Wie was dat daarvoor eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:47 schreef Ofyles2 het volgende:
qonmann doet het nu met Reese Witherspoon zie ik?
blijft knap ,want je moet het ook allemaal onthoudenquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:47 schreef BasOne het volgende:
[..]
sja, het helpt als je een 20 delige muziek enceclopedie hebt, die je op druilerige herfst en winterdagen doorbladerd.
Met dank aan mijn ouders die me aan die timelife abbo hebben geholpen
(de 80's collection van timelife ben ik nog steeds zeer tevreden mee, 40 cd's 20 nummers per cd + booklet met fun facts, en dat heeft me in 5 jaar tijd maar 2000 euro gekost)
en ik heb ook de 60's en 70's collection
Een taartje voor qonmannquote:
Judit Polgar, schaakster, al is dat wel een jeugdfoto, heb haar een paar maanden geleden nog zien spelen, zo ziet ze er nu uit:quote:
Trick Mind, noemen ze het geloof ik, je onthoud alles wat je hoort, leest ziet, ruikt, het terughalen en het je herinneren op het juiste moment is de kunst.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:50 schreef qonmann het volgende:
[..]
blijft knap ,want je moet het ook allemaal onthouden
Ik volg het allemaal niet dacht er komt een schaakvraagquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:57 schreef qonmann het volgende:
[..]
Judit Polgar, schaakster, al is dat wel een jeugdfoto, heb haar een paar maanden geleden nog zien spelen, zo ziet ze er nu uit:
[ afbeelding ]
B1 zet zijn voet naar H6 en zet Tong's Tong schaak matquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal niet dacht er komt een schaakvraag
Dat klopt wel, interesse moet er wel zijnquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:58 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik weet niets van sport of geografie, ja, heb het wel geleerd, maar er zijn geen 'triggers' geen intresse.
London?quote:
Nee nee, ik kijk gewoon graag tegen Emma aanquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:00 schreef GimmeGore het volgende:
en zo komt het dat ik dacht dat zowel Rucebo als qonmann dames waren
emma en verder ?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:01 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nee nee, ik kijk gewoon graag tegen Emma aan.
of het Tong-gambietquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:01 schreef BasOne het volgende:
[..]
B1 zet zijn voet naar H6 en zet Tong's Tong schaak mat
Emma Watsonquote:
grr...dat had ik wel moeten weten . mooie avatarquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:03 schreef BasOne het volgende:
[..]
Emma Watson
Hermione Granger, uit harry potter
Zelfs bij qonmann?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:00 schreef GimmeGore het volgende:
en zo komt het dat ik dacht dat zowel Rucebo als qonmann dames waren
quote:
nu mag het, ze is 18quote:
Thx ..zoals gezegd mooi avatar .quote:
Nah, maar nu is zelfs het fantaseren legaalquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah ja, dan maken we nu wel een kans.
Weet ik, maar ik heb deze al mijn hele periode op Fok, dus ik heb geen zin om te wisselenquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:10 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nah, maar nu is zelfs het fantaseren legaal
Btw Ruc, er zijn mooiere foto's hoor
Over het algemeen weet ik wel de dingen te vinden waar alcohol in zit maar deze moet ik voorbij laten gaanquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:08 schreef De_Hertog het volgende:
Dan blijven we in Hongarije: Kruidenlikeur met 'meer dan 40 verschillende kruiden en wortels' ontwikkelt door Dr. Zwack. Welk drankje zoek ik?
Weet je het zeker...quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:13 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb deze al mijn hele periode op Fok, dus ik heb geen zin om te wisselen.
Grapór?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:08 schreef De_Hertog het volgende:
Dan blijven we in Hongarije: Kruidenlikeur met 'meer dan 40 verschillende kruiden en wortels' ontwikkelt door Dr. Zwack. Welk drankje zoek ik?
Godsgeschenk?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:15 schreef De_Hertog het volgende:
De traditie wil dat de naam afkomstig zou zijn van de uitroep "Dat is een!" van Jozef II, keizer van Oostenrijk en koning van Hongarije, toen hij de likeur voor het eerst van zijn hofarts dr. Zwack gekregen had.
Nee, het was meer om aan te geven dat hij het nogal speciaal vond. Of dat ook betekende dat hij het lekker vond staat er niet bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |