Geen probleem, laat je ombouwen naar een man.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar zeg ik niet..want dan ben ik vrouwonvriendelijk en blablabla![]()
Maar vrouwen zijn zo..zo..''ZUCHT''
Waarom ben ik een vrouw? Ik ben te coool om een vrouw te zijn.
ik vind je hersenspinsels leukquote:Op donderdag 26 november 2009 22:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar zeg ik niet..want dan ben ik vrouwonvriendelijk en blablabla![]()
Maar vrouwen zijn zo..zo..''ZUCHT''
Waarom ben ik een vrouw? Ik ben te coool om een vrouw te zijn.
Oja dan ben je ook gelijk man? Ik blijf toch een vrouw van binnen joh !quote:Op donderdag 26 november 2009 22:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen probleem, laat je ombouwen naar een man.
Wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oja dan ben je ook gelijk man? Ik blijf toch een vrouw van binnen joh !
En t allerbelangrijkste.. dan kan ik geen leuke jurkjes meer dragen. Ja oke t kan wel..maar je snapt me wel.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
ik vind je hersenspinsels leuk![]()
Trouwen? Ik kijk nu moeilijk, heb een ongeschoren hoofd en opgepompte armen
Heelal? Doe ik alleen op vakantie bij een ubersterrenhemel in de zomer wanneer het niet zulk kutweer is...quote:Op donderdag 26 november 2009 22:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Deze zijn best saai hoor..ik zal wel iets droppen als ik over t heelal nadenk![]()
*zie mij stoer doen..ik kan denken enzo*
Trouwen? Mutant wil ook al
Yeah right! hahaquote:Op donderdag 26 november 2009 22:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heelal? Doe ik alleen op vakantie bij een ubersterrenhemel in de zomer wanneer het niet zulk kutweer is...
*ziet mij quasi-romantisch over sterrenhemels praten*
I challenge him to one-to-one duel
'piemelvragen'quote:Op donderdag 26 november 2009 22:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik wil geen piemel.
Ik heb piemelvragen..mag ik ze hier stellen:D?
Viel je er voor?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Yeah right! haha
Oh dat zou stoer zijn
Ik denk t niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
'piemelvragen';')
Ligt eraan wat. Ik denk dat google de meeste antwoorden wel heeft.
Vraag maar raak. Het is een beetje moeilijk mizjelf op een forum ongemakkelijk te voelenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik denk t niet.
Maar oke zal jullie er niet mee lastigvallen.
Je voelt je toch niet ongemakkelijk he?
Neequote:Op donderdag 26 november 2009 22:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Viel je er voor?
Daarom zei ik het ook![]()
Piemelvragen, heb je daar geen 100 broers of neven voor?
Nee laat maar joh. Nu wil ik t al niet meer vragen.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vraag maar raak. Het is een beetje moeilijk mizjelf op een forum ongemakkelijk te voelen.
Goedzo.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:01 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee![]()
Moet je het wel doen he.
Jak. Piemel en broers/neven in één zin plaatsen. Gadverruhhdammuuuuuuu!
Ja, hàhà, nu moet jet het wel vragen. ik ga zo slapen, dus doe eht voor eht te laat is.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee laat maar joh. Nu wil ik t al niet meer vragen.
Ik houd van telegramstijl.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Goedzo.
Ik ga het zeker doen![]()
Daarom ook.
Vraag idd maar raak dan.
Ik haat telegramstijl![]()
Stop
Nee het moment is nu weg..quote:Op donderdag 26 november 2009 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, hàhà, nu moet jet het wel vragen. ik ga zo slapen, dus doe eht voor eht te laat is.
Telegramstijlquote:Op donderdag 26 november 2009 23:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee het moment is nu weg..![]()
Next time..
Nu al? Ik wil nog niet dat mijn internetvrienden gaan slapen
Jwz, ben bezigquote:Op donderdag 26 november 2009 23:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Rookert, gezellig! Haal wikwakka2 eens over..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |