quote:Op donderdag 26 november 2009 23:29 schreef Rookert het volgende:
Gelukkig, dan heb je nog maar 1002834982394 soorten om uit te kiezen, scheelt weer![]()
All Stars
Als ze helemaal afgetrapt en versleten zijn, zijn ze t leukst.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:32 schreef Rookert het volgende:
Moet eigenlijk wel, die dingen slijten veel te snel![]()
Heb je die jas al? Waarom weet ik dit nog...
Ja vind ik ook, maar dan moeten de zool van binnen nog wel chill zitten en dat is niet zoquote:Op donderdag 26 november 2009 23:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Als ze helemaal afgetrapt en versleten zijn, zijn ze t leukst.
Maar mama gooit ze dan gewoon weg![]()
Nee die Burberry jas gaat em denk niet worden? Ja, ik heb t geld wel..maar 800 euro ofzo voor een jas?![]()
Ik ga morgen gewoon naar een mooie zoeken onder de 800 euro XD
En ik denk dat ik trouwens vans ga kopen!
Me zusje zeurt daar ook altijd over..bij mij zitten ze heerlijk hoor?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, maar dan moeten de zool van binnen nog wel chill zitten en dat is niet zo![]()
Als je 800 euro voor een jas had durven uitgeven... ik ben niet tegen het kapitalisme, maar dat is gewoon walgelijk![]()
Vans, zegt me gelukkig niks, enlighten me
Jij hebt geen maat 47quote:Op donderdag 26 november 2009 23:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Me zusje zeurt daar ook altijd over..bij mij zitten ze heerlijk hoor?Alleen zijn ze niet handig als het regent hehe!
Maar dan heb je ook écht wat he..![]()
Ik maak wel een foto zodra ik ze heb
Nee Godzijdankquote:Op donderdag 26 november 2009 23:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jij hebt geen maat 47
Je hebt een jas die men alleen kent van die ruitvorm...
Pics
Ik leef op grote voetquote:Op donderdag 26 november 2009 23:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee Godzijdank![]()
Jaja, alleen van mn shoeeeeees he.
Ja..bedankt voor de uitleg ha. Zonder had ik het zeker weten niet begrepen!?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik leef op grote voet(had je door hoe dubbelzinnig die was? Ik had het over mn schoenmaat, zoals we het daarnet over schoenen hadden, maar je kan ook opvatten als de uitdrukking die betekent dat je welvarend leeft
)
Gelukkig kick ik niet op voeten
Ik kan het ook nog in braille en gebarentaal doen, jij begrijpen dan meisje ja?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja..bedankt voor de uitleg ha. Zonder had ik het zeker weten niet begrepen!?![]()
Ja gelukkig joh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |