www.stormfront.orgquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:51 schreef RickoKun het volgende:
Is dit het marokkaan-discrimineer topic![]()
![]()
?????
Nee, heb me ingehoudenquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:51 schreef Rookert het volgende:
Wazzaaaaaaaaah! Zit je volgepropt?
En zomaar weggaan gisteren
De dag is nog jong, komt vanzelf wel goedquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:53 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, heb me ingehouden![]()
Ja, sorry ! Ik was moe..
quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
De dag is nog jong, komt vanzelf wel goed
Ik heb 10 uur slaap gepakt, ik mag niet eens moe zijn
Niet overdrijven, ik heb zon en blauwe lucht gezien en geen regen, dus dan is het in Nederland per definitie goed weerquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik denk t ook. Wat is t toch weer prachtig weer![]()
Bofkont
Het waait en regent hier al heel de dagquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Niet overdrijven, ik heb zon en blauwe lucht gezien en geen regen, dus dan is het in Nederland per definitie goed weer![]()
Ik weet het, jij niet dan?
Oja, schoenen?
Whehe, ik had net rijles. Was wel leuk met dat weerquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Het waait en regent hier al heel de dag![]()
Jak!quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe, ik had net rijles. Was wel leuk met dat weer. Flink opletten geblazen.
Goed gedaaaaaanquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Wel oke, ik denk wel een voldoende. Ik heb trouwens mijn derde vak ook gehaald, een 6,8.
Gewoon als tussendoortjequote:Op vrijdag 27 november 2009 19:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Offerfeest aan het vieren? Of gewoon als tussendoortje
.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Mijn keel gaat vanavond kapot, een vriend is jarig en omdat hij palestijns is neem ik mijn waterpijp mee.
Nog nooit gehad? Nepmarokkaansequote:Op vrijdag 27 november 2009 19:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Is het echt zo lekker als ze zeggen?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad? Nepmarokkaanse![]()
.
Valt wel mee, en als ik het een a twee keer in de maand doe valt het reuze mee.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nope, never hehe.![]()
Is nog slechter dan roken!
Veeeeeeeeeel slechter.
Had het een keer opgezocht hehe bevat veel meer nicotine dan een sigaret en bovendien zit er soms ook wat alcohol/drugs in dussu..ik blijf er bij uit de buurtquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Valt wel mee, en als ik het een a twee keer in de maand doe valt het reuze mee.
Arabierquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Valt wel mee, en als ik het een a twee keer in de maand doe valt het reuze mee.
alcohol en drugs in je waterpijpquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Had het een keer opgezocht hehe bevat veel meer nicotine dan een sigaret en bovendien zit er soms ook wat alcohol/drugs in dussu..ik blijf er bij uit de buurt![]()
Maar ja 1 á 2 keer in de maand zal vast niet zó schadelijk zijn?
http://www.gezondheid.be/INDEX.cfm?fuseaction=art&art_id=4555quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
alcohol en drugs in je waterpijp.
Daar kies je toch zelf voorquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
http://www.gezondheid.be/INDEX.cfm?fuseaction=art&art_id=4555
Blijkbaar.
Ik doe mn bestquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar bedankt da tje mijn plezier wil bederven.
Ja maar dat is dan ook niet zo moeilijk hehe.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, ik heb serieus vandaag wat gelezen hoor, weet zeker dat ik meer heb gedaan dan jij
Wanneer heb je weer tentamen eigenlijk? Ik 5 en 7 januari, lekker 1e week na de vakantiequote:Op vrijdag 27 november 2009 19:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan ook niet zo moeilijk hehe.
Morgen nog een poging wagen..
Ook ergens in januari..exacte data zou ik niet wetenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wanneer heb je weer tentamen eigenlijk? Ik 5 en 7 januari, lekker 1e week na de vakantie
Verdrongen zekerquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ook ergens in januari..exacte data zou ik niet weten
Nou..ik heb me dus voor t eerst ziek gemeld op mn werk haha..terwijl ik niet ziek benquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Verdrongen zeker
Ga je nog kijken hoe je vriendinnen zich lamzuipen van het weekend of wordt het weer binnen zitten op zaterdagavond (het moet toch een keertje niet zo zijn he)?
Hypogrietjequote:Op vrijdag 27 november 2009 20:05 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou..ik heb me dus voor t eerst ziek gemeld op mn werk haha..terwijl ik niet ziek ben.
Dus ik blijf heel het weekend thuis
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hypogrietje![]()
Alweer... je moet er eens uit!
Sorry, heb geen flauw idee! Misschien weten de anderen het wel..quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:15 schreef Mylene het volgende:
Hallo, weet een van jullie misschien waar ik Marokkaanse bijzettafels kan kopen in omgeving A'dam.
voorbeelden: klik hier
Jawel, anders wordt een Marokkaanse bijzettafelquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat moet ik helemaal niet.
Stommerd. two and a half men is bezigquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jawel, anders wordt een Marokkaanse bijzettafel![]()
Ga in die meest gewaagde outfit van je![]()
Maatschappijschuwequote:Op vrijdag 27 november 2009 20:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Stommerd. two and a half men is bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |