Zei mijn laatse ex ookquote:Op zondag 29 november 2009 01:34 schreef Ofyles2 het volgende:
Gooi er maar een nieuwe in, ik sta nog droog.
Jouw smaak kennende, mag ik je afdankertjes troosten?quote:
Ik maakte een grapje laat ze het maar niet lezen dan krijgen we een perm banquote:Op zondag 29 november 2009 02:57 schreef BasOne het volgende:
[..]
Jouw smaak kennende, mag ik je afdankertjes troosten?
Ekranoplan bedoel jequote:
Niet op het princiepe van een hovercraft, maar waar was je nou toen ik de vraag stelde?quote:Op zondag 29 november 2009 09:34 schreef De_Hertog het volgende:
Die vorige vraag is een 'Kaspisch zeemonster', ik weet de exacte naam niet meer maar dat is een machine die zich snel en met betrekkelijk weinig energie over water of vlaktes kon voortbewegen. Beetje hetzelfde principe als waar een hovercraft ook gebruik van maakt volgens mij. De naam eindigt op -plan
Ik zei ook 'een beetje'. En om 1 uur sliep ikquote:Op zondag 29 november 2009 11:16 schreef BasOne het volgende:
[..]
Niet op het princiepe van een hovercraft, maar waar was je nou toen ik de vraag stelde?
Antwoord staan wel in de spoilerquote:Op zondag 29 november 2009 11:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zei ook 'een beetje'. En om 1 uur sliep ikVerder had je het antwoord nog niet gegeven dus dan mag je het alsnog goed rekenen
Gooi er gewoon een nieuwe vraag in en laat die andere staan.....quote:Op zondag 29 november 2009 11:39 schreef De_Hertog het volgende:![]()
Wel gewoon verder met die andere vraag neem ik aan? Het is nog vroeg voor een zondag, dus misschien worden er nog mensen wakker die het weten
Klopt, maar de film heet anders.quote:Op zondag 29 november 2009 11:50 schreef Rucebo het volgende:
Dylan? (Gaat over Bob Dylan in ieder geval...)
Nee, de titel is niet gebaseerd op een van zijn bekende nummers.quote:Op zondag 29 november 2009 11:55 schreef slaveloos het volgende:
blowing in the wind?
das nou weer jammer ..dan moeten we het aan de filmkenners latenquote:Op zondag 29 november 2009 12:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, de titel is niet gebaseerd op een van zijn bekende nummers.
Zie je welquote:Op zondag 29 november 2009 12:11 schreef BasOne het volgende:
I'm not there
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |