quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, ik meende niet wat ik zei. Weet heus wel wat er gebeurt hoor![]()
Triest![]()
![]()
van beiden hehe.
Ga een keer naar Pathe de Munt om een uur of 3 in de middag, dan kan je het helemaal achter en voor in de zaal zelf(s) zienquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:10 schreef mezzy het volgende:
[..]
![]()
whehehe Marokkaanse18 leeft in een sprookje, doe ff een realitycheck.
ik ken veel mocrochicks die hun vriendje pijpen, omdat hij zijn behoeftes heeft en dreigt met verbreken van een relatie als hij zijn zin niet krijgt, en het meisje dan gewoon desperate toegeeft..
Net boven Zeeland..uurtje van Rdam.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:13 schreef mezzy het volgende:
[..]
waar woon je in NL als ik vragen mag?
Zeelandquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net boven Zeeland..uurtje van Rdam.
Net of ik dat wíl zien?quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ga een keer naar Pathe de Munt om een uur of 3 in de middag, dan kan je het helemaal achter en voor in de zaal zelf(s) zien![]()
Ik wil je best serieus nemen hoor, met liefde zelfs.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Net of ik dat wíl zien?![]()
En waarom nemen jullie mijn reactie serieus? Ik deed toch ''''
Hehehe, word ik hard van?quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zeeland. Nu begin ik te begrijpen waarom je altijd zo vroeg op moet staan.
Fijn zeg..quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ik wil je best serieus nemen hoor, met liefde zelfs.
Nadia en Dennis hebben sex !quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:11 schreef wikwakka2 het volgende:
DGK was dan ook een grote teringtokkiebende. Wat een walgelijke lui daar zeg.
wie is die chick in je avatar, die komt me bekend voor, van de avatar van Boswachter om precies te zijn..quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat er trouwens mensen wonen in Zeeland
quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Dat er trouwens mensen wonen in Zeeland
Het lijkt me nou niet echt motiverend om elke keer weer te moeten reizen voor een paar lompe colleges. Sowieso zou ik elke dag veel te moe thuiskomen om ook nog maar iets zinnigs te ondernemen ::P.quote:
WTFquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:19 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nadia en Dennis hebben sex !
Dennis vond het lekker om gevingerd te worden in zijn anus.
ook mooi:
Staceyquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:21 schreef mezzy het volgende:
[..]
wie is die chick in je avatar, die komt me bekend voor, van de avatar van Boswachter om precies te zijn..
Ja dat is hier ook het gevalquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het lijkt me nou niet echt motiverend om elke keer weer te moeten reizen voor een paar lompe colleges. Sowieso zou ik elke dag veel te moe thuiskomen om ook nog maar iets zinnigs te ondernemen ::P.
ik kom er niet in.. is dit KPD?quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Stacey
http://forum.fok.nl/topic/1345138
Oplossing: ga op kamers.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja dat is hier ook het geval![]()
![]()
Daar heb ik dus écht geen zin in ha? Moet ik alles zelf gaan doen..quote:
Je woont dan toch maar een uurtje van ze vandaan, ik moet in het vliegtuig stappen om mijn familie te zenquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Daar heb ik dus écht geen zin in ha? Moet ik alles zelf gaan doen..![]()
En mn moeder en zusje missen
Nice..quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, toegang ies graties sachbi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |