quote:Op donderdag 26 november 2009 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heerlijk spare-ribs gegeten![]()
. 'avond
Mmmmmm bofkonten.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi PP. Da ga ik zaterdag doen, spareribs eten
je moet ook niet doorslaan he, maar gewoon ff paar x goed los. niets mis mee hoor imoquote:Op donderdag 26 november 2009 23:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nee nee, ik moet mezelf daarvoor beschermen. ik zie het teveel fout gaan om me heen
En ik ken mezelf een beetje![]()
Ja .quote:Op donderdag 26 november 2009 23:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zakt het net een beetje weg, die lekkere trek, krijg ik het nog een keer te lezen
Eenzaamheid is een gemoedstoestand geen situatiequote:Op donderdag 26 november 2009 23:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Man, d'r is, als je een beetje vrede met jezelf sluit (je rechterhand en zulks), niet fijner dan veel alleen zijn. Je hebt niet iedere dag iemand om je heen nodig om blij te zijn. Dat is een soort van maatschappelijk bedrog waar iedereen maar in mee gaat. (of weet ik veel hoe je dat noemt)
Dat is waarquote:Op donderdag 26 november 2009 23:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Eenzaamheid is een gemoedstoestand geen situatie
Tuuk beeb.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:56 schreef HiDiHo het volgende:
Noek, zou jij het nummetje aan willen passen, vergeten
Hoeft niet je had helemaal gelijk ....quote:Op donderdag 26 november 2009 23:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Waar ging het over? Dan doe ik het overnieuw
btw, volgens jou onderzin ben ik heel sociaalquote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Noek!
Ik voel mij zo opstandig.
Ja!quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook!
Zullen we samen een vies topic openen?
Heb je daarvoor je kloon nodig?quote:
Hé en nu zie ik wel een kerstmuts.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Noek!
Ik voel mij zo opstandig.
Ja, boeiend Liesje, je hebt wat last van jezelf denk ik. Ik heb geen hekel aan je, 't was grappig bedoelt, iedereen is wel eens aan de beurt hier (ik gisteren met mijn meubeltjes). Kortom, ik vind je ok, maar dat betekend niet dat je af en toe niet even lijdend voorwerp kunt zijn Je moet er verder maar mee doen wat je er mee wil doen, maar bovenstaande is waar. Ik ga d'r ook niet één woord meer aan vuil maken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee wmb niet
Ik kan jou niet los zien van je eerdere posts.
Doe es?!quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook!
Zullen we samen een vies topic openen?
Ik heb geen bad, maar kom maar hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja! Anders gooien ze me eruit. Tubgirl anyone?
Ik ben het! Je weet wel. Verdomme Ruud, hoe kun je me nu vergeten? Na alles wat samen hebben meegemaakt?quote:
Prima, ik heb persoonlijk wat moeite met mensen die hun postings aan hun username aanpassen ofzo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, boeiend Liesje, je hebt wat last van jezelf denk ik. Ik heb geen hekel aan je, 't was grappig bedoelt, iedereen is wel eens aan de beurt hier (ik gisteren met mijn meubeltjes). Kortom, ik vind je ok, maar dat betekend niet dat je af en toe niet even lijdend voorwerp kunt zijn Je moet er verder maar mee doen wat je er mee wil doen, maar bovenstaande is waar. Ik ga d'r ook niet één woord meer aan vuil maken.
Trustequote:
Alles wat we wilden meemakenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben het! Je weet wel. Verdomme Ruud, hoe kun je me nu vergeten? Na alles wat samen hebben meegemaakt?
Volgens mij is het gewoon dat ie zo meer zichzelf is? En serieuzer genomen wordt?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Prima, ik heb persoonlijk wat moeite met mensen die hun postings aan hun username aanpassen ofzo.
Het "ik heb een nieuwe username genomen en nu ben ik iemand anders, socialer", werkt voor mij niet.
Heeft niets te maken met of ik je nu wel of niet aardig vind ik zie je als nmns
Soms zijn mensen het moe om een rol te spelen en ontdekken ze dat het toch makkelijker is om gewoon zichzelf te zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Prima, ik heb persoonlijk wat moeite met mensen die hun postings aan hun username aanpassen ofzo.
Het "ik heb een nieuwe username genomen en nu ben ik iemand anders, socialer", werkt voor mij niet.
Heeft niets te maken met of ik je nu wel of niet aardig vind ik zie je als nmns
OP mij heeft zijn nieuwe naam het tegenovergestelde effect van meer serieus genomen worden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon dat ie zo meer zichzelf is? En serieuzer genomen wordt?
Bij ieder ander zou ik er iets achter zoeken, maar bij Teun nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
OP mij heeft zijn nieuwe naam het tegenovergestelde effect van meer serieus genomen worden.
Het "vanaf nu ben ik zo" maakt het voor mij allemaal minder geloofwaardig
Klein achterdochtje dat ik ben
Nog even en ik ga een kloon aanmaken, je kunt ook nergens meer jezelf zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Soms zijn mensen het moe om een rol te spelen en ontdekken ze dat het toch makkelijker is om gewoon zichzelf te zijn![]()
....... Maar het kan natuurlijk ook dat NMNS zichzelf was en dat Teun nu een rol speelt
Dus dat.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Soms zijn mensen het moe om een rol te spelen en ontdekken ze dat het toch makkelijker is om gewoon zichzelf te zijn![]()
....... Maar het kan natuurlijk ook dat NMNS zichzelf was en dat Teun nu een rol speelt
Jammer, je vult het zelf zo in. Maar 't mag bestquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
OP mij heeft zijn nieuwe naam het tegenovergestelde effect van meer serieus genomen worden.
Alweer dichtgeflikkerd.quote:
Valt me een beetje van je tegenquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus dat.
Zo iemand kan ik niet meer serieus nemen.
Nou het is vanuit welk gezichtspunt je het bekijkt he?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jammer, je vult het zelf zo in. Maar 't mag best
Dát of wat ik eerder vanavond tegen je zeiquote:
Waar staat datquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
En ik heb een vertrouwens issue.
Als je aangeeft eerder een rol te hebben gespeeld vraag ik me af of je nu ook een rol speelt.
Maar vanuit mijn refferentiekader dus
Ik zie ze als dezelfde persoonquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dát of wat ik eerder vanavond tegen je zei
Wat is voor jou het verschil tussen Teun en Nmns dan?
Of zie je ze als dezelfcde persoon?
Zijn we het eens, ik zie het ook als dezelfde persoon.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie ze als dezelfde persoon![]()
Maar dan met een normale username, waarbij niet iedere newbie denkt...wat een malloot
Ik geloof dat het geen zin heeft jezelf te verdedigen, je zal er wel je eigen reden voor hebben. Voor mij is het alleen een andere naam (die ik overigens toch al wist)quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar staat dat
Afijn, ik ga pitten, toedels allemaal![]()
![]()
Mallotig ben ik best op z'n tijd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie ze als dezelfde persoon![]()
Maar dan met een normale username, waarbij niet iedere newbie denkt...wat een malloot
Houdoe Teunquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar staat dat
![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar staat dat
![]()
Zijn username was ook neemmijnietserieus en geen nmnsquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn we het eens, ik zie het ook als dezelfde persoon.
Heeft hij zijn usersname verranderd om de newbies?![]()
Ik denk voor de oude users, maar dat heeft geen zin.
Newbies weten niet waar de afkorting nmns voor staat.
Je gaf aan dat deze Teun meer is wie je echt bent. Dan ga ik er van uit dat de nnmns die je was verder stond van wie je echt was.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar staat dat
![]()
Ik weet precies wat je bedoeldquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mallotig ben ik best op z'n tijd.
En voordat ik het vergeet, ik vind ook jou een aardige gast, maar man.....<lees eerdere postings>
omdat ie eigenlijk best wel serieus is, tenminste zo ken ik hemquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je gaf aan dat deze Teun meer is wie je echt bent. Dan ga ik er van uit dat de ndie je was verder stond van wie je echt was.
Liesje, nog één keer. Niet wat jij vindt is belangrijk m.b.t. mijn username, maar wat ik er zelf van vindt. Het lijkt wel alsof je iets is afgenomen, zo blijf je erin hangen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn we het eens, ik zie het ook als dezelfde persoon.
Heeft hij zijn usersname verranderd om de newbies?![]()
Ik denk voor de oude users, maar dat heeft geen zin.
Newbies weten niet waar de afkorting nmns voor staat.
Is ook niet belangrijk, net als dat hier zelden belangrijke dingen gepost worden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Liesje, nog één keer. Niet wat jij vindt is belangrijk m.b.t. mijn username, maar wat ik er zelf van vindt. Het lijkt wel alsof je iets is afgenomen, zo blijf je erin hangen.![]()
Ga eens een deur schuren en vergeet NMNS én Teun, 't is niet belangrijk voor je en ik ben niet belangrijk voor je. 't Zijn hier allemaal passanten en ik ben er eentje van![]()
En nu echt weg.
Jij beweert dingen over je usernaam-wissel. Dat het een "coming out" is, dat het meer is zoals je écht bent, dat je het "fake-gedoe hier een beetje zat bent" etc.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Liesje, nog één keer. Niet wat jij vindt is belangrijk m.b.t. mijn username, maar wat ik er zelf van vindt. Het lijkt wel alsof je iets is afgenomen, zo blijf je erin hangen.![]()
Jij hebt wel bijgeleerd sinds DGK hè!quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Non ho parlato italiano stasera su Fok! Allora, voglio vedere Vespa con gli ospiti e dopo vado a letto. Buonanotte a tutti e forse a domani.![]()
De groeten en bekijk het![]()
Slaap lekker Gert!quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hebt wel bijgeleerd sinds DGK hè!
A toetie de groetie.![]()
![]()
![]()
Rijmt weer!![]()
Ja. Ik moet ook naar bed.
![]()
Rundquote:
8 uur. Dus aan de slagquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:05 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Hoe laat mag je weer beginnen met geluidsoverlast?
Mooi! Ga ik nog even verder, hij was gister al bijna goedquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
8 uur. Dus aan de slag![]()
Goedemorgen
Het is hier nu weer rustig, maar vanochtend moest ik door bar ende boos herfstweer fietsen. Gisteravond spande helemaal de kroon qua kutweer. Windvlagen van alle kanten waar zelfs mijn superponcho niet tegen bestand bleek. Ik heb best een paar keer heel hard gevloekt en dan komen er heel grove vloeken uit mijn mond.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:12 schreef Noek het volgende:
Wat een weer joh! Hier ga ik niet door. Ik wil een Appie bezorgservice anders span ik Gert voor mijn boodschappenkarretje én Ian!
Je kan per krokodil boodschappen gaan doen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:12 schreef Noek het volgende:
Wat een weer joh! Hier ga ik niet door. Ik wil een Appie bezorgservice anders span ik Gert voor mijn boodschappenkarretje én Ian!
Het is echt heel erg. Ik denk dat 2012 al is begonnen en na jou de zondvloed.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is hier nu weer rustig, maar vanochtend moest ik door bar ende boos herfstweer fietsen. Gisteravond spande helemaal de kroon qua kutweer. Windvlagen van alle kanten waar zelfs mijn superponcho niet tegen bestand bleek. Ik heb best een paar keer heel hard gevloekt en dan komen er heel grove vloeken uit mijn mond.
Ik heb gisteravond tien Weesgegroetjes gedaan om al die terminale ziektes aan genitaliën weer teniet te doen.
FEIT: Ook hier bezorgt de Appie niet. En ik wil het echt zooooooooo graag. Ik zou er echt alles voor over hebben. (dit is vast één woord, hè Cc?)quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je kan per krokodil boodschappen gaan doen.Uiteraard voortgetrokken door Gert en Ian. Bezorgd Albert niet bij jullie? Hier in Schubbekutteveen niet, da's een feit. Maar bij jullie ook niet?
Let them eat cake!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:18 schreef Noek het volgende:
Het is echt heel erg. Ik denk dat 2012 al is begonnen en na jou de zondvloed.
Maar arme jij. Cadeautje?
[ afbeelding ]
Maar ik sta wel op de lijst dat als ze gaan bezorgen, dan krijg ik een e-mail. Al vijf jaar. 5!!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Nah echt?!té belachelijk. Laat al die randstedelingen een fiets kopen en naar één van de 12 AH's gaan in hun straat.
Dan kunnen wij boertjes van buut'n tenminste de service krijgen die we verdienen!
Zie! En dat stadse volk gebruikt het niet eens.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:26 schreef Copycat het volgende:
Vooroverhebben!
Jullie snappen dat Albert hier wel bezorgd?
Niet dat ik er ooit gebruik van heb gemaakt.
Hier in het durp zit een Poiesz. Een wat? Een Poiesz. Maar ja, da's niks, dus ga ik 15 kilometer verderop naar Appie. Omdat hij weigert naar mij te komen. Hele eenzijdige relatie, tussen Appie en Mij. Maar wel naar volle tevredenheid van beide kanten, dat wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar ik sta wel op de lijst dat als ze gaan bezorgen, dan krijg ik een e-mail. Al vijf jaar. 5!!!![]()
Naar wat voor winkel moet jij eigenlijk?
En ze het nog wel zo een stoere boodskapfietse.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Zie! En dat stadse volk gebruikt het niet eens.
Ik fiets. Door weer en wind. Met mijn poncho. En boodschappentassen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:29 schreef Noek het volgende:
Zie! En dat stadse volk gebruikt het niet eens.
De Poiesz?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hier in het durp zit een Poiesz. Een wat? Een Poiesz. Maar ja, da's niks, dus ga ik 15 kilometer verderop naar Appie. Omdat hij weigert naar mij te komen. Hele eenzijdige relatie, tussen Appie en Mij. Maar wel naar volle tevredenheid van beide kanten, dat wel.
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:21 schreef Noek het volgende:
[..]
FEIT: Ook hier bezorgt de Appie niet. En ik wil het echt zooooooooo graag. Ik zou er echt alles voor over hebben. (dit is vast één woord, hè Cc?)
Kind, wat heeeeeeeeeeeerlijk!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:34 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik uit mijn raam kijk kan ik de AH bijna zien.
Ja! Dus heb ik geen Albert nodig!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:33 schreef debuurvrouw het volgende:
En ze het nog wel zo een stoere boodskapfietse.
Ik zit op 5min lopen van een Super de Boer en een AHquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:34 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik uit mijn raam kijk kan ik de AH bijna zien.
Ja, ik ook. Ik ga sinds een paar maanden naar de Aldi en de rest haal ik overal vandaan, net wat me uitkomt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Dus heb ik geen Albert nodig!
Plus dat ik AH te duur vind om al mijn boodschappen te doen. Ik ben van het verdeel en heers-principe. De grootste lading bij Lidl en dan die tas bij de tabak van AH parkeren om daar vervolgens nog de (merk-)aanvullingen te kopen. Die bij elkaar even duur zijn als die hele grote Lidltas vol.
Toen ik dat voor het eerst zo deed (een half jaar geleden) schrok ik zo van dat verschil dat ik in één klap van mijn ongegrond shopsnobisme was genezen.
De Jumbo is tof. Die had als eerste pepernoten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zit op 5min lopen van een Super de Boer en een AH. Binnenkort dus bij een Jumboooooooooo
edit - en komend jaar ook nog een Lidl, bedenk ik me nu![]()
Ja, maar als die username in eerste instantie "Neem me niet serieus" was, hoe kun je hem met een nieuwe username dan nog minder serieus nemen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het verhaal is dat het een Lidl zou worden waar men alleen de aanbiedingen van dat moment heeft (volgens de kapster dan, en je zou denken dat die het kan wetenquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zit op 5min lopen van een Super de Boer en een AH. Binnenkort dus bij een Jumboooooooooo
edit - en komend jaar ook nog een Lidl, bedenk ik me nu![]()
Je moet ook op je knieen door Albert kruipen. Dan istie goedkoper dan Lidl en Aldi. Echt heus. en ik heb ook Jumbo geprobeerd en dat is gewoon duurder.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Plus dat ik AH te duur vind om al mijn boodschappen te doen. Ik ben van het verdeel en heers-principe. De grootste lading bij Lidl en dan die tas bij de tabak van AH parkeren om daar vervolgens nog de (merk-)aanvullingen te kopen. Die bij elkaar even duur zijn als die hele grote Lidltas vol.
Toen ik dat voor het eerst zo deed (een half jaar geleden) schrok ik zo van dat verschil dat ik in één klap van mijn ongegrond shopsnobisme was genezen.
Ik heb dat ook een keer gedaan, ging eerder ook veel naar de AH. Maar sinds een klein jaartje doe ik veel bij de Aldi of de Lidl en de rest haal ik bij AH. Tis niet normaal hoeveel meer je kan halen bij de Lidl en Aldi.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Groente en fruit van Lidl kwamen vorig jaar juist als beste uit de bus.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben dan vast een shopdebiel, want ik ben echt net zo veel geld kwijt bij Aldi en Lidl.![]()
Euroshopper enzo.
Maar kopen jullie dan ook groente van Lidl?ik zie in gedachten daar altijd zo een groene gifwolk boven hangen. Plus dat het snel bederft enzo. Een week boodschappen hou ik niet goed.
Nee! Dat durf ik niet. Daarentegen vreet ik wel alles met chemische kleurtjes en smaakjes van Haribo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Euroshopper enzo.
Maar kopen jullie dan ook groente van Lidl?
Wat is die Super de Boer klereduur zeg, damnquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:53 schreef Leandra het volgende:
Het verhaal is dat het een Lidl zou worden waar men alleen de aanbiedingen van dat moment heeft (volgens de kapster dan, en je zou denken dat die het kan weten) maar ik heb nog nooit zo'n mini-Lidl gezien, en het standaard-assortiment van de Lidl lijkt me nou ook niet zo uitgebreid dat je het nog verder moet beperken.
En ja, dat de Super de Boer een Jumbo wordt is helemaal![]()
![]()
Dat deed ik ook eerst: bijna elke dag boodschappen voor die avond. Teringduur. Nu ga ik op zaterdag voor de hele week en dat scheelt klauwen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Boodschappen doen voor de hele week is zo 1998. Minimaal 3x p week buuf, minimaal
.
Hè gelukkig.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:09 schreef Maanvis het volgende:
Wat is het rustig vandaag!.
Overigens was mijn moeder ook Lidlfreak maar ze komt tegenwoordig steeds vaker bij de AH omdat die ook steeds goedkoper wordt, vooral in het kader van bonusaanbiedingen. En ons mam kan het weten.
Schattepatatje, wat kóst dat wel niet. En ik heb daar geen tijd voor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Boodschappen doen voor de hele week is zo 1998. Minimaal 3x p week buuf, minimaal
.
Dat moet je bij de Plus doen!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:15 schreef Copycat het volgende:
Brood koop ik dan weer niet bij Lidl.
Wij kanne alleen maar oerbrood, anders dan vreten ze helemaal veel de oren van mijn kop. en dan nog de afdeling principes; ranja die niet als eerste bestanddeel suiker heeft enzo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:14 schreef Maanvis het volgende:
Doen ze bij jullie Lidl ook het overtollig brood gratis weggeven op woensdag en zaterdag?
Da's echt übersloeberig maar wel handig om te weten als je een stuk maand overhoudt aan het eind van je bankrekening. én de Lidl heeft echt bionisch brood! Dat kun je gerust 3 weken laten liggen zonder dat het schimmelt. Het smaakt weer nergens naar, dat dan weer wel
.
Oh, en bij Lidl en Aldi moet ik betaald parkeren.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:17 schreef Noek het volgende:
Ik koop er vooral uitdeelzakjes drop. Bij de Aldi hè. Lidl doe ik niet aan. Misschien volgend jaar.
Ik dacht dat ik best duidelijk was?quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar als die username in eerste instantie "Neem me niet serieus" was, hoe kun je hem met een nieuwe username dan nog minder serieus nemen?
Môgguh
Jumbo hebben wij hier niet, die zit in Deventer. Ben daar wel eens geweest, daar hebben ze idd een enorm groot assortiment, geweldig!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:21 schreef Gert het volgende:
En de Jumbo heeft hier het beste assortiment en de beste spullen!
Maar daar brult er om de 10 seconden iemand op 100 decibel door de speakers "AFDELING GROENTE KASSA AUB!!! AFDELING GROENTE KASSA AUB!!!!"
Ik koop ook geen lightproducten (met saccharine/aspartaam), dat smaakt echt nergens naar en zorgt ervoor dat je de hele dag alleen maar mierzoet spul wilt eten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wij kanne alleen maar oerbrood, anders dan vreten ze helemaal veel de oren van mijn kop. en dan nog de afdeling principes; ranja die niet als eerste bestanddeel suiker heeft enzo.
Hellmann's Mayoquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga alleen naar Jumbo voor Oliehoorn Curry en Mayonaise.
Ohja! Ik heb ook nog "jouw" AH op steenworp afstand!quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:19 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
Naar de supermarkt kunnen lopen is wel relaxt. Dus dat doe ik vrijwel dagelijks. Ik ziet het als een soort hele grote koelkast. Het is nét iets verder lopen dan die in m'n eigen keuken, maar je kunt elke dag pakken waar je maar zin in hebt.
Ja én goed geprijsd. Er is hier ook zo'n AH XL ter grootte van een dorp. En die hebben dus ook veel, maar alles wat een béétje afwijkt, daar betaal je de hoofdprijs voor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:24 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jumbo hebben wij hier niet, die zit in Deventer. Ben daar wel eens geweest, daar hebben ze idd een enorm groot assortiment, geweldig!
Oh ja, dat vergat ik nog, óók geen light dus. En ja, mijn moeder ziet me aankomen, met z'n 5en.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik koop ook geen lightproducten (met saccharine/aspartaam), dat smaakt echt nergens naar en zorgt ervoor dat je de hele dag alleen maar mierzoet spul wilt eten.
Maargoed, ik moet wel toegeven dat ik al mijn boodschappen eigenlijk bij de Plus doe omdat ik het gewoon een fijne winkel vind. En daarnaast, als ik echt een grote stapel boodschappen doe doe ik dat bij de Lidl, daar haal ik ook al mijn diepvriesspul.
En, ik eet ook 2x per week bij mijn ouders. Da's al helemaal ultiem goedkoop. En ik krijg ook vaak telefoon dat ons mam zogenaamd 'teveel eten heeft gekookt'
.
Jij moest eigenlijk de kar trekken, met Ian.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja én goed geprijsd. Er is hier ook zo'n AH XL ter grootte van een dorp. En die hebben dus ook veel, maar alles wat een béétje afwijkt, daar betaal je de hoofdprijs voor.
Goede ochtendleut dit.
Ja, eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jij moest eigenlijk de kar trekken, met Ian.
Nee niet die van hollandsche bodem. Maar díe buffels staan hier aan het einde van de straat kwam ik achter.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:30 schreef Copycat het volgende:
Die in die blauwe zakjes of die verse buffelmozzarella van Hollandsche bodem, Buuf?
Die tweede heb je hier alleen bij Jumbo, volgens mij.
Welke?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Of niet dan! Kun je dan nu de Appie bedreigen voor me?
Ja! Luigi! Die heeft ook wel eens op FOK! gepost, in een buffelmozzarella topic in CUL. Hier in de buurt, in Deurne of Heeze, die haal ik altijd door elkaar, heb je ook zo'n buffelboerderij en daar komt de mozzarella van de Jumbo hier weer vandaan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee niet die van hollandsche bodem. Maar díe buffels staan hier aan het einde van de straat kwam ik achter.![]()
(bij wijze van spreken dan hè, vlakbij iig.) Nog een kaasboerderij om te bezoeken.
Heet die man Luigi Bianco? Vond het zo'n porno-naam dat ik hem heb onthouden
Doe 's teruglezen, homo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke?
Of meteen het hoofdkantoor?
En ik doe niets "met Ian", waar komt dát nou ineens vandaan?![]()
Ja een keer zuipen.
Wat? Huh? Hoezo?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:35 schreef Gert het volgende:
En ik doe niets "met Ian", waar komt dát nou ineens vandaan?![]()
Ja een keer zuipen.
Ik las knuffelboerderij.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Luigi! Die heeft ook wel eens op FOK! gepost, in een buffelmozzarella topic in CUL. Hier in de buurt, in Deurne of Heeze, die haal ik altijd door elkaar, heb je ook zo'n buffelboerderij en daar komt de mozzarella van de Jumbo hier weer vandaan.
Ja! en dan met vijg, en biet en ham.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! Luigi! Die heeft ook wel eens op FOK! gepost, in een buffelmozzarella topic in CUL. Hier in de buurt, in Deurne of Heeze, die haal ik altijd door elkaar, heb je ook zo'n buffelboerderij en daar komt de mozzarella van de Jumbo hier weer vandaan.
Die echt verse is zo ontzettend lekker, zo vers dat ie bijna uit elkaar valt. Sowieso snap ik niet dat mensen geen buffel-, maar koemelkmozzarella kopen, dat is zo smakeloos als je de buffelvariant kent.
Ik hou heel veel van buffelmozzarella![]()
![]()
.
En 430 allochtonentoko's.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
Trouwens, hier is het sowieso al lastig om naar een andere winkel als de Albert Heijn te gaan. Ik weet verder nog een C1000 en een jumbo, maar dat was het dan ook wel.![]()
Maar goed, werken!
Dirk van den Broek heeft twee roltrappen, heen en terug.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:47 schreef Copycat het volgende:
Een roltrap bij een supermarkt?
En daar moet je dan met je boodschappenkar op?
Nog nooit gezien. Wat onhandig lijkt me dat. Of zijn het dan van die ultragrote, bestemd voor winkelwagentjes?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Dirk van den Broek heeft twee roltrappen, heen en terug.
Ja...anders zeg ik dat niet,,quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:47 schreef Copycat het volgende:
Een roltrap bij een supermarkt?
En daar moet je dan met je boodschappenkar op?
Normaal formaat winkelkar en roltrap , alleen kan je niet op de roltrap lopen met de kar,quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:03 schreef Copycat het volgende:
Nog nooit gezien. Wat onhandig lijkt me dat. Of zijn het dan van die ultragrote, bestemd voor winkelwagentjes?
Goh hondjes pppfftt dat is erg, schrik ervan sterkte.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ja...anders zeg ik dat niet,,
Trouwens krijg net bericht,dat schoonzus in coma ligt,, ,eigenlijk hetzelfde verhaal
als bij Manu...longonsteking etc...
Ah okay, zo'n constructie maakt het een stuk handiger.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Normaal formaat winkelkar en roltrap , alleen kan je niet op de roltrap lopen met de kar,
winkelkar hecht zich aan de roltrap, een gewone trap is er niet.
Zeg Noek, bij mij in de regio (thuis dan) bezorgt Albert ook niet, want Schubbekutteveen en omstreken, maar ik weet dat 1 van de 2 AH's waar ik m'n boodschappen doe weer wel in het eigen dorp bezorgt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat? Huh? Hoezo?![]()
Maar doe het hoofdkantoor maar eerst en dan mijn woonplaats.
hondjes wat een naar bericht, had schoonzus al langer longontsteking of last van haar longen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:04 schreef hondjes het volgende:
Trouwens krijg net bericht,dat schoonzus in coma ligt,, ,eigenlijk hetzelfde verhaal
Klinkt als een perfect dagje uit voor ons, boerkes en boerinnekes uit de provincie!quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Normaal formaat winkelkar en roltrap , alleen kan je niet op de roltrap lopen met de kar,
winkelkar hecht zich aan de roltrap, een gewone trap is er niet.
En dan de hele dag op en neer en heen en weer. Dan jij weer in de kar en dan ik. Oh joy!quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:10 schreef Maanvis het volgende:
Klinkt als een perfect dagje uit voor ons, boerkes en boerinnekes uit de provincie!
Zo'n soort Schiphol rolbaan, alleen dat met hoogteverschil en door de gaatjes in de rolbaan en de uitsparingen naast de wieltjes van de winkelwagen hecht deze zich aan de rolbaan vast zodat je kar er niet zelfstandig vandoor gaat.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog nooit gezien. Wat onhandig lijkt me dat. Of zijn het dan van die ultragrote, bestemd voor winkelwagentjes?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nu heb ik het beeld helemaal helder. Ik zag hondje al met een kar op een roltrap staanquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:10 schreef Leandra het volgende:
Zo'n soort Schiphol rolbaan, alleen dat met hoogteverschil en door de gaatjes in de rolbaan en de uitsparingen naast de wieltjes van de winkelwagen hecht deze zich aan de rolbaan vast zodat je kar er niet zelfstandig vandoor gaat.
Jeetje Hondjes, dat is schrikken. Was zij al ziek of ben ik in de war met iemand anders?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
En dan een kar vol boodschappen.....quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu heb ik het beeld helemaal helder. Ik zag hondje al met een kar op een roltrap staan.
Ja, wij zijn snel tevreequote:Op vrijdag 27 november 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan de hele dag op en neer en heen en weer. Dan jij weer in de kar en dan ik. Oh joy!
Bij ons bij de AH hebben ze ook zo'n rollerbaan, een schuine. Vorig jaar ging het ding mij te langzaam en dacht ik sneller te zijn door tegelijk naar beneden te lopen, een beetje te enthousiast en toen lag ik ineens als een Bambi op ijs, met de pootjes naar achteren, op die roltrapquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo'n soort Schiphol rolbaan, alleen dat met hoogteverschil en door de gaatjes in de rolbaan en de uitsparingen naast de wieltjes van de winkelwagen hecht deze zich aan de rolbaan vast zodat je kar er niet zelfstandig vandoor gaat.
Kun je al doende ook nog gelijk boodschappen doen bij je favoriete winkel, want de Plus in Amersfoort heeft zo'n rolbaan voor winkelkarretjes van de winkel naar de ondergelegen parkeergaragequote:
De Ikea in Amersfoort heeft er ook 1, daar mag je trouwens alleen met een gewone winkelwagen op.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij ons bij de AH hebben ze ook zo'n rollerbaan, een schuine. Vorig jaar ging het ding mij te langzaam en dacht ik sneller te zijn door tegelijk naar beneden te lopen, een beetje te enthousiast en toen lag ik ineens als een Bambi op ijs, met de pootjes naar achteren, op die roltrap
Dat weet ik eigenlijk niet maar dan kan ik vast niet via een site zo dingen in mijn wagentje kiepen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeg Noek, bij mij in de regio (thuis dan) bezorgt Albert ook niet, want Schubbekutteveen en omstreken, maar ik weet dat 1 van de 2 AH's waar ik m'n boodschappen doe weer wel in het eigen dorp bezorgt.
Uiteraard niet bij mij, een dorp verderop...
Zeker weten dat je AH zelf ook geen bezorgservice heeft?
Doe je toch gewoon ff bellen en vragen of ze ook in jouw keuken komen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet maar dan kan ik vast niet via een site zo dingen in mijn wagentje kiepen.
Ik moet zo boodschappen en dan stap ik gewoon op een medewerker af nadat ik de lokale Roemeen zijn wekelijkse euro heb gegeven.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe je toch gewoon ff bellen en vragen of ze ook in jouw keuken komen.
klantenservice (0800-2352523)
Neen, ze kwam gewoon uit school, ze is lerares..en binnen 4 uur ligt ze in coma...tenminste in coma gebracht...drain erin,,dus hetzelfde eigenlijk als bij Manu..allemaal slangen, en toestanden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
hondjes wat een naar bericht, had schoonzus al langer longontsteking of last van haar longen?
Sterkte.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:32 schreef hondjes het volgende:
Neen, ze kwam gewoon uit school, ze is lerares..en binnen 4 uur ligt ze in coma...tenminste in coma gebracht...drain erin,,dus hetzelfde eigenlijk als bij Manu..allemaal slangen, en toestanden.
Ze was ook ingeent tegen de MG, en temperatuur was 36.2.
Afwachten maar .......
Geen flauw idee of het ook op bestelling gaat, of alleen maar dat je je kar vollaadt en dat zij het dan verder regelen....quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:25 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk niet maar dan kan ik vast niet via een site zo dingen in mijn wagentje kiepen.
Wat plotseling en eng. Sterktequote:Op vrijdag 27 november 2009 12:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
Neen, ze kwam gewoon uit school, ze is lerares..en binnen 4 uur ligt ze in coma...tenminste in coma gebracht...drain erin,,dus hetzelfde eigenlijk als bij Manu..allemaal slangen, en toestanden.
Afwachten maar .......
Huh, mijn afbeelding staat niet in mijn postquote:
veel plezierquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:36 schreef Leandra het volgende:
Anyways, ik ga ook eens op stap, want ik heb vanmiddag een koffie- en bijkletsdate met mijn vader![]()
Laters all
Wie bedoel je, Rita en haar prijs nachtje elders?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:49 schreef Marrije het volgende:
Net ER gekeken, heeeeeeel irritant als iemand dan onterecht wint![]()
Wat mij betreft moet dat recht gezet worden
ja, ze was te vroeg, die kaars brandde nog. Ben helemaal over de zeik. Ik ga maar ff wat anders doenquote:
Leuk, enjoyquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:36 schreef Leandra het volgende:
Anyways, ik ga ook eens op stap, want ik heb vanmiddag een koffie- en bijkletsdate met mijn vader![]()
Laters all
Dat zijn ze, die staan zowel bij Appie als bij de C1000..quote:
In het ER- topic is men ook verontwaardigd. De complete essentie van dat spel: de timing in combinatie met reactiesnelheid, is teniet gedaan door dit goed te keuren. Het was overduidelijk te vroeg.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, ze was te vroeg, die kaars brandde nog. Ben helemaal over de zeik. Ik ga maar ff wat anders doen
Precies en ze zei het nog, ben je te vroeg of gaat de kaars weer aan dan gaat de finaleplaats naar de tegenstander. Nou, lijkt me duidelijk. En het is niet eens een twijfelgevalquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
In het ER- topic is men ook verontwaardigd. De complete essentie van dat spel: de timing in combinatie met reactiesnelheid, is teniet gedaan door dit goed te keuren. Het was overduidelijk te vroeg.
Nee, die komt niet, want hij heeft belangrijke selctiewedstrijden voor basketbal en kan daarmee in de nationale selectie komen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:09 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gracias L.S
el hijo komt..met Kerstmis..he![]()
Harstikke fijn voor je...
E nu de boodschappen..
Ja, als je zo gaat redeneren kun je heel FOK! wel opdoeken. Alles is al 1.000.000 keer gezegd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat soort topics zijn echt al 100x voorbij gekomen, en iedere keer zie je dezelfde mensen op dezelfde 'lachwekkende' manier posten.
Is dus niet begonnen met een griep , hoesten , maar gelijk met een longontsteking.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:55 schreef hondjes het volgende:
Misschien een long embolie,,,tuinfluiter, maar dat weet ik niet hoor..dit zeg ik zo maar..
Want ze had twee plekken op de longen, waaruit blijkt dat het longontsteking is..
Maar ze zijn overal mee bezig..bloed onderzoeken, longfotos worden iedere keer gemaakt, bloed wordt
ververst,,weet ik veel wat niet allemaal...
We horen het,,,
Maar daarom is het niet minder vermakelijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat soort topics zijn echt al 100x voorbij gekomen, en iedere keer zie je dezelfde mensen op dezelfde 'lachwekkende' manier posten.
Daarom kom ik ook steeds minder in die 'rel' topicsquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, als je zo gaat redeneren kun je heel FOK! wel opdoeken. Alles is al 1.000.000 keer gezegd.
Depressive mod is being depressive.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daarom kom ik ook steeds minder in die 'rel' topics.
Bij Leenbakker of bij Ikeaquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee hoor, it's friday!
Oh wacht, toch, morgen meubels kopen.
Geen ideequote:
En niet meer sexen, want elk standje is al 100000x gedaan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, als je zo gaat redeneren kun je heel FOK! wel opdoeken. Alles is al 1.000.000 keer gezegd.
Sexen, dat vind ik zo'n domme uitdrukking. Klinkt imo zo 'licht uit en voor volk en vaderland'.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:20 schreef Maanvis het volgende:
En niet meer sexen, want elk standje is al 100000x gedaan.
Tja, jij bent hier van de woordwaarde. Welk woord gebruik jij dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sexen, dat vind ik zo'n domme uitdrukking. Klinkt imo zo 'licht uit en voor volk en vaderland'.
Neuken natuurlijk, Copycat is van de straat.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tja, jij bent hier van de woordwaarde. Welk woord gebruik jij dan?
Word!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Neuken natuurlijk, Copycat is van de straat.
Jeweetz. Respect yo.
Mag ik dan nog een keer de tip geven dat je op Marktplaats , postcode , straal van 10 km Gouda,quote:
Hebben zij nu al jouw precious opgegeten? Maar maar...quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:19 schreef Copycat het volgende:
Noek!
Ik ga echt een Jelly Bellyhandeltje opzetten op mijn werk. Stuk voor stuk zijn ze verkocht, na slechts één Jelly Belly.
Omdat het ook JB's zijn:
Hij wil alleen mijn dorp doen maar hij wil wél met je zuipen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:23 schreef Ian_Nick het volgende:
...Dus ik hoef niet samen met Gert dat karretje te trekken?![]()
*trekt tuigje weer uit
Maar Gert drinkt alleen maar roseetjesquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:32 schreef Noek het volgende:
Hij wil alleen mijn dorp doen maar hij wil wél met je zuipen.
Dat is goed nieuws toch? Laat elkaar dan heel en maak elkaar niet stuk.
Dat is niet waar. Moge Allah de snor van de bron afscheren.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar Gert drinkt alleen maar roseetjes
Mooiquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Moge Allah de snor van de bron afscheren.
Af en toe drinkt hij een witte wijn met ijsblokjes.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mooi
Okee, dan ben ik tevreden met de gehele situatie
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Af en toe drinkt hij een witte wijn met ijsblokjes.
Nou, vooral ik, ik heb het úren over druiven. Als ik eenmaal begin dan ben ik niet te stoppen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou wil ik niet meer naar de RLS SC MEET.
Dan zitten jullie allemaal over wijn en druiven te lullen
Wtf!?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou, vooral ik, ik heb het úren over druiven. Als ik eenmaal begin dan ben ik niet te stoppen.
Als de Def Rhymz van de wijn. Niet Te Stoppuh!!
Tuurlijk komt er een meet, ik ben al weken bezig dansjes in te studeren.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:48 schreef Maanvis het volgende:
Komt er een meet dan? En wordt er dan ook genueckt?
Jij hebt iets met dansjesquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Tuurlijk komt er een meet, ik ben al weken bezig dansjes in te studeren.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:48 schreef Laysa het volgende:
ja gaat goed.....ben blij om weer thuis en op fok te zijn
Niet ál mijn precious, ik ben niet helemaal gek!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:32 schreef Noek het volgende:
Hebben zij nu al jouw precious opgegeten? Maar maar...
Dat doe je toch NIET! Of heb je de pindakaas aan ze gegeven? Dan is het oké.
Bedankt. Ik jou ook.quote:
Dat zal. Ik ken de achtergrond niet dus misschien stel ik wel hele stomme vragen. Je voelt je weer helemaal oké of moet je ook nog bijkomen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:48 schreef Laysa het volgende:
ja gaat goed.....ben blij om weer thuis en op fok te zijn
Dank jequote:Op vrijdag 27 november 2009 14:53 schreef Copycat het volgende:
Fijn dat je weer thuis uit het ziekenhuis bent, Laysa.
Ik zocht een muziekje voor je, vond ik dit.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk komt er een meet, ik ben al weken bezig dansjes in te studeren.
Boah, daar kan je 's avonds je kaasplankje op kwijtquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zocht een muziekje voor je, vond ik dit.![]()
check die ass.![]()
Hier zeg men: Ich habe es nicht gewüsst!11!quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:00 schreef Copycat het volgende:
Hier zegt men: Daar kende op toepen mee een kratje bier d'r neffe.
In haar leeft waarschijnlijk een slank iemand, maar zo te zien kan ze haar makkelijk de baas met heel veel koekjes en chocolaquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:03 schreef debuurvrouw het volgende:
Of: daar kan je een vrachtwagen op keren.![]()
en het is nog de juf ook nog. die doet dit honderd uur in de week keer 1000 calorieen per uur. hoe dan?
Wel heel diep van binnen dan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In haar leeft waarschijnlijk een slank iemand, maar zo te zien kan ze haar makkelijk de baas met heel veel koekjes en chocola
Ik denk zelfs dat er meerdere slanke iemanden in haar wonenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wel heel diep van binnen dan.
Ze weet iig wat ze ermee moet doen, hulde voor dat!quote:
Fixed that for youquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze weet iig wat ze ermee moet doen, hulde voor fat!
Nou! dat wel!! shake that booteh baby!quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze weet iig wat ze ermee moet doen, hulde voor dat!
Ga je toch lekker in de huiskamer staan mammagymmen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou! dat wel!! shake that booteh baby!en er is iets niet goed met me
Krijg echt zin om te sporten van dit soort filmpjes. ik hoorde net een van "onze'muziekjes (met een ander heel stom dansje erbij
) en kreeg echt zin!
Mammagymen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga je toch lekker in de huiskamer staan mammagymmen?![]()
![]()
Ze hebben je humor iig niet afgenomenquote:
die zat te diepquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze hebben je humor iig niet afgenomen.
Zie je die skinny bitches daarachter ook motorisch gestoord doen als kwijlende mongolen die een pen proberen vast te houden? Geweldige ass, love it!quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Zie je die skinny bitches daarachter ook motorisch gestoord doen als kwijlende mongolen die een pen proberen vast te houden? Geweldige ass, love it!
quote:
Welkom terug uit ziekenhuis...Laysaquote:
Sterkte hondjesquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:32 schreef hondjes het volgende:
[..]
Afwachten maar .......
Dank je welquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:11 schreef hondjes het volgende:
[..]
Welkom terug uit ziekenhuis...Laysa![]()
Ga nu maar lekker feestvierend het weekend in, nou ja,,wel rustig aan doen, natuurlijk...
Gewoon leuke dingen doen...
Is het Spanje heel belangrijk, dat basketballen..quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, die komt niet, want hij heeft belangrijke selctiewedstrijden voor basketbal en kan daarmee in de nationale selectie komen.
Dus uitstel tot de zomer.
Ik ben dr stiekum ook wel blij meequote:Op vrijdag 27 november 2009 16:30 schreef Lavenderr het volgende:
Fijn dat je het achter de rug hebt Laysa!
Jaquote:
Hey Chippiequote:Op vrijdag 27 november 2009 16:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben dr stiekum ook wel blij meeen dan nu weer gewoon lekker mn alledaagse dingen doen
Da's ook alleen maar omdat ik op jou lijkquote:
haaiiiquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hey Chippie![]()
Fijn dat je er weer bent, ik las in je eigenste topic al dat je funcites heel erg vooruit zijn gegaan, goed joh![]()
Doe maar lekker relaxen de komende dagen
ja....vond het wel Kei-liefquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:55 schreef D. het volgende:
Ik zie trouwens dat iedereen z'n oude UI weer heeft
We weten toch dat jij een goed hart hebtquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja....vond het wel Kei-lief![]()
Nou, dan is de boodschap overgekomen
en goed he....mn rikketik is zo slecht nog niet
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:59 schreef D. het volgende:
[..]
We weten toch dat jij een goed hart hebt
hoi ian, kleine guit.quote:
doe dr maar 3quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:05 schreef D. het volgende:
[..]
Maar, goed nieuws dus.
Daar zal ik er straks eentje (of tweetje) op drinken