Rode lampje is de hintquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:16 schreef De_Hertog het volgende:
Die hint is van Knight Rider, maar die intro toch niet?
vandaar die Neeeeeeeee!quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:16 schreef De_Hertog het volgende:
Die hint is van Knight Rider, maar die intro toch niet?
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:18 schreef tong80 het volgende:
Battle star Galactica. ?
Dit staat zo ver van mijn interesses. Dus lach me niet uit.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:24 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat ken ik alleen uit de intro van een goregrind nummer
Dit is Bizarquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:22 schreef BasOne het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
Omg tong
+1
En voor het rode lampjebeetje kort, jammer, swoosh geluidje is gaaf, en dan 'by your command' wheeeeee
![]()
Dat miste ik in de nieuwe serie
Stand
1 Rucebo
1 GimmeGore
1 BasOne
1 Tong80
Dan moet ik een nieuwe vraag stellen Dacht dat ze oom en nicht waren.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:37 schreef BasOne het volgende:
De zangeres?
dat zijn er meerdere
Ik weet wel dat Leonard Nimoy (Star Trek: Mr Spock) een paar clips heeft geregiseerd en dat de zijn zoon iets heeft gehad met de de leadzangeres Suzanna Hopps.. hopps.. hof.. hoffs...ARGH
Ik denk niet dat iemand gaat protesteren als je BasOne gewoon het punt geeft, zeker omdat hij er meer vanaf wist dan de vragenstellerquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan moet ik een nieuwe vraag stellen Dacht dat ze oom en nicht waren.
eenschquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand gaat protesteren als je BasOne gewoon het punt geeft, zeker omdat hij er meer vanaf wist dan de vragensteller
legally quizingquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:47 schreef Ofyles2 het volgende:
qonmann doet het nu met Reese Witherspoon zie ik?
sja, het helpt als je een 20 delige muziek enceclopedie hebt, die je op druilerige herfst en winterdagen doorbladerd.quote:Op zaterdag 28 november 2009 22:38 schreef qonmann het volgende:
eh..hoppa !!..dat je dat allemaal weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |