Was een beetje een naaistreek ja, snakey had het een kans kunnen gevenquote:
Ze snapt het niet helemaal volgens mijquote:Op zondag 22 november 2009 22:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Marokkanen! Waar ik em een keertje niet te laat open..
Ja, lachen, ik deed het de vorige keer en toen was je eerder kneus. Ik doe er niet meer aanquote:Op zondag 22 november 2009 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Je deed er fokking lang over, en rookert had het moeten doen.
Subjectief.quote:Op zondag 22 november 2009 22:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Was een beetje een naaistreek ja, snakey had het een kans kunnen geven![]()
Maar wikwakka heeft toch weer ene mooiere
quote:Op zondag 22 november 2009 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze snapt het niet helemaal volgens mij.
Meningen zijn altijd subjectiefquote:Op zondag 22 november 2009 22:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Subjectief.
Ik dacht..sniksnik is weer eens wat anders!?
Je had geen openingspost, geen nummer in de topictitel etc.quote:Op zondag 22 november 2009 22:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jawel. Slaat nergens op. Het is toch duidelijk? Naar mijn zeggen dan..
Je presenteerde het als een feit vond ik.quote:Op zondag 22 november 2009 22:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Meningen zijn altijd subjectief![]()
Niet meteen aan de zelfmedelijden gaan he
quote:Op zondag 22 november 2009 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je had geen openingspost, geen nummer in de topictitel etc.
Volgens mij zit je altijd al in de startblokken bij de laatste 3 posts van het topic met alle linkjes in een Kladblok bestand om binnen 10 seconden een topic te kunnen openenquote:Op zondag 22 november 2009 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je had geen openingspost, geen nummer in de topictitel etc.
quote:Op zondag 22 november 2009 22:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens mij zit je altijd al in de startblokken bij de laatste 3 posts van het topic met alle linkjes in een Kladblok bestand om binnen 10 seconden een topic te kunnen openen
Haha, je raakt altijd snel op je teentjes getraptquote:Op zondag 22 november 2009 22:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je presenteerde het als een feit vond ik.
Wil je aub niet doen alsof ik een achterlijk kutkind ben met je ''meningen zijn altijd subjectief''![]()
JAWEL!
Ja, retards die ze zijn kunnen het anders niet vindenquote:Op zondag 22 november 2009 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zodat mutant en en Sjaak het topic ook kunnen vinden.
Ze zijn toch niet achterlijk? Er stond ''Marokkanen'' hoor..quote:Op zondag 22 november 2009 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zodat mutant en en Sjaak het topic ook kunnen vinden.
Ja als iemand me behandelt alsof ik een debieltje ben wel jaquote:Op zondag 22 november 2009 22:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Haha, je raakt altijd snel op je teentjes getrapt![]()
[..]
Ja, retards die ze zijn kunnen het anders niet vinden
Rustig nouquote:Op zondag 22 november 2009 22:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ze zijn toch niet achterlijk? Er stond ''Marokkanen'' hoor..
Wat een gezeik weer
Ik vind dat leuk om te doen en dan reacties af te wachten, zodat ik met een grijns kan kijken en zij wanhopig doenquote:Op zondag 22 november 2009 22:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja als iemand me behandelt alsof ik een debieltje ben wel ja
quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 22:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vind dat leuk om te doen en dan reacties af te wachten, zodat ik met een grijns kan kijken en zij wanhopig doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |