B1 zet zijn voet naar H6 en zet Tong's Tong schaak matquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal niet dacht er komt een schaakvraag
Dat klopt wel, interesse moet er wel zijnquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:58 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik weet niets van sport of geografie, ja, heb het wel geleerd, maar er zijn geen 'triggers' geen intresse.
London?quote:
Nee nee, ik kijk gewoon graag tegen Emma aanquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:00 schreef GimmeGore het volgende:
en zo komt het dat ik dacht dat zowel Rucebo als qonmann dames waren
emma en verder ?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:01 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nee nee, ik kijk gewoon graag tegen Emma aan.
of het Tong-gambietquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:01 schreef BasOne het volgende:
[..]
B1 zet zijn voet naar H6 en zet Tong's Tong schaak mat
Emma Watsonquote:
grr...dat had ik wel moeten weten . mooie avatarquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:03 schreef BasOne het volgende:
[..]
Emma Watson
Hermione Granger, uit harry potter
Zelfs bij qonmann?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:00 schreef GimmeGore het volgende:
en zo komt het dat ik dacht dat zowel Rucebo als qonmann dames waren
quote:
nu mag het, ze is 18quote:
Thx ..zoals gezegd mooi avatar .quote:
Nah, maar nu is zelfs het fantaseren legaalquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah ja, dan maken we nu wel een kans.
Weet ik, maar ik heb deze al mijn hele periode op Fok, dus ik heb geen zin om te wisselenquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:10 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nah, maar nu is zelfs het fantaseren legaal
Btw Ruc, er zijn mooiere foto's hoor
Over het algemeen weet ik wel de dingen te vinden waar alcohol in zit maar deze moet ik voorbij laten gaanquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:08 schreef De_Hertog het volgende:
Dan blijven we in Hongarije: Kruidenlikeur met 'meer dan 40 verschillende kruiden en wortels' ontwikkelt door Dr. Zwack. Welk drankje zoek ik?
Weet je het zeker...quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:13 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb deze al mijn hele periode op Fok, dus ik heb geen zin om te wisselen.
Grapór?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:08 schreef De_Hertog het volgende:
Dan blijven we in Hongarije: Kruidenlikeur met 'meer dan 40 verschillende kruiden en wortels' ontwikkelt door Dr. Zwack. Welk drankje zoek ik?
Godsgeschenk?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:15 schreef De_Hertog het volgende:
De traditie wil dat de naam afkomstig zou zijn van de uitroep "Dat is een!" van Jozef II, keizer van Oostenrijk en koning van Hongarije, toen hij de likeur voor het eerst van zijn hofarts dr. Zwack gekregen had.
Nee, het was meer om aan te geven dat hij het nogal speciaal vond. Of dat ook betekende dat hij het lekker vond staat er niet bijquote:
Ik ken meisjes met hele mannelijke nicknames op internet hoor.quote:
Ik had Ralph Wiggum van de simpsons als Ava....quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:22 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik ken meisjes met hele mannelijke nicknames op internet hoor.
En tis meer dat ik me door een avatar eerder een beeld vorm van hoe iemand eruit ziet.
Had een van de 2, noem een dwarsstraat, Jean Claude van Damme als avatar gehad, had ik me diegene heel anders voorgesteld
De meeste mensen met, laten we het netjes verwoorden, leuk uitziende dames in hun avatar zijn mannen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:22 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik ken meisjes met hele mannelijke nicknames op internet hoor.
En tis meer dat ik me door een avatar eerder een beeld vorm van hoe iemand eruit ziet.
Had een van de 2, noem een dwarsstraat, Jean Claude van Damme als avatar gehad, had ik me diegene heel anders voorgesteld
Kijk, heb ik niet voor niets dat plaatje gezocht en bewerktquote:
Het is wel sterk kruidig, daar moet je van houdenquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:32 schreef BasOne het volgende:
Nog nooit van gehoord, maar zeker eens het proberen waard
Volstrekt nutteloze informatie, natuurlijk, maar ach...quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:32 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
In Hoek van Holland is een eettent met dezelfde naam.
42% vol. what the heck do i carequote:Op zaterdag 28 november 2009 23:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is wel sterk kruidig, daar moet je van houden
Tuin van Buckimgham Palace, London.quote:
Ik heb in een slijterij gewerkt, en drankenkennis op de hotelschool gehad.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:33 schreef qonmann het volgende:
We hebben de AKQ-drankenkenner gevonden !
Toch een heel klein beetje mijn ouwe stadjequote:
Omdat Douglas Adams daar lag toen hij het idee had bedacht voor de Hitchhiker's Guide for the Galaxyquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:43 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Toch een heel klein beetje mijn ouwe stadje
dat is 1 goed.
mogen jullie kiezen:
naam van de tuin?
of
Waar is de tuin wereldberoemd door geworden?
Hij lag staalbezopen naar de sterren te staren in Insbruck, maar waar hij lagquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Omdat Douglas Adams daar lag toen hij het idee had bedacht voor de Hitchhiker's Guide for the Galaxy
Naam zit momenteel iets dieper weggestopt, dus ik hoop dat je dat goed genoeg vond
Sound of Music?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:50 schreef GimmeGore het volgende:
Hier komt de meest flauwe hint ooit waarschijnlijk:
Het tuin is in zijn geheel op het zelfde niveau, maar als je bij het "Schloss" wil komen moet je wel een von Trappje op
Do-Re-Mi?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:50 schreef GimmeGore het volgende:
Hier komt de meest flauwe hint ooit waarschijnlijk:
Het tuin is in zijn geheel op het zelfde niveau, maar als je bij het "Schloss" wil komen moet je wel een von Trappje op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |