Ik ken meisjes met hele mannelijke nicknames op internet hoor.quote:
Ik had Ralph Wiggum van de simpsons als Ava....quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:22 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik ken meisjes met hele mannelijke nicknames op internet hoor.
En tis meer dat ik me door een avatar eerder een beeld vorm van hoe iemand eruit ziet.
Had een van de 2, noem een dwarsstraat, Jean Claude van Damme als avatar gehad, had ik me diegene heel anders voorgesteld
De meeste mensen met, laten we het netjes verwoorden, leuk uitziende dames in hun avatar zijn mannen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:22 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik ken meisjes met hele mannelijke nicknames op internet hoor.
En tis meer dat ik me door een avatar eerder een beeld vorm van hoe iemand eruit ziet.
Had een van de 2, noem een dwarsstraat, Jean Claude van Damme als avatar gehad, had ik me diegene heel anders voorgesteld
Kijk, heb ik niet voor niets dat plaatje gezocht en bewerktquote:
Het is wel sterk kruidig, daar moet je van houdenquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:32 schreef BasOne het volgende:
Nog nooit van gehoord, maar zeker eens het proberen waard
Volstrekt nutteloze informatie, natuurlijk, maar ach...quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:32 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
In Hoek van Holland is een eettent met dezelfde naam.
42% vol. what the heck do i carequote:Op zaterdag 28 november 2009 23:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is wel sterk kruidig, daar moet je van houden
Tuin van Buckimgham Palace, London.quote:
Ik heb in een slijterij gewerkt, en drankenkennis op de hotelschool gehad.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:33 schreef qonmann het volgende:
We hebben de AKQ-drankenkenner gevonden !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |