quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, ik meende niet wat ik zei. Weet heus wel wat er gebeurt hoor![]()
Triest![]()
![]()
van beiden hehe.
Ga een keer naar Pathe de Munt om een uur of 3 in de middag, dan kan je het helemaal achter en voor in de zaal zelf(s) zienquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:10 schreef mezzy het volgende:
[..]
![]()
whehehe Marokkaanse18 leeft in een sprookje, doe ff een realitycheck.
ik ken veel mocrochicks die hun vriendje pijpen, omdat hij zijn behoeftes heeft en dreigt met verbreken van een relatie als hij zijn zin niet krijgt, en het meisje dan gewoon desperate toegeeft..
Net boven Zeeland..uurtje van Rdam.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:13 schreef mezzy het volgende:
[..]
waar woon je in NL als ik vragen mag?
Zeelandquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net boven Zeeland..uurtje van Rdam.
Net of ik dat wíl zien?quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ga een keer naar Pathe de Munt om een uur of 3 in de middag, dan kan je het helemaal achter en voor in de zaal zelf(s) zien![]()
Ik wil je best serieus nemen hoor, met liefde zelfs.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of ik dat wíl zien?![]()
En waarom nemen jullie mijn reactie serieus? Ik deed toch ''''
Hehehe, word ik hard van?quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zeeland. Nu begin ik te begrijpen waarom je altijd zo vroeg op moet staan.
Fijn zeg..quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ik wil je best serieus nemen hoor, met liefde zelfs.
Nadia en Dennis hebben sex !quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:11 schreef wikwakka2 het volgende:
DGK was dan ook een grote teringtokkiebende. Wat een walgelijke lui daar zeg.
wie is die chick in je avatar, die komt me bekend voor, van de avatar van Boswachter om precies te zijn..quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat er trouwens mensen wonen in Zeeland
quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Het lijkt me nou niet echt motiverend om elke keer weer te moeten reizen voor een paar lompe colleges. Sowieso zou ik elke dag veel te moe thuiskomen om ook nog maar iets zinnigs te ondernemen ::P.quote:
WTFquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:19 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nadia en Dennis hebben sex !
Dennis vond het lekker om gevingerd te worden in zijn anus.
ook mooi:
Staceyquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:21 schreef mezzy het volgende:
[..]
wie is die chick in je avatar, die komt me bekend voor, van de avatar van Boswachter om precies te zijn..
Ja dat is hier ook het gevalquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het lijkt me nou niet echt motiverend om elke keer weer te moeten reizen voor een paar lompe colleges. Sowieso zou ik elke dag veel te moe thuiskomen om ook nog maar iets zinnigs te ondernemen ::P.
ik kom er niet in.. is dit KPD?quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Stacey
http://forum.fok.nl/topic/1345138
Oplossing: ga op kamers.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja dat is hier ook het geval![]()
![]()
Daar heb ik dus écht geen zin in ha? Moet ik alles zelf gaan doen..quote:
Je woont dan toch maar een uurtje van ze vandaan, ik moet in het vliegtuig stappen om mijn familie te zenquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Daar heb ik dus écht geen zin in ha? Moet ik alles zelf gaan doen..![]()
En mn moeder en zusje missen
Nice..quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, toegang ies graties sachbi
quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je woont dan toch maar een uurtje van ze vandaan, ik moet in het vliegtuig stappen om mijn familie te zen.
Dan moet je gewoon wat chille huisgenoten nemen. De mijne doet het ook niet hoor, ik zie hem bijna nooit, maar thee zetten kan ik ook zelf.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja maar dat ga ik dan toch ook niet elke dag doen? En t is best wel fijn dat als je thuiskomt dat iemand thee voor je zet en vraagt hoe je dag was
Vrouwen zijn minder praktisch, die hebben emotionele ondersteuning nodigquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon wat chille huisgenoten nemen. De mijne doet het ook niet hoor, ik zie hem bijna nooit, maar thee zetten kan ik ook zelf.
Net of ik dan huisgenoten zou nemen..ik zou een zelfstandige kamer willenquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon wat chille huisgenoten nemen. De mijne doet het ook niet hoor, ik zie hem bijna nooit, maar thee zetten kan ik ook zelf.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vrouwen zijn minder praktisch, die hebben emotionele ondersteuning nodig
Ik vind het juist wel chill dat ik zonder iemand die aan mijn kop zeurt op de bank kan ploffen om vervolgens de afwas nog een paar uurtjes te vergetenquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vrouwen zijn minder praktisch, die hebben emotionele ondersteuning nodig
Veel succes dan om een betaalbare ruimte te vinden die aan je eisen voldoetquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of ik dan huisgenoten zou nemen..ik zou een zelfstandige kamer willen.
Dan hoef je je badkamer en keuken niet te delen met sloddervossen
Hoeveel betaal jij en hoe groot is je kamer?quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel chill dat ik zonder iemand die aan mijn kop zeurt op de bank kan ploffen om vervolgens de afwas nog een paar uurtjes te vergeten.
[..]
Veel succes dan om een betaalbare ruimte te vinden die aan je eisen voldoet. Ik ben al blij dat ik keuken, WC en douche maar met een iemand hoef te delen. Hij is wel een sloddervos trouwens, en heeft blijkbaar nog nooit van een fucking douchegordijn gehoord
.
350 voor 18m2, in het centrum van Roffa.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoeveel betaal jij en hoe groot is je kamer?![]()
JAK.
Ah oke is wel een redelijk grote kamer dus. Maar mn broer heeft een grotere zelfstandige kamer voor 400..dus dan heb je best een dure kamer? Maar jij woont wel in het centrum..hmm.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
350 voor 18m2, in het centrum van Roffa.
Je kan wel grotere kamers krijgen, maar dit is voor mij perfect. En het is inclusief alles (snel internet, tv, GWL) en aan het einde van het jaar krijg je meestal zo'n 100-150 teveel betaald GWL-geld terug.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ah oke is wel een redelijk grote kamer dus. Maar mn broer heeft een grotere zelfstandige kamer voor 400..dus dan heb je best een dure kamer? Maar jij woont wel in het centrum..hmm.
Wat is GWLquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan wel grotere kamers krijgen, maar dit is voor mij perfect. En het is inclusief alles (snel internet, tv, GWL) en aan het einde van het jaar krijg je meestal zo'n 100-150 teveel betaald GWL-geld terug.
Gas, Water, Licht.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wat is GWL?
Dit hoor ik te weten he?
Ben jij toevallig één van de 10 blonde marokkanen op deze wereld?quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al![]()
Maar wilde het even zeker weten?
Grappig.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben jij toevallig één van de 10 blonde marokkanen op deze wereld?
Ik probeer er ook niet naar te kijken..quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik kijk daar niet echt naar, maar volgens mij zag ik hem wel ergens in de stad hangen. Ik dacht trouwens dat alle chicks op jantje geilden?
Da's Ali-B.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik kijk daar niet echt naar, maar volgens mij zag ik hem wel ergens in de stad hangen. Ik dacht trouwens dat alle chicks op jantje geilden?
Nou niet meteen beledigd zijn.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Grappig.
Het is toch niet zó raar dat ik niet wist wat het betekent?
Ik zal het proberenquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou niet meteen beledigd zijn.
Nee. Ik haat het als ik jarig benquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Niks. Maar wat ga je doen, keihard feesten? Ceadeautjes krijgen? Veel chocoladetaart eten?
Ik woon in Zeeland.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:19 schreef WammesWaggel het volgende:
En ik maar denken dat ik ondoorzichtig ben hehhequote:Op zaterdag 28 november 2009 14:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je vraagt om een TNT busje vol kokosrepen op slinkse wijze!
ik begrijp nog steeds niet hoe mensen kokos lekker kunnen vinden.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik ondoorzichtig ben hehhe
Raar he?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ik begrijp nog steeds niet hoe mensen kokos lekker kunnen vinden.
Hoi lieffie! Hoe is het met je?!quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoooi![]()
( zie mij lief doen)
quote:
Dat is het verschil he, vertel ik mezelf ook steedsquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Niet nog steeds..maar alweer.
Heb net 30 bladzijdes gelezen..ik ben zo trots op mezelf. Without joking
Good Bye Lenin is briljant, heel droog. En muziek van Yann Tiersenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb net 'das leben der andern' gekeken, nu is het tijd voor Goodbye Lenin. Een beetje de Duitse filmcultuur proeven.
Perfect! Echt heerlijk om je zaterdag improductief door te brengenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoi lieffie! Hoe is het met je?!
Leuk !quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb net 'das leben der andern' gekeken, nu is het tijd voor Goodbye Lenin. Een beetje de Duitse filmcultuur proeven.
Moe van gisteren, rondje Zeeland gedaan. En vandaag weer familie. Je weet hoe het gaat he.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Perfect! Echt heerlijk om je zaterdag improductief door te brengen![]()
En hoe gaat het met jou?
Nee één kleine break..f getelefoneerdquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is het verschil he, vertel ik mezelf ook steeds![]()
30 bladzijdes? Nonstop? Zo ja, respect! Zo nee, begrip![]()
Friet was lekker, Utrecht was walgelijk druk
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moe van gisteren, rondje Zeeland gedaan. En vandaag weer familie. Je weet hoe het gaat he.
Neenee, het schaap komt uit Zeeland. En daarnaast heb ik daar familie zitten.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Rondje Zeeland? Haha wezen stappen in Renesse?![]()
![]()
![]()
Nee ik weet niet hoe het gaat, godzijdank hehe.
Zeg maar een uur?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee één kleine break..f getelefoneerd.
Zeker veel Marokkanen haha.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neenee, het schaap komt uit Zeeland. En daarnaast heb ik daar familie zitten.
Haha.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zeg maar een uur?En je woont boven Zeeland? Meisje in mn werkgroep woont in zo'n gat daar, Numansdorp
![]()
Nee, niet eens! Ik zat wel te wachten op allemaal volksverhuizingen voor familiebezoek maar kwam alleen maar een groep christenen tegen die een Halleluja lied aan het zingen waren voor de regionale bontkragenwinkel![]()
Oja en 2 ongelooflijke gothic emo's die Guitar Hero aan het doen waren, echt heel dieptrieste mensen, snap die cultuur echt niet
Sterker nog, er lagen 3 (weliswaar dode) schapen in mijn kofferbak gister. En nee, ik ben ook niet zo van de schapen, maar ja ik eet het dan ook niet he. (Behalve shoa, hmmmm heerlijk).quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
schaap.
Ah oke! Zeeland is fijn..hehe lekker rustig
WTF, swaquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sterker nog, er lagen 3 (weliswaar dode) schapen in mijn kofferbak gister. En nee, ik ben ook niet zo van de schapen, maar ja ik eet het dan ook niet he. (Behalve shoa, hmmmm heerlijk).
Zeeland is welquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Haha.
Hmm..vreemd? Haha.
Guitar Hero is wel oké, als je je een keertje verveelt en je er goed in bentik bak er dus niks van he.
Ah nastyquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sterker nog, er lagen 3 (weliswaar dode) schapen in mijn kofferbak gister. En nee, ik ben ook niet zo van de schapen, maar ja ik eet het dan ook niet he. (Behalve shoa, hmmmm heerlijk).
Nee, het stinkt pas als ze langere tijd dood zijn. Als ze net geslacht zijn dan ruik je eigenlijk niets.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog steeds. Dat moet hebben gestonken, men!
Toch vind ik het zelf niet zo fris eerlijk gezegd. Maar mischien ben ik een watje.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, het stinkt pas als ze langere tijd dood zijn. Als ze net geslacht zijn dan ruik je eigenlijk niets.
Heb jij nooit een lap vlees gekocht? Denk je dat we die beesten meenemen met huid en haar ofzo?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Toch vind ik het zelf niet zo fris eerlijk gezegd. Maar mischien ben ik een watje.
Jakjakjakjak.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat ik zelf later ook schapen ga kopen, veel te veel moeite, tijd, geld en ik eet het toch niet. Dan doneer ik liever geld ofzo aan de moskee.
Wat is er mis met hennaquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jakjakjakjak.
Schapenvlees komt later écht niet mijn huis binnen.., smerige shitzooi.
Hoeveel betaal je nou eigenlijk voor zo een schaap?
Oh en mn moeder had 2 dagen geleden ofzo een feestje op dr werk..en er kwam zo een hennavrouwtje..en nu heeft ze een bloem op dr hand![]()
Alleen als ik er naar kijk moet ik al![]()
En dat dan in combinatie met dat schapenvlees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |