spaanse burgeroorlog
Mooi werkquote:Op zondag 29 november 2009 15:17 schreef BasOne het volgende:
[..]
ooh die was snel
Stand # 1804
1 Rucebo
4 GimmeGore
4 BasOne
1 Tong80
3 qonmann
2 De_Hertog
1 Nico_S
2 Stuurloos
1 Yankee
1 tomtomaat
1 nightcowboy
1 PhysicsRules
Spaanse burgeroorlog model vliegtuig groepsbouw:
http://www.modelbrouwers.nl/forum/phpBB2/viewforum.php?f=136
Mijn inzending
http://www.modelbrouwers.nl/forum/phpBB2/viewtopic.php?t=24766
[ afbeelding ]
Dankequote:
De_Hertog +1quote:Op zondag 29 november 2009 15:30 schreef De_Hertog het volgende:
Guernica, Picasso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |