Oh, ok.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:38 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens internet kan het T een knolsellerij invriezen
Ach ja we zullen zien
anders zou ik het weg gooien
Dus als ik het als nog moet weg gooien is er geen man over boord
Kom maar hier met die kont. Dan zorg ik wel voor twee rode handen op je bevallige billetjes.quote:
2 maar? Gewoon doorgaan totdat je een mooie compositie van rode handen hebtquote:Op donderdag 26 november 2009 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar hier met die kont. Dan zorg ik wel voor twee rode handen op je bevallige billetjes.
Waar lees jij dat die twee handen het eindresultaat is?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
2 maar? Gewoon doorgaan totdat je een mooie compositie van rode handen hebt
Bevallige billetjesquote:Op donderdag 26 november 2009 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar hier met die kont. Dan zorg ik wel voor twee rode handen op je bevallige billetjes.
Je kan toch moeilijk zeggen: "Kom maar hier met die paardekont dan zal ik er eens wat zweepslag op zetten!"?quote:
Of 'hier heb ik wel een flinke roeispaan voor nodig om een rode plek van betekenis te maken'.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je kan toch moeilijk zeggen: "Kom maar hier met die paardekont dan zal ik er eens wat zweepslag op zetten!"?
Dat heeft ook wel watquote:Op donderdag 26 november 2009 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan toch moeilijk zeggen: "Kom maar hier met die paardekont dan zal ik er eens wat zweepslag op zetten!"?
Vandaar ook deze 'Tegan valt niet met woorden te beschrijven, dus doen we dat ook maar niet' TT.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:07 schreef nectarientje het volgende:
Hoi!
T, je had nu juist een schitterende ego TT kunnen maken
Alles draait om de eenvoud.quote:
Uiteraardquote:Op donderdag 26 november 2009 19:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Zeg je ook "Hey, nog een auto" als je een Ferrari ziet als Lada-rijder?
Djayzz! Wat een gezelligheid!quote:
Is dat zo?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:26 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Djayzz! Wat een gezelligheid!
Zeg Ivo positivo, ik probeer er iets van te maken jaquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zeg Ivo positivo, ik probeer er iets van te maken ja
ze hadden ook kunnen zeggen "please don't print this e-mail because you really don't need to!"quote:Op donderdag 26 november 2009 13:18 schreef Tegan het volgende:
Wow, kreeg net een factuur.pdf gemaild, met als enige gewone tekst: "please don't print this e-mail unless you really need to!". Waar bemoeien ze zich mee.
Of reversed psychologie: "Print this e-mail as often as you like. Please do. We really really really mean it."quote:Op donderdag 26 november 2009 19:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ze hadden ook kunnen zeggen "please don't print this e-mail because you really don't need to!"
zou het dan moeten zijnquote:Op donderdag 26 november 2009 19:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Of reversed psychologie: "Print this e-mail as often as you like. Please do. We really really really don't care about the environment."
Die is nog waar ook maar ook als je hem niet print gebeurt dat.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:52 schreef Tegan het volgende:
"Every time you print this email a kitty dies."
Ik dacht dat jij alleen in je naamtopic zou posten?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ze hadden ook kunnen zeggen "please don't print this e-mail because you really don't need to!"
[R&P SC] Gloeiendegloeiende muis!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen in je naamtopic zou posten?
je hebt nog maar 11 posts!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:57 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[R&P SC] Gloeiendegloeiende muis!
Dan vind ik dat je maar moet blijven. We kunnen wel wat vers bloed gebruikenquote:Op donderdag 26 november 2009 20:57 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[R&P SC] Gloeiendegloeiende muis!
Dan jaag ik Tegan alleen maar weg en is het netto-resultaat negatief want ik post veel minder.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan vind ik dat je maar moet blijven. We kunnen wel wat vers bloed gebruiken
Waarom zou je haar wegjagen?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dan jaag ik Tegan alleen maar weg en is het netto-resultaat negatief want ik post veel minder.
Jij hebt domo-kun als fotoboekfoto. Dan kun je niet eng zijn. Hooguit een beetje vreemdquote:
Het is juist heerlijk weerquote:Op vrijdag 27 november 2009 06:42 schreef nectarientje het volgende:
mogguh!
Damn wat een schijtweer.. Gelukkig geen huisbezoeken vandaag*O*
Weekendje Domburg!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:42 schreef nectarientje het volgende:
Hoera! De zon schijnt! Kan ik naar buiten zonder plu
Waar ga je heen Q?
Die's leuk ja!quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:20 schreef nectarientje het volgende:
Ik word hier wel ernstig vrolijk van![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:20 schreef nectarientje het volgende:
Ik word hier wel ernstig vrolijk van![]()
Uiteraard!quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:35 schreef MissMSX het volgende:
Ben ik de enige die het niet zo grappig vindt?
Moe na wat weinig slaap, verder prima. Straks filmpje kijken, verder beetje lamballen. En jij?quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:02 schreef Tegan het volgende:
Hoe is het met u?
Goede plannen dit weekend?
Ook. Ik lag ook laat op bed en door mijn natuurlijke ritme weer vroeg wakker. En inderdaad, ik kan morgen nog een poging tot uitslapen doen, al dan niet in combinatie met een schoonheidsslaapje.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:11 schreef Tegan het volgende:
Drukke week gehad? Gelukkig kan je vanavond/morgenochtend nog heerlijk (uit)slapen.
Welke spelletjes ga je spelen met je collega's?quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:11 schreef Tegan het volgende:
Ik ga denk ik Sims 3-en, uit gebrek aan alternatieven om te doen, en vanavond koken voor mijn zus en daarna met wat collega's spelletjesavondje houden
. Dan redelijk op tijd naar bed en morgen werken tot laat, maar wel leuk want heb een tijdje niet gewerkt
.
Weet ik nog niet. Paar van die standaard kaartspelletjes denk ik, Machiavelli, Carcassonne, Boonanza zoiets wordt het denk ik. Ik had liever wat klassiekere spellen gespeeld, maar ach, wordt vast gezelligquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook. Ik lag ook laat op bed en door mijn natuurlijke ritme weer vroeg wakker. En inderdaad, ik kan morgen nog een poging tot uitslapen doen, al dan niet in combinatie met een schoonheidsslaapje.
[..]
Welke spelletjes ga je spelen met je collega's?
Klassieke spelletjes? Monopoly? Risk? Triviant? Mens erger je niet?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:14 schreef Tegan het volgende:
Weet ik nog niet. Paar van die standaard kaartspelletjes denk ik, Machiavelli, Carcassonne, Boonanza zoiets wordt het denk ik. Ik had liever wat klassiekere spellen gespeeld, maar ach, wordt vast gezellig.
Dat is een spel voor oude mannen met baarden.quote:
Moeten wel slimme mannen met baarden zijn dan, als ze er nog wat van willen maken.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is een spel voor oude mannen met baarden.
Als ze allemaal dom zijn dan realiseren ze zich niet dat ze eigenlijk aan het kwartetten zijn.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:20 schreef GlowMouse het volgende:
Moeten wel slimme mannen met baarden zijn dan, als ze er nog wat van willen maken.
Levensgevaarlijke buurt! Zal de volgende keer een fiets voor je regelen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:10 schreef CherryLips het volgende:
En m'n legging zakt af. Maar nu moet ik m'n telefoon weg stoppen, het is hier toch bijna kanalen eiland he.
Dat gaat op Kanaleneiland weer relatief makkelijk.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:40 schreef Q. het volgende:
Levensgevaarlijke buurt! Zal de volgende keer een fiets voor je regelen.
Bedankt. Nu wordt mijn blik automatisch richting die oranje tekst getrokken. Wanneer zijn de verkiezingen afgelopen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:00 schreef GlowMouse het volgende:
heb ik gemaakt
Afgelopen jaren ging het stemmen in een topic, en dat missen veel mensen die niet op het forum komen, en het tellen was een hel, met name als mensen later hun keuze wilde wijzigen.
Als je alles hebt ingevuld wordt de oranje tekst weer normaal, en anders op 1 januari of eerder als iemand het zat is en het terugzet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedankt. Nu wordt mijn blik automatisch richting die oranje tekst getrokken. Wanneer zijn de verkiezingen afgelopen?
Dat kost mij dan weet teveel moeite.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:04 schreef GlowMouse het volgende:
Als je alles hebt ingevuld wordt de oranje tekst weer normaal, en anders op 1 januari of eerder als iemand het zat is en het terugzet.
Ik breng de avond met rhubarbje ook liever ergens anders door dan hier.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:14 schreef GlowMouse het volgende:
dan laat ik je weer achter met rhubarbje, tijd om de avond ergens anders door te brengen.
Dat bedoel ik, veels te koud. Een plek waar het warm is, en waar kleren dus minder noodzakelijk zijn, is stukken beter.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ow ik zit eigenlijk wel heerlijk op de bank met een dekentje![]()
Je snapt er niks van muts...quote:
Vrouwen van jonger dan 30 die zich al als een gezapige, ingedutte, suffe bejaarde gedragen. Wat een turn-off.quote:
Dan word je stukken actiever dan je nu bent.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:15 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben ouder dan 30 dus ik mag me als een gezapige, ingedutte, suffe bejaarde gedragen
Ze is met mij getrouwd.quote:
Hoeveel mannen ken jij die in staat zijn een vrouw in die mate te verzorgen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:26 schreef rhubarbje het volgende:
Nou als jij haar zo goed verzorgt dat ze er nooit af hoeft lijkt me dat geen handicap!!
owja...quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel mannen ken jij die in staat zijn een vrouw in die mate te verzorgen?
En jij hebt met de voorzitter van die club.quote:
Niet!! die van mij is echt heerlijkquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij hebt met de voorzitter van die club.
Een man die geeneens een vaatwasser kan inruimen is een falende man.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
Niet!! die van mij is echt heerlijk
Kwalitatief scoort Singles dan weer beduidend lager.quote:Op zondag 29 november 2009 11:12 schreef djayzz het volgende:
In de tijd dat dit topic geopend is, zijn er al 4 topics van [Singles] doorheen gegaan
dat is inderdaad meer een fastchatquote:Op zondag 29 november 2009 11:16 schreef MissMSX het volgende:
Dit topic doet z'n naam gewoon eer aan, unlike singles
quote:Op zondag 29 november 2009 11:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwalitatief scoort Singles dan weer beduidend lager.
Ik doelde meer op het aantal niet-singles dat er rondhangtquote:Op zondag 29 november 2009 11:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat is inderdaad meer een fastchat![]()
[..]
![]()
Catan is net zo min klassiek als Carcassonne.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:18 schreef Tegan het volgende:
Monopoly, Kolonisten van Catan, Triviant, zoiets idd.
Ja, dat ookquote:Op zondag 29 november 2009 11:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het aantal niet-singles dat er rondhangt
Net nog even een uurtje droog gehadquote:Op zondag 29 november 2009 11:35 schreef MissMSX het volgende:
Wat een boutweer weer trouwens. Een week lang al deprimerend weer. Wanneer wordt het weer mooi weer?
Misschien dat er in april wel weer een leuke dag in zit, tot die tijd blijft het aanmodderenquote:Op zondag 29 november 2009 11:35 schreef MissMSX het volgende:
Wat een boutweer weer trouwens. Een week lang al deprimerend weer. Wanneer wordt het weer mooi weer?
Maar er is nooit meer sneeuw hierquote:Op zondag 29 november 2009 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
neeej sneeuw is ook leuk
en dit eigenlijk ook wel vooral nu ik zo veel vrij ben
Dat dus. En sneeuw is alleen leuk als het er net ligt.quote:
Omg I want one!!!quote:Op zondag 29 november 2009 16:14 schreef nectarientje het volgende:
Oei, 4 uur slaap is niet voldoende voor mijn armzalige ikje![]()
Maar ik heb wel fijn smoothie met chocolate chip cookies gedaan met TD
Moet je denk ik snel zijn.. Ze stonden bij TD op tafel toen ik weggingquote:
Ik zou het proberen! het waren hele lekkere met 3 soorten chocola erinquote:Op zondag 29 november 2009 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
vriendje is zo terug met de auto als ik er dan snel in spring en me naar utrecht laat rijden ben ik misschien nog op tijd
Ik zag ook pas dat er 3 soorten chocola in zaten toen ik bij Twist was hoorquote:Op zondag 29 november 2009 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ging al googlen voor een recept maar ik vind niks
zeker niet iets met 3 soorten chocolade
ik zal twist eens pmmen!
Hup hup, naar de AH.quote:Op zondag 29 november 2009 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ging al googlen voor een recept maar ik vind niks
zeker niet iets met 3 soorten chocolade
ik zal twist eens pmmen!
Gheghe, was Plaatje beter te doen met wat chocola en vitamientjes erbij?quote:
dus? Waarom is dat erg?quote:Op zondag 29 november 2009 18:40 schreef MissMSX het volgende:
Ben heerlijk in bad geweest, maar heb me daarna niet gedoucht
Dus ben ik nog niet echt schoonquote:
Is er ook een nederlands woord voor?quote:dou·chen douchte, h gedoucht een douche nemen: ik douch iedere morgen
Ik hoefde gelukkig maar 1 hoofdstuk door te worstelen.quote:Op zondag 29 november 2009 18:33 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gheghe, was Plaatje beter te doen met wat chocola en vitamientjes erbij?
Niet specifiek voor douchen volgens mij. Je kunt wel woorden als wassen en baden gebruiken.quote:Op zondag 29 november 2009 18:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is er ook een nederlands woord voor?
Is het dan gebad of gebadderd?quote:Op zondag 29 november 2009 19:11 schreef TwistedDarling het volgende:
Niet specifiek voor douchen volgens mij. Je kunt wel woorden als wassen en baden gebruiken.
Gebaadquote:
Maar jij moet zo al naar bed!quote:Op zondag 29 november 2009 19:26 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb net even onder mijn stortbad gestaan. Za-lig. Ben er ook best wakker van geworden
En toch vind ik gevoelsmatig badderen wat anders dan baden. Vogeltjes badderen, mensen baden. Zoietsquote:
Ja preciesquote:
I know. Ik bedoelde bordspellen vs. die nieuwe kaartspellen.quote:Op zondag 29 november 2009 11:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Catan is net zo min klassiek als Carcassonne.
Wat los staat van de status als klassieker natuurlijk.
Hoe voel jij je eigenlijk?quote:Op zondag 29 november 2009 19:21 schreef TwistedDarling het volgende:
Stortbad, haha. Geweldig woord.
Nog iets vermoeider dan gebruikelijk, maar verder gaat het wel weer goed.quote:
Goed om te horen dat je alweer wat opgeknapt bent. Gewoon lekker rustig aan doenquote:Op zondag 29 november 2009 20:09 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nog iets vermoeider dan gebruikelijk, maar verder gaat het wel weer goed.
En hoe is het met jou?
Woman of steel.quote:Op zondag 29 november 2009 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je alweer wat opgeknapt bent. Gewoon lekker rustig aan doen
Hier gaat het wonderwel goedVandaag niet zo vermoeid. Wellicht dat de staalpillen hun werk zijn begonnen
Misschien moet ik een cape gaan naaienquote:
Ik ga zondag waarschijnlijk testnaaien!quote:Op zondag 29 november 2009 20:38 schreef MissMSX het volgende:
Misschien moet ik een cape gaan naaien
Gelukkig heeft je vrouw ook nog de goede eigenschap er uit te zien als een babe.quote:
Op wiens naaimachine?quote:Op zondag 29 november 2009 20:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ga zondag waarschijnlijk testnaaien!
quote:Op zondag 29 november 2009 20:42 schreef TwistedDarling het volgende:
Gelukkig heeft je vrouw ook nog de goede eigenschap er uit te zien als een babe.
quote:Op zondag 29 november 2009 20:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gelukkig heeft je vrouw ook nog de goede eigenschap er uit te zien als een babe.
Margaret is wel een tof wijf hoor. Ik zat pas nog wat youtube-filmpjes van haar te bekijken in het parlement en spreken kan ze welquote:
Ik las: warme dikke k... eh, laat maarquote:
Ik was het slagroomapparaat aan het schoonmaken/doorspoelen met allemaal enge chemicaliën, maar toen begon net het vuurwerk buiten voor de gasten (we waren net dicht), dus wij daar gaan kijken bij de deur. Hele tijd later buk ik voorover die bak in om te kijken hoe ver het is, was de emmer dus al leeg maar was het apparaat de hele tijd nog proberen water op te zuigen. Maar kom ik zo met mijn neus tegen het pompje die dus helemaal warm was geworden van dat proberen. Ding is helemaal van metaal.quote:
Afblijven en gewoon laten genezen. Geen pleister of wat dan ook erop doen. Lullig dat het recht op je neus zit en dus nogal in het zicht maar alles wat je eraan doet om het te camoufleren zal het genezingsproces alleen maar vertragen.quote:Op zondag 29 november 2009 22:44 schreef Tegan het volgende:
Nu is het gewoon wat rood en vellletje wat los zit, maar ik ben bang dat er morgen gewoon een hele korst op zit.
Jij bedankt voor het op de katten passen, ze leven nog!quote:Op maandag 30 november 2009 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ook.
Drie dagen weg geweest, vissen zijn overvoerd, hamster heeft z'n kooi onder gezeken en meurt als een bunzing en de klavers zijn half dood. Bedankt moeders.
Je hebt ze maar 8 keer laten vallen?quote:Op maandag 30 november 2009 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Graag gedaan.
Al was het niet zo moeilijk, aangezien ze zo hun reserves hebben.
Foto's enzo? Ik zou het ook eens moeten doen maar dan ben ik weer maanden verder voor alles weer is zoals ik het wil hebben dus ik laat het maar zo.quote:Op maandag 30 november 2009 12:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, ik ga een nieuwe windows install doen. Alleen vergeet ik altijd om van verschillende dingen een back up te maken.
-Mijn documenten
-Bookmarks
-wachtwoorden
Iemand nog aanvullingen?
Foto's staan standaard op een andere schijf. Het gaat me meer om zaken die standaard op de systeemschijf staan of die je voor het gemak daar neerpleurt ( ja, ik ben luiquote:Op maandag 30 november 2009 12:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Foto's enzo? Ik zou het ook eens moeten doen maar dan ben ik weer maanden verder voor alles weer is zoals ik het wil hebben dus ik laat het maar zo..
Het is een plek gewordenquote:Op maandag 30 november 2009 11:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Afblijven en gewoon laten genezen. Geen pleister of wat dan ook erop doen. Lullig dat het recht op je neus zit en dus nogal in het zicht maar alles wat je eraan doet om het te camoufleren zal het genezingsproces alleen maar vertragen.
Maak een lijst van huidige (must have) software die erop staat, die je straks allemaal meteen erop zet. Niets is irritanter dan de komende maand steeds setups te moeten installeren als je iets wil doen.quote:Op maandag 30 november 2009 12:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, ik ga een nieuwe windows install doen. Alleen vergeet ik altijd om van verschillende dingen een back up te maken.
-Mijn documenten
-Bookmarks
-wachtwoorden
Iemand nog aanvullingen?
Ongeduldjequote:Op maandag 30 november 2009 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
Goedverdomme!!
Ik heb vorige week besteld bij de H&M omdat ik niet meer kon wachten op de sale
begint vandaag de sale!
quote:
True, in dat opzicht is ninite erg handigquote:Maak een lijst van huidige (must have) software die erop staat, die je straks allemaal meteen erop zet. Niets is irritanter dan de komende maand steeds setups te moeten installeren als je iets wil doen.
Niks ongeduldequote:
Op die site staat lang niet al mijn must have softwarequote:Op maandag 30 november 2009 12:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komt goed, over een week is het al ver genezen, trust me
![]()
[..]
True, in dat opzicht is ninite erg handig.
Mja, volgens mij heb ik alles wel, dadelijk maar eens de boel open schroeven (komt ook een nieuwe processor en videokaart in). Wat een verspilling van m'n vrije dag eigenlijk
Mail ze suggestiesquote:Op maandag 30 november 2009 13:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Op die site staat lang niet al mijn must have software.
Nee, ik zie ook geen Office 2007 full version en Adobe CS4 staan.quote:Op maandag 30 november 2009 13:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Op die site staat lang niet al mijn must have software.
Open Office staat er wel iigquote:Op maandag 30 november 2009 15:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, ik zie ook geen Office 2007 full version en Adobe CS4 staan.
Laat het ff weten als je er 1 gevonden hebt!quote:Op maandag 30 november 2009 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Wie kent iemand die websites bouwt tegen een leuk tarief?.
Ik heb dat even geprobeerd als primair office pakket maar kon er maar niet aan wennen. Ik kan via mn werk goedkoop (12 euro oid) Office 2007 krijgen maar de aanvraag-procedure was mij echt te moeilijk, nu dus maar op de "normale" manier Office 2007 geinstalleerd.quote:
Watvoor website wil je?quote:Op maandag 30 november 2009 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Torrent-client, Usenet-client, een batch file renamer, batch fotoresizer, Media Player Classicquote:Op maandag 30 november 2009 15:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, ik zie ook geen Office 2007 full version en Adobe CS4 staan.
Niet zo'n hele uitgebreide, meer een soort visitekaartje voor m'n vertaalbureau met m'n opleidingen en werkervaring en misschien een paar referenties naar vertalingen die ik heb gedaan. Ik heb er verder ook echt de ballen verstand van hoe dat in z'n werk gaat.quote:
Er staat 1 torrent-client, beetje aan de karige kant nog ja. Spullen als MPC en deamon tools zijn ook altijd welkom.quote:Op maandag 30 november 2009 15:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Torrent-client, Usenet-client, een batch file renamer, batch fotoresizer, Media Player Classic, QuickPar, Daemon Tools, etc.
Dus alleen tekst, niets interactiefs?quote:Op maandag 30 november 2009 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo'n hele uitgebreide, meer een soort visitekaartje voor m'n vertaalbureau met m'n opleidingen en werkervaring en misschien een paar referenties naar vertalingen die ik heb gedaan. Ik heb er verder ook echt de ballen verstand van hoe dat in z'n werk gaat.
quote:Op maandag 30 november 2009 15:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dus alleen tekst, niets interactiefs?
Dat kan ik wel voor je maken, gratis enzo.
Ik kost 85 euro per uur. Best een leuk tarief al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 30 november 2009 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Ligt er natuurlijk aan hoe lang je erover doetquote:Op maandag 30 november 2009 16:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kost 85 euro per uur. Best een leuk tarief al zeg ik het zelf.
Je ziet de klantenservice van Annie wel zitten?quote:Op maandag 30 november 2009 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoe lang je erover doet![]()
En wat er precies onder valt*nudge nudge wink wink*
Zo weinig?quote:Op maandag 30 november 2009 16:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kost 85 euro per uur. Best een leuk tarief al zeg ik het zelf.
Vrij kort meestalquote:Op maandag 30 november 2009 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoe lang je erover doet![]()
En wat er precies onder valt*nudge nudge wink wink*
Mijn smoothies? Als je de smoothies van gisteren bedoelde die had nectarientje gekocht onderweg hierheen.quote:Op maandag 30 november 2009 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
Twist!
Mag ik het recept van jou smoothies?
Wat een gulle vrijgevigheid hierquote:Op maandag 30 november 2009 16:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vrij kort meestal. Maar ik ben geen ontwerper, dus ik kan je denk ik niet verder helpen
. Hoewel ik het best zou willen doen voor je (je hoeft alleen niets te betalen).
Chocolade-ijs, al krijg je dan meer een milkshake.quote:Op maandag 30 november 2009 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
Oh nee ik moet die met chocola
Appel peer en zo is te gezond
quote:Op maandag 30 november 2009 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook met een beetje ontwerpdingetjes enzo, dat het er gezellig uitziet enzo? Ik laat nl ook een logo ontwerpen enzo
Wat hij zegt.quote:Op maandag 30 november 2009 16:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vrij kort meestal. Maar ik ben geen ontwerper, dus ik kan je denk ik niet verder helpen
. Hoewel ik het best zou willen doen voor je (je hoeft alleen niets te betalen).
MPC Homecinema en Daemon Tools Lite dan wel.quote:Op maandag 30 november 2009 15:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Torrent-client, Usenet-client, een batch file renamer, batch fotoresizer, Media Player Classic, QuickPar, Daemon Tools, etc.
Wacht maar tot ze na drie jaar met de honderdste aanpassing komtquote:Op maandag 30 november 2009 15:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dus alleen tekst, niets interactiefs?
Dat kan ik wel voor je maken, gratis enzo.
Dat doe ik met liefde.quote:Op maandag 30 november 2009 16:37 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
MPC Homecinema en Daemon Tools Lite dan wel.
En nog meer belangrijks om te backuppen: je browseradd-ons.
[..]
Wacht maar tot ze na drie jaar met de honderdste aanpassing komt
Hij is niet dood, maar z'n mooie blaadjes vallen er nu al afquote:Op maandag 30 november 2009 16:33 schreef Anthraxx het volgende:
Onze supermarkt Orchidee leeft al 4 maanden.
MagicISO Virtual CD/DVD manager is freeware en minder log dan Daemon Tools. Ik zie de toegevoegde waarde niet van Daemon Tools niet om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 16:37 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ah er is een lite versie. Die ken ik dan weer niet. Het gewone programma is al jaren veel te log. Traag met opstarten (ffs, voor een iso te mounten) en een vrij obscure interface.quote:Op maandag 30 november 2009 16:41 schreef GlowMouse het volgende:
Wat is er log aan DT Lite? En ik kan nu dubbelklikken op een iso en dan wordt hij gemount, dat is ook wel handig.
quote:Op maandag 30 november 2009 16:37 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
quote:[..]
Wacht maar tot ze na drie jaar met de honderdste aanpassing komt
Dat dus.quote:
Oh, daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 30 november 2009 16:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah er is een lite versie. Die ken ik dan weer niet. Het gewone programma is al jaren veel te log. Traag met opstarten (ffs, voor een iso te mounten) en een vrij obscure interface.
Lijkt me dat degene die dat logo ontwerpt ook wel je website kan ontwerpen erbij?quote:
Vragen kan altijd.quote:Op maandag 30 november 2009 16:47 schreef CherryLips het volgende:
Spelcomputer populair kerstcadeau
Wat zijn dit voor mensen? Ik zie mezelf al om een PS3 vragen.
Die gebruik ik nauwelijks. Die 3 pleur ik er wel weer opnieuw op.quote:Op maandag 30 november 2009 16:37 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
quote:
Niet als die persoon geen verstand heeft van webdesign. Voor je het weet krijg je allemaal onpraktische rondingen, allemaal anders, want dat zag er zo mooi uit in Photoshop.quote:Op maandag 30 november 2009 16:47 schreef Tegan het volgende:
Lijkt me dat degene die dat logo ontwerpt ook wel je website kan ontwerpen erbij?
Ik heb vorig jaar een wii gekregenquote:Op maandag 30 november 2009 16:47 schreef CherryLips het volgende:
Spelcomputer populair kerstcadeau
Wat zijn dit voor mensen? Ik zie mezelf al om een PS3 vragen.
Hoe lang is de wachttijd voor genaaid worden op je eettafel?quote:Op maandag 30 november 2009 18:32 schreef nectarientje het volgende:
Ik krijg met kerst mijn verjaardagscadeautjesBinnenkort kan er gepokerd en genaaid worden op/aan mijn eettafel
Op dit moment is er geen wachtlijst. Vrije inschrijving maar niet alle aanvragen worden gehonoreerdquote:Op maandag 30 november 2009 18:58 schreef AirwiN het volgende:
Hoe lang is de wachttijd voor genaaid worden op je eettafel?
Wie niet waagt.quote:Op maandag 30 november 2009 19:02 schreef nectarientje het volgende:
Op dit moment is er geen wachtlijst. Vrije inschrijving maar niet alle aanvragen worden gehonoreerd
Je kent het adres en anders PM je maarquote:
Ah, je wijst mij niet bij voorbaat af.quote:Op maandag 30 november 2009 19:05 schreef nectarientje het volgende:
Je kent het adres en anders PM je maar
Wie weet ben je wel de enige aanmelding! Zit ik straks zonder..quote:Op maandag 30 november 2009 19:07 schreef AirwiN het volgende:
Ah, je wijst mij niet bij voorbaat af.
Er zijn vrouwen die in zo'n situatie kiezen voor het laatste.quote:Op maandag 30 november 2009 19:09 schreef nectarientje het volgende:
Wie weet ben je wel de enige aanmelding! Zit ik straks zonder..
Afwijzen kan altijd nog, het is iig goed voor mn ego om dat iig nog 1 aanmelding te hebben ook al is het van een getrouwde ventquote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef AirwiN het volgende:
Er zijn vrouwen die in zo'n situatie kiezen voor het laatste.
Dan zou ik iemand zoeken die het allebei kan,quote:Op maandag 30 november 2009 17:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet als die persoon geen verstand heeft van webdesign. Voor je het weet krijg je allemaal onpraktische rondingen, allemaal anders, want dat zag er zo mooi uit in Photoshop.
En niet zomaar één durf ik daar aan toe te voegen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:16 schreef nectarientje het volgende:
Afwijzen kan altijd nog, het is iig goed voor mn ego om dat iig nog 1 aanmelding te hebben ook al is het van een getrouwde vent
Koop een Mac met OS X. Dan heb je nooit meer last van zulke dingen!quote:Op maandag 30 november 2009 19:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tof, Windows 7 is niet zo goed met simpele 100 mbit netwerkkaartjes
Dan heb ik last van games die niet meer lopenquote:Op maandag 30 november 2009 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Koop een Mac met OS X. Dan heb je nooit meer last van zulke dingen!
Dit soort dingen bedoel ik dusquote:Op maandag 30 november 2009 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe lang is de wachttijd voor genaaid worden op je eettafel?
Mijn man is jouw manquote:Op maandag 30 november 2009 19:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Afwijzen kan altijd nog, het is iig goed voor mn ego om dat iig nog 1 aanmelding te hebben ook al is het van een getrouwde vent
Deze was dan ook speciaal voor jou.quote:
Heb je meer tijd over voor nuttige dingen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan heb ik last van games die niet meer lopen
Fokkenquote:Op maandag 30 november 2009 21:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je meer tijd over voor nuttige dingen.
Tuuuuuuuuurlijkquote:Op maandag 30 november 2009 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze was dan ook speciaal voor jou.
Koop een consolequote:Op maandag 30 november 2009 19:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan heb ik last van games die niet meer lopen
Nou moet ik al een Mac en een console kopen, alleen omdat Win 7 mijn netwerkkaart niet herkent?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, het mag ook meer dan één console zijn natuurlijk. Daar ben ik niet moeilijk in.quote:Op maandag 30 november 2009 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou moet ik al een Mac en een console kopen, alleen omdat Win 7 mijn netwerkkaart niet herkent?
quote:Op maandag 30 november 2009 22:14 schreef Tegan het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
quote:Op maandag 30 november 2009 22:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, het mag ook meer dan één console zijn natuurlijk. Daar ben ik niet moeilijk in.
waarom moet je per sé wachten? die was zit ook nog wel in de droger als je terugkomt toch?quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:52 schreef MissMSX het volgende:
Het is eindelijk weer eens mooi weer. Mooi moment om een bestelling op te halen in de stad.
Ware het niet dat ik vanmorgen een wasje heb aangezet en nu nog moet gaan zitten wachten tot de droger klaar is
Ik laat de wasmachine en droger nooit aanstaan als ik niet thuis ben. Je weet maar nooit wat er gebeurtquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
waarom moet je per sé wachten? die was zit ook nog wel in de droger als je terugkomt toch?
Ah zo, hoe lang moet je nog wachten ?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik laat de wasmachine en droger nooit aanstaan als ik niet thuis ben. Je weet maar nooit wat er gebeurt
Succes dan maarquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:22 schreef MissMSX het volgende:
Geen idee, er zit geen tellertje op. Ik vrees nog wel een uur alles bij elkaar
Wel binnen de lijntjes hequote:Op dinsdag 1 december 2009 13:23 schreef MissMSX het volgende:
Dan ga ik maar even snel naar de kelder. Op jacht naar mijn kleurpotloden (als ik ze niet heb weggegooid).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |