Emma Watsonquote:
grr...dat had ik wel moeten weten . mooie avatarquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:03 schreef BasOne het volgende:
[..]
Emma Watson
Hermione Granger, uit harry potter
Zelfs bij qonmann?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:00 schreef GimmeGore het volgende:
en zo komt het dat ik dacht dat zowel Rucebo als qonmann dames waren
quote:
nu mag het, ze is 18quote:
Thx ..zoals gezegd mooi avatar .quote:
Nah, maar nu is zelfs het fantaseren legaalquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah ja, dan maken we nu wel een kans.
Weet ik, maar ik heb deze al mijn hele periode op Fok, dus ik heb geen zin om te wisselenquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:10 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nah, maar nu is zelfs het fantaseren legaal
Btw Ruc, er zijn mooiere foto's hoor
Over het algemeen weet ik wel de dingen te vinden waar alcohol in zit maar deze moet ik voorbij laten gaanquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:08 schreef De_Hertog het volgende:
Dan blijven we in Hongarije: Kruidenlikeur met 'meer dan 40 verschillende kruiden en wortels' ontwikkelt door Dr. Zwack. Welk drankje zoek ik?
Weet je het zeker...quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:13 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb deze al mijn hele periode op Fok, dus ik heb geen zin om te wisselen.
Grapór?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:08 schreef De_Hertog het volgende:
Dan blijven we in Hongarije: Kruidenlikeur met 'meer dan 40 verschillende kruiden en wortels' ontwikkelt door Dr. Zwack. Welk drankje zoek ik?
Godsgeschenk?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:15 schreef De_Hertog het volgende:
De traditie wil dat de naam afkomstig zou zijn van de uitroep "Dat is een!" van Jozef II, keizer van Oostenrijk en koning van Hongarije, toen hij de likeur voor het eerst van zijn hofarts dr. Zwack gekregen had.
Nee, het was meer om aan te geven dat hij het nogal speciaal vond. Of dat ook betekende dat hij het lekker vond staat er niet bijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |