Dat ligt ook deels aan de omvang van je toekomstige zonen, denk ikquote:Op donderdag 26 november 2009 22:01 schreef Mutant01 het volgende:
Goed, de echte reden? Maar dat mag Marokkaanse18 niet lezen, dit is alleen voor de jongens onder ons:
Ik wil niet dat mijn vrouw een flubberkut krijgt.
Dan gaat ze tijdens d'r zwangerschap maar op dieet.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat ligt ook deels aan de omvang van je toekomstige zonen, denk ik.
Oh oeps, nu leest marokkaanse18 het toch, het staat namelijk meteen onder de OPquote:Op donderdag 26 november 2009 22:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan gaat ze tijdens d'r zwangerschap maar op dieet.
Dat deed je expres.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh oeps, nu leest marokkaanse18 het toch, het staat namelijk meteen onder de OP.
Wat een snelheid jongen!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:09 schreef Rookert het volgende:
Marokkanen op FOK! # 13 - over mode, Marokko en gezinnen
Waardeer mn moeite
Dat zeg je alleen maar zodat jij een poging kan wagen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
mischien is ze toch neit de ware voor je.
Is haram, mattie, jij zou dat toch moeten weten.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar zodat jij een poging kan wagen.
Tazz...quote:Op donderdag 26 november 2009 22:18 schreef wikwakka2 het volgende:
wolla mutant01, wat betekent tazzzzzzz nou precies? Marokkaanse18 kon het niet normaal uitleggen.
Iets in de trant van 'pffffff'?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tazz...
tja uhm..vergelijkbaar met uhm... eh... nee ik zou het niet kunnen uitleggen.
Nu wil je zeker geen kinderen meer.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Oke dat heb ik zoooooo erg wel gelezen hahah.
Maar oke ik wil ook geen flubberkuuuuuuut![]()
![]()
![]()
Maakt t echt zoveel uit of je nou 2 of 3 kinderen baart? Ik bedoel als je eerste kind supergroot is ha..dan boeit t toch niet of je er daarna nog 1 of 2 uitfloept? Maar hee een vagina is elastisch hoor..springt dat elastiek niet weer gewoon terug? Nee he? Als het elastische eruit is ..heb je gewoon pech he?
Oke zieke shit
pfff, maar dan met een attitude.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Iets in de trant van 'pffffff'?
Kijk, als een gast je leuk vindt en je wil hem weghebben, vertel dit, werkt 100%quote:Op donderdag 26 november 2009 22:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
![]()
![]()
Maakt t echt zoveel uit of je nou 2 of 3 kinderen baart? Ik bedoel als je eerste kind supergroot is ha..dan boeit t toch niet of je er daarna nog 1 of 2 uitfloept? Maar hee een vagina is elastisch hoor..springt dat elastiek niet weer gewoon terug? Nee he? Als het elastische eruit is ..heb je gewoon pech he?
Oke zieke shit
Een beetje als een negerin die 'muhhhh uhhhhhhh!' geluiden maakt?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
pfff, maar dan met een attitude.
Jawel? Gewoon hopen dat ik geen flubbertje krijg. Ah ''flubbertje'' klinkt bijna schattig hahahah!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nu wil je zeker geen kinderen meer.
Kijk eens hoevaak je een elastiek uit kan rekken.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
![]()
![]()
Oke zieke shit
Dat geloof ik niet !quote:Op donderdag 26 november 2009 22:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kijk, als een gast je leuk vindt en je wil hem weghebben, vertel dit, werkt 100%![]()
Details, please laat ze
Mijn haarelastiekjes zijn echt heel elastisch loool. Die gaan nooit lubberenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kijk eens hoevaak je een elastiek uit kan rekken.
Dat heb ik niet gezegd. Heb enkel gezegd dat ik niet geloof dat iemand daarop afknapt bij mij..quote:Op donderdag 26 november 2009 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ze houden van dit soort smakelijke verhalen.
Dit is gewoon pure arrogantiequote:Op donderdag 26 november 2009 22:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Heb enkel gezegd dat ik niet geloof dat iemand daarop afknapt bij mij..![]()
het zal je verbazenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Heb enkel gezegd dat ik niet geloof dat iemand daarop afknapt bij mij..![]()
Neehoor..maar ik ben voor de rest helemaal niet irritant..dus 1 zo een eigenschap zal iemand wel door de vingers zien, DENK IKquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die attitude zal wel door haar afrikaanse roots komen.
Ga kokenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Neehoor..maar ik ben voor de rest helemaal niet irritant..dus 1 zo een eigenschap zal iemand wel door de vingers zien, DENK IK( ''Ja maar Marokkaanse jij moet niet denken..blablabla'')
Wat is er trouwens mis met het vertellen van details bij onsmakelijke zaken? Dat is toch fijn..dan krijg je er een echt ranzig beeld bij
Voor ranzige beelden is het internet uitgevondenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Neehoor..maar ik ben voor de rest helemaal niet irritant..dus 1 zo een eigenschap zal iemand wel door de vingers zien, DENK IK( ''Ja maar Marokkaanse jij moet niet denken..blablabla'')
Wat is er trouwens mis met het vertellen van details bij onsmakelijke zaken? Dat is toch fijn..dan krijg je er een echt ranzig beeld bij
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ga koken![]()
Volgens mij ben je een halve man qua innerlijk
Mwah, ik denk dat het af en toe best wel chill kan zijn, weet je tenminste je emo-buien te relativerenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Dat moet ik zeker niét als een compliment opvatten, he..?
Welke emo-buien?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat het af en toe best wel chill kan zijn, weet je tenminste je emo-buien te relativeren
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat het af en toe best wel chill kan zijn, weet je tenminste je emo-buien hysterische vrouwenbuien te relativeren
Vind ik ook. Maar zeg ik niet..want dan ben ik vrouwonvriendelijk en blablablaquote:Op donderdag 26 november 2009 22:41 schreef wikwakka2 het volgende:
En amnnelijkheid is goed, want mannen > vrouwen.
Geen probleem, laat je ombouwen naar een man.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar zeg ik niet..want dan ben ik vrouwonvriendelijk en blablabla![]()
Maar vrouwen zijn zo..zo..''ZUCHT''
Waarom ben ik een vrouw? Ik ben te coool om een vrouw te zijn.
ik vind je hersenspinsels leukquote:Op donderdag 26 november 2009 22:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar zeg ik niet..want dan ben ik vrouwonvriendelijk en blablabla![]()
Maar vrouwen zijn zo..zo..''ZUCHT''
Waarom ben ik een vrouw? Ik ben te coool om een vrouw te zijn.
Oja dan ben je ook gelijk man? Ik blijf toch een vrouw van binnen joh !quote:Op donderdag 26 november 2009 22:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen probleem, laat je ombouwen naar een man.
Wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oja dan ben je ook gelijk man? Ik blijf toch een vrouw van binnen joh !
En t allerbelangrijkste.. dan kan ik geen leuke jurkjes meer dragen. Ja oke t kan wel..maar je snapt me wel.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
ik vind je hersenspinsels leuk![]()
Trouwen? Ik kijk nu moeilijk, heb een ongeschoren hoofd en opgepompte armen
Heelal? Doe ik alleen op vakantie bij een ubersterrenhemel in de zomer wanneer het niet zulk kutweer is...quote:Op donderdag 26 november 2009 22:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Deze zijn best saai hoor..ik zal wel iets droppen als ik over t heelal nadenk![]()
*zie mij stoer doen..ik kan denken enzo*
Trouwen? Mutant wil ook al
Yeah right! hahaquote:Op donderdag 26 november 2009 22:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heelal? Doe ik alleen op vakantie bij een ubersterrenhemel in de zomer wanneer het niet zulk kutweer is...
*ziet mij quasi-romantisch over sterrenhemels praten*
I challenge him to one-to-one duel
'piemelvragen'quote:Op donderdag 26 november 2009 22:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik wil geen piemel.
Ik heb piemelvragen..mag ik ze hier stellen:D?
Viel je er voor?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Yeah right! haha
Oh dat zou stoer zijn
Ik denk t niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
'piemelvragen';')
Ligt eraan wat. Ik denk dat google de meeste antwoorden wel heeft.
Vraag maar raak. Het is een beetje moeilijk mizjelf op een forum ongemakkelijk te voelenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik denk t niet.
Maar oke zal jullie er niet mee lastigvallen.
Je voelt je toch niet ongemakkelijk he?
Neequote:Op donderdag 26 november 2009 22:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Viel je er voor?
Daarom zei ik het ook![]()
Piemelvragen, heb je daar geen 100 broers of neven voor?
Nee laat maar joh. Nu wil ik t al niet meer vragen.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vraag maar raak. Het is een beetje moeilijk mizjelf op een forum ongemakkelijk te voelen.
Goedzo.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee![]()
Moet je het wel doen he.
Jak. Piemel en broers/neven in één zin plaatsen. Gadverruhhdammuuuuuuu!
Ja, hàhà, nu moet jet het wel vragen. ik ga zo slapen, dus doe eht voor eht te laat is.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee laat maar joh. Nu wil ik t al niet meer vragen.
Ik houd van telegramstijl.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Goedzo.
Ik ga het zeker doen![]()
Daarom ook.
Vraag idd maar raak dan.
Ik haat telegramstijl![]()
Stop
Nee het moment is nu weg..quote:Op donderdag 26 november 2009 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, hàhà, nu moet jet het wel vragen. ik ga zo slapen, dus doe eht voor eht te laat is.
Telegramstijlquote:Op donderdag 26 november 2009 23:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee het moment is nu weg..![]()
Next time..
Nu al? Ik wil nog niet dat mijn internetvrienden gaan slapen
Jwz, ben bezigquote:Op donderdag 26 november 2009 23:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Rookert, gezellig! Haal wikwakka2 eens over..
quote:Op donderdag 26 november 2009 23:29 schreef Rookert het volgende:
Gelukkig, dan heb je nog maar 1002834982394 soorten om uit te kiezen, scheelt weer![]()
All Stars
Als ze helemaal afgetrapt en versleten zijn, zijn ze t leukst.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:32 schreef Rookert het volgende:
Moet eigenlijk wel, die dingen slijten veel te snel![]()
Heb je die jas al? Waarom weet ik dit nog...
Ja vind ik ook, maar dan moeten de zool van binnen nog wel chill zitten en dat is niet zoquote:Op donderdag 26 november 2009 23:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Als ze helemaal afgetrapt en versleten zijn, zijn ze t leukst.
Maar mama gooit ze dan gewoon weg![]()
Nee die Burberry jas gaat em denk niet worden? Ja, ik heb t geld wel..maar 800 euro ofzo voor een jas?![]()
Ik ga morgen gewoon naar een mooie zoeken onder de 800 euro XD
En ik denk dat ik trouwens vans ga kopen!
Me zusje zeurt daar ook altijd over..bij mij zitten ze heerlijk hoor?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, maar dan moeten de zool van binnen nog wel chill zitten en dat is niet zo![]()
Als je 800 euro voor een jas had durven uitgeven... ik ben niet tegen het kapitalisme, maar dat is gewoon walgelijk![]()
Vans, zegt me gelukkig niks, enlighten me
Jij hebt geen maat 47quote:Op donderdag 26 november 2009 23:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Me zusje zeurt daar ook altijd over..bij mij zitten ze heerlijk hoor?Alleen zijn ze niet handig als het regent hehe!
Maar dan heb je ook écht wat he..![]()
Ik maak wel een foto zodra ik ze heb
Nee Godzijdankquote:Op donderdag 26 november 2009 23:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jij hebt geen maat 47
Je hebt een jas die men alleen kent van die ruitvorm...
Pics
Ik leef op grote voetquote:Op donderdag 26 november 2009 23:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee Godzijdank![]()
Jaja, alleen van mn shoeeeeees he.
Ja..bedankt voor de uitleg ha. Zonder had ik het zeker weten niet begrepen!?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik leef op grote voet(had je door hoe dubbelzinnig die was? Ik had het over mn schoenmaat, zoals we het daarnet over schoenen hadden, maar je kan ook opvatten als de uitdrukking die betekent dat je welvarend leeft
)
Gelukkig kick ik niet op voeten
Ik kan het ook nog in braille en gebarentaal doen, jij begrijpen dan meisje ja?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja..bedankt voor de uitleg ha. Zonder had ik het zeker weten niet begrepen!?![]()
Ja gelukkig joh!
www.stormfront.orgquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:51 schreef RickoKun het volgende:
Is dit het marokkaan-discrimineer topic![]()
![]()
?????
Nee, heb me ingehoudenquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:51 schreef Rookert het volgende:
Wazzaaaaaaaaah! Zit je volgepropt?
En zomaar weggaan gisteren
De dag is nog jong, komt vanzelf wel goedquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, heb me ingehouden![]()
Ja, sorry ! Ik was moe..
quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
De dag is nog jong, komt vanzelf wel goed
Ik heb 10 uur slaap gepakt, ik mag niet eens moe zijn
Niet overdrijven, ik heb zon en blauwe lucht gezien en geen regen, dus dan is het in Nederland per definitie goed weerquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik denk t ook. Wat is t toch weer prachtig weer![]()
Bofkont
Het waait en regent hier al heel de dagquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Niet overdrijven, ik heb zon en blauwe lucht gezien en geen regen, dus dan is het in Nederland per definitie goed weer![]()
Ik weet het, jij niet dan?
Oja, schoenen?
Whehe, ik had net rijles. Was wel leuk met dat weerquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het waait en regent hier al heel de dag![]()
Jak!quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe, ik had net rijles. Was wel leuk met dat weer. Flink opletten geblazen.
Goed gedaaaaaanquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Wel oke, ik denk wel een voldoende. Ik heb trouwens mijn derde vak ook gehaald, een 6,8.
Gewoon als tussendoortjequote:Op vrijdag 27 november 2009 19:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Offerfeest aan het vieren? Of gewoon als tussendoortje
.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Mijn keel gaat vanavond kapot, een vriend is jarig en omdat hij palestijns is neem ik mijn waterpijp mee.
Nog nooit gehad? Nepmarokkaansequote:Op vrijdag 27 november 2009 19:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Is het echt zo lekker als ze zeggen?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad? Nepmarokkaanse![]()
.
Valt wel mee, en als ik het een a twee keer in de maand doe valt het reuze mee.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nope, never hehe.![]()
Is nog slechter dan roken!
Veeeeeeeeeel slechter.
Had het een keer opgezocht hehe bevat veel meer nicotine dan een sigaret en bovendien zit er soms ook wat alcohol/drugs in dussu..ik blijf er bij uit de buurtquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Valt wel mee, en als ik het een a twee keer in de maand doe valt het reuze mee.
Arabierquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Valt wel mee, en als ik het een a twee keer in de maand doe valt het reuze mee.
alcohol en drugs in je waterpijpquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Had het een keer opgezocht hehe bevat veel meer nicotine dan een sigaret en bovendien zit er soms ook wat alcohol/drugs in dussu..ik blijf er bij uit de buurt![]()
Maar ja 1 á 2 keer in de maand zal vast niet zó schadelijk zijn?
http://www.gezondheid.be/INDEX.cfm?fuseaction=art&art_id=4555quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
alcohol en drugs in je waterpijp.
Daar kies je toch zelf voorquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
http://www.gezondheid.be/INDEX.cfm?fuseaction=art&art_id=4555
Blijkbaar.
Ik doe mn bestquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar bedankt da tje mijn plezier wil bederven.
Ja maar dat is dan ook niet zo moeilijk hehe.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, ik heb serieus vandaag wat gelezen hoor, weet zeker dat ik meer heb gedaan dan jij
Wanneer heb je weer tentamen eigenlijk? Ik 5 en 7 januari, lekker 1e week na de vakantiequote:Op vrijdag 27 november 2009 19:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan ook niet zo moeilijk hehe.
Morgen nog een poging wagen..
Ook ergens in januari..exacte data zou ik niet wetenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wanneer heb je weer tentamen eigenlijk? Ik 5 en 7 januari, lekker 1e week na de vakantie
Verdrongen zekerquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ook ergens in januari..exacte data zou ik niet weten
Nou..ik heb me dus voor t eerst ziek gemeld op mn werk haha..terwijl ik niet ziek benquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Verdrongen zeker
Ga je nog kijken hoe je vriendinnen zich lamzuipen van het weekend of wordt het weer binnen zitten op zaterdagavond (het moet toch een keertje niet zo zijn he)?
Hypogrietjequote:Op vrijdag 27 november 2009 20:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou..ik heb me dus voor t eerst ziek gemeld op mn werk haha..terwijl ik niet ziek ben.
Dus ik blijf heel het weekend thuis
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hypogrietje![]()
Alweer... je moet er eens uit!
Sorry, heb geen flauw idee! Misschien weten de anderen het wel..quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:15 schreef Mylene het volgende:
Hallo, weet een van jullie misschien waar ik Marokkaanse bijzettafels kan kopen in omgeving A'dam.
voorbeelden: klik hier
Jawel, anders wordt een Marokkaanse bijzettafelquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat moet ik helemaal niet.
Stommerd. two and a half men is bezigquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jawel, anders wordt een Marokkaanse bijzettafel![]()
Ga in die meest gewaagde outfit van je![]()
Maatschappijschuwequote:Op vrijdag 27 november 2009 20:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Stommerd. two and a half men is bezig
Het weer is daar in ieder geval beter dan hier.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat ze oprotten naar TurkijeBeter ben je ook geen 100% Nederlander, want vol is vol he
We nemen het hier over zoquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:50 schreef Neutrino het volgende:
Marok 4 life. O, wacht.. Ik ben een kaas.![]()
Dan is het natuurlijk Warokaan of Werrorist
WTF, 20 ECTS voor twee tentamensquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:23 schreef Rookert het volgende:
Een 6 voor inleiding staats-en bestuursrechtEn voor andere vak had ik 25/30 vragen goed, dus ik heb beide tentamens en dus 20 punten binnen
![]()
![]()
Pas op.. Ik ben een Warokaanquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
We nemen het hier over zo![]()
En ik snap de clue niet
Welcone to my lifequote:Op zaterdag 28 november 2009 01:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
WTF, 20 ECTS voor twee tentamens?
Ja, maar dat vertel ik haters niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:15 schreef Mylene het volgende:
Hallo, weet een van jullie misschien waar ik Marokkaanse bijzettafels kan kopen in omgeving A'dam.
voorbeelden: klik hier
Goed zo, sta achter je principes.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar dat vertel ik haters niet.
Ik ben geen hater Mutant01. Enkel wat zaken waar ik het niet mee eens ben. Dat heb ik ook met mijn geboorteland Thailand. Verder vind ik Marokko wel tof hoor. Tante in Marokko heb ik met veel plezier naar gekeken. Ik wil Marokko volgend jaar nog een keer bezoeken. En ja, die Marokkaanse bijzettafels wil ik gewoon hebben. Ik heb ook wel wat andere dingen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 10:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar dat vertel ik haters niet.
Jawel. Echt smerig, vooral als je het vlees ongekookt hebt gezienquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Vast wel eens, volgens mij is er inderdaad niet zo heel veel aan, maar echt smerig is eht ook weer niet.
Maar haal dan zelf even een kip durum, of shoarma
Ik mis dus toch niksquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik noem dat niet lekker hoor?
Heb je ooit wel eens schapenvlees gegeten? Het is gewoon dirty.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik mis dus toch niksHaal idd even een turkse pizza of shoarma
![]()
Family Guy was echt geniaal gisteravond trouwensGeen seks voor het huwelijk, dus dan maar seks in het oor
Je bent ziek van schapenvlees, schapenmelk, schapenkaasquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Maar ik ben wel ''ziek'' ha..dus wel kut als een collega me ziet haha maar boeiend.![]()
Niet gezien..
quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je bent ziek van schapenvlees, schapenmelk, schapenkaas![]()
Nee, je zat natuurlijk aan de kokosrepenHet was briljant
Je krijgt weer zin hequote:Op zaterdag 28 november 2009 12:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Stop nou over die kokosrepen
quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:40 schreef Mylene het volgende:
Ik moet Mutant01 wel op een ding gelijk geven. Ik heb me keer ongenuanceerd uitgelaten over Marokkanen in Amsterdamse uitgaansleven. Ik deed het voorkomen alsof het alle Marokkanen betrof. Niet netjes van me en ongegrond.
Je moét een babbeltje doen bij de kapper?quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je krijgt weer zin he![]()
Ik moet wat eten, maar wou m'n honger opsparen voor de grote zak friet die ik over een uur ga halen in Utrecht met paar vriendenEn ik moet eerst nog babbeltje doen bij de kapper en haar knippen
Als ik daar zit en die homo (hij is er gewoon één) gaat praten dan lul ik wel mee ja, ik ben geen autistquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je moét een babbeltje doen bij de kapper?
quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als ik daar zit en die homo (hij is er gewoon één) gaat praten dan lul ik wel mee ja, ik ben geen autist
Hind donker? Dat is volgens mij gewoon make-up en zonnebank. Op onderstaande foto is ze iig wel redelijk licht..maar dat kan ook aan het licht liggen. Heb verder ook geen idee of ze berbers/arabisch is.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Heeft iemand een verklaring voor het feit dat Hind zoveel donkerder en er verder... tja anders uitziet dan de meeste van mijn Marokkaanse bekenden?
Is zij geen berber of iets dergelijks?
Mooie vrouw trouwens, wel genant dat ze om geld smeekte bij P&W gisteren maar die glimlach en stem maken een hoop goed
Dit dus. Maar daarom ga ik ook niet meer naar van die kapperszaken met net iets te dikke vrouwen met vlotte kapsels die elke keer dezelfde standaardvragen vragen (geleerd op de kappersschoolquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of je gelijk een autist bent als je geen zin hebt in ongemakkelijk geforceerde kutgesprekken
Ik weet niet, kan idd een mixje zijn.. Ze heeft alleen een rare mond gekregen (quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Heeft iemand een verklaring voor het feit dat Hind zoveel donkerder en er verder... tja anders uitziet dan de meeste van mijn Marokkaanse bekenden?
Is zij geen berber of iets dergelijks?
Mooie vrouw trouwens, wel genant dat ze om geld smeekte bij P&W gisteren maar die glimlach en stem maken een hoop goed
Ongemakkelijk zijn ze helemaal niet, je beslist toch zelf of je praat of niet? Gewoon beetje meelullen, small talk is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of je gelijk een autist bent als je geen zin hebt in ongemakkelijk geforceerde kutgesprekken
Als FOK! een goede blik op de Nederlandse samenleving geeft zijn zal ze wel Berbers zijnquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hind donker? Dat is volgens mij gewoon make-up en zonnebank. Op onderstaande foto is ze iig wel redelijk licht..maar dat kan ook aan het licht liggen. Heb verder ook geen idee of ze berbers/arabisch is.
http://www.rtl.nl/compone(...)gallery2_hind_23.jpg
Daar is ze idd weer lichtquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hind donker? Dat is volgens mij gewoon make-up en zonnebank. Op onderstaande foto is ze iig wel redelijk licht..maar dat kan ook aan het licht liggen. Heb verder ook geen idee of ze berbers/arabisch is.
http://www.rtl.nl/compone(...)gallery2_hind_23.jpg
Echt vreselijk inderdaad. Ik als vrouw zijnde moét wel naar die kutzaken. Weet nog steeds niet of het gunstiger is om 's ochtends vroeg te gaan, wanneer ze nog niet zo wakker zijn of juist aan het einde van de middag wanneer ze moe zijn en geen zin hebben in die kutgesprekken?quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit dus. Maar daarom ga ik ook niet meer naar van die kapperszaken met net iets te dikke vrouwen met vlotte kapsels die elke keer dezelfde standaardvragen vragen (geleerd op de kappersschool? ) maar na de Turk die ook niet van lompe gesprekken houdt.
ik weet niet of je nog Nadia kent van de Gouden Kooi die was ook half NL half mocro.. zij lijkt ook verdomd veel op Hind qua uiterlijk..quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Daar is ze idd weer licht
Ze is half NL en half Marokkaans volgens Wiki en ook daarom verbaasde ik mij gisteren dat ze zo donker was.
Maar goed ik had een klasgenote (Khadisja uit Adam) en die zag er uit als een bijna zwarte Hindoestaanse terwijl ze naar eigen zeggen Marokkaanse was
mwoahquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:58 schreef mezzy het volgende:
[..]
ik weet niet of je nog Nadia kent van de Gouden Kooi die was ook half NL half mocro.. zij lijkt ook verdomd veel op Hind qua uiterlijk..
quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Daar is ze idd weer licht
Ze is half NL en half Marokkaans volgens Wiki en ook daarom verbaasde ik mij gisteren dat ze zo donker was.
Maar goed ik had een klasgenote (Khadisja uit Adam) en die zag er uit als een bijna zwarte Hindoestaanse terwijl ze naar eigen zeggen Marokkaanse was
het was wel een sick bitch destijds in DGKquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wat is die Nadia walgelijk zeg..
Maar ze kon naar eigen zeggen enorm goed pijpen, dat kan jij als vrouw niet begrijpenquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat boeit het eigenlijk? haha..
Khadisja..wat vind ik dat een rotnaam zeg.
Nee die Dennis was lekker gezond in De Gouden kooi?quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:05 schreef mezzy het volgende:
[..]
het was wel een sick bitch destijds in DGK.. Ik had echt te doen met die Dennis..
Provoceer niet zo. Dat doen Marokkaanse meisjes nietquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maar ze kon naar eigen zeggen enorm goed pijpen, dat kan jij als vrouw niet begrijpen
Dennis deed gewoon zijn ding.. chicks hosselen jeweetzquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee die Dennis was lekker gezond in De Gouden kooi?
Nadia over sperma Dennis: ''het was lekker, smaakte naar bosbessen en aardbeien enzo''quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:05 schreef mezzy het volgende:
[..]
het was wel een sick bitch destijds in DGK.. Ik had echt te doen met die Dennis..
Hij was misschien nog walgelijker dan Nadia. Nja..iedereen was walgelijk in DGK, behalve Jaapquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:07 schreef mezzy het volgende:
[..]
Dennis deed gewoon zijn ding.. chicks hosselen jeweetz
quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Provoceer niet zo. Dat doen Marokkaanse meisjes niet![]()
Nee, ik meende niet wat ik zei. Weet heus wel wat er gebeurt hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:10 schreef mezzy het volgende:
[..]
![]()
whehehe Marokkaanse18 leeft in een sprookje, doe ff een realitycheck.
ik ken veel mocrochicks die hun vriendje pijpen, omdat hij zijn behoeftes heeft en dreigt met verbreken van een relatie als hij zijn zin niet krijgt, en het meisje dan gewoon desperate toegeeft..
quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, ik meende niet wat ik zei. Weet heus wel wat er gebeurt hoor![]()
Triest![]()
![]()
van beiden hehe.
Ga een keer naar Pathe de Munt om een uur of 3 in de middag, dan kan je het helemaal achter en voor in de zaal zelf(s) zienquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:10 schreef mezzy het volgende:
[..]
![]()
whehehe Marokkaanse18 leeft in een sprookje, doe ff een realitycheck.
ik ken veel mocrochicks die hun vriendje pijpen, omdat hij zijn behoeftes heeft en dreigt met verbreken van een relatie als hij zijn zin niet krijgt, en het meisje dan gewoon desperate toegeeft..
Net boven Zeeland..uurtje van Rdam.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:13 schreef mezzy het volgende:
[..]
waar woon je in NL als ik vragen mag?
Zeelandquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net boven Zeeland..uurtje van Rdam.
Net of ik dat wíl zien?quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ga een keer naar Pathe de Munt om een uur of 3 in de middag, dan kan je het helemaal achter en voor in de zaal zelf(s) zien![]()
Ik wil je best serieus nemen hoor, met liefde zelfs.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of ik dat wíl zien?![]()
En waarom nemen jullie mijn reactie serieus? Ik deed toch ''''
Hehehe, word ik hard van?quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zeeland. Nu begin ik te begrijpen waarom je altijd zo vroeg op moet staan.
Fijn zeg..quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ik wil je best serieus nemen hoor, met liefde zelfs.
Nadia en Dennis hebben sex !quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:11 schreef wikwakka2 het volgende:
DGK was dan ook een grote teringtokkiebende. Wat een walgelijke lui daar zeg.
wie is die chick in je avatar, die komt me bekend voor, van de avatar van Boswachter om precies te zijn..quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat er trouwens mensen wonen in Zeeland
quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Het lijkt me nou niet echt motiverend om elke keer weer te moeten reizen voor een paar lompe colleges. Sowieso zou ik elke dag veel te moe thuiskomen om ook nog maar iets zinnigs te ondernemen ::P.quote:
WTFquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:19 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nadia en Dennis hebben sex !
Dennis vond het lekker om gevingerd te worden in zijn anus.
ook mooi:
Staceyquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:21 schreef mezzy het volgende:
[..]
wie is die chick in je avatar, die komt me bekend voor, van de avatar van Boswachter om precies te zijn..
Ja dat is hier ook het gevalquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het lijkt me nou niet echt motiverend om elke keer weer te moeten reizen voor een paar lompe colleges. Sowieso zou ik elke dag veel te moe thuiskomen om ook nog maar iets zinnigs te ondernemen ::P.
ik kom er niet in.. is dit KPD?quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Stacey
http://forum.fok.nl/topic/1345138
Oplossing: ga op kamers.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja dat is hier ook het geval![]()
![]()
Daar heb ik dus écht geen zin in ha? Moet ik alles zelf gaan doen..quote:
Je woont dan toch maar een uurtje van ze vandaan, ik moet in het vliegtuig stappen om mijn familie te zenquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Daar heb ik dus écht geen zin in ha? Moet ik alles zelf gaan doen..![]()
En mn moeder en zusje missen
Nice..quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, toegang ies graties sachbi
quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je woont dan toch maar een uurtje van ze vandaan, ik moet in het vliegtuig stappen om mijn familie te zen.
Dan moet je gewoon wat chille huisgenoten nemen. De mijne doet het ook niet hoor, ik zie hem bijna nooit, maar thee zetten kan ik ook zelf.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja maar dat ga ik dan toch ook niet elke dag doen? En t is best wel fijn dat als je thuiskomt dat iemand thee voor je zet en vraagt hoe je dag was
Vrouwen zijn minder praktisch, die hebben emotionele ondersteuning nodigquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon wat chille huisgenoten nemen. De mijne doet het ook niet hoor, ik zie hem bijna nooit, maar thee zetten kan ik ook zelf.
Net of ik dan huisgenoten zou nemen..ik zou een zelfstandige kamer willenquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon wat chille huisgenoten nemen. De mijne doet het ook niet hoor, ik zie hem bijna nooit, maar thee zetten kan ik ook zelf.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vrouwen zijn minder praktisch, die hebben emotionele ondersteuning nodig
Ik vind het juist wel chill dat ik zonder iemand die aan mijn kop zeurt op de bank kan ploffen om vervolgens de afwas nog een paar uurtjes te vergetenquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vrouwen zijn minder praktisch, die hebben emotionele ondersteuning nodig
Veel succes dan om een betaalbare ruimte te vinden die aan je eisen voldoetquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of ik dan huisgenoten zou nemen..ik zou een zelfstandige kamer willen.
Dan hoef je je badkamer en keuken niet te delen met sloddervossen
Hoeveel betaal jij en hoe groot is je kamer?quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel chill dat ik zonder iemand die aan mijn kop zeurt op de bank kan ploffen om vervolgens de afwas nog een paar uurtjes te vergeten.
[..]
Veel succes dan om een betaalbare ruimte te vinden die aan je eisen voldoet. Ik ben al blij dat ik keuken, WC en douche maar met een iemand hoef te delen. Hij is wel een sloddervos trouwens, en heeft blijkbaar nog nooit van een fucking douchegordijn gehoord
.
350 voor 18m2, in het centrum van Roffa.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoeveel betaal jij en hoe groot is je kamer?![]()
JAK.
Ah oke is wel een redelijk grote kamer dus. Maar mn broer heeft een grotere zelfstandige kamer voor 400..dus dan heb je best een dure kamer? Maar jij woont wel in het centrum..hmm.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
350 voor 18m2, in het centrum van Roffa.
Je kan wel grotere kamers krijgen, maar dit is voor mij perfect. En het is inclusief alles (snel internet, tv, GWL) en aan het einde van het jaar krijg je meestal zo'n 100-150 teveel betaald GWL-geld terug.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ah oke is wel een redelijk grote kamer dus. Maar mn broer heeft een grotere zelfstandige kamer voor 400..dus dan heb je best een dure kamer? Maar jij woont wel in het centrum..hmm.
Wat is GWLquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan wel grotere kamers krijgen, maar dit is voor mij perfect. En het is inclusief alles (snel internet, tv, GWL) en aan het einde van het jaar krijg je meestal zo'n 100-150 teveel betaald GWL-geld terug.
Gas, Water, Licht.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat is GWL?
Dit hoor ik te weten he?
Ben jij toevallig één van de 10 blonde marokkanen op deze wereld?quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al![]()
Maar wilde het even zeker weten?
Grappig.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben jij toevallig één van de 10 blonde marokkanen op deze wereld?
Ik probeer er ook niet naar te kijken..quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik kijk daar niet echt naar, maar volgens mij zag ik hem wel ergens in de stad hangen. Ik dacht trouwens dat alle chicks op jantje geilden?
Da's Ali-B.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik kijk daar niet echt naar, maar volgens mij zag ik hem wel ergens in de stad hangen. Ik dacht trouwens dat alle chicks op jantje geilden?
Nou niet meteen beledigd zijn.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Grappig.
Het is toch niet zó raar dat ik niet wist wat het betekent?
Ik zal het proberenquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou niet meteen beledigd zijn.
Nee. Ik haat het als ik jarig benquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Niks. Maar wat ga je doen, keihard feesten? Ceadeautjes krijgen? Veel chocoladetaart eten?
Ik woon in Zeeland.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:19 schreef WammesWaggel het volgende:
En ik maar denken dat ik ondoorzichtig ben hehhequote:Op zaterdag 28 november 2009 14:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je vraagt om een TNT busje vol kokosrepen op slinkse wijze!
ik begrijp nog steeds niet hoe mensen kokos lekker kunnen vinden.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik ondoorzichtig ben hehhe
Raar he?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ik begrijp nog steeds niet hoe mensen kokos lekker kunnen vinden.
Hoi lieffie! Hoe is het met je?!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoooi![]()
( zie mij lief doen)
quote:
Dat is het verschil he, vertel ik mezelf ook steedsquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Niet nog steeds..maar alweer.
Heb net 30 bladzijdes gelezen..ik ben zo trots op mezelf. Without joking
Good Bye Lenin is briljant, heel droog. En muziek van Yann Tiersenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb net 'das leben der andern' gekeken, nu is het tijd voor Goodbye Lenin. Een beetje de Duitse filmcultuur proeven.
Perfect! Echt heerlijk om je zaterdag improductief door te brengenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoi lieffie! Hoe is het met je?!
Leuk !quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb net 'das leben der andern' gekeken, nu is het tijd voor Goodbye Lenin. Een beetje de Duitse filmcultuur proeven.
Moe van gisteren, rondje Zeeland gedaan. En vandaag weer familie. Je weet hoe het gaat he.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Perfect! Echt heerlijk om je zaterdag improductief door te brengen![]()
En hoe gaat het met jou?
Nee één kleine break..f getelefoneerdquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is het verschil he, vertel ik mezelf ook steeds![]()
30 bladzijdes? Nonstop? Zo ja, respect! Zo nee, begrip![]()
Friet was lekker, Utrecht was walgelijk druk
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moe van gisteren, rondje Zeeland gedaan. En vandaag weer familie. Je weet hoe het gaat he.
Neenee, het schaap komt uit Zeeland. En daarnaast heb ik daar familie zitten.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Rondje Zeeland? Haha wezen stappen in Renesse?![]()
![]()
![]()
Nee ik weet niet hoe het gaat, godzijdank hehe.
Zeg maar een uur?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee één kleine break..f getelefoneerd.
Zeker veel Marokkanen haha.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neenee, het schaap komt uit Zeeland. En daarnaast heb ik daar familie zitten.
Haha.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zeg maar een uur?En je woont boven Zeeland? Meisje in mn werkgroep woont in zo'n gat daar, Numansdorp
![]()
Nee, niet eens! Ik zat wel te wachten op allemaal volksverhuizingen voor familiebezoek maar kwam alleen maar een groep christenen tegen die een Halleluja lied aan het zingen waren voor de regionale bontkragenwinkel![]()
Oja en 2 ongelooflijke gothic emo's die Guitar Hero aan het doen waren, echt heel dieptrieste mensen, snap die cultuur echt niet
Sterker nog, er lagen 3 (weliswaar dode) schapen in mijn kofferbak gister. En nee, ik ben ook niet zo van de schapen, maar ja ik eet het dan ook niet he. (Behalve shoa, hmmmm heerlijk).quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
schaap.
Ah oke! Zeeland is fijn..hehe lekker rustig
WTF, swaquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sterker nog, er lagen 3 (weliswaar dode) schapen in mijn kofferbak gister. En nee, ik ben ook niet zo van de schapen, maar ja ik eet het dan ook niet he. (Behalve shoa, hmmmm heerlijk).
Zeeland is welquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha.
Hmm..vreemd? Haha.
Guitar Hero is wel oké, als je je een keertje verveelt en je er goed in bentik bak er dus niks van he.
Ah nastyquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sterker nog, er lagen 3 (weliswaar dode) schapen in mijn kofferbak gister. En nee, ik ben ook niet zo van de schapen, maar ja ik eet het dan ook niet he. (Behalve shoa, hmmmm heerlijk).
Nee, het stinkt pas als ze langere tijd dood zijn. Als ze net geslacht zijn dan ruik je eigenlijk niets.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog steeds. Dat moet hebben gestonken, men!
Toch vind ik het zelf niet zo fris eerlijk gezegd. Maar mischien ben ik een watje.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, het stinkt pas als ze langere tijd dood zijn. Als ze net geslacht zijn dan ruik je eigenlijk niets.
Heb jij nooit een lap vlees gekocht? Denk je dat we die beesten meenemen met huid en haar ofzo?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Toch vind ik het zelf niet zo fris eerlijk gezegd. Maar mischien ben ik een watje.
Jakjakjakjak.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat ik zelf later ook schapen ga kopen, veel te veel moeite, tijd, geld en ik eet het toch niet. Dan doneer ik liever geld ofzo aan de moskee.
Wat is er mis met hennaquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jakjakjakjak.
Schapenvlees komt later écht niet mijn huis binnen.., smerige shitzooi.
Hoeveel betaal je nou eigenlijk voor zo een schaap?
Oh en mn moeder had 2 dagen geleden ofzo een feestje op dr werk..en er kwam zo een hennavrouwtje..en nu heeft ze een bloem op dr hand![]()
Alleen als ik er naar kijk moet ik al![]()
En dat dan in combinatie met dat schapenvlees
Je deed het doen lijken alsof je 3 schapen in je kofferbak had liggenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb jij nooit een lap vlees gekocht? Denk je dat we die beesten meenemen met huid en haar ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |