Dat ligt ook deels aan de omvang van je toekomstige zonen, denk ikquote:Op donderdag 26 november 2009 22:01 schreef Mutant01 het volgende:
Goed, de echte reden? Maar dat mag Marokkaanse18 niet lezen, dit is alleen voor de jongens onder ons:
Ik wil niet dat mijn vrouw een flubberkut krijgt.
Dan gaat ze tijdens d'r zwangerschap maar op dieet.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat ligt ook deels aan de omvang van je toekomstige zonen, denk ik.
Oh oeps, nu leest marokkaanse18 het toch, het staat namelijk meteen onder de OPquote:Op donderdag 26 november 2009 22:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan gaat ze tijdens d'r zwangerschap maar op dieet.
Dat deed je expres.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh oeps, nu leest marokkaanse18 het toch, het staat namelijk meteen onder de OP.
Wat een snelheid jongen!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:09 schreef Rookert het volgende:
Marokkanen op FOK! # 13 - over mode, Marokko en gezinnen
Waardeer mn moeite
Dat zeg je alleen maar zodat jij een poging kan wagen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
mischien is ze toch neit de ware voor je.
Is haram, mattie, jij zou dat toch moeten weten.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar zodat jij een poging kan wagen.
Tazz...quote:Op donderdag 26 november 2009 22:18 schreef wikwakka2 het volgende:
wolla mutant01, wat betekent tazzzzzzz nou precies? Marokkaanse18 kon het niet normaal uitleggen.
Iets in de trant van 'pffffff'?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tazz...
tja uhm..vergelijkbaar met uhm... eh... nee ik zou het niet kunnen uitleggen.
Nu wil je zeker geen kinderen meer.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Oke dat heb ik zoooooo erg wel gelezen hahah.
Maar oke ik wil ook geen flubberkuuuuuuut![]()
![]()
![]()
Maakt t echt zoveel uit of je nou 2 of 3 kinderen baart? Ik bedoel als je eerste kind supergroot is ha..dan boeit t toch niet of je er daarna nog 1 of 2 uitfloept? Maar hee een vagina is elastisch hoor..springt dat elastiek niet weer gewoon terug? Nee he? Als het elastische eruit is ..heb je gewoon pech he?
Oke zieke shit
pfff, maar dan met een attitude.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Iets in de trant van 'pffffff'?
Kijk, als een gast je leuk vindt en je wil hem weghebben, vertel dit, werkt 100%quote:Op donderdag 26 november 2009 22:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
![]()
![]()
Maakt t echt zoveel uit of je nou 2 of 3 kinderen baart? Ik bedoel als je eerste kind supergroot is ha..dan boeit t toch niet of je er daarna nog 1 of 2 uitfloept? Maar hee een vagina is elastisch hoor..springt dat elastiek niet weer gewoon terug? Nee he? Als het elastische eruit is ..heb je gewoon pech he?
Oke zieke shit
Een beetje als een negerin die 'muhhhh uhhhhhhh!' geluiden maakt?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
pfff, maar dan met een attitude.
Jawel? Gewoon hopen dat ik geen flubbertje krijg. Ah ''flubbertje'' klinkt bijna schattig hahahah!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nu wil je zeker geen kinderen meer.
Kijk eens hoevaak je een elastiek uit kan rekken.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
![]()
![]()
Oke zieke shit
Dat geloof ik niet !quote:Op donderdag 26 november 2009 22:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kijk, als een gast je leuk vindt en je wil hem weghebben, vertel dit, werkt 100%![]()
Details, please laat ze
Mijn haarelastiekjes zijn echt heel elastisch loool. Die gaan nooit lubberenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kijk eens hoevaak je een elastiek uit kan rekken.
Dat heb ik niet gezegd. Heb enkel gezegd dat ik niet geloof dat iemand daarop afknapt bij mij..quote:Op donderdag 26 november 2009 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ze houden van dit soort smakelijke verhalen.
Dit is gewoon pure arrogantiequote:Op donderdag 26 november 2009 22:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Heb enkel gezegd dat ik niet geloof dat iemand daarop afknapt bij mij..![]()
het zal je verbazenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Heb enkel gezegd dat ik niet geloof dat iemand daarop afknapt bij mij..![]()
Neehoor..maar ik ben voor de rest helemaal niet irritant..dus 1 zo een eigenschap zal iemand wel door de vingers zien, DENK IKquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die attitude zal wel door haar afrikaanse roots komen.
Ga kokenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Neehoor..maar ik ben voor de rest helemaal niet irritant..dus 1 zo een eigenschap zal iemand wel door de vingers zien, DENK IK( ''Ja maar Marokkaanse jij moet niet denken..blablabla'')
Wat is er trouwens mis met het vertellen van details bij onsmakelijke zaken? Dat is toch fijn..dan krijg je er een echt ranzig beeld bij
Voor ranzige beelden is het internet uitgevondenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Neehoor..maar ik ben voor de rest helemaal niet irritant..dus 1 zo een eigenschap zal iemand wel door de vingers zien, DENK IK( ''Ja maar Marokkaanse jij moet niet denken..blablabla'')
Wat is er trouwens mis met het vertellen van details bij onsmakelijke zaken? Dat is toch fijn..dan krijg je er een echt ranzig beeld bij
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ga koken![]()
Volgens mij ben je een halve man qua innerlijk
Mwah, ik denk dat het af en toe best wel chill kan zijn, weet je tenminste je emo-buien te relativerenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Dat moet ik zeker niét als een compliment opvatten, he..?
Welke emo-buien?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat het af en toe best wel chill kan zijn, weet je tenminste je emo-buien te relativeren
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat het af en toe best wel chill kan zijn, weet je tenminste je emo-buien hysterische vrouwenbuien te relativeren
Vind ik ook. Maar zeg ik niet..want dan ben ik vrouwonvriendelijk en blablablaquote:Op donderdag 26 november 2009 22:41 schreef wikwakka2 het volgende:
En amnnelijkheid is goed, want mannen > vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |