Omdat Douglas Adams daar lag toen hij het idee had bedacht voor de Hitchhiker's Guide for the Galaxyquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:43 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Toch een heel klein beetje mijn ouwe stadje
dat is 1 goed.
mogen jullie kiezen:
naam van de tuin?
of
Waar is de tuin wereldberoemd door geworden?
Hij lag staalbezopen naar de sterren te staren in Insbruck, maar waar hij lagquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Omdat Douglas Adams daar lag toen hij het idee had bedacht voor de Hitchhiker's Guide for the Galaxy
Naam zit momenteel iets dieper weggestopt, dus ik hoop dat je dat goed genoeg vond
Sound of Music?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:50 schreef GimmeGore het volgende:
Hier komt de meest flauwe hint ooit waarschijnlijk:
Het tuin is in zijn geheel op het zelfde niveau, maar als je bij het "Schloss" wil komen moet je wel een von Trappje op
Do-Re-Mi?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:50 schreef GimmeGore het volgende:
Hier komt de meest flauwe hint ooit waarschijnlijk:
Het tuin is in zijn geheel op het zelfde niveau, maar als je bij het "Schloss" wil komen moet je wel een von Trappje op
Oh, Innsbruck, dacht dat het Salzburg wasquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:51 schreef BasOne het volgende:
[..]
Hij lag staalbezopen naar de sterren te staren in Insbruck, maar waar hij lag
THE HIIILS ARE ALLLIIIIVE WITH THE SOUUUND OOOF MUUUUSIIIIIIC.....quote:
Krijgt Nico_S nu het punt omdat hij van Von Trapp naar Sound of Music is gekomen? We moesten toch raden wat het was? Zou dan eerder het punt aan qonmann geven voor Salzburg, of mis ik nu iets?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:54 schreef GimmeGore het volgende:
Stand
1 Rucebo
2 GimmeGore
1 BasOne
1 Tong80
1 qonmann
1 De_Hertog
1 Nico_S
Tuin heet trouwens
Mirabellgarten, bij Schloss Mirabell, in het centrum (maar niet in de Altstad) van Salzburg
nee hoor:quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Krijgt Nico_S nu het punt omdat hij van Von Trapp naar Sound of Music is gekomen? We moesten toch raden wat het was? Zou dan eerder het punt aan qonmann geven voor Salzburg, of mis ik nu iets?
dus klopt welquote:mogen jullie kiezen:
naam van de tuin?
of
Waar is de tuin wereldberoemd door geworden?
Ah damn, compleet gemist. Die Von Trapp-grap vatte ik nog welquote:
Ik weet em, ik weet em, ik weet em, maar ik zeg het lekker nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:58 schreef Nico_S. het volgende:
Wat heeft Christopher Cockerell uitgevonden?
Waarom niet, als je 't weet?quote:Op zondag 29 november 2009 00:03 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik weet em, ik weet em, ik weet em, maar ik zeg het lekker niet
Onzin, als je 't weet weet je 't.quote:Op zondag 29 november 2009 00:03 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ben met het onderwerp bezig geweest van de week, dus zou een beetje oneerlijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |