Oh, ok.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:38 schreef rhubarbje het volgende:
Volgens internet kan het T een knolsellerij invriezen
Ach ja we zullen zien
anders zou ik het weg gooien
Dus als ik het als nog moet weg gooien is er geen man over boord
Kom maar hier met die kont. Dan zorg ik wel voor twee rode handen op je bevallige billetjes.quote:
2 maar? Gewoon doorgaan totdat je een mooie compositie van rode handen hebtquote:Op donderdag 26 november 2009 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar hier met die kont. Dan zorg ik wel voor twee rode handen op je bevallige billetjes.
Waar lees jij dat die twee handen het eindresultaat is?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
2 maar? Gewoon doorgaan totdat je een mooie compositie van rode handen hebt
Bevallige billetjesquote:Op donderdag 26 november 2009 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar hier met die kont. Dan zorg ik wel voor twee rode handen op je bevallige billetjes.
Je kan toch moeilijk zeggen: "Kom maar hier met die paardekont dan zal ik er eens wat zweepslag op zetten!"?quote:
Of 'hier heb ik wel een flinke roeispaan voor nodig om een rode plek van betekenis te maken'.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je kan toch moeilijk zeggen: "Kom maar hier met die paardekont dan zal ik er eens wat zweepslag op zetten!"?
Dat heeft ook wel watquote:Op donderdag 26 november 2009 19:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan toch moeilijk zeggen: "Kom maar hier met die paardekont dan zal ik er eens wat zweepslag op zetten!"?
Vandaar ook deze 'Tegan valt niet met woorden te beschrijven, dus doen we dat ook maar niet' TT.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:07 schreef nectarientje het volgende:
Hoi!
T, je had nu juist een schitterende ego TT kunnen maken
Alles draait om de eenvoud.quote:
Uiteraardquote:Op donderdag 26 november 2009 19:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Zeg je ook "Hey, nog een auto" als je een Ferrari ziet als Lada-rijder?
Djayzz! Wat een gezelligheid!quote:
Is dat zo?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:26 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Djayzz! Wat een gezelligheid!
Zeg Ivo positivo, ik probeer er iets van te maken jaquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zeg Ivo positivo, ik probeer er iets van te maken ja
ze hadden ook kunnen zeggen "please don't print this e-mail because you really don't need to!"quote:Op donderdag 26 november 2009 13:18 schreef Tegan het volgende:
Wow, kreeg net een factuur.pdf gemaild, met als enige gewone tekst: "please don't print this e-mail unless you really need to!". Waar bemoeien ze zich mee.
Of reversed psychologie: "Print this e-mail as often as you like. Please do. We really really really mean it."quote:Op donderdag 26 november 2009 19:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ze hadden ook kunnen zeggen "please don't print this e-mail because you really don't need to!"
zou het dan moeten zijnquote:Op donderdag 26 november 2009 19:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Of reversed psychologie: "Print this e-mail as often as you like. Please do. We really really really don't care about the environment."
Die is nog waar ook maar ook als je hem niet print gebeurt dat.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:52 schreef Tegan het volgende:
"Every time you print this email a kitty dies."
Ik dacht dat jij alleen in je naamtopic zou posten?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ze hadden ook kunnen zeggen "please don't print this e-mail because you really don't need to!"
[R&P SC] Gloeiendegloeiende muis!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen in je naamtopic zou posten?
je hebt nog maar 11 posts!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:57 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[R&P SC] Gloeiendegloeiende muis!
Dan vind ik dat je maar moet blijven. We kunnen wel wat vers bloed gebruikenquote:Op donderdag 26 november 2009 20:57 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[R&P SC] Gloeiendegloeiende muis!
Dan jaag ik Tegan alleen maar weg en is het netto-resultaat negatief want ik post veel minder.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan vind ik dat je maar moet blijven. We kunnen wel wat vers bloed gebruiken
Waarom zou je haar wegjagen?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dan jaag ik Tegan alleen maar weg en is het netto-resultaat negatief want ik post veel minder.
Jij hebt domo-kun als fotoboekfoto. Dan kun je niet eng zijn. Hooguit een beetje vreemdquote:
Het is juist heerlijk weerquote:Op vrijdag 27 november 2009 06:42 schreef nectarientje het volgende:
mogguh!
Damn wat een schijtweer.. Gelukkig geen huisbezoeken vandaag*O*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |