Weekendje Domburg!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:42 schreef nectarientje het volgende:
Hoera! De zon schijnt! Kan ik naar buiten zonder plu
Waar ga je heen Q?
Die's leuk ja!quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:20 schreef nectarientje het volgende:
Ik word hier wel ernstig vrolijk van![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:20 schreef nectarientje het volgende:
Ik word hier wel ernstig vrolijk van![]()
Uiteraard!quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:35 schreef MissMSX het volgende:
Ben ik de enige die het niet zo grappig vindt?
Moe na wat weinig slaap, verder prima. Straks filmpje kijken, verder beetje lamballen. En jij?quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:02 schreef Tegan het volgende:
Hoe is het met u?
Goede plannen dit weekend?
Ook. Ik lag ook laat op bed en door mijn natuurlijke ritme weer vroeg wakker. En inderdaad, ik kan morgen nog een poging tot uitslapen doen, al dan niet in combinatie met een schoonheidsslaapje.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:11 schreef Tegan het volgende:
Drukke week gehad? Gelukkig kan je vanavond/morgenochtend nog heerlijk (uit)slapen.
Welke spelletjes ga je spelen met je collega's?quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:11 schreef Tegan het volgende:
Ik ga denk ik Sims 3-en, uit gebrek aan alternatieven om te doen, en vanavond koken voor mijn zus en daarna met wat collega's spelletjesavondje houden
. Dan redelijk op tijd naar bed en morgen werken tot laat, maar wel leuk want heb een tijdje niet gewerkt
.
Weet ik nog niet. Paar van die standaard kaartspelletjes denk ik, Machiavelli, Carcassonne, Boonanza zoiets wordt het denk ik. Ik had liever wat klassiekere spellen gespeeld, maar ach, wordt vast gezelligquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook. Ik lag ook laat op bed en door mijn natuurlijke ritme weer vroeg wakker. En inderdaad, ik kan morgen nog een poging tot uitslapen doen, al dan niet in combinatie met een schoonheidsslaapje.
[..]
Welke spelletjes ga je spelen met je collega's?
Klassieke spelletjes? Monopoly? Risk? Triviant? Mens erger je niet?quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:14 schreef Tegan het volgende:
Weet ik nog niet. Paar van die standaard kaartspelletjes denk ik, Machiavelli, Carcassonne, Boonanza zoiets wordt het denk ik. Ik had liever wat klassiekere spellen gespeeld, maar ach, wordt vast gezellig.
Dat is een spel voor oude mannen met baarden.quote:
Moeten wel slimme mannen met baarden zijn dan, als ze er nog wat van willen maken.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is een spel voor oude mannen met baarden.
Als ze allemaal dom zijn dan realiseren ze zich niet dat ze eigenlijk aan het kwartetten zijn.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:20 schreef GlowMouse het volgende:
Moeten wel slimme mannen met baarden zijn dan, als ze er nog wat van willen maken.
Levensgevaarlijke buurt! Zal de volgende keer een fiets voor je regelen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:10 schreef CherryLips het volgende:
En m'n legging zakt af. Maar nu moet ik m'n telefoon weg stoppen, het is hier toch bijna kanalen eiland he.
Dat gaat op Kanaleneiland weer relatief makkelijk.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:40 schreef Q. het volgende:
Levensgevaarlijke buurt! Zal de volgende keer een fiets voor je regelen.
Bedankt. Nu wordt mijn blik automatisch richting die oranje tekst getrokken. Wanneer zijn de verkiezingen afgelopen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:00 schreef GlowMouse het volgende:
heb ik gemaakt
Afgelopen jaren ging het stemmen in een topic, en dat missen veel mensen die niet op het forum komen, en het tellen was een hel, met name als mensen later hun keuze wilde wijzigen.
Als je alles hebt ingevuld wordt de oranje tekst weer normaal, en anders op 1 januari of eerder als iemand het zat is en het terugzet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedankt. Nu wordt mijn blik automatisch richting die oranje tekst getrokken. Wanneer zijn de verkiezingen afgelopen?
Dat kost mij dan weet teveel moeite.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:04 schreef GlowMouse het volgende:
Als je alles hebt ingevuld wordt de oranje tekst weer normaal, en anders op 1 januari of eerder als iemand het zat is en het terugzet.
Ik breng de avond met rhubarbje ook liever ergens anders door dan hier.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:14 schreef GlowMouse het volgende:
dan laat ik je weer achter met rhubarbje, tijd om de avond ergens anders door te brengen.
Dat bedoel ik, veels te koud. Een plek waar het warm is, en waar kleren dus minder noodzakelijk zijn, is stukken beter.quote:Op zaterdag 28 november 2009 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
Ow ik zit eigenlijk wel heerlijk op de bank met een dekentje![]()
Je snapt er niks van muts...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |